Sivu 13 / 58 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39101112131415161723 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 1155

Aihe: Nikotiiniton.fi, MYYMÄLÄ LAHDESSA

  1. #241
    Kauppias

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    450

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Hyvin muuten tuntuisi Boltin kytkin sietävän 8,4 volttia toistaiseksi muutaman illan perusteella.
    Kartot tosin tykkäävät kyttyrä (=POKS) ja VHV-atolla ei kauaa kerrallaan drippailla, kuumenee ilkeesti.
    - Muista sitte käyttää suojattuja akkuja !!!

     
     
  2. #242

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Eilen tilasin ja tänään tuli postiluukusta. 10+ tälle liikkeelle jälleen. Lahtelaista tottakai.

     
     
  3. #243
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    64

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Kiitos ja kumarrus häikäisevän nopeasta toimituksesta!!!!


    Laitteet: Surkeat.

     
     
  4. #244
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Toimitus oli todella nopea ja sain vielä kaupanpäällisiä, ja nehän on aina plussaa. Oli ne sitten mitä tahansa =)


     
     
  5. #245

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Hyvä, että löysin tämän kaupan täältä ketjusta. Nyt vaan odottelen, että saan rahaa, niin tuun ostoksille...
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  6. #246
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Ânteeksi jos puutun asioihisi mutta onkohan ihan reilua huudella toisesta kaupasta pahaa? Finvapen ketjussa kauppias tarjosi sinulle hyvitystä kartoista jotka olit itse nakannut roskiin?

    Ei millään pahalla, ei herenitä nenään

     
     
  7. #247
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    No kyllä se kalskahtaa korvaan aikas häjysti, kun mennään toisen kauppiaan ketjuun mustamaalaamaan kilpailijaa. Jos oikein pahasti saisi sanoa, niin viimeiset viestit pukkaavat pistämään ketjua sen verta pahasti suistioon, että ehkäs pyyhekumia..?
    Kritiikkiä saa antaa, mutta mieluusti oikeaan ketjuun.
    KGO & Twist

     
     
  8. #248

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Joo, oon samaa mieltä, mutta munkin sivulla selvästi jotkut tarkoituksellisesti turhaan mollaavat.
    Tää on tätä suomalaista kateutta. Muuutta hei yritetään kaikki yhdessä ja kisataan noita
    ulkomaisia vastaan. Yhteistyöllä se sujuu. Kaikkihan tässä ollaan aika nuorikkoja vielä näissä asioissa.

     
     
  9. #249
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Itsehän olen tehnyt päätöksen että tilaan kaikki tilattavissa olevan kotimaasta ja pakolliset nikotiini tarpeet ulkomailta Kuten monet kauppiaat ovat varmaan jo havainneet. Mutta toisen kauppiaan mustamaalaminen toisen kauppiaan ketjussa kertoo aika paljon henkilöstä joka näin tekee. En nyt tarkoita ketään henkilökohtaisesti, vaan yleisesti aika paskamaista hommaa moinen.

    Minusta kaikkien tavaroiden pitäisi olla saatavilla suomesta.

    Olen ollut todella tyytyväinen kauppiaden yhteyden pitoon jo pelkästään tämän foorumin kautta. Miettikääpäs hyvät kanssa höyryttelijät ihan mitä vaan muuta ostosta internetistä, televiso, kahvinkeitin, tieokone etc, kirjoitteleeko kauppias perään jollain forumilla, että ompa harmillista kun nyt on tilanne tämä ja en valitettavasti pysty viemään pakettia postiin kun olen sairaalassa pää kainalossa

    Tuo esimerkki hiukan kärjistettynä mutta tarkotiin tuota yhteydenpitoa asiakkaisiin. Jonka senkin kyllä pystyy selittämään varmaankin sillä että

    1. On vielä melko vähäinen asiakskunta ---------- kerkeää pitämään yksittäisiin asiakkaisiin yhteyttä.

    2. On vaan niin perkuleen hyviä kauppiata että oikein tuntee kuluttaja itsensä kuninkaaksi tässä tilanteessa.

    Ja en sitten ole minkään kaupan kanssa missään tekemisissä. Muussa suhteessa en ole kuin antamassa rahaa heille tavaraa vastaan.

    Tämä yleisesti kaikille kauppialle suomessa mistä itse olen tilannut. Jatkakaa samaan tapaan.

    Vääristä, toimimattomista tavaroista, ja muusta perseilystä pitää huomauttaa, ihmisiä olemme kaikki ja virheitä sattuu kaikille. Toimimattomat tavarathan ei tosin kauppiaisiin liity millään tavalla, vaan on tavaran valmistajan vastuulla.

    Tsemppiä kaikille höyryttelijöille, sekä myös kaikille kauppiaille, teette tärkeää työtä

     
     
  10. #250
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Päivää!

    Halusin vain sanoa että itsekkin tilaan kaiken mahdollisen Suomalaisista höyrykaupoista.
    Jokaisesta kaupasta mistä olen näitä värkkejä ostanut on saanut kyllä ihan priimapalvelun. Jopa tuolta GreenSmokelta.
    Eli ei valittamista. Eikä ole myöskään vielä valittamista ulkomaisita nestekaupoista, kaikki on tulluna mitä oon tilannut ja välillä saanut vähän ylimääräistäkin.
    Nikotiiniton.fi on mulla se vakipaikka kun samalla paikkakunnalla on niin on helppo noutaa (ei postin odottelua!) ja palvelukin parasta A-luokkaa.
    En kyllä ole itse huomannut että tällä muiden kauppoja haukutaan, (puusilmä), mitä nyt GreenSmoke saa välillä vähän kritiikkiä korkeista hinnoistaan mutta lienekkö sitten kalliit myymälätilat jotka nostaa hintaa. Laitehan sielä on nykyään 510-T malli.

    Haluaisin kyllä että Suomalaiset kauppiaat koettavat saada jakelupisteitä baareihin, niissä taitaa olla parhaat potentiaaliset "uudet" asiakkaat joista tulee myös sitten helposti niitä vakioasiakkaita. Pikkulinnut lauloivat että höyryttimet viedään käsistä ja ne harvat baarit jotka näitä laitteita jakelevat joutuvat tajoamaan ei oota asiakkaille, liene höyrystinkauppiailla kiire sitten pakkaillessa tavaraa postiin ja eivät ehdi toimittaa tavaraa jakelupaikkaan?

    Lisäksi varmaan höyrystimen kotimaan kauppaa haitannee tämä höyryttelyn undergroundmaisuus. Ei ole muita näkyviä brändejä kuin GreenSmoke. Ja ei kannata siihen luottaa että ihmiset osaa ihan itse netistä etsiä parempia. Tietty uuden "Suomalaisen" brandin tekeminen vaatii vähän enemmän pääomaa mitä nettikaupan pitäminen omassa olohuoneessa mutta esim. Totally Wickedin kaltainen Suomi brändi voisi olla ihan pop. eGoa, 510 ja vaikka Lavatubea omalla tuotemerkillä!!! Wink wink!

     
     
  11. #251

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Kiva kun ostatte Suomesta varmaan me kaikki parhaamme yritetään, joskus vaan murfy iskee.
    Noista omista merkeistä - tilausmäärät vielä liian pieniä omille merkeille - haluavat min 500 kpl per tuote. Koko ajan yritämme parantaa.

     
     
  12. #252

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Nopee toimitus minilava rungolle, kiitos
    En vaan mitenkään meinannu uskoo pakettia avatessa, että tulee oikee tuote kun oli niin pieni boksi kirjekuoressa, mutta tuo on siis todella pieni toi minilava... olinkin jo lukenu, että muutkin samaa aiemmin hämmästelleet, mutta silti yllätti, on se pieni. Tämä siis vain positiivinen yllätys.

     
     
  13. #253
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    65

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Minilava tännekin eksyi, on juuri sopivan kokoinen kouraan. Kiitokset nopeasta toimituksesta

     
     
  14. #254
    Kauppias

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    450

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Onhan se vaan näppärän kokoinen ! Akut tietysti 'vaan' 700 mAh, mutta kyllähän nekin käryttää !

    Saapui muuten hyllyyn Arctic Puncheria 'by foxterrier' (onko se haettava noille avainlippua ?!), ja sitten vaan kartoja rei'ittämään !

     
     
  15. #255
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nikotiiniton.fi Näytä viesti
    Saapui muuten hyllyyn Arctic Puncheria 'by foxterrier' (onko se haettava noille avainlippua ?!), ja sitten vaan kartoja rei'ittämään !
    perke... tilasin just wizardilta reijittäjän ja nyt huomasin että teillekkin oli tullu ja vielä suomi laatua halvemmalla :-\ nooh pitää seuraavassa tilauksessa kokeiluksi ostaa toi arctic ja suorittaa joku vertailu keskenään

     
     
  16. #256
    Kauppias

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    450

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Uutta BOLT:a tilattu, bling bling
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  17. #257
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    ai helvetti mä katoin et mikä tota nappia vaivaa ku on niin oudon näkönen mjut eihän tuossa edes ole sitä liitinki puuttuu :/ paljos tuommone putki maksaa?

     
     
  18. #258
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nikotiiniton.fi Näytä viesti
    Uutta BOLT:a tilattu, bling bling
    kai tilasit noihin jatkopaloja samalla? :P

     
     
  19. #259
    Kauppias

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    450

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Samaan hintaan nämä suunnilleen lähti, kun edellinen kehitysversio ! - Ainiin prkl. ne jatkopalat

     
     
  20. #260
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: nikotiiniton.fi verkkokauppa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nikotiiniton.fi Näytä viesti
    Uutta BOLT:a tilattu, bling bling
    Joo menee heti kyllä tilaukseen ku noita tulee! Baarissa on kymmastelivat mun LavaTubea ja 6ml tankkia, siis sitä normi lavaa, ei miniä
    Joten annetaan sitten vielä lisää ihmettelyn aihetta tolla! Bolt. 510 ato, mingvase driptip ja 10ml tippapullo ja baariin drippaileen.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •