Sivu 27 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1723242526272829303137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 521 - 540 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #521
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juliano Näytä viesti
    Millä laitteella vapottelet?
    Ihan eGo 1000mah akulla pistelen menemään

     
     
  2. #522
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: bogen cartot

    Toi 6 viikkoa oli kyllä jo ihan hyvä saavutus! Oon vaan huomannut että toi käyttöikä on aika paljon nesteestä kiinni, pahin on ollu VR fruit stripit illusion. Bogen se tukkii keskimäärin neljässä vuorokaudessa.

     
     
  3. #523
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: bogen cartot

    Nyt tuli itsellä ensimmäinen boge joka tukkiutu kunnolla.. nesteenä oli ps janes wild juices. Ihmeellistä oli että jotenkin vanut yhtäkkiä turposivat kun tässä illasta imuttelin tankin täytön jälkeen. Tietty kun yritin kartoa vaihtaa niin nesteet syliin!!! :'( Itsellä nyt ollut tuota vr fruit strip illusionia tankissa yli viikon ja siinä boge kyllä hyvin vielä pelittää.. taitaa olla enemmän kiinni yksilöstä kuin nesteestä..? Tietty aikasemmin sain bogen tukittua alle tunnissa kun fsusa ry4 menin sinne laittamaan. Eihän sitä siirappia pysty mikään vanu kunnolla imemään. Nätisti kyllä SR bogekin kävi punaisena kun sille anto sen päälle 8v . Noin 3 sek ja sitten sammu. :P

     
     
  4. #524
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Heus Näytä viesti
    Tietty aikasemmin sain bogen tukittua alle tunnissa kun fsusa ry4 menin sinne laittamaan. Eihän sitä siirappia pysty mikään vanu kunnolla imemään.
    Täällä virrannu 3 päivää kyseinen neste bogesta läpi ja hyvin möyhyää...

     
     
  5. #525
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: bogen cartot

    Eli oisko siinä ollut taas semmoinen boge joka ei tykänny vaan ottaa nestettä kunnolla vastaan. Mut itselläni mitä nesteitä ollut ja on niin toi on kyllä jäykintä tavaraa. Voisi melkein tosiaan verrata kunnon tummaan siirappiin. Maku aikalailla sama.

     
     
  6. #526
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: bogen cartot

    Olihan niitä susiBogeja markkinoilla jonkin aikaa sitten. Ei itseä vakuuttanut kun ensimmäiset bogeni oli sitä shittilaatua ja parin tunnin imailun jälkeen rupes maistuu palaneelle, eikä maku muuttunu vaikka mitä teki. Nyt on uusia käytössä ja xxl mallia tulossa kunnon nippu.
    On sitte maku, höyry ja kestävyys jotain ihan toista kun noilla liian tiukaksi tumpatuilla xl bogeilla.
    2 kartoa ollu käytössä nyt 6 päivää ja tänään jouduin heittämään toisen pois kun rupes tuntumaan tukkoiselta. Toi iltakäytössä ollut kestää varmaan vielä muutaman päivän. Nestettä mennyt läpi n 20ml

     
     
  7. #527
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: bogen cartot

    Varoitus, nyt tulee varmaan yksi tyhmimmistä kysymyksistä tällä palstalla..Eli siis pitääkö Bogen carton päästä ottaa se valkoinen kiekko pois ennen täyttöä? Älkää ihan kauheesti ainakaan pilkatko :-[

     
     
  8. #528
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Varoitus, nyt tulee varmaan yksi tyhmimmistä kysymyksistä tällä palstalla..Eli siis pitääkö Bogen carton päästä ottaa se valkoinen kiekko pois ennen täyttöä? Älkää ihan kauheesti ainakaan pilkatko :-[
    Joo se helpottaa huomattavasti.

     
     
  9. #529
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: bogen cartot

    Jos kortsu tyylillä täyttää niin ei ole pakko. Jos tiputtelemalla niin kyllähän se helpottaa..

     
     
  10. #530
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: bogen cartot

    Itsellä ei "susibogeja" ole ollut.. kai? Mutta niiden kesto on aika vaihteleva. Vanhimmat ovat jo kuukauden ollut ja kun salkusta ottaa niin toimii kuin uusi. Tietty vähemmällä käytöllä ja täytölla niin se varmastikkin vaikuttaa. Mut tuntuu että tuolla tankissa ne nopeemmin menee huonoksi. Vai liekö on sitten niin kovalla käytöllä silloin.. O0

     
     
  11. #531
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: bogen cartot

    Ok, milläs se kiekko sieltä kätevimmin irtoaa, etten hajota koko cartoa?..sillä kortsutyylillä olen bogeja täyttänyt ja enemmän ja vähemmän toimiviksi saanut enkä tosiaan ole sitä kiekkoa irroittanut.

     
     
  12. #532

    Vs: bogen cartot

    Hammastikkua olen ainakin minä käyttänyt.
    Tupakatta 1.1.11

     
     
  13. #533
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Varoitus, nyt tulee varmaan yksi tyhmimmistä kysymyksistä tällä palstalla..Eli siis pitääkö Bogen carton päästä ottaa se valkoinen kiekko pois ennen täyttöä? Älkää ihan kauheesti ainakaan pilkatko :-[
    ja tupruttelun ajaksi laitat sen takaisin, niin on miellyttävämpi imailla.. Jatkoa ajatellen kannattaa hankkia muutama DripTip, niin höyryttely muuttuu entistäkin miellyttävämmäksi
    ..ja tieety Provari, arcticTank, Halon nesteet yms

     
     
  14. #534
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Ok, milläs se kiekko sieltä kätevimmin irtoaa, etten hajota koko cartoa?..sillä kortsutyylillä olen bogeja täyttänyt ja enemmän ja vähemmän toimiviksi saanut enkä tosiaan ole sitä kiekkoa irroittanut.
    Itse käytän pinsettejä, mutta mikä tahansa sopiva työkalu on ns. sopiva.

    En käytä koko kiekkoa, vaan laitan sen tilalle drip tipin. Niin varmaan useimmat teköö.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #535
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: bogen cartot

    Mahtuuko se bogen carto sinne Artictankkiin ihan ok, kun jossain joku puhui carton lyhentämisestäkin ja entäs pitääkö siihen cartoon tehdä reikä/reikiä, jos tankkiin sen laittaa?

     
     
  16. #536
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: bogen cartot


    Arctic tankki on tehty nimenomaan Bogelle, eli sitä ei tartte lyhentää. Tosin nyt uusi Boge XL (XXL HealthCabin-kaupassa) mahtuu noihin DCT-tankkeihin, ei siis näytä hyvältä Arcticissa liian pitkänä.

    Kartoon pitää tehdä reikiä, jotta se tankissa toimii.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #537

    Vs: bogen cartot

    Carton reijittämiseen löytyy youtubesta hyviä neuvoja, jos jotakin tankkia alat kuitenki lyhentämään niin 30mm on oikea putken pituus.
    Tupakatta 1.1.11

     
     
  18. #538
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: bogen cartot

    Itsellä on karton reijittämiseen tällainen: http://www.ecigwizard.com/shop/en/ac...ole-punch.html

    Ei jaksa nikkaroida vasaroiden kanssa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #539

    Vs: bogen cartot

    Ja jos et ole näppärä, niin liityt carto puncher jonoon. Mä luovutin, noi bogen kartot otti musta selätysvoiton 5-0. En mä niihin reikää saa naulalla enkä ruuvilla, rautasahaa eikä dremeliä ei mulla ole :P Naapuri vois kattoo hiukan himmeesti jos kävisin pyytämässä että se reiíttäis mulle muutaman. :-[


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  20. #540
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: bogen cartot

    on se käsittämätöntä mikä voi olla normipitusen bogen ja XL bogen makuero, mistähän tuo mahtaa johtua?

    paketillinen imetty jo noita xl bogeja mutta silti jaksaa aina hämmästyttää miten voimakas tuo maku onkaan kun täyttää vakiobogen. ???

    joutuu sitä sitten kuitenkin lyhentämään nuo tankit prkl, eihän tuo nyt voi johtua tuosta vanun määrästä? just don't get it, samoja vehkeitä, on vaan eri pituisia.

    kuitenkin noilla peleonin merkittömillä pitkillä maku on ihan hyvä, laatu vaan ihan täyttä shaiberttia, 2/5 edes näyttää siltä että vois tankkiin laittaa

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •