Sivu 35 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2531323334353637383945 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 681 - 700 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #681

    Re: bogen cartot

    Muistelen josain nähneeni ohjeen miten näistä mustista bogeista saa ton tarran pois helposti että soveltuu tankki köyttöön paremmin. Nyt en kyllä löydä ohjetta mistään. Jos jollain ois heittää linkki ohjeesta tai hyvä vinkkejä millä toi lähtis helposti irti.

     
     
  2. #682

    Vs: Re: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobi Näytä viesti
    Muistelen josain nähneeni ohjeen miten näistä mustista bogeista saa ton tarran pois helposti että soveltuu tankki köyttöön paremmin. Nyt en kyllä löydä ohjetta mistään. Jos jollain ois heittää linkki ohjeesta tai hyvä vinkkejä millä toi lähtis helposti irti.
    Mä oon ihan vaan varovasti repimällä irrottanu, jos ollu rosteri boget loppu kaapista. Maltti on valttia eli revi hitaasti, niin liimaa ei pitäisi paljoa jäädä pintaan. Lopuksi sitten putsaat liima jämät pois. Ja noissa erivärisissä bogeissa on eroja. Mustista lähtee kaikista helpoimmalla irti, mutta esim. vihreistä jää kauheat läjät liimaa pintaan, vaikka kuinka hitaasti repii teipin pois.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  3. #683
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja placebo Näytä viesti
    No voi piru ja perskeles, jos työ ette saa noita tankkeja toimimaan hyvin, koska karto-tankki-yhdistelmä on ainakin minulla nykyään niin helppo ja yksinkertainen systeemi, joka säästää myös aikaa ja hermoja. Tietty silloin jos se toimii. Mullakin oli ongelmia silloin, kun käytin noita DCT-tankkeja tai lähinnä niiden cartojen kanssa oli säätöä eli liian pieni reikä tai sitte kun ite sitä sääti niin kurlas. Tankit ei myöskään ollu itessään suunniteltu tarpeeks tiiviiksi tai sitte oli tuotantoerissä vaihteluja. Toisinaan ne taas toimi kuin unelma. Mutta mie kyllästyin siihen säätöön(lähinnä sapetti, kun meni aina lientä hukkaan) ja etin jotain parempaa ja vakaampaa, ja löysin tuolta ulkomaisilta foorumeilta niiden keskusteluja seuraten ton J-tankin. Tiukan ja normi Bogelle sopivan. Enkä oo katunu.

    Nyt on ollu elämä helppoo jo pari kuukautta näitten J-tankkien kanssa. Mulla on 5 kpl 5,5 ml J-tankkia, joissa käytän Bogen normi kartoja. Kaikki on toiminu kuin unelma, paitsi tietty Bogeissa on joskus vähän eroja.

    Ensinnäkin oon käyttäny nykysin rei'ittämiseen kartopuncheria (toiset vannoo slottauksen nimiin, minäkin ennen) ja sen reiän korkeuden säätämiseen olen tehny niistä Bogen kumituteista sellasen sopivan mittasen pätkän, jonka sujauttaa sinne karton alapäähän ja sitte vaan laittaa toiselta puolelta sitä vasten sen puncherin ja reikää peliin. Mie teen 3 reikää samaan tasoon kartoon, mutta täähän on ihan maku kysymys. Mulle tää riittää hyvin. Käytän Halon liemiä.

    Sitte karton pintaan liukastetta ja karto tankkiin. J-tankki on ainakin niin tiukka, että sitä lientä kannattaa siihen karton pintaan sipasta. Sitte mie oon laittanu pyöreän hammastikun siihen karton keskireikään tiukasti ja alkanu tiputella nestettä siihen karton päälle. Oottanu, että kaikki on imeytyny ja taas lisänny litkua. Toistanu tämän niin monesti (3-4 kertaa) että liemi tulee kartosta läpi. Tähän ei kuitenkaan oo menny aikaa kuin muutamia minuutteja ja nyt on karto sitte märkänä.

    Sitte triptip päähän ja sen päälle suojaksi taas Bogen kumitutti, jottei liemet tuu läpi, jos sattuu tankki täytössä lirauttamaan, kun sen kääntää ylösalasin. Nyt työnnetään Boge sieltä alapäästä reilusti sinne tankin sisään ja taas pyöreä hammastikku tulpaksi siihen keskireikään. Sitte vaan lirutellaan putelista takki täyteen (saa muuten näin tosi täyteen) ja painetaan taas Boge tipin puolelta paikalleen, hammastikku pois ja pyyhkästään vessapaperilla ylimääräset liemet pois. Tankki kiinni sähkönantajaan ja taas höyry kulkee.

    Karton vaihto on myös helppoo kuin helvetti, kun siinä Bogen kartossa ei oo sitä laippaa siellä alapäässä DCTn tapaan vaan työntää uuden karton sieltä alakautta läpi ikäänkuin vanhan persiitä seuraten. Litkut on jo tankissa ja säilyy siellä, tarvii vain uus karto täyttää, ettei tuu vahingossa sitä poltettua vanua efektiä.

    Takin täyttöön menee itellä tällä menetelmällä noin minuutti ja karton vaihtoon vähän enempi aikaa, riippuen siitä, kuinka uus Boge suostuu ottamaan lientä vanuunsa. Ainakin itellä menee tohon MegaDualCoilin imeyttämiseen enemmän aikaa. Vaimo kun käyttää niitä -ja vetää vielä piru joskus analoogistakin, mutta...

    toivottavasti tästä on apua tankkiongelmista kärsiville.

    Toi Jalippon vinkki oli oiva, mikäli niitä cäppejä joutuu irrottelemaan, mutta harvemminhan niitä...
    Kysyisin noista J-tankeista mistä olet hommannut? Itsellä DCT-tankki on niin pirun tiukka että täyttäminen on tosi sottasta puuhaa, mutta on siistin näköinen hopeisen lavan kanssa, muuten toimii hyvin.

     
     
  4. #684

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Kysyisin noista J-tankeista mistä olet hommannut? Itsellä DCT-tankki on niin pirun tiukka että täyttäminen on tosi sottasta puuhaa, mutta on siistin näköinen hopeisen lavan kanssa, muuten toimii hyvin.
    J-tankkia saa electronicstix:ltä. Multa myös löytyy 1 kpl ja on tosiaan paljon mukavempia käyttää kuin dct:eet. http://www.electronicstix.com/CARTOM.../J-TANKS-c117/
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  5. #685

    Vs: bogen cartot

    Alkaa alkuvuodesta Libertyltä tilatut Bogen cartot loppua. Silloin tulleet toimivat hyvin. Tuleeko sieltä jo nyt kunnollisia vai vieläkö tulee susierää? Mistä muualta voisi tilata toimivia?

     
     
  6. #686
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: bogen cartot

    ^
    Tänään otin yhden Libertyltä tulleen LR:n käyttöön ja se ainakin tuntuu toimivan ihan hyvin. Edelliset 2 pkt, 2.7 ohm, olikin ihan susia kahta lukuunottamatta. Vanua ei ollut läheskään niin paljon kuin näissä LR:ssä. Lisäksi se vanu oli niin tiukassa, että sai jonkun aikaa nuppineulalla tökkiä sitä vanua kuin mitäkin voodoo-nukkea, eikä se siltikään jaksanu imeä nestettä kuin vähän. Sai olla koko ajan täyttämässä. Tää LR on toiminu jo tuntikausia hienosti.

     
     
  7. #687
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: bogen cartot

    Minulla käynyt uuden satsin kanssa tuuri.Kaikki tuntuu olevan laatua.Itse en käytä kylläkään tankissa Bogeja vaan ihan muuten.

     
     
  8. #688

    Vs: bogen cartot

    Mulle tuli HC:lta 50kpl nr-Bogeja tos kuukausi sitten. Eka viiden satsi oli hyvää mutta nyt on tullu paskaa 5 putkeen. Eri paketeista oon ottanut. Vanu niin tiukkaa, et ei tahdo kortsulla vettyä. 3 reikää puncherilla ja 4.8 - 5.0 oon antanu löylyä. Ei montaa imua tartte ottaa niin alkaa maistua palaneelle. Kuivaimuja jos antaa niin maistuu sitten läpi se vanu jotenkin. Tänään lisäksi oli täysi susi seassa, ohmit 1.9 nr:ssä.

     
     
  9. #689
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: bogen cartot

    ^Arvaan että ovat sitten laittaneet yhden lr:n sekaan. Oletko mitannut ne muutkin, jos vaikka nekin olisi jotain muuta kuin 3 ohmia.

     
     
  10. #690

    Vs: bogen cartot

    Muut olen mitannut, olleet väliä 2.8 - 3.0. Ajattelin kokeilla Kangereita seuraavaksi, jos vaikka sais tasaisempaa laatua.

     
     
  11. #691
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    20

    Vs: bogen cartot

    Ensimmäistä kertaa tilailin health cabinista bogen lr kartoja ja huono kuva jäi tästä hommasta. Lienenkö itse mokaillut vai sattuikohan kelvoton erä.

    1000mAh ego-t akulla olen näitä testaillut. Jonkun täyttänyt normaalisti tiputtamalla, osan kortsumetodilla niin imu- kuin akkupäästä ja yksikään karto ei ole oikein toiminut. Höyryä irtoaa, mutta mitään makua en ole saanut irti näistä yhtä kartoa lukuunottamatta, minkä täytin ihan testimielessä yhdellä kuralitkulla jonka vahva pepsodent maku onnistui puskemaan läpi.. mutta tätäkin sai olla täyttelemässä vähän väliä jos mieli maun säilyvän.

    Vissiinkin vanu on pakattu turhan tiukkaan näissä tjsp, kun kortsumetodilla ei nestettä kovin paljoa tuntunut imeytyvän vaikka karton jätti lillumaan litkuun hyväksi aikaa. Pitänee tutkailla tämä ketju tarkemmin läpi jossain vaiheessa, vihjeitä tähänkin löytynee kunhan jaksaa kaivaa. Ellen ole jo piloille noita kartoja saanut.

     
     
  12. #692
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hartsa Näytä viesti
    Ensimmäistä kertaa tilailin health cabinista bogen lr kartoja ja huono kuva jäi tästä hommasta. Lienenkö itse mokaillut vai sattuikohan kelvoton erä.

    1000mAh ego-t akulla olen näitä testaillut. Jonkun täyttänyt normaalisti tiputtamalla, osan kortsumetodilla niin imu- kuin akkupäästä ja yksikään karto ei ole oikein toiminut. Höyryä irtoaa, mutta mitään makua en ole saanut irti näistä yhtä kartoa lukuunottamatta, minkä täytin ihan testimielessä yhdellä kuralitkulla jonka vahva pepsodent maku onnistui puskemaan läpi.. mutta tätäkin sai olla täyttelemässä vähän väliä jos mieli maun säilyvän.

    Vissiinkin vanu on pakattu turhan tiukkaan näissä tjsp, kun kortsumetodilla ei nestettä kovin paljoa tuntunut imeytyvän vaikka karton jätti lillumaan litkuun hyväksi aikaa. Pitänee tutkailla tämä ketju tarkemmin läpi jossain vaiheessa, vihjeitä tähänkin löytynee kunhan jaksaa kaivaa. Ellen ole jo piloille noita kartoja saanut.
    Ei tuohon kauheasti vihjeitä ole, paskoja mitä paskoja, ihan liikaa vanua. Näitä susikappaleita tuntuu olevan nykyään turhan tiuhaan..
    Oletko antanut bogeille aikaa? Usein ne alkavat imeä nestettä kunnolla vasta muutaman täytön jälkeen, eli kun pari ml on virrannyt läpi.

     
     
  13. #693

    Vs: bogen cartot

    Mullakin on tulossa HC:ltä 17 lootaa bogeja. Toivottavasti eivät kaikki oo paskoja

     
     
  14. #694
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: bogen cartot

    Kyllä minullakin on ollut noita ylitiukkoja vanuja,mutta kun antaa ekan kerran nesteiden imeytyä päivän niin kyllä pöhisee sitten ihan hyvin.Kaveri kiehutti omiaan ensin ja kuvatti sitten.Toimi hyvin kuulemma.

     
     
  15. #695
    Höyrähtänyt Socratic Method Man's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    7

    Vs: bogen cartot

    Mulle tuli eilen vihdoin eka satsi Bogeja Health Cabinista, eikä ainakaan kahdessa kokeillussa LR-kartossa ole ollut mitään valittamista. Höyryä tulee odotusten mukaan, ja maku pääsee hyvin esiin. Täyttelin ensin kortsutyyppisesti ("väärin päin", eli vanut edellä) ja myöhemmin drippailemalla. Voltteja maltilliset 3.7, koska sauhuttelen näillä leveysasteilla harvinaiselta vaikuttavalla Silver Bulletilla.

    Nyt kun vielä saisi jostain tilattua tankit noihin ympärille. Reilu pari viikkoa sitten meni kartot ja modi tilaukseen, ja siitä asti oon odotellut että Arctic-tankkia alkaisi jostain löytyä.

     
     
  16. #696

    Vs: bogen cartot

    Tänne tulonpäällä 6 pakettia std bogeja ja 2 pakettia xxl 3ohm. Toivottavasti ei oo samaa sontaa mitä sain vuodenvaihteessa. Sen jälkeen tilatut kaikki on ollu hyviä ja myös sitä ennen tilatut
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  17. #697
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    63

    Vs: bogen cartot

    Toiset on ollut helpompia täyttää neulalla, toiset eivät. Pari kappaletta taas on ollut sellaisia, joihin ei ole mennyt kuin 0,5ml nestettä ja kokoajan saanut lisäillä. Usvaa on kaikista lähtenyt ihan samanverran, tai en ole ainakaan huomannut eroja. Kaksi uutta pakasta otettua bogea olen "kuivapolttanut" ja molemmilla kerroilla ovat vieneet akun mennessään.

     
     
  18. #698
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    20

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Kyllä minullakin on ollut noita ylitiukkoja vanuja,mutta kun antaa ekan kerran nesteiden imeytyä päivän niin kyllä pöhisee sitten ihan hyvin.Kaveri kiehutti omiaan ensin ja kuvatti sitten.Toimi hyvin kuulemma.
    Pitääpä kokeilla vielä tätä, kiitti vihjeestä. Jätänpä muhimaan yön yli.

     
     
  19. #699

    Vs: bogen cartot

    Minkälainen laikka teillä on käytössä kun duunaatte dremelillä slottia?
    Mulla on näitä ns. rälläkkälaikkoja käytössä ja huomasin yks kerta kun slottasin valmiiksi täytettyä kartoa, että alkoi valuttamaan tummaa nestettä slotista. Karto oli täytetty kirkkaalla nesteellä, en nyt tiedä oliko neste hapettunut ja muuttanut väriä, vai oliko laikan pöly sotkenu sitä.
    Sen nyt kuiten oon pistäny merkille että kun näitä alkaa slottailemaan urakalla, niin kyllä se laikka kulahtaa äkkiää. Tiedä sitten miten paljon sitä pölyä tuppaa jäämään kartoon kun kuivana tekee.



     
     
  20. #700
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Minkälainen laikka teillä on käytössä kun duunaatte dremelillä slottia?
    Mulla on näitä ns. rälläkkälaikkoja käytössä ja huomasin yks kerta kun slottasin valmiiksi täytettyä kartoa, että alkoi valuttamaan tummaa nestettä slotista. Karto oli täytetty kirkkaalla nesteellä, en nyt tiedä oliko neste hapettunut ja muuttanut väriä, vai oliko laikan pöly sotkenu sitä.
    Sen nyt kuiten oon pistäny merkille että kun näitä alkaa slottailemaan urakalla, niin kyllä se laikka kulahtaa äkkiää. Tiedä sitten miten paljon sitä pölyä tuppaa jäämään kartoon kun kuivana tekee.
    Perus rälläkkälaikka, katkasulaikka vai mikätoinyt on..
    Kyllähän siitä sitä hilettä irtoaa. Ite eilen dremelöin olkkarin valkosen pöydän ääressä (ja vaimo tykkää... ), ja kyllä jo yhestä slotista pöydälle kerty pieni kerros metallipölyä.
    Mutta on jotenkin vaikee uskoa että se mikä tosta pölystä menee reiästä vanuun, höyrystyisi. Varoiks oon kuitenki tiputellu muutaman tipan ylimäärästä ekassa täytössä, siten että valuva neste painaa muutaman alimman tipan ulos vieden ehkä ainakin osan siitä pölystä mukanaan. Pikahuuhtelu Minkäänlaista tietoa ei ole, onko tosta mitään hyötyä vaiko ei O0

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •