Sivu 65 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 155561626364656667686975 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,281 - 1,300 / 2234

Aihe: Yleinen drippauskeskustelu (RDA)

  1. #1281
    Tuleeks trippereistä parempi maku kuin tankkiatoista?

     
     
  2. #1282
    Pääasiassa kyllä, mutta ei ole vielä tullut vastaan dripperiä josta lähtisi kiukkusempi maku kuin tästä In'axista.

     
     
  3. #1283
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    jokohan tuota freakshow:ta löytyisi jostain euroopasta?

    edit: jes! elektrosavuilta löytyi!
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  4. #1284
    Nuin vain tuli Derringeristä singlecoili kun kyrvähti miinusruuvin kierteet.

     
     
  5. #1285
    Joskus täällä asiasta jo kyselinkin mutta nyt on tekstit hukkuneet jonnekin.
    Ensimmäistä dripperiä hommaamassa.
    Mitäs helppokäyttöistä laitetta suosittelisitte? Caterpillari?
    Entäs sitten minkäs paksuista lankaa pitäisi tilailla että saa hyvät koilit n. 0,5ohm luokkaan?

    Tätä kaikkea tullaan ajelemaan iStick 50W modilla.

     
     
  6. #1286
    Noo, hommaa nyt vaikka Magma ja 0.32, 0.4 ja 0.5 kanthalia. Japanian pumpulia myös sillälailla reilu määrä, koska aluks tää on vähän hakuammuntaa saada setuppi toimimaan. Jos dual coilit kiinnostaa, niin ehdottomasti Tugboat V2.

     
     
  7. #1287
    Jos dual coilia haluat niin 0,4 lanka on ihan hyvä 0,5 ohmin vastuksille, itse oon käyttänyt 9-10 kieppiä per coili 2 mm halkaisijalla. Nykyään tosin teen vähän korkeampiohmista (~0,8) kun dual-akullinen boksi lähinnä käytössä, samaa lankaa mutta hieman enemmän kieppejä ja pikkuisen isommalla halkaisijalla. Watti on watti vastuksesta riippumatta.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  8. #1288
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mä olen sanonut tämän monta kertaa, mutta sanon taas: opetelkaan ensin tekemään yksi HYVÄ coili vaikka reilusti ohmin päälle. Sittenkun taidot antavat myöden tehdä se sama yksi coili yhtä hyvin monta kertaa, niin voi kokeilla jo dual coilia. Vasta kun taidot riittää ja talosta löytyy joku laite mikä mittaa ohmit luotettavasti niin on aika lähteä suurempiin seikkailuihin. Ei millään vittuilulla, mutta ihan vaan oman itsenne vuoksi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #1289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mä olen sanonut tämän monta kertaa, mutta sanon taas: opetelkaan ensin tekemään yksi HYVÄ coili vaikka reilusti ohmin päälle. Sittenkun taidot antavat myöden tehdä se sama yksi coili yhtä hyvin monta kertaa, niin voi kokeilla jo dual coilia. Vasta kun taidot riittää ja talosta löytyy joku laite mikä mittaa ohmit luotettavasti niin on aika lähteä suurempiin seikkailuihin. Ei millään vittuilulla, mutta ihan vaan oman itsenne vuoksi.
    Nimenomaan. Toki jos on joku asiasta hyvin tietävä on paikalla neuvomassa kädestä pitäen, niin silloin voi imo ihan hyvin lähteä liikkeelle eksoottisemmastakin.

    Oli mun ensimmäiset microcoil-sätöstykset aivan kauhean näköisiä ja niiden vastusarvot melkein kahta ohmia, mutta eipä se menoa haitannut.

    Sinkku/dual-käyttöön Magma on ihan passeli, helppo setupoida ja tarjoaa hyvin makua.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  10. #1290
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Tein vituuksissani vain yhden coilin ainoaan dripperiini eli Tobecon Cerberukseen. No mutta, höyryä tuli hyvin, höyry oli viileää ja maukasta eikä akkukaan kulu kovin nopeasti. On se kumma... Taidan ostaa/kyhätä jonkin aton dripperin johon saa hyvin keskeiselle ja ilmavalle paikalle yhden todella kankeasta vaijerista väännetyn cauhean coilin.

     
     
  11. #1291
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Minä ainakin olen sitä mieltä, että iso single pieksee pienet dualit mennentullen.

     
     
  12. #1292
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Yhdyn ylempään.

     
     
  13. #1293
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Minä ainakin olen sitä mieltä, että iso single pieksee pienet dualit mennentullen.
    Mites isot dualit? :O Ite käärin nykyään lähes kaiken 3mm ruuvarin ympärille.

     
     
  14. #1294
    Yhdellä koililla juu tarkoitus lähteä liikkeelle mutta hyvähän se on hommata laite joka mahdollistaa enemmän, kai.
    Ensalkuun tilaan lankaa omiin koileihin ja varmuudeksi muutaman valmiskoilin, että voi sitten kokeilla kaikennäköistä.

     
     
  15. #1295
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Mahtaakohan hesekiel pitää siitä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Yhdyn ylempään.


    Oli mulla asiaakin; en tiedä onko oikea lanka tälle mutta esitän kysymykseni silti. Drippailu on taas alkanut herättämään pientä kiinnostusta kun laitesaralla on nähty taas uutta mieltä kiinnostavaa. Sen enempää en ole tutustunut mihinkään laitteeseen tarkemmin mutta hakusessa olis joku maisteluripperi. Olisko mitään hyvejä ehdotuksia? Sinkkumahdollisuus ehdoton.
    Viimeksi muokannut Temonen; 17.02.15 kello 09:35. Syy: mielenpahoittamisen välttäminen

     
     
  16. #1296
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    hakusessa olis joku makusteluripperi.
    V***u että mä vihaan tota sanaa makustelu. Miksei ihmiset voi vaan käyttää sanaa maistelu?? Mutta osta vaikka H-Dripperi.

     
     
  17. #1297
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    V***u että mä vihaan tota sanaa makustelu. Miksei ihmiset voi vaan käyttää sanaa maistelu?? Mutta osta vaikka H-Dripperi.
    Ettei tuu dongi otsaan heti aamusta, muokkasin viestiä h-dripper on yksi vaihtoehto

     
     
  18. #1298
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Eikös isossa sinkkucoilissa ole äkkiseltään jo enempi lämmityspintaakin kuin pienissä dualeissa. Vrt. 3mm+ sinkku tahi alle 2mm dualit. Muista vaan kaavaa tähän hätään. Pii x jottain ☺

     
     
  19. #1299
    "Makustelu" on suunmyötäisempi sana imo.

    Itsellä käytössä oleva vehjes on aina se paras, joten suosittelen Mantaa, maku ei ihan parasta kärkikastia mutta tarjoaa sitä silti oikein hyvin. H-Dripper on myös hyvä joskin ei ihan niin kiva noin käytännön kannalta.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  20. #1300
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Eikös isossa sinkkucoilissa ole äkkiseltään jo enempi lämmityspintaakin kuin pienissä dualeissa. Vrt. 3mm+ sinkku tahi alle 2mm dualit. Muista vaan kaavaa tähän hätään. Pii x jottain ☺
    Näinkin voi olla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    "Makustelu" on suunmyötäisempi sana imo.

    Itsellä käytössä oleva vehjes on aina se paras, joten suosittelen Mantaa, maku ei ihan parasta kärkikastia mutta tarjoaa sitä silti oikein hyvin. H-Dripper on myös hyvä joskin ei ihan niin kiva noin käytännön kannalta.
    Manta näyttäis olevan melko leak-proof? siitäkin hirvittävän isoa plussaa, sais vaikka joskus ottaa mukaan pihaleikkeihin ilman että tasku e-keitossa.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •