Sivu 15 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5111213141516 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 320

Aihe: Mitä EN ostanut tänään (sähkötupakkaan liittyen)

  1. #281
    Anatolian Modsin mekaaninen putki jäi tilaamatta, koska 56 taalan putkeen 40 taalaa postikuluja

     
     
  2. #282
    Skyline rta. Ilmoitus piti tulla koska saldoilla mutta eipä koskaan tullut. 3 minuutissa 500 kpl erä myyty loppuun.
    Mission impossible

     
     
  3. #283
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Digiflavor Siren 22- tai 25mm. Olen pähkäillyt, olisiko sireenistä KF5-kloonin korvaajaksi, tai muuten vaan päteväksi ykkös/kakkostankiksi. 22- ja 25mm versiot käyttävät näemmä aivan samanlaista ja -kokoista dekkiä.

    Muutenkin olen viime aikoina mieltynyt enempi MTL(mouth to lung)-tyyliseen höyryttelyyn. Tämän tankin kohdalla ostohousuja polttaa.

    Jotkut tupakkamaut tulevat sireenillä paremmin esiin, jos on Viciä uskominen:


     
     
  4. #284
    Happyjuicelta nikotiini pohjia ja nesteitä :(

     
     
  5. #285
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    SM Kayfun V5 jäi ostamatta kun kaupan korttikone ei toiminnassa

     
     
  6. #286
    Ehkä olin nössö ja en uskoltanut painaa tilaus nappia, lähinnä siksi kun en tiedä miten tuo työpaikka suhtautuu merkintään jos jää kiinni,olis niiiin tehny mieli ostaa sirkka 2 gearbest Englanti varastolta.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  7. #287
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Berserker rta jäi ostamatta ja tyydyin viime kivijalkareissulla pelkkiin nestemäisiin ostoksiin.

     
     
  8. #288
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Tippi jäi ostamatta Berserkeriin ajankäytön rajallisuuden takia. Vakiona tulleet ei miellytä, ei sitten pätkääkään. En myöskään ostanut uusia tuhkismakuja, koska uusia ei ole hetkeen tullut.

     
     
  9. #289
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Tippi jäi ostamatta Berserkeriin ajankäytön rajallisuuden takia. Vakiona tulleet ei miellytä, ei sitten pätkääkään. En myöskään ostanut uusia tuhkismakuja, koska uusia ei ole hetkeen tullut.
    Eikö noita ollu myymälässä? Aika uusia luulisin??? Tobacco Bastard | Aftertaster
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #290
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Eikö noita ollu myymälässä? Aika uusia luulisin??? Tobacco Bastard | Aftertaster
    Voi persetti, pitää olla tarkkana ensi kerralla. Aika raflaavat etiketit. Voisi olla Lemmyn ja Slashin makuun. Pannaan korvan taakse ja otetaan viikolla uusi yritys.

     
     
  11. #291
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    eipä tullut Siren 2, 22mm:stä mukaan ku ei ollut eilen kivijaloissa ehkä serkun veljen kaiman ulkomailla oleva naapuri lainaa

     
     
  12. #292
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Squape N[duro] jäi ostamatta kun MTL loppuunmyyty atm,ja DL ei mulle kelpaa!
    #metoo

     
     
  13. #293
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Uutta kaksiakkuista modia. Cuboidi on alkanut pätkimään sen verran, että tekisi mieli uutta sen tilalle. Etsiskelin uutukaista wanhaa Eleafin iStick TC100:sta, jollaisen jo omistan, eikä sen kanssa ole ollut koskaan ongelmia. Mutta tietenkin ko. mallilla on jo sen verran ikää, ettei meinaa enää löytyä.
    Tai jos löytyykin, niin kovemmalla hinnalla, mitä itse maksoin aikanaan vuonna 2016 tilatessani sen Finnvapelta. Plus toimituskulut ulkomailta tilatessa, ja arpapeli tullin kanssa.

     
     
  14. #294
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Edullisen ja tehokkaan baari/kännivehkeen metsästys käynnissä. Aramax Poweria en ostanut. Miten on mahdollista, että tuon kokoluokan mörssäristä puuttuu venttiholet kokonaan?

     
     
  15. #295
    Melkein tilasin Taifun GTR:n kloonin, mutta sitten en tilannutkaan. Eikä niitä edes saldoilla vielä ole oikein missään.

     
     
  16. #296
    Ma en ole ostanut vuoteen mitään ja nykyiset varastot kestää noin 20 vuotta.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #297
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    En ostanut Aspire Platoa enkä varalasia kun en perhana tiedä mistä saa ostettua? Muutamana iltana oon koittanut löytää ensisijaisesti varalasin mun Platoon mutta en löydä myyjää? Britit ei toimita ja jenkeistä maksaa pelkät postikulut 35€... Olisko vinkkejä mistä kitti, ja tai varalaseja pari tai edes yksikin..?

     
     
  18. #298
    Redhotvaping(uk)ainakin toimittaa. Mut 4puntaa per lasi, eikä covidin takia halvempaa postitusta ole tarjolla. Eikö se vaan kannattas päivittää esim dotaio SE malliin, kaikinpuolin järkevä ratkaisu

     
     
  19. #299
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    En ostanut Aspire Platoa enkä varalasia kun en perhana tiedä mistä saa ostettua? Muutamana iltana oon koittanut löytää ensisijaisesti varalasin mun Platoon mutta en löydä myyjää? Britit ei toimita ja jenkeistä maksaa pelkät postikulut 35€... Olisko vinkkejä mistä kitti, ja tai varalaseja pari tai edes yksikin..?
    Oliskohan esim. 5ml lääkeruisku lähellä oikeaa mittaa? Meinaan, jos sorvais siitä???
    Aika nihkeesti tuntuu olevan laseja "suomeen toimitettavia"...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #300
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Oliskohan esim. 5ml lääkeruisku lähellä oikeaa mittaa? Meinaan, jos sorvais siitä???
    Aika nihkeesti tuntuu olevan laseja "suomeen toimitettavia"...
    Niin, voisin mittailla. Mahtaako kestää lämpöä?

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •