Sivu 52 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24248495051525354555662 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,021 - 1,040 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #1021
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: bogen cartot

    Noissa LR bogeissa tuntuu olevan helvetisti heittoa ohmeissa. Vanut imee nestettä kuin unelma, eikä palaneen makua tosta sarjasta oo pukannu yksikään. Ohmit kummiskin vaihtelee 1.9 -3.1 välillä eri yksilöillä (ProVarilla mitattu).

     
     
  2. #1022
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Noissa LR bogeissa tuntuu olevan helvetisti heittoa ohmeissa. Vanut imee nestettä kuin unelma, eikä palaneen makua tosta sarjasta oo pukannu yksikään. Ohmit kummiskin vaihtelee 1.9 -3.1 välillä eri yksilöillä (ProVarilla mitattu).
    Just oli itellä edelliset kaksi LR cartoa aika paskoja. Kesti molemmat alle yhden tankillisen, kunnes se ihana palaneen vanun maku täytti suun. (:

     
     
  3. #1023
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Onkos kukaan kokeillut, mahtuuko piippurassi Bogen keskireikään?

    KOndenssivesi valuu driptipistä sinne ja tukkii reiän. Neulalla tms. tietty saa reiän auki, mutta palaneen maku ei poistu. Piirrurassilla voisi imeskelä nesteen pois reiästä enne kuin se palaa.
    Apteekista saa just sopivia hammasväli harjoja, niillä minä putsailen!

     
     
  4. #1024

    Vs: bogen cartot

    Abouttiarallaa kuinka monta millilitraa bogejen pitäis jaksaa vetää ennenko maku alkaa laskemaan? Ei tietenkään mitään virallista keskiarvoa ole, mutta mites on muilla käyttäjillä ollut. Tuntuu että ittellä hyvä kun jaksavat 4-5 milliä.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  5. #1025

    Vs: bogen cartot

    ^Pitänyt samaa kans kysellä. Itellä n.6-10ml ja aivan paskanmaku sen jälkeen. Kerran pystyy pikkasen rassaileen niin et auttaa ees vähän, mut sit kyl maku on jo sellanen et morjens. Sit taas ku laittaa sen uuden carton ni maku on todella hyvä. Kai se on paras vaan suosiolla vaihdella tarpeeks usein.

     
     
  6. #1026
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    64

    Vs: bogen cartot

    On sattunut kohdalle bogeja missä 30ml jälkeen alkaa maku katoamaan. Varsinkin viime aikoina tosin paljon sitten niitä 2-5ml bogeja. Kaikkea tuolta väliltä sopii odottaa.

     
     
  7. #1027
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    bogen cartot

    Itellä on nyt putkeen tullut tollasia 20ml bogeja. Ihan oon tyytyväinen

     
     
  8. #1028

    Vs: bogen cartot

    Puffilta tulleet pre-punchatut on ehkä parhaiten kestänyt käyttöä. Noh, kulutustavaraa, kulutustavaraa...
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  9. #1029

    Vs: bogen cartot

    Toi kauanko boge kestää, riippuu boge-yksilön laadusta ja käytetystä nesteestä. Niin ja kuun ja tähtien asennosta

    Mulla esim red bullia tai hedelmänesteitä voi höyrytellä tuplamäärän kahvi-vanilja-sikari-nesteeseen verrattuna.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #1030

    Vs: bogen cartot

    Saa näistä tiukka vanuisistakin jotakin kun ajan kanssa tekee.
    24 tuntia kortsussa kostumassa, nuppineulalla vanuun "reikiä" (tiedä onko tästä mitään hyötyä) ja 4 reikää karton kylkeen.
    Nyt rätisee ihan mukavasti

     
     
  11. #1031
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Apteekista saa just sopivia hammasväli harjoja, niillä minä putsailen!
    Noitakin aattelin, mutta ne eivät ime mitään.

    Mutta viesistäsi sain idean. Mulla on kaapissa paketti hammaslankaa, SuperFloss. Siinä on toisessa päässä pätkä jäykkää siimantapaista. Se sujahtaa mukavasti cartosta läpi ja lankaosa imee kondenssinesteen. Ihan tuli ruskeaksi kun pari kertaa karton läpi vetelin. Pitää alkaa näitä usein kuivaanaan josko sitten keskireikä ei menisi karstasta tukkoon. MapleWood tukkii sen reiän 3-4 päivässä eli 10 - 15 ml jälkeen on ihan tukossa.

    Kertoilen tuloksia.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  12. #1032

    Vs: bogen cartot

    Jeps, olisi hyvä muistaa, et cartot ovat periaatteessa kertakäyttötavaraa, mutta toimitetaan Suomeen tyhjinä koska ei niksanesteitä voi toimittaa. Myöskään boge ei sinällään suosittele cartojaan tankkeihin, vaikka on nämä reijitetyt pyynnöstä tehnytkin ja ilmoittaa että jos niitä nyt sitten käytetään enemmän kuin yhden täytön verran, niin enintään neljä täyttöä. Sama koskee kaikkia höyrystimiä, sitä parempi maku ja toimii paremmin mitä uudempi. Cartot ovat siinä mielessä ylivoimaisia, kun ovat ylivoimaisesti edullisimpiä jos käyttösuosituksia noudatetaan. Itse käytän eniten nykyisin ce4 clearoja, mutta niissäkin kaikissa tahtoo maku heiketä muutman täyttökerran jälkeen. Lopuksi sanoisin, että tuskin se on valmistajan vika jos tuote ei toimi annettujen rajojen ulkopuolella. (taitaa nousta myrsky vesilasiin mielipiteistäni )

    Lisäys: Suurin ongelma on toki myös se, että kaikissa höyrystimissä yksikin dryhit saattaa vaurioittaa/hajoittaa höyrystimen. Usein höyrystin lakkaa toimimasta muutaman minuutin käytön jälkeen ja silloin on ollut kysymyksessä se, että ehkä osa vastuksesta on ollut kuivilla. Aina tulee muistaa että nestettä on tarpeeksi, ja että mahdolliset imulangat ovat nesteessä ja että neste on imeytynyt höyrystimen vastuksille kunnolla. Kovin harvoin on doa laitteita ollut. Mutta olen takuuseen kohteliaisuudesta vaihtanut jopa kuukauden vanhoja clearoja. Helpompi niin , kun selittää em tekstiä.

    Cartoissa näitä tullee harvemmin.

     
     
  13. #1033

    Vs: bogen cartot

    ^Taidat puhua vähän mutta asiaa. Juuri noin nuo näyttävät toimivan. No ei se loppupeleis paha hinta olis vaiks jokapäivä vaihtais ja nautteis puhtais höyryist.

     
     
  14. #1034

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Toi kauanko boge kestää, riippuu boge-yksilön laadusta ja käytetystä nesteestä. Niin ja kuun ja tähtien asennosta

    Mulla esim red bullia tai hedelmänesteitä voi höyrytellä tuplamäärän kahvi-vanilja-sikari-nesteeseen verrattuna.
    Tämän ja saippuakauppiaan kommentit voi täysin allekirjoittaa. Lisätään nyt kuitenkin, että omien kokemuksien mukaan makeat nesteet suklaa vanilja ym. kestää kaikkein huonoiten n. 5-10ml, kun taas jotain mentholi makui oon vetäny koko 30ml ilman suurenpia maun heikkenemisiä. Toki yksilöissä on eroja mutta kyllä se käytetty neste on kaikkein olennaisin keston kannalta.

     
     
  15. #1035
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vilfred Näytä viesti
    Tämän ja saippuakauppiaan kommentit voi täysin allekirjoittaa. Lisätään nyt kuitenkin, että omien kokemuksien mukaan makeat nesteet suklaa vanilja ym. kestää kaikkein huonoiten n. 5-10ml, kun taas jotain mentholi makui oon vetäny koko 30ml ilman suurenpia maun heikkenemisiä. Toki yksilöissä on eroja mutta kyllä se käytetty neste on kaikkein olennaisin keston kannalta.
    Itellä menee kans hedelmänesteillä oikeestaan yhellä kartolla koko 30ml puteli, sitten vaihdan kun vaihdan makua. Ei oo yksikään boge vielä hajonnut.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  16. #1036
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: bogen cartot

    Mulla tollanen nysäkuminen versio kesti 60ml absinthea. Toimiihan se edelleen, muttei oikein tunnu potkivan enään samalla tavalla, joten varmaan tän tankillisen jälkeen saa mennä roskiin lepäämään.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  17. #1037
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: bogen cartot

    Mulla on semmonen brobleemi tuon bogen carton kanssa kun:
    Ego tonnisella akulla höyryttelee, niin tulee ok höyry+maku.
    Sitten kun veivaan bogen boximodeen jossa on 2x trustfiren 14600 akkuja, niin maistuu todella palaneelle ja ei pysty höyryttelemään
    ainakaan bogen kartoja :-\
    Siis, antaako tuo boxmodi niinpaljon enemmän "höökiä" tolle bogelle kun tonninen egoakku,
    vai mikä lie aiheuttaa tuon?
    Kyllähän tuolla egoakullakin vetelee, mutta boximodi on käyyttämättömänä.
    Sitten vielä kysyisin sellasta, jotta onko se lumi/arctic tankki se paras tuohon lavaan ja vaikka tuohon boxiin?
    Mulla nuo dct:t tuppaa vuotamaan kaikki.(tod.näk. en vaan osaa käyttää)

     
     
  18. #1038
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    Mulla on semmonen brobleemi tuon bogen carton kanssa kun:
    Ego tonnisella akulla höyryttelee, niin tulee ok höyry+maku.
    Sitten kun veivaan bogen boximodeen jossa on 2x trustfiren 14600 akkuja, niin maistuu todella palaneelle ja ei pysty höyryttelemään
    ainakaan bogen kartoja :-\
    Sinulla on nimellisjännite egossa 3.7v ja tossa modissa 2x3.7v eli 7.2v jolloin ei mikään ihme että boge käryääkin.
    (tämä ainakin minun mielipide viisaammat oikaiskoon)

     
     
  19. #1039
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: bogen cartot

    Onko näin?
    Jotenkin epäilisin, jottei ole. ???

     
     
  20. #1040
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    Onko näin?
    Jotenkin epäilisin, jottei ole. ???
    No "boximodi" ei sano yhtään mitään. Onko siinä säädettävä jännite? Jos ei ole, ja nuo akut on sarjassa, niin tuleehan siitä se rapiat 7 volttia. Jos taas on säädettävä, niin säädä jänöjä maltillisemmaksi.

    Onko LR Boge vai std?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •