Sivu 17 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617181920212767 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 2234

Aihe: Yleinen drippauskeskustelu (RDA)

  1. #321
    Mikäs on tän hetken kovin dripperi?
    VAPE OR DIE

     
     
  2. #322
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No en mä sitä Origenin kisaajaksi ehdottanutkaan, vaan tohon sun alkuperäseen käyttötarkotukseen.
    Pitänee laittaa listalle kumpikin... Kylmiin keleihin on onneksi aikaa, eli ehtii tässä kokeilla yhtä sun toistaa.
    Tosta ensimmäisestä dripperistä olen alkanut pitää yhä enenevässä määrin. Vähän se on arkimaailmassa sellasta tuunaamista, mutta viis siitä. Höyryt on hyvät ja ihmettelijöitä riittää. Saapahan levittää sanomaa...

     
     
  3. #323
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    Muu mailma kohisee stillaresta,mut täällä ei siitä sanaakaan...kokemuksia?ite venailen postista infiniten stillare kloonia

     
     
  4. #324
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Eipä tuo mitään uutta tuonut, normi 3 postia ja kyklooppi ilmasäädöt. Niinkuin viimeisissä melkein kaikissa uusissa rda:issa, sillä erotuksella ettei single coil madollisuutta ollenkaan.
    Aidossa ilmeisesti kullatut postit? Kiinan cloonissa ne voikin olla sitten ihan mitä vain, itse tulee välteltyä kaikkea muuta kun rst:tä kiinan atoissa.

     
     
  5. #325
    Onko tuo magma dripperi hyvä? Kokemuksia? Risut ja ruusut olisiko zenith tai joku muu parempi kuin magma?
    VAPE OR DIE

     
     
  6. #326
    Banned

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    51
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MR-MIKA Näytä viesti
    Onko tuo magma dripperi hyvä? Kokemuksia? Risut ja ruusut olisiko zenith tai joku muu parempi kuin magma?
    Magmasta ei VIELÄ kokemusta (toivottavasti sellaisen saan pian) mutta zenith v2 kyllä omista drippereistä mieluisin, itse tykkään noista kuuskulma posteista, mukavan kokoset posti reiät menee parallel 0,5mm helposti sisään ja pirun nättikin on omasta mielestäni. AFC pelittää niinkuin pitää, yhdelle ja kahdelle coilille säädettävä. Tridentit, atomicit ja omegat jääneet itsellä vähemmälle käytölle kun zenith tuli kotiin :3

     
     
  7. #327
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MR-MIKA Näytä viesti
    Onko tuo magma dripperi hyvä? Kokemuksia? Risut ja ruusut olisiko zenith tai joku muu parempi kuin magma?
    Ihan ok se magma on, mutta suosittelisin ennemmin zenithiä ja tobhyä.

     
     
  8. #328
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kuinkas tuo robocop-mallinen slotti afc:nä vs eri kokoiset reiät käytössä toimii? Äkkiseltään voisi kuvitella huonommin, koska tuon slotin siirtäminen ohjaa ilman sivuun coilin keskikohdasta.
    KGO & Twist

     
     
  9. #329
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Itse cäpillähän voi kohditaa sitä slotin paikkaa myös eli kyllä sattuu kohdalleen.

     
     
  10. #330
    Sitten tuo vapejamin rda on ruvennut kiinnostamaan oliko se nyt viggo rda
    VAPE OR DIE

     
     
  11. #331
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MR-MIKA Näytä viesti
    Sitten tuo vapejamin rda on ruvennut kiinnostamaan oliko se nyt viggo rda
    No et ole ainut

     
     
  12. #332
    Banned

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    51
    Kukaan muu stowetoppia kokeillut?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  13. #333
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    30
    Itsellä käytössä IGO-M (klooni)
    Rakastuin heti tähän. Aivan mahtavat höyryt ja maku on loistava. Suosittelen

    edit. Pitää varmaan pudottaa niksoja. Päässä meinaa pöhistä
    Viimeksi muokannut Piikkinen; 26.05.14 kello 20:34.

     
     
  14. #334
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Tässä nyt on testailtu Magmat, Tobhit ja Zenithit... ja voiton vie...........Rumpujen pärinää........... Igo-L ja Igo-W!!

    Ällä singlenä ja tuplawee dualina, jos sitä lämpöä kaipaa enemmän.

    Mun mielestä aivan turha maksaa jostain väsyneestä dripperistä 100€, kun kympillä pääsee aivan samaan lopputulokseen.



    Ps. kumpupilvimiehet ei näistä tykkää, koska pienet(mulle täydelliset, tykkään vähän tiukemmasta ) ilmaröörit, eikä afc:tä.

     
     
  15. #335
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532
    Itsekkin olen mieltynyt Igo ällään. Porasin toki toisen millisen ilmaröörin alkuperäisen päällen. Nyt se hengittää mukavasti ja ilmavasti.

     
     
  16. #336
    Itellä myös igo l käytössä, 2.5mm rei'illä mukavan löysä imu

     
     
  17. #337
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    No nii... Nyt on jonkunkin verran tenkkaa ja poota....
    Mulla on tuo Omega ja olen sitä tuunannut suuntaan ja toiseen. Lankaa on 0,20, 0,32 ja 0,40 paksuutta. Olen väännellyt lukuisia erilaisia coileja ja oikeastaan yksisään ei ole toiminut ihan niin hyvin kuin olettaisin. Itseasiassa paras oli kutosen pintaan ja sinkkuna, mutta jos nyt on tuplauuni, ni mitä hiton järkee siihen on sinkkua sovittaa...?
    Nyt just pöhisee 0,57 tupla (oisko viisi kieppiä 0,32). RY4 ja Diablot tärähtävät niin lujaa, ettei ole mitään jakoa imaista isompia höyryjä. Health Potion, joka Diablo Onessa ei anna mitään kurkkutuntumaa, toimii oikeastaan aika hienosti. Mulla on niksoja siis vain viisi...
    Jos lasken ohmeja vaikka kolmen pintaan, muuttuu höyry aivan törkeän kuumaksi, ja taas ollaan siinä, että valtavia pilviä tulisi, muttei niitä kestä imeä.

    Eli mitä hittoa, miten tehdään ne isot & lämpimät ja kosteat kumpupilvet? Mä en tajua... kun katseleen ytubesta leffoja, ne pyöröyttää vasurilla lankaa kiepille, antaa virtaa ja puristaa pihdeillä umpeen. Ja sitten ne älypäät puskee virnuillen ihan helevetinmoista usvaa...

     
     
  18. #338
    Banned

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    51
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    No nii... Nyt on jonkunkin verran tenkkaa ja poota....
    Mulla on tuo Omega ja olen sitä tuunannut suuntaan ja toiseen. Lankaa on 0,20, 0,32 ja 0,40 paksuutta. Olen väännellyt lukuisia erilaisia coileja ja oikeastaan yksisään ei ole toiminut ihan niin hyvin kuin olettaisin. Itseasiassa paras oli kutosen pintaan ja sinkkuna, mutta jos nyt on tuplauuni, ni mitä hiton järkee siihen on sinkkua sovittaa...?
    Nyt just pöhisee 0,57 tupla (oisko viisi kieppiä 0,32). RY4 ja Diablot tärähtävät niin lujaa, ettei ole mitään jakoa imaista isompia höyryjä. Health Potion, joka Diablo Onessa ei anna mitään kurkkutuntumaa, toimii oikeastaan aika hienosti. Mulla on niksoja siis vain viisi...
    Jos lasken ohmeja vaikka kolmen pintaan, muuttuu höyry aivan törkeän kuumaksi, ja taas ollaan siinä, että valtavia pilviä tulisi, muttei niitä kestä imeä.

    Eli mitä hittoa, miten tehdään ne isot & lämpimät ja kosteat kumpupilvet? Mä en tajua... kun katseleen ytubesta leffoja, ne pyöröyttää vasurilla lankaa kiepille, antaa virtaa ja puristaa pihdeillä umpeen. Ja sitten ne älypäät puskee virnuillen ihan helevetinmoista usvaa...
    Itselläni ei kyllä liian kuumaa höyryä oo tullu vastaan omissa kokeiluissani joista matalin tällä hetkellä varmaan tuo 0,12 ohmin quad nano Zenithissä, heitä siitä 0,4 dual parallelit tai sitten stove top? Itselläni oli hetken vaihdossa tullut omegan klooni jossa mulla tais olla 0,5mm tupla vertical parallelit, ite ainakin tykkäsin.

     
     
  19. #339
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Jos viileitä ja runsaita höyryjä metsästää niin joko enemmä ilmaa coilille tai pitkä tippi. Jotkut jenkki/aasia tyypit myös käyttä tätä "suun aukomis taktiikkaa" jätetään siis rakoa joko tipin toiselle puolelle tai suun kulmaan jolloin viileä ilmä jäähyttää höyryä.

     
     
  20. #340
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Mä en ihan tajua tuota paralleria... Varsinkaan tuplana paksusta langasta. Miten ohmit putoo alas, kun mittakaavaa coilille tulee kummiskin ihan pirusti..?

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •