Sivu 6 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 396

Aihe: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

  1. #101
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Minä! Toukokuusta asti ilman kamelia. On se jännää.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #102

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Reippaasti yli 40v tupakoin , lopussa noin 50 sätkää päivässä sain eGo-T 28.7 2011 ja siihen loppui minun tupakointini .Kun aloitin höyrttelyn olin ihmeissäni näinkö helppoa se todella onkin kun on oikeat välineet sitten jatkossa vain nauratti kun olo parani todella totaalisesti ihan uskomaton juttu tää höyryttely todella on .Nyt höyryttelen vv-modeilla +bogen-carto ja cartotankin kera ne on minulle parhautta tällä hetkellä . 8)

     
     
  3. #103
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    8

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    19.päivä kolahti ego-t postilaatikkoon, sen jälkee ei oo tarvinu röökiä vetää.

     
     
  4. #104

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Reilu kuukausi höyrytelty 26v. käryttelyn jälkeen Eläköön sähkötupakki ja kirottu olkoon valvira jos tästä vielä takaisin analogiin joudutaan...

     
     
  5. #105
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Noin 23 vuotta analogisten savuttelua takana ja nyt kaksi viikkoa ilman niitä. Kyllä on mahtava olo!

    Tiistaina piti työkaverilta pummata yks analoginen ihan kokeilun vuoksi ja eihän sitä voinut polttaa. Muutamat henkoset, tuhkikseen, höyryke taskusta ja Tribeca-höyryä keuhkoihin.

    Vastaus aiheen kysymykseen: Toivottavasti...

     
     
  6. #106

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    lopetin tupakoinnin kerta laakista 13.10 2011 . enkä sen jälkeen ole polttanut yhtään röökiä . kiitos siitä kuuluu ego t seoli minun ensimmäinen sähkötupakka sitä ennen poltin noin 35 v olo on kyllä ollut parempi sen jälkeen . muistan kun poltin ensimäisen kerran sitä työpaikalla niin kyllä kaikki nauroi että saat sähkö iskun . mutta eivät naura enää koska olen saanut ainakin 10 käänyttetyä normi tupakasta pois.

     
     
  7. #107
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?


    En ole polttanut kunhan vain höyryä on piisannut. Ostin alkuun paskat kloonikamat, joiden akut sippas, ja jouduin muutaman päivän menemään 1kk kohdalla analogisilla, mutta nyt on kaikkea tarpeeksi varastossa ettei pääse toistumaan.

    Ei mitään paluuta tupakkaan, jos vain höyryttely tässä maassa mitenkään sallitaan.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #108
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Ei höyrttely lopu ikinä enään vaikka laissa kiellettäisiin.Laki on luotu rikottavaksi ei muun takia.

     
     
  9. #109
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Ei höyrttely lopu ikinä enään vaikka laissa kiellettäisiin.Laki on luotu rikottavaksi ei muun takia.
    niimenomaan näin
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  10. #110

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Kymmentä päivää vaille puoli vuotta tulee täyteen ilman tupakkaa. Joulun aikaan saunareissulla päätin maistaa pikkusikaria. Kahdet savut imaisin, tumppasin, ja kaivoin sähkötupakan esiin. Eipä pyöri tupakka enää mielessä.

     
     
  11. #111
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Korsteeni Näytä viesti
    Kymmentä päivää vaille puoli vuotta tulee täyteen ilman tupakkaa... Eipä pyöri tupakka enää mielessä.
    Tuo jos mikä on lohduttavaa!
    Itsellä pyörii mielessä vielä päivittäin.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  12. #112
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Rehellisyyden nimissä ei oo tehny analogista mieli kertaakaan

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  13. #113
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    92

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kup0 Näytä viesti
    Rehellisyyden nimissä ei oo tehny analogista mieli kertaakaan
    Sama. Tai no, joku viikko sitten jatkoilla pääsi akku loppumaan, niin meinasin retkahtaa, mutta en sittenkään.

    331,88 laitteisiin, 193,79 nesteisiin = 525,67 käytetty sähkötupakkaan ---

     
     
  14. #114

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Polgara Näytä viesti
    Tuo jos mikä on lohduttavaa!
    Itsellä pyörii mielessä vielä päivittäin.
    Minulla on kanssa ollut mielessä kun olen ollut ryypiskelemässä mutta joka kerta kun olen kokeillut analogista se on maistunut entistä paskemmalta. Viimeksi en enää pystynyt yli paria savuja vetämään mallusta kun pummasin yhden 3 maissa yöllä täysi tuubassa. Selvinpäin ei ole käynyt analoginen edes mielessä.

    Se on jännä miten se muka tuntuu vieläkin ajatuksissa niin hienolta se röökinveto päissään että pakko on kokeilla, noh, toivottavasti nyt viimein olen jo päässyt kokonaan irti. Kalsarikännätessä tupakkaa ei toki ole mieli tehnyt, se on jotenkin tuo ravintolatouhu semmoista.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  15. #115

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Irti ollaan, mutta poltan tupakan jos siltä tuntuu

     
     
  16. #116
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    17 vuotta meni puolitoista askia päivässä. Yritin toissa vuonna lopetella purkalla ja laastareilla. Niinhän siinä kävi että jauhoin puolitoista vuotta nikotiinipurkkaa ja tupakoin samalla. Pari kuukautta aluksi väkisin sinnittelin ilman röökejä mut niinhän se sitten lipesi.

    8.12. posti toi Egon kotia ja normitupakointi loppui samantien. Kannoin kuitenkin vajaata askia mukanani kuukauden päivät. (koskematta, tottakai)

    Perinteisiä ei ole tehnyt mieli kuin pari kertaa kun nesteet oli vähissä ja jouduin tekemään kaamean makuisia sekotuksia pariksi päiväksi...

    Nyt sitten löytyy leluja jo joka lähtöön eli säästöistä on aivan turha vielä puhua kun meni tuo homma vähän välineurheiluksi...


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  17. #117
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Vajaa 12 vuotta polttelin ja nyt ollu pikkasen reilu 2 viikkoa polttamatta. Eihän se viel kauaa ole mut tajusin tällä viikolla, että edellisen kerran ollu koskematta analogisee näinki kauan 8. ja 9. luokan välisenä kesänä eli reilut 10 vuotta sitten. Vajaa aski kulkee kans itellä mukana, jotenkin sitä ei tee mieli analogista niin helposti kun tietää että sitä on käden ulottuvilla.

     
     
  18. #118
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Mä olen ollut näin pitkään polttamatta viimeksi silloin kun en ollut tupakointia vielä aloittanut, eli 13-vuotiaana. :P
    Pisin aika siitä lähtien ilman tupakkaa on ollut alle vuorokausi, kaikkien leikkaustenkin jälkeen olen karannut rullatuolilla ulos puolitajuttomassa tilassa.
    Pari täyttä röökiaskia heiluu kassin pohjalla ikään kuin kiusauksena ja toisaalta taas hätävarana, vaikka melkoinen hätä pitää olla ennen kuin niihin kosken. Joka päivä käy rööki mielessä, mutta talttuu kyllä kun tuuppaan eGon suuhun. Elän toivossa.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  19. #119
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Poltin 14 vuotta analogisia, keskimäärin n. 10 päivässä. Reilu pari vuotta sitten tupakointi loppui ensimmäisiin höyryihin. Olen täysin varma itsestäni, että en koskaan enää koske analogiseen.

    Parasta on, että höyryttely ei ohjaa elämää kuten analogiset tekivät. Vaikka poltin verrattain vähän, oli tupakkaa silti aina oltava. Aina sitä vaan välillä piti lähteä erikseen ostamaan. Tasaiset nestetilaukset ovat paljon joustavampi tapa. Lisäksi en enää vedä höyryjä rituaalimaisesti tietyissä tilanteissa kuten tupakan kanssa tein. Oikeastaan minulla ei ole enää lainkaan mitään pakottavaa tarvetta höyryttää, vaan suhtaudun höyryttimeen hieman kuten kulinaristiseen nautintoon. Myönnän tosin, että kun sitten otan höyryttimen käteeni, on siitä vaikea päästää irti. Nautinto jatkuu ja jatkuu.

     
     
  20. #120
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

    Nyt uskaltaudun väittämään että en tarvitse enään analogisia. Toki sillä pienellä varauksella että löytyy jotain höyryteltävää


    laitteet: EGO+Boget

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •