Sivu 16 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6121314151617181920 ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 396

Aihe: Moniko on päässyt analogisesta tupakasta ?

  1. #301
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    25
    Kerran olen joutunut röökiin sortumaan kun vamo otti ja hajosi ja varalaitteestakin kierteet paskana,Nesteetkin lähes loppu ja rahaakaan ei sillon uuteen laitteeseen ja nesteisiin ollut,Hirveältähän se maistui.Mutta keväällä taitaa tulla pyöreästi 2v täyteen höyryttelyjen merkeissä.Onneks opin tuosta ja ostin Ego twistin ja muutaman purkin litkua jemmaan.

     
     
  2. #302
    Tervakeuhko Joe's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Hampton
    Viestit
    3
    Nyt neljä päivää tupakatta ja tämä on saavutus. Ties milloin olisin näin pitkään pysynyt savuttomana ja sähkötupakkaa tästä saa kiittää. Jätin jopa tupakka-askiin yhden analogisen sen varalle etten kestä vieroitusta. Siellä se edelleen on, eikä tee edes mieli. Nyt jo huomaa eron, ei haise rööki koko ajan nenässä eikä ole tunkkaista ja tukkoista oloa. Yskiminen ja kurkkukipu on lähtenyt. Ihmeellistä vaikken vielä viikkoakaan ole ollut polttamatta. Poltin askin (joskus melkein kaksi) päivässä camelia.
    Then take me disappearin' through the smoke rings of my mind
    Down the foggy ruins of time, far past the frozen leaves
    The haunted, frightened trees, out to the windy beach
    Far from the twisted reach of crazy sorrow

     
     
  3. #303
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    About puoli vuotta höyryttelyn aloituksesta, ja tuon jälkeen 1 kerran maistanut analogista. Paskaltahan se maistui, eikä ole tuon jälkeen tehnyt edes mieli palata niiden pariin. Niksat tippunut alun 18mg->6-10mg ja pariin otteeseen käynyt niin että nesteet päässyt täysin loppumaan eikä oikeastaan mitään ongelmia pärjätä paria päivää ilman. Toista se oli tupakkiaikoina kun jo päivän savuttomuus oli hermoja raastavaa.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  4. #304
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    43
    Tupakoimatta alla näkyvä aika, ensimmäisenä iltana testimielessä poltin puolikkaan röökin ja maistui aika shaibalta jo silloin... Kun olin kuukauden ollut polttamatta, tein päätöksen että kunnes vuosi tulee täyteen saan polttaa jos haluan. Joku hyvä sikari pitäisi käydä ostamassa tämän kunniaksi, perus tupakkaa en kyllä polta minkään kunniaksi Tämän reilun vuoden aikana on tehnyt 3 kertaa mieli tupakkaa, kaikki talvella, kerran laskettelemassa ja kahdesti luistelemassa ollessani! Se tunne onneksi hävisi nopiaan. Aloitin 18mg nesteillä, viime satsin kun sekoittelin, niin about 1.5mg on vahvuutta jäljellä

     
     
  5. #305
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samppu Näytä viesti
    Tupakoimatta alla näkyvä aika, ensimmäisenä iltana testimielessä poltin puolikkaan röökin ja maistui aika shaibalta jo silloin... Kun olin kuukauden ollut polttamatta, tein päätöksen että kunnes vuosi tulee täyteen saan polttaa jos haluan. Joku hyvä sikari pitäisi käydä ostamassa tämän kunniaksi, perus tupakkaa en kyllä polta minkään kunniaksi Tämän reilun vuoden aikana on tehnyt 3 kertaa mieli tupakkaa, kaikki talvella, kerran laskettelemassa ja kahdesti luistelemassa ollessani! Se tunne onneksi hävisi nopiaan. Aloitin 18mg nesteillä, viime satsin kun sekoittelin, niin about 1.5mg on vahvuutta jäljellä
    Mulla oli tuo sikarifiilistelyn haikailu jonkin aikaa, mutta nykyään ei tee edes kunnon hyvää sikariakaan mieli.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  6. #306
    Minä! Se tunne...kun 10 vuoden voimattomuuden ja huonon omatunnon jälkeen yhtäkkiä tajuat, että olet pystynyt lopettamaan, että olet tällä kertaa todella lopettanut. Ei ole enää sisikunnassa kalvavaa epäilystä mahdollisesta sortumisesta. Tämä vain ja ainoastaan sähkötupakan ansiosta. Tästä kiitollisuudesta kyseistä keksintöä kohtaan nousee todellakin viha idiootteja byrokraatikkoja kohtaan. Niillä ei ole aavistustakaan minkä kanssa lopettava ihminen oikeasti kamppailee, idiootteja kun ovat.

     
     
  7. #307
    Missähän vaiheessa voi sanoa lopettaneensa tupakoinnin? Minulla on edelleen 2,5 kk:n takaiset sätkät jemmassa. Ajattelin säästäväisesti, että poltan ne pois, yhen aamulla tai sillai. Nyt ei ole tullut tehtyä sitäkään pariin viikkoon muuta kuin symbolisesti menehtyneen tupakkamiehen muistoksi. Tupakkaa ei tee mieli. Mitään vieroitusoireita tupakasta ei ole tullut, ja siirryin siis muutaman päivän sekakäytön jälkeen tähän nykyiseen taktiikkaan. Minä olen siis aiemmin polttanut säännöllisesti yli 20 vuotta enkä ole ikinä yrittänyt lopettaa.

    Omalla kohdalla tupakoinnin tapa on hyvin tärkeä, siis se, että pääsee hetkeksi ulos huoahtamaan, ja se tapahan on pysynyt samanlaisena. En myöskään varsinaisesti lähtenyt lopettamaan tupakanpolttoa, vaan vain kokeilemaan höyryttelyä, mutta vahvasti vaikuttaa siltä, että tupakointini loppuu. En silti aio rankaista itseäni siitä, jos tulee jokin force majeure, joka pakottaa hetkellisesti turvautumaan tupakkaan.

     
     
  8. #308
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Olen alkutaipaleella tässä, vasta n. viikon verran höyrytellyt kun viime perjantaina sain hyöryvehkeet varastossa oli kaksi askia Camelia, joista nyt toinen vielä avaamatta eli hyvältä näyttää.. Aiemmin paloi Camelia noin kolme askia päivässä

     
     
  9. #309
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Viikko sitten perjantaina tuli vuosi täyteen höyryä... Kun olin toista kertaa röökipaikalla sellaisen pilailutikun kanssa, tiesin, etten palaa röökiin. Tosin viikon päästä aloituksesta oli paha kännireissu, jolloin en vielä luottanut laitteisiin, vaan sorruin Al Caponeen. Siis, eilen tasan vuosi viimeisestä röökistä, jota tuli vedettyä jotain 25 v....

    Aloitin muuten suoraan niinkin raakasti kuin 6 mg niksoilla. Ei tehnyt heikkoakaan...
    Rahaa on kulunut juurikin kaksi kertaa enemmän kuin röökiin, jos kaava on aski/päivä. Laitteet ovat vaihtuneet aika monta x mutta varastoakin on pitkäksi aikaa.

    Tuosta vuodesta kymmenen kuukautta on rba + diy ja käytännössä kaiken olen opetellut yksin. Siis, kiitos foorumilaisille neuvoista & pahoittelut muutamista hölmöistä kysymyksistä. Olen koittanut niitä välttää ja ainakin yrittää löytää vastauksia ensin itse.

    Tästä eteenpäin tavoitteet ovat boxin tekeminen, Origenny + Nixnax joksus, joku pumpuliato voisi olla kiva gennyjen ja dripperien viereen, koska on vielä kokonaan kokeilematta. Niksat saa varmaan jäädä tuohon kahteen.....

    Taidanpa kaataa uuden lasin vinhoa ja taputella itseäni hartioille...

     
     
  10. #310
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Hieno saavutus Höyrypää69, yritän samaa, itse olen röökannut vakituiseen n. vuodesta 1980 lähtien..

     
     
  11. #311
    Minä aloitin säännöllisen tupakanpolton noin 1993. Alkuvuosina poltin välillä hyvin vähän, muuten maltillista tahtia tänne asti. On se kuule Isukka sinunkin historialla jotakin, jos askit ei enää tyhjene vanhaa tahtia

     
     
  12. #312
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Kaksi kuukautta tuli täyteen huomaamatta. Pari pientä repsahdusta on ollut, mutta samalla on tullut varmistettua että peeltähän se maistuu.

    enpä oikein usko että tässä tulee repsahdettua enää, toivottavasti.

    rahaa tässä ei ole juurikaan säästynyt, sen verran tuo tekniikka- ja makupuoli vie mennessään.

    tätä ennen kuitenkin analogista tullut vedeltyä yli kolmekymmentä vuotta...

     
     
  13. #313
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    180
    Tänään tulikin 2 viikkoa täyteen ilman analogisia. Yllätyin kuinka vähän enää röökiä teki mieli ensimmäisten päivien jälkeen. Ei ole kyllä suunnitelmissa enää palata takaisin, sen verran pahalta ja tunkkaiselta tupakan savu haisee. Saas nähä mitä tapahtuu ens kerralla kun ottaa kaljaa.

    Rahaa ei ole kyllä säästynyt myöskään täälä. Pitäis olla sijoittelematta vajaa pari kuukautta jos plussille haluis jäädä.

     
     
  14. #314
    Rahanmenoa on ihan turha miettiä yhtään vaiheessa kun vielä tupakasta ei ole täysin irti. Säästyy sit joskus myöhemmin, niin terveyttä kuin rahaakin.

    Mullakin on useita vajaita askeja LM:ää, mutta enpäs ole 10 kuukauteen koskenutkaan.

     
     
  15. #315
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    25 vuotta tuli poltettua, sähkön jälkeen kerran maistanut, pahaa oli ja ihme käärylältä tuntui sormien välissä. Tuossa se alla lukee mitä on ollut polttamatta, aika kasa röökejä jos pitäis alkaa polttelemaan pois

     
     
  16. #316
    Jouluna poltin puoli tupakkaa. Moottoripyörämessuilla luullakseni useamman (täysin pää jäässä) ja viime viikonloppuna laavulla yhden ja sikarin. Kaikki nämä tarjottuina. En ne pahalta maistuneet, vaan ei niistä saanut mitään irti. Kunnon höyryt kepittää sata nolla tupakan.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #317
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku (Raisio)
    Viestit
    52
    3kk aloittamisen jälkeen olen yhden analogisen maistanut ja siihen jäi paskakääryleet. Enää ei tee edes mieli, päin vastoin jopa haju etoo.

     
     
  18. #318
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Syyskuun loppupuolella oon viimesen analogisen polttanu. Eli kohta 6kk ilman. Eikä oo kyllä minkäänlaista halua enää ruveta polttamaan.

     
     
  19. #319
    Höyryttelijä vanja51's Avatar

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    00510
    Viestit
    65
    Kohta jo puoli vuotta höyryttelyä takana ja uskallan väittää että pääsin irti röökistä. Viimeiseen kolmeen kuukauteen ei edes käynyt mielessä pahemmin analogiset. Litkujen nikotiinipitoisuudetkin laski 6kk:ssa jo 6-8 mg/ml (aloitin 12mg/ml).

    Lomalla tossa viime viikolla rupesi tehdä mieli laittaa palamaan vanhasta tottumuksesta kun joka baarissa ja ravintolassa sai polttaa. Pummasin vaimokkeelta yhden ja vaikka ei ihan seitinohut päiväkänni ollut päällä, kolmen hatsin jälkeen stumppasin kun en saanutkaan sitä fiilstä/makua mitä mukamas kaipasin.

    varmaan joku 2000e säästetty oikeasti...
    jotain vanhoja höyrykuvia: http://vanja51.imgur.com

     
     
  20. #320
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Näyttää vahvasti siltä että kyllä olen. Helmikuun alussa aloitin hyöryttelyn. Äsken kokeilin lenkin, suihkun, safkan ja kahvin jälkeen polttaa toisen jäljelle jääneistä cameleistani ja ei helvetti se on pahaa! Maistoin ihan uusia kemikaalin makuja mitä en ole koskaan ennen röökistä maistanut, alle puolet vedin ja sit oli pakko tumpata. Hyvä että kokeilin, koska välillä tulee ihan oikean röökin himo. Silloin olenkin hyöryttänyt tribecaa ja näin teen kyllä jatkossakin. Olipas pahaa tuo rööki.. Nyt maistoi paremmin kuin ennen juuri noi kemikaalit, mitä röökissä on. Miten tota on voinut 22v kiskoa? Kyllä jokaisen röökin polttajan pitäisi kerran kokeilla oikeasti hyvää nestettä hyvillä vehkeillä. Loppuisi röökin kiskominen kyllä aika monelta siihen paikkaan.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •