Sivu 7 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678910111757107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 2234

Aihe: Yleinen drippauskeskustelu (RDA)

  1. #121
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    42
    Tuskin kukaan muu kuin itse Hanus ja Crave kun noi dripperit tuli vast Lauantaina saldoille

     
     
  2. #122
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Innostuin taas kaivamaan IGO-W:n kaapista ja ilta on mennyt drippaillessa. About 0.8ohm dualcoil ja hyvin pöhisee. Pitänee seuraavaksi kokeilla jotain quad coilia

     
     
  3. #123
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Innostuin ottamaan perjantaina pitkästä aikaa IGO-W4 käyttöön. 1ohmin dualit kun evic ei suostu ajaa alle No kohtuullisesti nytki pöhisi. Kuhan saan DNA30 kasaan ni tulee tääki taas aktiiviseen käyttöön.

     
     
  4. #124

     
     
  5. #125
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #126
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    Moro,tilasin Origenin ja odottelen sitä malttamattomana.Puuvillaa setupin siihen teen,kun se saapuu holleille.Kysymys kuuluukin: Mikä on paras tapa tehdä siihen puuvilla setuppi? tunkea nestekaivot täyteen cottonia vaiko laittaa reunaa pitkin soiron sinne?Totta kai tarkotuksena olis,että se pitää nestettä itessään mahdollisimman paljon.Mitä te suositte? Tää on mun eka nestekaivollinen dripperi joten olen hieman kujalla

     
     
  7. #127
    Itse olen laittanut reilut soirot sinne uriin ja jättänyt sinne uran päähän tilaa täyttöä varten. Ja hyvin toimii mutta arvaan että toimii kummallakin systeemillä

     
     
  8. #128
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    okei,oonko ymmärtänyt oikein ,että tuo täytetään niin että nestesyvennykset täytetään piripintaan?eli ei niin että vanuu imee kaiken heti?kuseeko?

     
     
  9. #129
    Ei kuse vanu märäksi ja uriin nestettä reilusti

     
     
  10. #130
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    luulis kuitenkin ,että se neste lähtee falskaa sieltä nestekaivosta ympäri dekkii...

     
     
  11. #131
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    luulis kuitenkin ,että se neste lähtee falskaa sieltä nestekaivosta ympäri dekkii...
    Origenin omistaneena niin voin kertoa, että jos sulla ei ole nestekaivo täynnä pumpulia ja täytettynä laitat vaikka taskuun niin tottakai se vuotaa ilmareiästä ulos

    Ja itse kaivon täyttäminen pumpulilla on huono idea, koska et saa pumpulista kuitenkaan sitä kaikkea nousemaan coilille saakka

     
     
  12. #132
    Ei se lähde sillä pumpuli sitoo nesteen hyvin, tai huomasin että puhut puuvillasta. Mutta käytä pumpulia ja microcoilia, YouTubesta katsot vähän video revikkaa. Niin huomaat ettei tämä mitään raketti tiedettä ole. Dripperillä on helppo kokeilla eri setuppi tekeleitä ja pian se mieleinen löytyy. Jota pitää korjata vielä paremmaksi. Ja pumpulit on helppo vaihtaa sekä kuivapolttaa coilit.

     
     
  13. #133
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Jos sulla on suirot pumpulia molemmilta coileilta sinne kaivoon ja täytät sen kaivon nesteellä ja kallistat laitetta niin varmasti valuu nesteet ulos

    Jos täytät kaivon pumpulilla niin silloin ei kyllä vuoda, mutta silloin itse kaivosta ei saa täyttä hyötyä

    Origen on hyvä laitos ei siinä mitään, ja kun ei piri pintaan täytettynä kuljettele mukanaan niin loistovehjes.

     
     
  14. #134
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    Kiitti tyypit previkoita tuosta oon jo kattellu kaikki mitä tubesta löytyy.Juuri tota on puhuttu siellä,että ei kannata tunkea kaivot täyteen vanua ja hyvä,että asiaan tuli orgenin omistajilta vahvistusta,siis siihen e,että kusee urat täynnä taskussa Entäs sitte kumpi on parempi horisonttaali coili vai vertikaali?luulis että horisonttaali vikkais paremmin?olettaen että molemmat päät vanu soirosta lilluu kaivossa

     
     
  15. #135
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Mitä kokoo on IGO-W4 ilmareijät vakiona? Onko sama 0,8 kun IGO-W? Onko tietoo mistä löytys mahdollisesti W5? W6 näytti olevan cloud9 varastossa, mut on niin eksoottisen näkönen dekki et jätän väliin..

     
     
  16. #136
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843
    Minkäs kokosia ilmaröörejä tyypit porailee? Omaan makuun tollane 2x 2mm-4mm on passeli koska "long inhale henkee ja veree "

    Ei oo koskaa itelle sopinu pienet ilmaröörit ku väkisinki tulee aina suoraa keuhkoihin veto efekti joka laitteella. Oon toki ny vähä yrittäny totutella ton AL-1 2x1mm airholeilla.


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
  17. #137
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Kyllä se 2x2mm sopiva drippailuun mut tos on igo w4 alkuperänen hattu vakiorööreillä jos haluaa fiilistellä pienemmillä rööreillä ^^

     
     
  18. #138
    Höyrykonkari DjSchtiel's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    223
    Toisessa IGO-W:ssä on 2x2mm röörit ja toisessa 2x3.2mm röörit. Sanottaan et riippuen tehoista, mut nykysillä ohmeilla tulee käytettyy 2x2mm ennemmin.

     
     
  19. #139
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    Ite diggailen tällä hetkellä 2mm rööreistä.Kummasti,makua enemmän kuin tuossa mun aiemmassa dripperissä,jostain syystä

    capit.jpg
    Vasemmalla patriot 2mm rööreillä ja oikealla igo jollain saatanan isolla röörillä Heittäkää arvauksia? en omista tönäriä ni en tiiä ton tarkkaa kokoa.Höyryä tulee,mutta makua ei..yllätys sinäänsä

     
     
  20. #140
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    Ite diggailen tällä hetkellä 2mm rööreistä.Kummasti,makua enemmän kuin tuossa mun aiemmassa dripperissä,jostain syystä

    capit.jpg
    Vasemmalla patriot 2mm rööreillä ja oikealla igo jollain saatanan isolla röörillä Heittäkää arvauksia? en omista tönäriä ni en tiiä ton tarkkaa kokoa.Höyryä tulee,mutta makua ei..yllätys sinäänsä
    Nopeasti vois heittää 3,5mm tällei silmämääräsesti katsottuna mahtaa ilma kulkea paremmin kun keskiverto kerrostalon juuri uusitussa ilmastointikanavassa

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •