Sivu 54 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44450515253545556575864 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,061 - 1,080 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #1061

    Vs: bogen cartot

    ^^Eikö noissa normi- ja xl bogeissa tuo vanunmäärä oo aika samoissa, xl:ssä putki vain pidempi.... Ves@ kyllähän noistakin joku voi olla kiinnostunut, esim postikulujen hinnalla ni ei tarttis roskiin heittää, kertoo vain rehellisesti mahdollisista ongelmista

     
     
  2. #1062
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: bogen cartot

    Juu ja konkarit tietää ettei ne vaan toimi. Olkoot nyt viel olemassa, mietitään jatkoaikaa niille...

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  3. #1063
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Re: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Näin se ainakin mulla menee. Tankki käytössä vastuksen kohta kyllä kostuu hyvin, mutta kun karton yläpää jää kuivaksi, niin se vaikuttaa makuun.
    XL kartossa tuota kuivaa osuutta on vielä enemmän. Siihen kun päälle tiputtelee nestettä, niin maku aina paranee hetkeksi.
    Minä olen punchannut XL -kartoihin ylimääräisen reijän noin puoliväliin..pitää pitkän karton paremmin kosteana ylempänä. Enpä ole maussa mitään huomannut..oli pitkä tai pätkä.

    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    • File Type: jpg 001.JPG (43.6 kt, 58 katselukertaa)
    • File Type: jpg 001.JPG (43.6 kt, 55 katselukertaa)
    • File Type: jpg 001.JPG (43.6 kt, 55 katselukertaa)
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #1064

    Vs: Re: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Minä olen punchannut XL -kartoihin ylimääräisen reijän noin puoliväliin..pitää pitkän karton paremmin kosteana ylempänä. Enpä ole maussa mitään huomannut..oli pitkä tai pätkä.
    Joo kyllä tuo toimii niin kauan kun nesteraja on reiän yläpuolella.

     
     
  5. #1065
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: bogen cartot

    Mä oon itseasissa käyttäny reijitettyä (1 reikä) xl-cartoa ihan ilman tankkiakin. Ei edes vuoda ja hyvin on toiminut. Että miksi näin sitten teen, johtuu varmaan vain siitä ett olen ollut liian laiska laittamaan tankin takaisin.

     
     
  6. #1066
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Re: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Joo kyllä tuo toimii niin kauan kun nesteraja on reiän yläpuolella.
    Toimii se vielä kun nestepinta vähän laskee varareijän alapuolelle kun heiluttelee tankkia mutta kiuashan on bogen pohjalla ja nestepinnat pyrkivät fysiikanlakien mukaan tasoittumaan eli boge on kostea sille korkeudelle asti mitä tankissa on nestettä..harvoin itse imutan tankin ihan tyhjäksi jos on tarkoitus jatkaa käyttöä samalla nesteellä ja cartolla..lisään nestettä kun se on vähän mennyt tuon varareijän alapuolelle.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  7. #1067
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    bogen cartot

    Jos nesteraja laskee reiän tasalle alkaa näemmä kurlaus.
    Hmm, SR-Bogen vastus tipahtanut 7 millin aikana 3 - 2.3, ei taida olla kestoikää kauaa jäljellä, maksimissaan 10 - 15 ml. Pitääpä testata seuraavaa vakiovolteilla, tätä ajettu jatkuvasti 2 ampin virralla. Tankissa ollut Citrus Explosionia.
    KGO & Twist

     
     
  8. #1068
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Re: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Joo kyllä tuo toimii niin kauan kun nesteraja on reiän yläpuolella.
    Eiköjän se vanu ime itensä täyteen. Kapillaari-ilmiö. Ei nyt varmaan yhtä kostea ole ylhäältä.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  9. #1069

    Vs: bogen cartot

    Ensin pyydän anteeksi, kun en jaksanut lukea koko ketjua...

    Mutta tässä n. 3kk tuskailun jälkeen alkaa ahaa-elämykset leijailla.

    Bogessa ei reikien määrä ratkaise mitään, vaan se, että se reikä on kohdassa, josta se boge imee sitä nestettä.

    Empiirisen tutkimuksen tuloksena: Vanun pitää olla reiän kohdalla juurinkin sopivasti seinämää vasten.

    Jos vanu on löyhästi, sitä ei ole tai sen on liian kireästi, niin ei vaan toimi ja piste.

    Ratkaisu ongelmaan: Poraa niitä reikiä niin kauan, kunnes löytyy kohta, josta selvästi silmälläkin näkee, että nestettä alkaa mennä carton sisälle heti kun imu loppuu...(kuplia nousee välittömästi).

    ps. Pätee myös muihin merkkeihin...

    pps. vatii vähän kärsivällisyyttä tuo paikan löytyminen ja testaus välillä...

     
     
  10. #1070

    Vs: bogen cartot

    Eilen kokeilin hetken tankissa maannutta käytettyä Bogea, jonka tiesin olevan lähes kuiva. Tarkoituksena oli selvittää löytyykö siitä vielä niin paljon potkua, että tankin voi täyttää kertaalleen. En laittanut edes drip tippiä, vaan Twististä 4,5 volttia Bogelle ja imaisu suoraan tankin päästä. Kuului posahdus, suuhun iski posket pullistava paineaalto ja herkullinen palaneen maku. Pelästyin aivan perkeleesti. Mitähän siinä tapahtui? Vastus räjähti? Akulle ei käynyt kuinkaan.

     
     
  11. #1071

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juskixxx Näytä viesti
    Ensin pyydän anteeksi, kun en jaksanut lukea koko ketjua...

    Mutta tässä n. 3kk tuskailun jälkeen alkaa ahaa-elämykset leijailla.

    Bogessa ei reikien määrä ratkaise mitään, vaan se, että se reikä on kohdassa, josta se boge imee sitä nestettä.

    Empiirisen tutkimuksen tuloksena: Vanun pitää olla reiän kohdalla juurinkin sopivasti seinämää vasten.

    Jos vanu on löyhästi, sitä ei ole tai sen on liian kireästi, niin ei vaan toimi ja piste.

    Ratkaisu ongelmaan: Poraa niitä reikiä niin kauan, kunnes löytyy kohta, josta selvästi silmälläkin näkee, että nestettä alkaa mennä carton sisälle heti kun imu loppuu...(kuplia nousee välittömästi).

    ps. Pätee myös muihin merkkeihin...

    pps. vatii vähän kärsivällisyyttä tuo paikan löytyminen ja testaus välillä...
    Ostamalla pre-punched bogeja malliksi niin ei tarvitse arpoa paikkaa, ja kuten jo todettu niin egon lyhyt cone on juuri passelin korkuinen bogen reiitykseen. boge pystyyn conen sisään ja puncheri siihen päälle. Tosin itellä nyt nuo valmiiksi reiitetyt toimineet niin paljon paremmin kuin normit et tuskin palaan niihin vanhoihin.

     
     
  12. #1072
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juskixxx Näytä viesti
    kunnes löytyy kohta
    Jos on noita normilaatuisia (hyviä) Bogeja, niin ei ole mitään väliä mihin sen reiän tekee. Mulla toimii jokainen ku junan vessa randomilla reiällä.

     
     
  13. #1073

    Vs: bogen cartot

    Jaahans... täällä on jo niin heprea keskustelut meneillään reikäisistä malleista, kun tämä vasta tänään osti perusmallia joka ilmeisesti on pjerkeleen pitkä : Tuli uusia makuja, niin ajattelin testata niitä noilla cartoilla ja päässä se trippi. Toisesta tulee hyvin ja tuntuu ok niksamäärä 18mg, mutta 16 mg aineilla siitä toisesta tulee aika vaisuja haikuja vaan. Vaikuttaako tuo niksamääräkin????? Kortsutyylillä täytetty, joten vika ei pitäisi olla siinäkään. Paraneeko noissa makun/höyryn tuotto, kun vähään aikaa polttelee? Ja nyt täältä jostain luin, että noillakin on vissiin väliä onko lw vai oliko lr juttu? Ja mulla ei kyllä ole harmaata hajuakaan kumpia noin on... Hjelp!

     
     
  14. #1074

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Jaahans... täällä on jo niin heprea keskustelut meneillään reikäisistä malleista, kun tämä vasta tänään osti perusmallia joka ilmeisesti on pjerkeleen pitkä : Tuli uusia makuja, niin ajattelin testata niitä noilla cartoilla ja päässä se trippi. Toisesta tulee hyvin ja tuntuu ok niksamäärä 18mg, mutta 16 mg aineilla siitä toisesta tulee aika vaisuja haikuja vaan. Vaikuttaako tuo niksamääräkin????? Kortsutyylillä täytetty, joten vika ei pitäisi olla siinäkään. Paraneeko noissa makun/höyryn tuotto, kun vähään aikaa polttelee? Ja nyt täältä jostain luin, että noillakin on vissiin väliä onko lw vai oliko lr juttu? Ja mulla ei kyllä ole harmaata hajuakaan kumpia noin on... Hjelp!
    Onko sulla laatikko tallessa missä boget tuli? siinä päällä pitäisi lukea onko rl vai sr. Noin perussääntönä voisi sanoa et LR voi antaa volttei 3,7-4,4 ja SR siitä eteenpäin. Mulla ainakaan se maku harvoin ajan kanssa paranee, toki jos se carto ei olekkaan vielä kunnolla kostea ni sitten hyvinkin mahdollista.

     
     
  15. #1075

    Vs: bogen cartot

    Karto ei ole parhaimmillaan makujen maisteluun. Koska jos et tykkää, se karto oli sit siinä. Maun vaihtaminen kartoon ei oikein onnistu (okei, jotkut urheat keittelee niitä). Drippiatomisaattori on paras eri makujen maisteluun. Koska siihen lisäät vain muutaman tipan (3-5) nestettä ja maistelet. Toi nestemäärä on äkkiä höyrytelty pois.

    Karto on mukavampi kuin tankki monen mielestä. Sulle egojen kanssa ehdottamasti LR eli low resistance (n. 2 ohmia). 510 kanssa ei paljoa kannata käyttää kartoja käyttää, akku tyhjenee yhdellä imaisulla, jos se edes jaksaa antaa tarpeeksi virtaa. SR (=standard resistance n. 3 ohmia) karto vaatii enemmän voltteja kuin ego jaksaa antaa. Ego antaa tasaista olikos se 3,7 V virtaa (ainakin jotain sinne päin). Tämä toimii LR karton kanssa. SR karto taas tykkää 4,2-5 V virrasta, riippuu makutottumuksesta ja myös nesteestä.

    Katsopa mistä tilasit nuo kartot, tilauslistassa varmasti näkyy minkä ohmisia ne olivatkaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #1076

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Onko sulla laatikko tallessa missä boget tuli? siinä päällä pitäisi lukea onko rl vai sr. Noin perussääntönä voisi sanoa et LR voi antaa volttei 3,7-4,4 ja SR siitä eteenpäin. Mulla ainakaan se maku harvoin ajan kanssa paranee, toki jos se carto ei olekkaan vielä kunnolla kostea ni sitten hyvinkin mahdollista.
    ÖÖ, kun ostin niitä tasan kaksi Joo, siis laatikkoa menin ostamaan, kun netissä olin niitä nähnyt. Mutta jotenkin siinä, kun myyjä avas yhden ja näytti miten se toimii ja tripit niihin, niin ostin sitten ne kaksi kokeeksi mitkä esillä siinä oli
    Kun eikös periaatteessa tossa ego-t akussa pitäs riittää virtaa noihin sopivasti? Vai onko se nippa nappa noihin pitkiin tötskiin?

     
     
  17. #1077

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    ÖÖ, kun ostin niitä tasan kaksi Joo, siis laatikkoa menin ostamaan, kun netissä olin niitä nähnyt. Mutta jotenkin siinä, kun myyjä avas yhden ja näytti miten se toimii ja tripit niihin, niin ostin sitten ne kaksi kokeeksi mitkä esillä siinä oli
    Kun eikös periaatteessa tossa ego-t akussa pitäs riittää virtaa noihin sopivasti? Vai onko se nippa nappa noihin pitkiin tötskiin?
    Ei se carton pituus vaikuta siihen mitenkään, vain se onko se LR vai SR. Egoon ehdottomasti LR.

     
     
  18. #1078

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Karto ei ole parhaimmillaan makujen maisteluun. Koska jos et tykkää, se karto oli sit siinä. Maun vaihtaminen kartoon ei oikein onnistu (okei, jotkut urheat keittelee niitä). Drippiatomisaattori on paras eri makujen maisteluun. Koska siihen lisäät vain muutaman tipan (3-5) nestettä ja maistelet. Toi nestemäärä on äkkiä höyrytelty pois.

    Karto on mukavampi kuin tankki monen mielestä. Sulle egojen kanssa ehdottamasti LR eli low resistance (n. 2 ohmia). 510 kanssa ei paljoa kannata käyttää kartoja käyttää, akku tyhjenee yhdellä imaisulla, jos se edes jaksaa antaa tarpeeksi virtaa. SR (=standard resistance n. 3 ohmia) karto vaatii enemmän voltteja kuin ego jaksaa antaa. Ego antaa tasaista olikos se 3,7 V virtaa (ainakin jotain sinne päin). Tämä toimii LR karton kanssa. SR karto taas tykkää 4,2-5 V virrasta, riippuu makutottumuksesta ja myös nesteestä.

    Katsopa mistä tilasit nuo kartot, tilauslistassa varmasti näkyy minkä ohmisia ne olivatkaan.
    Kiits avalanche tiedosta Eli mä menin p..eeellä puuhun. Noh, ensi kerralla kysyn täältä ensin ennenkun ostan mitään! Noh, onneksi noi ei maksanut paljon :

     
     
  19. #1079

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Kiits avalanche tiedosta Eli mä menin p..eeellä puuhun. Noh, ensi kerralla kysyn täältä ensin ennenkun ostan mitään! Noh, onneksi noi ei maksanut paljon :
    Kysyt tai luet muutaman 50 sivuisen threadin . Mutta joo, täällä on paljon hyvää tietoa, mäkään en aina vaan löydä sitä heti. Ja kannattaa olla tarkkana mitä ostaa, mikä sopii minkäkin kanssa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  20. #1080

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flounder Näytä viesti
    Ei se carton pituus vaikuta siihen mitenkään, vain se onko se LR vai SR. Egoon ehdottomasti LR.
    Ok, eli aina oppii uutta Tää on kyllä taitolaji jo

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •