Sivu 45 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3541424344454647484955 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 881 - 900 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #881
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: bogen cartot

    Höh, boge ei kestäny tankissa kuin n. 3 viikkoo...no uutta peliin ja taas höyryy

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  2. #882
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: bogen cartot

    Mulla on paraikaa empiirinen testi meneillään. Oon ottanu jemmaan käytettyjä tankista pois otettuja bogeja. Nyt kun niitä oli kertynyt ~20, huuhtasin jokaisen erikseen hanan alla, sitten 30min keittämistä, puhaltelu kuivaks ja pakastimeen. Saas nähdä onko tosta mitään hyötyä vai meneekö boget vaan vähän pidemmän kierroksen kautta roskiin, mutta kokeillaan nyt, sillähän sen tietää

     
     
  3. #883
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: bogen cartot

    ^Pakastimeen? Auttaako tuo mihin?

     
     
  4. #884
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: bogen cartot

    Jaa'a, hyvä kysymys Jostain oon lukenu että porukka pakastaa näitä. Kokeillaan ny, raportoin jos on jotain kerrottavaa

     
     
  5. #885
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Pakastimeen? Auttaako tuo mihin?
    Mulla oli muutaman pvn kokeeksi pakkasessa. Hajut on ja pysyy!

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  6. #886
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: bogen cartot

    Kuivatin itse useamman päivän suljetussa rasiassa riisin seassa, hyvin lähti hajut ja kosteus. Muutamaan kartoon n. 20 kappaleesta jäi mieto tuoksu. Riisi ilmeisesti sitoo hyvin kosteutta. Pitää vaan olla suljettu rasia, jotta riisi ei ime ilmasta sitä kosteutta.

     
     
  7. #887
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: bogen cartot

    Meillä on kyllä pakastimissa ruokaa, eikä käytettyjä kartoja
    Kun menevät tukkoon yms. lentävät tunkiolle ja paketista uutta kehiin.
    Tietty saahan noita keitellä ja kuivatella ken haluu.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  8. #888
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Meillä on kyllä pakastimissa ruokaa, eikä käytettyjä kartoja
    Kun menevät tukkoon yms. lentävät tunkiolle ja paketista uutta kehiin.
    Tietty saahan noita keitellä ja kuivatella ken haluu.
    Niin kait sitä kokeilla saa? ??? Hienosti olet pakastimeen ruoat saanut, kun ei sekaan muutamaa kartoa mahdu! :

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  9. #889
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Niin kait sitä kokeilla saa? ??? Hienosti olet pakastimeen ruoat saanut, kun ei sekaan muutamaa kartoa mahdu! :
    Khyl! Näistä about 20.stä buugiesta vajaa 15 oli siinä kunnossa että ku keittämisen jälkeen kokeili tökkiä vanua neulalla, ei oikein uponnu - roskiin. Finaaleihin (pakastimeen) päässeet on ilmeisesti näitä jotka ehti olla tankissa ~päivän ja sit piti vaihtaa makua ja kartoa. Ei mun elämä ainakaan niin kiireistä etten tähän 5min aikaa ehtis käyttää (eikä pakastin niin täynnä ettei muutama karto sekaan mahtuis) jos näin kuitenkin onnistuu helposti seulomaan siitä kartoläjästä vielä selkeesti toimivat yksilöt

     
     
  10. #890
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Niin kait sitä kokeilla saa? ??? Hienosti olet pakastimeen ruoat saanut, kun ei sekaan muutamaa kartoa mahdu! :
    Tottakai saa kokeilla, mutta noitten kanssa puljaaminen ei oo mun heiniä
    Kaipa noihin kartoja mahtuis, mutta saattais tulla sanomista jos sähkörööki kamat olis jo pakastimessakin :

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  11. #891

    Vs: bogen cartot

    Mä kokeilin joskus pbusardon ohjeilla keittää sellaista 20 kpl boge satsia.
    koko ajan sieltä keitin vedestä nousi VR mehun löyhkä, vaikka keitin varmaan 10 x 20min, eli veden vaihto aina 20 minuutin välein.
    Kyllä niistä osa tuli ok, mutta taas paljon sellaisia että kärähtivät nopeasti ja maku ei ollu kaikissa puhdas.

    Ehkä jos on joku 50 kpl satsi niin voisi alkaa keittelemään, mutta muuten aika turhaa hommaa

     
     
  12. #892
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: bogen cartot

    Aahhh.. tuli clearoja testattua tuossa ja siirrettyä välillä kartot syrjään. Aih aih miten hyvältä maistui vr premium blend lr bogesta 4.2V

     
     
  13. #893
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    19

    Vs: bogen cartot

    Ite käyttäny nyt bogen XL LR:iä dct-tankissa Boltin kanssa ja vähä ristiriitaisia kokemuksia. Aina ku oon cartopuncheril rei'ittäny ni jotain mätää on maussa, höyrystymisessä tai tiiviydessä. Sit ku on rautasahal slotannu ni on pelittäny kivasti. Itellä kestäny vajaan viikon karto aina hyvänä. Yks karto rupes parin päivän jälkeen maistuu vähä palaneelta, mutta siihen auttoi kun tarpeeksi usein otti voltittomia imuja jotta mehu pääsee tankista imeytyy vanuihin.

    Ootteko muut huomannu kun puncheri taivuttaa sitä metallia reiän ympäriltä niin tankkia täyttäessä mahdolliset tankissa olevat mehut pääsee valumaan helposti siitä kohdasta ulos kun se ei ole (ainakaan minulla DCT-tankin kanssa) tiivis?

    Olen myös huomannut että bogeja saa tummassa paketissa jossa lukee "Olympian Boge Cartomiser" sekä vaaleassa paketissa jossa lukee "Atomizer Cartridge". Onko näillä mitään muuta eroa kuin paketti?
    - ProVari V2 Chrome Blue LED
    - The Bolt


     
     
  14. #894
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: bogen cartot

    Tankissa porottaen boget imasee yleensä sen 20-30ml ennen kuin nöyrryn vaihtaan. Maku vähän tunkkaistuu siinä 10ml kohdalla, mutta lompakko huutaisi hoosiannaa jos parin päivän välein joutuis vaihtaan.
    Mutta vaihteleehan nuo bogen ja nesteen mukaan.
    Parhaimmillaan on mennyt 60ml LF:n VG Applea, huonoimmassa tapauksessa maistunut heti palaneelta, tai ei ole toiminut ollenkaan.
    Boge on boge.

     
     
  15. #895
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezor Näytä viesti
    Ite käyttäny nyt bogen XL LR:iä dct-tankissa Boltin kanssa ja vähä ristiriitaisia kokemuksia. Aina ku oon cartopuncheril rei'ittäny ni jotain mätää on maussa, höyrystymisessä tai tiiviydessä. Sit ku on rautasahal slotannu ni on pelittäny kivasti. Itellä kestäny vajaan viikon karto aina hyvänä. Yks karto rupes parin päivän jälkeen maistuu vähä palaneelta, mutta siihen auttoi kun tarpeeksi usein otti voltittomia imuja jotta mehu pääsee tankista imeytyy vanuihin.
    Montako reikää oot puncherilla laittanut? Veikkaan että käy kuivana, eli lisää reikiä (itselläni yleensä 8 reikää per Boge).

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezor Näytä viesti
    Ootteko muut huomannu kun puncheri taivuttaa sitä metallia reiän ympäriltä niin tankkia täyttäessä mahdolliset tankissa olevat mehut pääsee valumaan helposti siitä kohdasta ulos kun se ei ole (ainakaan minulla DCT-tankin kanssa) tiivis?
    Tuohon auttaa se, kun täytät tankin kierrepäästä.

     
     
  16. #896

    Vs: bogen cartot

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #897
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    19

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Montako reikää oot puncherilla laittanut? Veikkaan että käy kuivana, eli lisää reikiä (itselläni yleensä 8 reikää per Boge).

    Tuohon auttaa se, kun täytät tankin kierrepäästä.
    2 reikää laittanu puncherilla. Ihan kunnon reikiä eikä semmosia kärpäsenjätöksiä mitä esim. DCT-kartoissa vakiona. Kuitenkin oon slotannu toisiin bogeihin yhen n. sentin levyisen viillon rautasahalla ja se on pitäny normaalisti karton märkänä.

    Tankkia oon täytellykki punchatuil kartoil akkupäästä, mutta se on vähä epäkäytännöllistä ku pitäis jaksaa sit aina ruuvata se kartokin irti sen sijaan et nostaa vaan tankkia ylemmäs ja ampuu mönjät sisään. Suuri vaiva ja ongelma jne. :P

    Kiitos vastauksesta kuitennii!
    - ProVari V2 Chrome Blue LED
    - The Bolt


     
     
  18. #898
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezor Näytä viesti
    Tankkia oon täytellykki punchatuil kartoil akkupäästä, mutta se on vähä epäkäytännöllistä ku pitäis jaksaa sit aina ruuvata se kartokin irti sen sijaan et nostaa vaan tankkia ylemmäs ja ampuu mönjät sisään. Suuri vaiva ja ongelma jne. :P
    Wut? Kellotin 0.75sek aikaa tolle operaatiolle. (tai en mutta noin suurinpiirtein). Nyt on kyllä jo laiskuus huipussaan O0

     
     
  19. #899
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezor Näytä viesti
    2 reikää laittanu puncherilla. Ihan kunnon reikiä eikä semmosia kärpäsenjätöksiä mitä esim. DCT-kartoissa vakiona. Kuitenkin oon slotannu toisiin bogeihin yhen n. sentin levyisen viillon rautasahalla ja se on pitäny normaalisti karton märkänä.
    Noh, kahden reiän pinta-ala on kuitenkin melko paljon pienempi, kuin sentin rautasahanviillolla..

     
     
  20. #900
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    19

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Noh, kahden reiän pinta-ala on kuitenkin melko paljon pienempi, kuin sentin rautasahanviillolla..
    Eiköhän ole, vaik onhan noita silmämääräsesti melko hankala verrata. Kerran punchasin kolme reikää ja sit tuntu floodaavan koko karto aina ku tankki oli kiinni. En sit tiiä mikä siin meni vikaan, jos teikäläisel pelittää kaheksanki reikää.
    - ProVari V2 Chrome Blue LED
    - The Bolt


     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •