Sivu 109 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 95999105106107108109110111112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,161 - 2,180 / 2234

Aihe: Yleinen drippauskeskustelu (RDA)

  1. #2161
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    ^Ja jos ei ole paksuja piuhoja, niin esim .4 kanthalista parallelit on ihan kokeilemisen arvoista.

     
     
  2. #2162
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Eipä ole yhtään dripperiä itsellä hankittuna,kertoisiko joku mikä näiden idea on tai mikä on se juttu miksi käyttää dripperiä kun tankki luulisi olevan käytännöllisempi?
    No jospa sitä tätäkin kuitenkin kokeilisi,mikä olisi hyvä/helppo dripperi kokeiluun,sinkku deckillä varmaankin ja helppo aloittelian setupoida oikein?
    Tobeco velocity v2 hyvä?

     
     
  3. #2163
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Dripperi on hyvä esim.
    -makusteluun. Jos haluaa vaihtaa makua lennosta, se onnistuu paremmin kuin tankilla.
    - antaa runsaat ja maukkaat höyryt
    - tilaa rakennella isommat käämit

    Toiset käyttää enemmän, toiset pelkästään, toiset vähemmän. Minä oon enemmän rta-tankkimiehiä. Käytän dripperiä uusien makujen testaamiseen.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  4. #2164
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Dripperi on hyvä esim.
    -makusteluun. Jos haluaa vaihtaa makua lennosta, se onnistuu paremmin kuin tankilla.
    - antaa runsaat ja maukkaat höyryt
    - tilaa rakennella isommat käämit

    Toiset käyttää enemmän, toiset pelkästään, toiset vähemmän. Minä oon enemmän rta-tankkimiehiä. Käytän dripperiä uusien makujen testaamiseen.
    Wismec Indestructible RDA
    tää on ihan jees, drippereissä viehähttä se et ne on niin yksin kertaisia ja toimivia.
    Eikä se 10 sekunttia pumpuleiden kostutkseen luulisi niin hirveää olevan, kun siihen on oppinut.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  5. #2165


    Kiitos vinkeistä! Esivaihe näyttäis hyvältä. Tein dual parallelit .4 langasta 3mm tappiin ja ohmeiksi just sopivat .28 tehdään tää illalla loppuun asti ja sovitellaan fuhattanin päälle. Nyt taas takaisin jouluhelvettiin -->
    Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma

     
     
  6. #2166
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja knarkhund Näytä viesti
    Kiitos vinkeistä! Esivaihe näyttäis hyvältä. Tein dual parallelit .4 langasta 3mm tappiin ja ohmeiksi just sopivat .28 tehdään tää illalla loppuun asti ja sovitellaan fuhattanin päälle. Nyt taas takaisin jouluhelvettiin -->
    Yritin kopioida tuon setupin derringeriin, muuten sama mutta ohmeiksi tuli 0.19 vtc minin mukaan. 45w tehoja ja sai todeta että 10% makua on liikaa the Black Currant nesteessä(n.85VG).
    dual paraller.JPG
    Spoileri!

     
     
  7. #2167
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Mulla on menossa velocity v2 dekissä tupla alien claptonit ja wismecci sanoo 0.19 ohmia. Oon tykittäny 80 watilla ihan helposti mutta ylöspäin voisi vielä nostaa ainakin johonkin 120 wattiin asti.
    Maku on ihan jees ja höyryä tulee sen verran että kun muutaman kerran hönkii niin höyry leijailee jo huoneesta seuraavaan.




     
     
  8. #2168
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    20161225_194007.jpg

    Tää on ihan kiva dripperi, ainakin tämän yksilön perusteella vc vaikuttaa aika jämerältä drippereiden kanssa. Ei oo kalliita eikä tunnu ihan pilipali-vehkeeltä.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  9. #2169
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Yritin kopioida tuon setupin derringeriin, muuten sama mutta ohmeiksi tuli 0.19 vtc minin mukaan. 45w tehoja ja sai todeta että 10% makua on liikaa the Black Currant nesteessä(n.85VG).
    dual paraller.JPG
    Aika jännä kun mulla taas isompi evic vt näytti ton .28, muistaakseni 5 kieppiä pyöräytin
    Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma

     
     
  10. #2170
    Itse käytän dripperiä ainoastaan. Drippereitä mitä olen kokeillut: klooni velo, aito velo, tsunami, subzero, goon. Gooni käytössä tällä hetkellä ja ehdottomasti oma suosikki.

    Mulla on yleensä käytössä buildi mistä tulee eniten höyryä. Tämän takia tankki ei ole sen käytännöllisempi kun nestettä menee se 10 ml kuitenkin päivässä. Tosin mun höyryttelyt on nykyään 2mg vahvuista nikotiiniä ja höyryttelen vähän kuin tupakalla kävisi. Eli pilli ei ole koko ajan suussa. Kun pumpulit on kuivat niin ei tarvii vähän aikaan höyrytellä.

     
     
  11. #2171
    Huh, tuli pitkästä aikaa kokeiltua jotain uutta ja pyöräytin buildiksi 2 x SS316L Fused Clapton @ 0.2Ω, kymmenen kieppiä puolellaan 0,4:n tapilla eikä yhtään enempää olisi 24-milliseen mahtunut.

    Tehot loppuu kesken joten ramp up on melko miehekäs, mutta on kyllä höyryn määräkin kohdallaan. Niksaa ei kyllä omaan sietokykyyn voi olla juuri yhtään, tulee muuten överit saman tien.

     
     
  12. #2172
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Makujen testaamiseen eka dripperi eli ei oo tietoa näistä laitteista,singlenä tulen käyttämään, kumpi: Geekvape Tsunami 22mm RDA vai Tsunami 24mm??? Ja miksi? Tai joku muu jota voi käyttää myös singlenä.

     
     
  13. #2173
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Makujen testaamiseen eka dripperi eli ei oo tietoa näistä laitteista,singlenä tulen käyttämään, kumpi: Geekvape Tsunami 22mm RDA vai Tsunami 24mm??? Ja miksi? Tai joku muu jota voi käyttää myös singlenä.
    24mm.22mm versioon on vittumaista laitella villoja, kun ne putket on pahasti tiellä.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  14. #2174
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    24mm.22mm versioon on vittumaista laitella villoja, kun ne putket on pahasti tiellä.
    Tilattu Tsunami 24mm GearBestista h. 18,83€

     
     
  15. #2175
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    En kyllä tajua, että miks pitää tilata (ekaksi dripperiksi) dualeille suunniteltu rda jos sitä meinaa vain sinkkuna käyttää?

     
     
  16. #2176
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    En kyllä tajua, että miks pitää tilata (ekaksi dripperiksi) dualeille suunniteltu rda jos sitä meinaa vain sinkkuna käyttää?
    Onhan tuo suunniteltu myös singlenä käytettäväksi ja tuossa ekassa postauksessa mainitsin et tulee makujen testilaitteeksi, pääsee helpommalla tehdä sinkku coili makutestien ajaksi. Sit vielä, jos innostuu drippaamaan enemmän tulee varmasti dripattua dualcoileilla

     
     
  17. #2177
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Onhan tuo suunniteltu myös singlenä käytettäväksi ja tuossa ekassa postauksessa mainitsin et tulee makujen testilaitteeksi, pääsee helpommalla tehdä sinkku coili makutestien ajaksi. Sit vielä, jos innostuu drippaamaan enemmän tulee varmasti dripattua dualcoileilla
    No melko varmasti tulet päätymään dualeihin (ainakin koittamaan) Mutta ite olisin kattellu ihan sinkkucoilille suunniteltua RDA:ta kuten vaikkapa Hadaly (klooninakin saa jos hinta hirvittää).
    Tämä toki vain mun mielipide


    e: sitä paitsi coilin alle ilmaa puskeva dripperi on IMO paska sinkkuna verraten sivuilmaan :P

     
     
  18. #2178
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    6
    Itselläni tsunami 24mm ja mitään ongelmaa wickin laitossa ei ole ollutkaan. Sopivasti tilaa isohkolle coilille ja ilmavirtaus on juuri sopiva ainakin omaan makuun.
    Ainoat miinukset, O-renkaat on vähän kulahtanut kun on aika tiukka fitti tolla kannella. Ja jos on eksoottisemmat coilit esim alieni jossa on massaa jonkun verran niin jälkilämpö pukkaa höyryä ilmanotto aukoista modille joka kondensoituu modin päälle.
    Coileina ollut ihan perus microt, claptonit, fused claptonit ja alienit, kaikki toiminut ihan hyvin.

     
     
  19. #2179
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Goon, k24/25 trickster yms. oot ihan paskaa singelenä dualit kunniaan.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  20. #2180
    Rookiena paha huudella mutta huutelempa silti. Ei ainakaan toi tsunami, ei 22mm eikä 24mm, saanut hurraa huutoja sinkku coililla. Eikä goon (klooni) sen enempiä ylistyksiä sinkulla, dualina ainakin nuo edellä mainitut suoraan sanon mä

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •