Sivu 49 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3945464748495051525359 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #961
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: bogen cartot


    Kauankohan mä nyt olen Bogen kanssa touhunnut? Kuukausia kumminkin kai.

    Yhtään viallista Bogea ei ole tullut vastaan, ja näitä nyt ihan ainoastaan käytän. Alkuun oli kurluttavia tai vuotavia, mutta ne menee 100% oman osaamattomuuden piikkiin.

    Pitkään pitkään aikaan ei ole ollut kuin tyytyväistä pöhinää mun tankeissa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #962

    Vs: bogen cartot

    No niin, lyhytkortsu 3 ohmia on testattu. Alkuun ihan vienoa suhinaa ja jätin sen pois käytöstä pariksi tunniksi tankkiinsa. Mutta nyt, hirveä poksunta, ritinä ja suhina - oltaisiinko kuitenkin palaamassa vanhoihin hyviin aikoihin. Tämä tosin vain yhden perusteella.

     
     
  3. #963
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    No niin, lyhytkortsu 3 ohmia on testattu. Alkuun ihan vienoa suhinaa ja jätin sen pois käytöstä pariksi tunniksi tankkiinsa. Mutta nyt, hirveä poksunta, ritinä ja suhina - oltaisiinko kuitenkin palaamassa vanhoihin hyviin aikoihin. Tämä tosin vain yhden perusteella.
    Mulla toi eka testikappale (3ohm STD) on pysynyt hiljaisena ja hieman tunkkaisena yhden tankillisen jälkeenkin. Ajattelin kokeilla punchata siihen lisää reikiä, josko litkut menis sitten paremmin vastukselle. Eiköhän tää tästä.

     
     
  4. #964

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    No niin, lyhytkortsu 3 ohmia on testattu. Alkuun ihan vienoa suhinaa ja jätin sen pois käytöstä pariksi tunniksi tankkiinsa. Mutta nyt, hirveä poksunta, ritinä ja suhina - oltaisiinko kuitenkin palaamassa vanhoihin hyviin aikoihin. Tämä tosin vain yhden perusteella.
    Tämäkin viittaisi siihen, että ovat vain tiukka vanuisia. Vaatii pidemmän alkunesteytyksen toimiakseen kunnolla.
    Huomasin osassa myös sen, että vanu on n. 2-3 mm alempana kuin vanhoissa. Joko vanua on vähemmän tai se on pakattu tiukempaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  5. #965
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: bogen cartot

    Tossa lyhytkortsussa on nyt 8 reikää, eikä toi vieläkään rätise. Mutta kuten sanottu, en tiedä olisko tota noteerannut millään tavalla jos noita ei olis tollain rinnan samoilla spekseillä vertaillut. Maussa on sellainen kevyehkö vivahde-ero. Ja kyllä muistan noita vanhojakin tohtoroineeni kun tuli kärähtänyttä makua.

    Mutta jatketaan spekulointia, tää on hauskaa!

     
     
  6. #966
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    19

    Vs: bogen cartot

    Justiinsa slottasin lyhytkortsusen XL-bogen VR:n Malibu Pineapplelle. Tää on ProVarin mukaan 2,9 ohmin karto ja kärytän malibua 4,8 voltilla. Hyvin rätisee ja paukkuu niinku pitkäkortsusetkin on tehnyt. Mausta en osaa oikein sanoa, koska en oo ennen tätä malibua maistanut millään muulla.
    - ProVari V2 Chrome Blue LED
    - The Bolt


     
     
  7. #967
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: bogen cartot

    Juu nyt tuli taas hieno boge lyhyillä kortsuilla.

    2.8ohm mittasin ja ei pauku eikä suhise vaan kuulostaa kuin joku hitsais bogen sisällä. Sellainen valokaaren ääni. Ei anna makua eikä höyryä oikein mitenkään. --- roskiin.

    Tuo seuraava on sitten varmaan kokonaan mykkä

     
     
  8. #968
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: bogen cartot

    Mulla on kans mietityttäny ko alkaa melkein heti maistua tunkkaselle lyhkäset boget.
    Aloin sitte tätäki ketjua taas lukemaan, ja on tainnu joku huono erä tulla kun samasta
    paketista nämä uusimmat on. Perkele, viime paketissa olleet pelas niin hyvin, kaks reikää
    kostutus ja tankkiin ja hyvin toimi ainaki kuukauden. Nämä maistuu oudolle, ja näköjään
    neljäkään reikää ei taho tankissa riittää. Perkele kyllä sitä sitä kaipais vähä enemmän
    tasalaatuisuutta näihin. En voi muistaa mistä nuo tilasin, tulee aina otettua paketti
    mukaan kun jostain jotain tilaa.

     
     
  9. #969

    Vs: bogen cartot

    Itse punchaan vain kolme reikää. Ensimmäinen cone mittana alapäähän ja sitten ne kaksi pikkusen ylemmäksi, ikäänkuin rautaa suoristaen. Tähän asti olen todennut tavan oikeaksi. Karto tosin kun jää yläpäästään kuivaksi, laitan pitkään kortsuun pikkusen nestettä akkupäähän ja samalla tuo edes pikkusen kokonaan ui. Ei ole tästä tyylistä aiheutunut minkäänlaisia kurlaamisia tai muitakaan ongelmia, kartoissa joskus ja niistä johtuen.

     
     
  10. #970
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: bogen cartot

    Perkule, alkaa cartot loppumaan ja uusia pitäsi tilata. Nykyisessä setissäkin on ollut aika paljon paskia joukossa, joten hiukka hirvittää lisää alkaa tilailemaan, kun ei varmaksi tiedä mitä saa.

    No, tuo video oli sikäli hyvä, että palautetta on valmistajalle mennyt enemmänkin, joten toivotaan että laatu alkaa palautua wanhan tasoiseksi. Tai sitten on keksittävä jotain muuta cartojen tilalle. ???

     
     
  11. #971
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: bogen cartot

    Ainakin pitkät ja tiukat kortsut palaavat mikäli en väärin ymmärtänyt pbusardon bogegatea.

    Btw. Kattokaas loppuosa tuosta pbusardon carto jazz pipe shortista suomesta katselijoita 3 eniten koko maailmasta

     
     
  12. #972
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: bogen cartot

    Ainakin Puffilta tilatut xl 3 ohm on laatutavaraa..

     
     
  13. #973
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: bogen cartot

    Vittuunnuin tohon ekaan lyhytkortsubogeen ja vaihdoin uuden lyhiksen. Tää toimii ihan kuin ennenvanhaan, punchasin siihen 4 reikää vähän niinkuin varmuuden vuoksi. Rätisee normaalisti, höyry on lämmintä ja maku kohillaan. Laatuheittoja tuntuu olevan noissa, onko niitä sitten enemmän kuin ennen, mene ja tiedä. Lohduttava havainto on, ettei noi kaikki paskoja ole.

     
     
  14. #974
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: bogen cartot


    Noni,

    Lyhytkortsuisia lr bogeja saapui... ekaan 4 reikää ja VR kentucky cherrywoodia, parin imun jälkeen ihanainen tunkkaisuus tuli muistuttamaan maullansa... Nyt tässä mietin, että uskaltaakohan sitä kokeilla kaikki noi 4 jäljellä olevaa läpi mahdollisen nestehukan pelossa?

     
     
  15. #975
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: bogen cartot

    Mulla on vähän sellainen fiilis, että noita ei saa millään vippaskonstilla toimimaan jos ne maistuu skeidalta heti kärkeen. Toki toi kostutus pitää olla kondiksessa jne.

    Ei muutakun tunkkaset roskiin ja uutta matoo koukkuun.

     
     
  16. #976
    Höyrykonkari Pinqu's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    127

    Vs: bogen cartot

    itselläni nyt 2/10 Boge LR XL ollut viallisia toisesta on vaikea saada ilmaa läpi ja toisen maistuu palaneelta vaikka mitä tekisi. Saa nähä noista kymmenestä on jo kaksi ollut rikkinäisiä ja viellä 4 avaamatonta laatikossa.
    ~SHOOP DA WHOOP~

     
     
  17. #977
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: bogen cartot

    Mulle tuli nyt paketista semmonen malli, josta ei irtoa makua oikeastaan lainkaan. Ajattelin akun olevan loppumassa kun oli niin nihkeää, mutta ei auttanut. Lyhytkortsuverio oli. Toinen samasta paketista toimi hyvin. 4 reikää kuten aina, kaksi alas vastakkaisille puolille ja kaksi ylemmäs taas vastakkain.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  18. #978
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    49

    Vs: bogen cartot

    Onko noissa "pikkubogeissa" ja XXL-Bogeissa mitään eroa? Pitäisi tilata uus tankki niin ajattelin otanko tuon perus 6ml tankin johon menee XXL versiot vai tankin mihin menee nuo pienet boget.

     
     
  19. #979
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: bogen cartot

    XL (eli se pitkä) häviää maussa normille plus kärähtää helpommin.
    KGO & Twist

     
     
  20. #980
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: bogen cartot

    ^Jaa? Mulla on takeissa pitkät Boget ja "jälkiruoka" ym. ei-allday-vapeille lyhyet, enkä kyllä mitään eroa mauissa huomannut, kun noita olen testaillut..?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •