Sivu 103 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3539399100101102103104105106107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,041 - 2,060 / 2234

Aihe: Yleinen drippauskeskustelu (RDA)

  1. #2041
    Pitäis dripperi hommata ni mitä suosittelisitte? joku klooni kiinasta ja ei niin väliä vaikka ois vaikeampi rakenneltava ku on noiden rta tankkien kanssa tullu säädettyä ja se on ihan mukavaa touhua. velocityä olen meinannu mut vois siihen kaveriks jonku toisenki ottaa mut valikoima on niin laaja et vaikea päättää. Ei ole siis ollu dripperiä pl pari viikkoa oli lainassa

     
     
  2. #2042
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Osta tsunami
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  3. #2043
    Jos et aitoa halua ostaa niin suosittelen kanssa tsunamia. Kannattaa ehkä ostaa se 24mm versio mun mielestä toi 22mm on liian tiukka siitä pohjasta.

     
     
  4. #2044
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Juu ehdottomasti Tsunamia 24 mm koossa, säilyy se optio bf-ajoonkin.
    Tuossa 22 mm versiossa on armottoman pieni nestekaivo.
    KGO & Twist

     
     
  5. #2045
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    38
    Tulinpa kysymään vähän jelppiä. Olen kokolailla kokonaan siirtynyt dripperimieheksi ja tankkeja ei ole tullut ajeltua koko kesänä. Käytänkin kahta Saporia päivittäin, jossa ilmanottoaukot ovat ylhäällä. Aina välillä tekee kuitenkin testailla uusia juttuja ja mulla on tässä nyt ollut kokeilussa Nixon RDA ja Tsunami RDA. Nämä molemmat ovat sitten ilmanotoltaan tuota alhaalta haukkovia. Mikä hemmetti siinä on, että molemmista saan joka ikinen kerta liemet pihalle? Olen tehnyt pitempää coilia, pumpulit asetellut söpösti, vähentänyt nesteen määrää jne., mutta lopputulema on aina sama. Vittu mitä paskaa moiset. Toisekseen tuo Nixon on plussakannastaan tuosta juurestaan puoli milliä koholla, jää dripperin ja modin väliin pieni välys. Liekö kuuluu asiaan?
    Spoileri!

     
     
  6. #2046
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petro Näytä viesti
    Tulinpa kysymään vähän jelppiä. Olen kokolailla kokonaan siirtynyt dripperimieheksi ja tankkeja ei ole tullut ajeltua koko kesänä. Käytänkin kahta Saporia päivittäin, jossa ilmanottoaukot ovat ylhäällä. Aina välillä tekee kuitenkin testailla uusia juttuja ja mulla on tässä nyt ollut kokeilussa Nixon RDA ja Tsunami RDA. Nämä molemmat ovat sitten ilmanotoltaan tuota alhaalta haukkovia. Mikä hemmetti siinä on, että molemmista saan joka ikinen kerta liemet pihalle? Olen tehnyt pitempää coilia, pumpulit asetellut söpösti, vähentänyt nesteen määrää jne., mutta lopputulema on aina sama. Vittu mitä paskaa moiset. Toisekseen tuo Nixon on plussakannastaan tuosta juurestaan puoli milliä koholla, jää dripperin ja modin väliin pieni välys. Liekö kuuluu asiaan?
    Millä tehoilla ajelet? Jos vedät pienillä niin voi johtua sun imusta että nesteet nousee ylöspäin ja floodaa. Itsellä tsunamia en saa floodaamaan muuta kun overdrippaamalla. Mulla tehot on vähintään 70w.

     
     
  7. #2047
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    38
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Viskinalle Näytä viesti
    Millä tehoilla ajelet? Jos vedät pienillä niin voi johtua sun imusta että nesteet nousee ylöspäin ja floodaa. Itsellä tsunamia en saa floodaamaan muuta kun overdrippaamalla. Mulla tehot on vähintään 70w.
    Suurin piirtein 80-85 wattia on lykänny, joten tuskin tuo ylösnouseminen. Ihan ylitäyttöäkin mietin, kun tuohon Saporiin oon tottunu laittaan nestettä ns. huolella.

    Anyways, nää menee myyntiin ihan justiinsa, joten jos kiinnostaa niin viestiä voi laittaa.
    Spoileri!

     
     
  8. #2048
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petro Näytä viesti
    Suurin piirtein 80-85 wattia on lykänny, joten tuskin tuo ylösnouseminen. Ihan ylitäyttöäkin mietin, kun tuohon Saporiin oon tottunu laittaan nestettä ns. huolella.

    Anyways, nää menee myyntiin ihan justiinsa, joten jos kiinnostaa niin viestiä voi laittaa.
    Ok, onpa outoa. Jos pohja ilma kiinnostaa niin suosittelen tutustumaan sub zeroon. On mun jokapäiväinen dripperi, aivan mielettömän smoothi toi ilma ja kun laittaa nesteen sivuille niin ei vuoda.

     
     
  9. #2049
    Mitä mieltä velocitystä. Aattelin hankkia istick 200w kylkeen kunnon höyrypilviin

     
     
  10. #2050
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nahkakuula Näytä viesti
    Mitä mieltä velocitystä. Aattelin hankkia istick 200w kylkeen kunnon höyrypilviin
    Yksi parhaista drippereistä. Itelle ainaki vakiintunu ehdottomaksi ykkösvehjekseksi

     
     
  11. #2051
    Pitääpi se ostoskoriin laittaa

     
     
  12. #2052
    Kertokaas hyvä dual coil setuppi n. 35w ajeluun! 0.4 ja. 0.5 lankoja löytyy iteltä.

     
     
  13. #2053
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Petro oiskohan liian vähän pumpulia/liian vähän tehoja? Itse ajelen 24-tsunamia 100watilla kun siinä on niin pirun hyvin riittävät ilmat, eikä nesteet nouse. Voi olla myös, ettei pumpulit wickaa tarpeeksi hyvin, jonka johdosta nesteet ei kulkeudu coilille, vaan suoraan suuhun.

     
     
  14. #2054
    Minulle ei ole tämä drippailu oikein avautunut (vielä) ja kokemusta on käytännössä vain Geekvapen Tsunamin orgisversiosta, enkä ole siihen ollut oikein tyytyväinen. Näpit kun ovat aina nesteessä ja käyttö on muutenkin ollut mielestäni hieman hankalaa. En kuitenkaan aio luovuttaa näin helpolla ja sattumalta bongasin GB:n flash salesta aika mainiolta vaikuttavan Mad Hatter-kitin (Mad Hatter V2-RDA + hybridimodi) halvalla ja tämä vaikuttaisi previkoiden perusteella olevan huomattavasti käyttäjäystävällisempi RDA kuin tuo Tsunami. Eniten minua viehättää ehkä tuo saranoitu topcap, joka varmasti helpottaa käyttöä suuresti.

    Joten onkos kellään kokemuksia näistä kummastakin RDA:sta ja ehkä myös tuon Mad Hatter-kitin mukana tulevasta hybridimodista ja saisinko tällä paremman kokemuksen drippailusta kuin tuolla Tsunamilla?

    Ai niin ja tässä vielä linkki siihen GB:n myyti-ilmoon: Original ADVKEN Mad Hatter V2 Kit-22.93 Online Shopping| GearBest.com ja tuo alle 19 taalan hinta tästä kombosta on aika houkutteleva...

     
     
  15. #2055
    Näppien lähmääntyminen vähenee kun oppii laittamaan oikean määrän nestettä koneeseen.
    Noitten alhaalta ilmaa ottavien atojen kanssa pitää olla tarkkana dripatessa, itsellä tosin pysyy nykyään paikat puhtaina. Pieni oppimiskäyrä noissa toki on ja pitää muistaa ettei sitä nestettä voi ihan tosta vaan kaataa päälle.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  16. #2056
    Höyrykonkari Astronautti's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Minulle ei ole tämä drippailu oikein avautunut (vielä) ja kokemusta on käytännössä vain Geekvapen Tsunamin orgisversiosta, enkä ole siihen ollut oikein tyytyväinen. Näpit kun ovat aina nesteessä ja käyttö on muutenkin ollut mielestäni hieman hankalaa. En kuitenkaan aio luovuttaa näin helpolla ja sattumalta bongasin GB:n flash salesta aika mainiolta vaikuttavan Mad Hatter-kitin (Mad Hatter V2-RDA + hybridimodi) halvalla ja tämä vaikuttaisi previkoiden perusteella olevan huomattavasti käyttäjäystävällisempi RDA kuin tuo Tsunami. Eniten minua viehättää ehkä tuo saranoitu topcap, joka varmasti helpottaa käyttöä suuresti.

    Joten onkos kellään kokemuksia näistä kummastakin RDA:sta ja ehkä myös tuon Mad Hatter-kitin mukana tulevasta hybridimodista ja saisinko tällä paremman kokemuksen drippailusta kuin tuolla Tsunamilla?

    Ai niin ja tässä vielä linkki siihen GB:n myyti-ilmoon: Original ADVKEN Mad Hatter V2 Kit-22.93 Online Shopping| GearBest.com ja tuo alle 19 taalan hinta tästä kombosta on aika houkutteleva...
    Samanlainen Mad-Hatter kitti löytyy täältä, mutta en ole sitä vielä edes avannut. Tosin Mad Hatter V2 RDA olen setupoinut ja kokeillut. Tykkäsin muuten, mutta tuo saranoitu topcap ei uutena istu kunnolla, mutta paranee kyllä ajan kanssa ja alkuun kannattaa laittaa nestettä vähän o-renkaalle sinne topcappiin. Mielestäni toi kallistuu hieman enemmän makuun, kuin höyryn tuottoon. Tämä tosin mielestäni ihan hyvä homma, makua tolla tosiaan saa ihan hyvin.

    Wotofon Troll V2 on kanssa kova RDA omasta mielestä. Olen tykkäillyt kovasti, tulee höyryä pirusti, mutta tulee myös makua. Syvä kaivo, joten ei kyllä saa vuotamaan helpolla. Tätä voin suositella kyllä ehdottomasti. Ainoa pieni miinus on "ulkokuoren" tiukkuus, joka helpottuu laittamalla nestettä o-renkaille ja poistamalla alimman kolmesta o-renkaasta.

     
     
  17. #2057
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    27
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Astronautti Näytä viesti
    Samanlainen Mad-Hatter kitti löytyy täältä, mutta en ole sitä vielä edes avannut. Tosin Mad Hatter V2 RDA olen setupoinut ja kokeillut. Tykkäsin muuten, mutta tuo saranoitu topcap ei uutena istu kunnolla, mutta paranee kyllä ajan kanssa ja alkuun kannattaa laittaa nestettä vähän o-renkaalle sinne topcappiin. Mielestäni toi kallistuu hieman enemmän makuun, kuin höyryn tuottoon. Tämä tosin mielestäni ihan hyvä homma, makua tolla tosiaan saa ihan hyvin.

    Wotofon Troll V2 on kanssa kova RDA omasta mielestä. Olen tykkäillyt kovasti, tulee höyryä pirusti, mutta tulee myös makua. Syvä kaivo, joten ei kyllä saa vuotamaan helpolla. Tätä voin suositella kyllä ehdottomasti. Ainoa pieni miinus on "ulkokuoren" tiukkuus, joka helpottuu laittamalla nestettä o-renkaille ja poistamalla alimman kolmesta o-renkaasta.
    Parani saranaluukun istuvuus alun jälkeen, mut nyt ei saa millää keinolla hattua kiinni. Se onki ainoo syy miks jääny hyllylle MH2

     
     
  18. #2058
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Onkos kellään vielä kokemusta tuosta Sweeth Toothista? Eli siis tästä dripperistä https://www.finnvape.com/hoyrystimet...tooth-rda.html idea ainaki vaikuttaa lupaavalta
    Käyttökombot:
    G-tube Titaani/510Mister
    Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
    Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
    Odin Mini 100/Kumo Rdta
    Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
    Päivittyy vähän väliä

     
     
  19. #2059
    Vaikuttaa ihan lupaavalta. Ei löytyny paljoo revikoita tosta mut ilmeisesti antaa aika maukkaita sinkkucoili höyryjä. Itellehhä se ei sopis ku tykkään laittaa vähintään tuplacoilit Tilaa testiin ja kerro toki muilleki sit miten pelittää

     
     
  20. #2060
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Joten onkos kellään kokemuksia näistä kummastakin RDA:sta ja ehkä myös tuon Mad Hatter-kitin mukana tulevasta hybridimodista ja saisinko tällä paremman kokemuksen drippailusta kuin tuolla Tsunamilla?

    Ai niin ja tässä vielä linkki siihen GB:n myyti-ilmoon: Original ADVKEN Mad Hatter V2 Kit-22.93 Online Shopping| GearBest.com ja tuo alle 19 taalan hinta tästä kombosta on aika houkutteleva...
    Tilasin kans samaisen kitin ja muutaman kerran käytellyt, varsin soiva peli tuntuu olevan. Ilmat saa hyvin säädettyä myös sinkkukoilille ja setupoinniltaan helpoin laite toistaiseksi. Hybridiputki toimii kuten ensikertalaisen mielestä pitääkin eli tulittaa kun nappia painaa.
    Kaivosta tahtoo nesteet nousta (kapillaarisesti?) niihin ilmareikiin ja pari tippaa niistä ulos, ja ehkä mauntuotto ei ole ihan huippuluokkaa mutta ei huonokaan missään tapauksessa.
    Ja kansi ei tahdo pysyä kiinni mutta menee kun pari kertaa asettelee. Ei muuta rutinaa eikä alle 20€ laitteen tarvi olla täydellinen, Tsunamia en ole kokeillut joten ei voi vertailla.
    Viimeksi muokannut Ou812; 16.09.16 kello 14:17.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •