Sivu 18 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 396

Aihe: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

  1. #341
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Kohta vuosi ja 5kk höyrytelty, Kokoajan analoginen vähentynyt, Alkuun egotikulla meni 1-2viikossa aski, protank+11w boksi päivityksen jälkeen n.kk/aski Viimeisimmän päivityksen parikuukautta sitten (subtank+istick50w) jälkeen on mennyt 1sikari työkaverin 50vpäivänä..
    Laskeskelin tuossa että n.197000 kirstun naulaa on tullut imettyä
    Spoileri!

     
     
  2. #342
    Reilut 3 kk mennyt ilman yhtään tupakkaa ja sitä ennen siis reilut pari kk max 1 per päivä. Mutta näköjään kaikki vuodenajat pitää käydä läpi ennen kuin tupakoimaton identiteetti on vakiintunut. Tänään laitoin pesuun talvitupakkatakin, jonka taskussa oli sätkänpuruja. Pyöräilykauden alettua huomasin, että hankala höyrytä ajaessa. Pientä muutosta tulee asioihin, joita ei ole tullut ajatelleeksi.

    Tupakkaa sinänsä en ole kaipaillut, mutta tupakoinnin helppoutta olen. Ja tämä siis vaikka pyörittelin paljolti sätkiä. Höyryttely on jatkuvaa säätämistä ja tarkistelua - latailua, putsailua, täyttöä, onko tankissa riittävästi tavaraa huomiseksi, pitäiskö atopää vaihtaa jne. Lisäksi on sellainen täydellisyyden etsiminen (paremman ilmauksen puuttuessa) - olisiko jossain tarjolla parempi laite, parempi maku, paremmat höyryt. Olen huomannut, että tupakoijien on hyvin vaikea ymmärtää tätä. Sitä ostaa tupakkaa ja sytkärin ja pistää palamaan eikä mieti, olisiko joku tyydyttävämpi vaihtoehto olemassa.

    Paradoksaalisesti kun hajuaisti paranee, huomaa, millaisia esanssilitkuja jotkut juissit ovat. Sekin tuli yllätyksenä, siis tuo nestevalikoiman laajuus.

    Ei ole kuitenkaan mitään tarvetta palata tupakkaan. Se että olen lopettanut tupakoinnin "noin vain" iskee enemmän kuin tuhat volttia. Samalla mentaliteetilla jatkan millä aloitin: kokeillaan ja katotaan, miten ämmän käy.

     
     
  3. #343
    Puoli vuotta täynnä!

     
     
  4. #344
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vkoivisto Näytä viesti
    Puoli vuotta täynnä!
    Sama tuli itsellä toissapäivänä täyteen.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  5. #345
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vkoivisto Näytä viesti
    Puoli vuotta täynnä!
    En ole laskenut, mutta about samoissa mennään.

     
     
  6. #346
    Reilut 25 vuotta tupakoitu aikanaan ja nyt tasan 2,5 vuotta menty pelkän höyryn voimalla. Kai sitä jo uskaltaa sanoa, että on päässyt tupakasta eroon...?

    Rahaa on palanut höyryttelyyn ja paljon, tosin meni sitä aikanaan yhtälailla tupakkaankin. En ole aikeissa lopettaa tätä harrastusta, ja jos tulee tiukka kieltolaki, niin sitten siirrytään mustan pörssin kanta-asiakkaaksi.

     
     
  7. #347
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    100
    Kohta 3 kuukautta pelkillä höyryillä. Mennyt siihen kun litkut alkaa loppumaan, että ei mieti tarviiko hakea aski röökiä, vaan miettii että saiskos noista karmeista pohjista kasattua tankillisen. Kai se on hyvä merkki. Joskus kun iskee "uusi" savun aihe, eli sellanen tilanne minkä aikana tai jälkeen on normaalisti vedetty savut, niin nousen tuolista automaattisesti ja suuntaan jo ovelle, kunnes järki palaa ja kertoo että Istus jätkä alas, sä et polta enää. 20 vuotta poltin, vaikka se nikotiinin tarve korvaantuu tuolla höyrykkeellä, tupakoijan tavat pysyy vielä tovin.

     
     
  8. #348
    7kk täynnä kohta. Rahaa ei ole mennyt paljon paskaakaan. Olen tyytyväisenä höyrytellyt Kiinan Evod-akuilla ja höyrystimillä sekä Gocigaretten Liqualla. Koska nämä laitteet ovat vieneet röökinhimon täydellisesti, en ole nähnyt tarvetta paremmille laitteille enkä suuremmalle höyrynkulutukselle. Höyryttelyni hinta aika tasan 1/4 röökaamisen hinnasta tähän mennessä.

    Eilen oli ensimmäinen päivä tupakin lopettamisen jälkeen, kun en vetänyt höyryäkään. Menin niksapurkilla, koska halusin tunnustella tuleeko samanlaista fiilistä kuin röökinpolton lopetuksessa, että alkaa karsta irtoamaan ja paikat aukeaan. Vaikea sanoa miten on, en oikein huomannut mitään eroa. Sen huomasin, että olen koukussa höyryttelyyn. Tuli samanlainen höyrytyshimo kuin aikanaan tupakinhimo, joka sitten päätti tämän purkkakuurini reilun vrk jälkeen.

     
     
  9. #349
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    3
    20v röökiä, nyt 7 viikkoa täysin ilman, sähköllä.

     
     
  10. #350
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kohta 10 vkoa ilman tupakkaa, kerran humalassa sortunut 4-5 tupakkia poltin eilen oli tilanne etten päässyt höyryille ko kerran pvän aikana niin eipä se haitannut..vähän oli jännä olo muttei sellaista jos tupakalle olisi pitänyt päästä.Jos nyt höyryttelynkin lopettaisi olisi kyllä helpompaa kuin röökin lopetus noin vaan ilman apuja siis.

     
     
  11. #351
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Martingale Näytä viesti
    7kk täynnä kohta. Rahaa ei ole mennyt paljon paskaakaan. Olen tyytyväisenä höyrytellyt Kiinan Evod-akuilla ja höyrystimillä sekä Gocigaretten Liqualla. Koska nämä laitteet ovat vieneet röökinhimon täydellisesti, en ole nähnyt tarvetta paremmille laitteille enkä suuremmalle höyrynkulutukselle. Höyryttelyni hinta aika tasan 1/4 röökaamisen hinnasta tähän mennessä.

    Eilen oli ensimmäinen päivä tupakin lopettamisen jälkeen, kun en vetänyt höyryäkään. Menin niksapurkilla, koska halusin tunnustella tuleeko samanlaista fiilistä kuin röökinpolton lopetuksessa, että alkaa karsta irtoamaan ja paikat aukeaan. Vaikea sanoa miten on, en oikein huomannut mitään eroa. Sen huomasin, että olen koukussa höyryttelyyn. Tuli samanlainen höyrytyshimo kuin aikanaan tupakinhimo, joka sitten päätti tämän purkkakuurini reilun vrk jälkeen.
    Purkat on saatanasta. Vitullisen närästyksen niistä saa. Nojoo vitsi, ei mulla ole kyllä riippuvuuutta ollu pitkään aikaan. Töissä en höyryä, illalla ko ajan kotia niin silloinon mukava tupruttaa. Ilmanki pärjäis. Mutta lukeudunki enemmän harrastajapuolelle.

     
     
  12. #352
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    67
    22 vuotta tuli poltettua. Ensimmäisen toimivan vehkeen kun sain käteeni, loppu röökaaminen kuin seinään 1v 3kk sitten. Pari ekaa laitetta oli täysin susia egokopiovehkeitä, mutta onneksi tuli etittyä se toimivampi laite. Muutaman kerran on vehkeet pettäny viihteellä ollessa ja silloin on tullut joku rööki poltettua, mutta selvinpäin ei tulisi enää mieleenkään sytyttää analogista. Joskus huomaamatta menee tunteja ilman höyryjä huomaamatta, mikä ei ennen tullut kyseeseen röökiä polttaessa ja nuuskaa käyttäessä.

     
     
  13. #353
    Reilu 3 vkoa nyt istick 30w ja nautilus mini combolla ja vain kaksi puolikasta röökiä vetänyt ja paskalle maistuu. Tarttee vain vaihtaa miedompaa nesteeseen, kun tuota 18mg vahvuista e pysty vetään niin paljon kun haluaisi.

     
     
  14. #354
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Olin sekakäyttäjä 1,5 vuotta ja 30.10.2014 poltin viimeisen aamuröökin eli reilut 7 kk pelkällä höyryllä.

    Asiantuntija (kaikki alat)

     
     
  15. #355
    Juhannuksena tulee täyteen viisi vuotta savuttomuutta höyrykkeiden ansiosta.

     
     
  16. #356
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    9
    Maxi aski meni päivässä ennen höyryyn siirtymistä. Pari ekaa kuukautta meni sekakäytöllä, n. 2-5 röökiä päivässä, sen jälkeen pelkästään höyryvoimalla. 3 vuotta tulee kohta täyteen.

     
     
  17. #357
    Taitaapi tulla vuos täyteen pelkällä höyryllä aivan näillä näppäimillä.

     
     
  18. #358
    Höyrykonkari Palis's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    143
    20 vuotta "vanhan mallin" sauhuttelua ja sähköseen vaihtu 25.4.2015

     
     
  19. #359
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    21.12.2012 poltin viimesen tupakan ja siirryin höyryyn.
    Okei, oon mä sen jälkeen yhdet savut maistanu, mutta katson kyllä olevani päässyt analogisesta

     
     
  20. #360
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    36
    Kolmisen vuotta sitten tiputin analogiset pois kokonaan. Ei ole käynyt mielessä eikä tehnyt enää moisia mieli.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •