Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 37 / 37

Aihe: Tämä EI OLE syytös, vaan hommien kelausta

  1. #21
    buldoggi
    Vieras
    En osaa opettaa luetun ymmärtämistä----Kerroin etten tiedä elektroniikasta mitään, sitä varten on ammattimiehet.

     
     
  2. #22
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Voi huoh...

    Edit. Mulle ei vieläkään selvinny tän ketjun pointti..? Oliko se mahdollisesti se, että sulla on joku 12V toimiva laite, jonka toiminnasta et tiedä mitään, mutta halusit silti sen mainita vai..?

     
     
  3. #23
    Siis ketjun tarjoitus on kertoa, ettet tiedä elektroniikasta mitään. Ei siinä sitten sen kummempaa.

     
     
  4. #24
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Olisiko nyt hitusen roturealismin värjäämä ap?
    Tuossa nousi esiin lähinnä nämä pointit:
    1) Kiinalaiset kusettaa
    2) Suomessa voi myydä mitä vaan, kun kukaan ei valvo (Mikä torpattiin)
    3) mä tiedän, koska oon käynyt Kiinassa
    KGO & Twist

     
     
  5. #25
    buldoggi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Onko tän ketjun pointtina nyt se, että kiinalaisille tuotteille ei ole tarpeeksi tuotevalvontaa Suomessa?
    Aikaa on miettiä asioita eri kantilta, tuli mieleen. Oli aloitukseni. Jokainen tilaa sieltä mistä haluaa ja vastaa itse mahdollisesta vahingosta.

    Ostin tuotteita Kiinasta pelkkää uteliaisuuttani. Lennot ja hotellit ym tekivät tuotteista hinnakkaampia. Vaan kättä taskulle, sillä se selviää.

    Mikä sun pointti on ? Eikö olisi hyvä jos Suomen tullilaitos, TUKES ym valvoisi paremmin maahantuotavia tavaroita?

    Tätä kutsutaan keskus----eikun verhontakaa keskusteluksi.

    Olen miettinyt asiaa, jos keskustelisi vain ystävien ja tuttujen kanssa kasvokkain. Välillä lukisi NIPOPALSTAA ja nauraisi. Voisi olla hyvä päätös.

     
     
  6. #26
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Eli koko aloitus oli pelkkää tajunnanvirtaa, eikä tarkoituskaan ollut saada mitään järkevää keskustelua aikaiseksi?
    No, siinä kyllä onnistuit ihan hyvin.

     
     
  7. #27
    buldoggi
    Vieras
    Mä olen asunut Kiinassa pari vuotta. Kiinassakin kusipäiden määrä pysyy prosentuaalisesti vakiona. Suomen valvonta ei todellakaan ole lähelläkään huippua.
    Sun perussuomalaisuuden vastaisuus rotuasioissa on hupaisaa. Ainoa rotu mikä on pahaksi on suomenruotsalaiset

     
     
  8. #28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja buldoggi Näytä viesti
    Mikä sun pointti on ? Eikö olisi hyvä jos Suomen tullilaitos, TUKES ym valvoisi paremmin maahantuotavia tavaroita?
    Mun pointti oli ymmärtää, mistä tässä pitäisi keskustella. Oli niin harvinaisen epäselvää tekstiä, etten saanut mitään tolkkua. Nyt se pointti selvisi. Mielestäsi maahantulevan tavaran tuotevalvontaa on lisättävä. Tähän mulla ei oikein mitään sanottavaa olekaan.

     
     
  9. #29
    buldoggi
    Vieras
    OT: Tämä on provojen paratiisi, tunnen ihmisiä jotka osaavat asian hyvin. Tiedottaisinko heille, saisivat pitää hauskaa...

     
     
  10. #30
    Minulla on passiivinen menis.

    Onhan se kiva kirjoitella ei mitään ja sitten haukkua kusipäiksi.

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Varamiespalvelu?
    KGO & Twist

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari Olmi's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    311
    VMP

     
     
  13. #33
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Olmi Näytä viesti
    VMP


    ?

     
     
  14. #34
    buldoggi
    Vieras
    Suosittelen omaa kuvaa, niin sanoille tulee painoarvoa

     
     
  15. #35
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    No, mun pärstän kyllä varmasti löytää riittävissä määrin tältäkin foorumilta halutessaan, mutta missäs on buldoggin oma kuva?

     
     
  16. #36
    buldoggi
    Vieras
    En ole enkä koskaan laita kuvaani webiin, Työnantajan ehdoton kielto- enkä laita avatarkuvaa, enkä muitakaan tietoja. En käytä facebookia tms. Ei kiinnosta ja jos saan potkut työstäni, niin muut syyt käy, muttei selvä työsopimusrike.
    Eikä mua kiinnosta sun kuvas ollenkaani, ihmettelen vaan, kun täällä osa laittaa oman kuvan osa on nassesetää yms. On tietty turvallisempaa käytää väärää kuvaa ja nimeä.
    Esim mun ip...

     
     
  17. #37
    buldoggi
    Vieras
    En ole enkä koskaan laita kuvaani webiin, Työnantajan ehdoton kielto- enkä laita avatarkuvaa, enkä muitakaan tietoja. En käytä facebookia tms. Ei kiinnosta ja jos saan potkut työstäni, niin muut syyt käy, muttei selvä työsopimusrike.
    Eikä mua kiinnosta sun kuvas ollenkaani, ihmettelen vaan, kun täällä osa laittaa oman kuvan osa on nassesetää yms. On tietty turvallisempaa käytää väärää kuvaa ja nimeä.
    Esim mun ip...
    Summa summarum, en enää kirjoita sanaakaan tähänkään forumiin, en tiedä luenkokaan, saa nähdä

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •