Sivu 23 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223242526273373 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #441

    Vs: bogen cartot

    Just vuoden vaihteessa tilatut oli niitä susia ainakin itsellä, mutta tammikuun lopussa tilatut ja tällä viikolla mulle saapuneet on hyviä.

    edit: Siis Health Cabin:ltä tilatut.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  2. #442
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: bogen cartot

    Hyvä tietää! Pistämpä samantien tilauksen, kun menee hermot tohon jatkuvaan cartojen vaihtoon..
    edit: Enpä tilannutkaan, kun on loppu :-\

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  3. #443

    Vs: bogen cartot

    Hc:llä on nyt muuten noita xxl bogeja, jotka on täysin saman mittasia kuin dct cartot. Eli jos löytyy lyhentämätön dct-tankki, niin xxl bogeja tilaukseen.

    Tuossa hc:een edustajan maininta dct tankin kanssa yhteensopivuudesta:
    http://www.e-cigarette-forum.com/for...ml#post5313658

    edit: Tämä olisi varmaan kuulunut carto tankki ketjuun, mutta jääköön nyt tännekkin.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  4. #444

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Hc:llä on nyt muuten noita xxl bogeja, jotka on täysin saman mittasia kuin dct cartot. Eli jos löytyy lyhentämätön dct-tankki, niin xxl bogeja tilaukseen.

    Tuossa hc:een edustajan maininta dct tankin kanssa yhteensopivuudesta:
    http://www.e-cigarette-forum.com/for...ml#post5313658
    Juuri tuli 6 pakettia XL versiota ja kun luulin että nämä olisi riittäneet tankkin.
    Mutta joo nyt kun mittasin niin jää vaivaiset pari milliä lyhyeksi. Typerää. Mikä näitten tarkoitus edes on jos vanu määrä on sama kuin perusmallissa?

     
     
  5. #445

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Juuri tuli 6 pakettia XL versiota ja kun luulin että nämä olisi riittäneet tankkin.
    Mutta joo nyt kun mittasin niin jää vaivaiset pari milliä lyhyeksi. Typerää. Mikä näitten tarkoitus edes on jos vanu määrä on sama kuin perusmallissa?
    XL koko oli joku moka bogen tehtaalta ja health cabin myi ne alella pois. Niissä oli tosiaan sama vanumäärä sisällä kuin perusbogeissa. Nuo mistä äsken linkitin on uusia malleja jotka on kooltaan siis XXL joissa pitäisi olla vanuakin nyt enemmän sisällä ja käy suoraan dct-tankkiin mitoiltaan. Reijät pitää itse tehdä tankki käytössä, niinkuin kaikissa bogeissa.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  6. #446

    Vs: bogen cartot

    Jahas, no eipä siinä kun sai ale hintaan. Vähän nuo törröttää pitkällä lyhennetyssä tankissa, mutta pikku juttu

     
     
  7. #447
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    92

    Vs: bogen cartot

    Minulle tarjoavat tehtaalta näitä XL-kartoja uutuutena,

    Sorry for late reply, we just come back from Chinese Spring Festival.

    Good news of our Boge Cartomizer, the XL cartomizer come out.

    We have come out the XL cartomizer, which is 50mm length, compared to our old cartomizer, the XL cartomizer can hold 1.15ml eliquid inside. The old cartomizer can hold 0.85ml. Do you want to have a try for it?

    I think your customers will prefer it, and you'll become the fist batch of customer to get the XL Cartomizer from our company.
    Kai nämä ovat ihan ok?

    Kokemusta on HC:n ennen joulua tilatuista xl-bogeista, eikä niissä mielestäni mitään vikaa ollut. Ilmeisesti liian vähän vanua, en kyllä itse olisi huomannut.

    331,88 laitteisiin, 193,79 nesteisiin = 525,67 käytetty sähkötupakkaan ---

     
     
  8. #448

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jok Näytä viesti
    Minulle tarjoavat tehtaalta näitä XL-kartoja uutuutena,

    Kai nämä ovat ihan ok?

    Kokemusta on HC:n ennen joulua tilatuista xl-bogeista, eikä niissä mielestäni mitään vikaa ollut. Ilmeisesti liian vähän vanua, en kyllä itse olisi huomannut.
    Muistaakseni "vanhat" XL Boget on 45mm eli noi olisi 5mm pidempiä. Ilmeisesti ovat saaneet laitettua enemmän vanuakin noihin kun edellisissä XL Bogeissa oli saman verran vanua kuin normi Bogessa vaikka piti olla enemmän. Nythän noiden pitäisi mennä ihan suoraan Smoktechin DC tankkeihin kun ne prepunched kartot on 45mm+kierteet(~50mm).

    edit:
    eli ilmeisesti näistä kartoista kyse? http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7951
    Tuossa kylläkin lukee että 45mm mutta ehkä se on mitta ilman kierteitä sitten ja muistaakseni "vanhojen" XL Bogejen sanottiin olevan 1.2ml ja noissa lukee nyt 1.4ml.
    Ota näistä sitten selvää.. :

     
     
  9. #449
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: bogen cartot

    Mikähä ihme mulla on bogeissa ku kaikki hedelmä maut maistuu aivan palaneelle jos mennee yli 4,5 voltin lavalla, vai onko ihan ominaista?

     
     
  10. #450
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: bogen cartot

    Ei kaikki herkät maut kestä edes 3,7V saati enemmän.Itse esim persikkaa 3V:lla ainoastaan ja maku parasta.Riippuu nesteistä ja mitä nestettä käyttää PG vai VG vai sekoitus.Jos maistuu palaneelle eikä cartoo ole kuiva niin silloin liikaa tehoja siinä se.

     
     
  11. #451
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: bogen cartot

    Siksihän se VV just onkin että voi tiputtaa voltit kunnes maistuu parhaalle Välillä tuntuu että porukka vaan haluu pakolla paahtaa mahd kovilla wateilla...

     
     
  12. #452

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nyx Näytä viesti
    Mikähä ihme mulla on bogeissa ku kaikki hedelmä maut maistuu aivan palaneelle jos mennee yli 4,5 voltin lavalla, vai onko ihan ominaista?
    Jos sun hedelmämaut on hangsenin nesteitä (esim. liberty ja genesis myy), niin ne ei tunnu kestävän yhtään isompia voltteja. Dekangit hedelmät kestää vähän paremmin voltteja. Hangsenit omalla kohdalla alkaa maistua palaneelle, kun mennään reiluun 4 volttiin. Noita hangsenin hedelmiä tuli joskus hamstrattua easy eliquidin tarjouksesta, mutta on jääneet kaapin perällä hätäpulloiksi.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  13. #453
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Siksihän se VV just onkin että voi tiputtaa voltit kunnes maistuu parhaalle Välillä tuntuu että porukka vaan haluu pakolla paahtaa mahd kovilla wateilla...
    Aivan samaa mieltä. Mopot keulii ( kun on tehoja).

     
     
  14. #454
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: bogen cartot

    Vinkki liian tiukkaan topattujen Bogen kartojen täyttöön
    -Tukkii akkupään reiän sillä kumitatilla mikä on siellä tutin sisällä ja karto pystyyn pöydälle akkupää alaspäin
    -Laittaa karton täyteen nestettä(ihan reippaasti)
    -Laittaa toisen kumitutin sinne yläpäähän ja painaa siitä alas, jolloin ilman paine pakottaa nesteen vanuihin.
    -Tämän kun toistaa niin monesti (2-3krt) että ei enää mahdu
    Olikohan riittävän huonosti selitetty?

    Tämän keinon huomasin puoli vahingossa mutta toimii erittäin hyvin ja tehokkaasti eikä tarvitse odotella
    että karto kastuisi, laitoin heti 5,4v pöhisemään ja avot, toimii paremmin kun junan vessa.
    Mikä tässä oli vielä lisäksi hienoa niin karto ei kussut akkupäästä yhtään ja oli aivan täynnä juissia.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  15. #455
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    Vinkki liian tiukkaan topattujen Bogen kartojen täyttöön
    -Tukkii akkupään reiän sillä kumitatilla mikä on siellä tutin sisällä ja karto pystyyn pöydälle akkupää alaspäin
    -Laittaa karton täyteen nestettä(ihan reippaasti)
    -Laittaa toisen kumitutin sinne yläpäähän ja painaa siitä alas, jolloin ilman paine pakottaa nesteen vanuihin.
    -Tämän kun toistaa niin monesti (2-3krt) että ei enää mahdu
    Olikohan riittävän huonosti selitetty?

    Tämän keinon huomasin puoli vahingossa mutta toimii erittäin hyvin ja tehokkaasti eikä tarvitse odotella
    että karto kastuisi, laitoin heti 5,4v pöhisemään ja avot, toimii paremmin kun junan vessa.
    Mikä tässä oli vielä lisäksi hienoa niin karto ei kussut akkupäästä yhtään ja oli aivan täynnä juissia.
    Erittäin hyvä vinkki, kokeiluun mennee, mutta meikäläisen voltit ei yllä noin korkealle 5,4, mullla 4,7-5,2, vitsi vitsi.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  16. #456
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: bogen cartot

    mulla se ilmanpaine pakottaa sen nesteen karton ja kortsun välistä ulkopuolelle. pitäiskö kokeilla eri kortsulla? kokeilin durexilla, eiku..

    ja ihan btw, joutuu vähän vähentää makuaineen määrää tuolla LR bogella. tiiliä paskottu

    tuli vaan huomattua tuossa että silti toiset nesteet maistuu paremmalta ihan normi resistanssilla. jeppistä.

     
     
  17. #457

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasahamies Näytä viesti
    mulla se ilmanpaine pakottaa sen nesteen karton ja kortsun välistä ulkopuolelle. pitäiskö kokeilla eri kortsulla? kokeilin durexilla, eiku..

    ja ihan btw, joutuu vähän vähentää makuaineen määrää tuolla LR bogella. tiiliä paskottu

    tuli vaan huomattua tuossa että silti toiset nesteet maistuu paremmalta ihan normi resistanssilla. jeppistä.
    Tätä tapahtui mulla noilla tarrabogeilla. Revin sen mustan tarran helvettihin niin istui ihan kivasti. Kannattaa ehkä myös koittaa valuttaa reunaa pitkiin se neste kortsuun niin että se sujahtaa liukkaammin, u know

     
     
  18. #458
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: bogen cartot

    ^stainlesseja oon käyttäny ku niitä tulee välillä tuikittua noihin tankkeihinki, näissä viimesimmissä HC bogeissa tuo kortonki on löysemppi kuin noissa ennen joulua tilatuissa. hyvin toimii mulla kyllä kun jättää akkupään auki ja kortsuttaa vaan menemään ja täyteen tulee tota liukastustyyliä pittää kyl kokeilla

     
     
  19. #459
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: bogen cartot

    Nyt tyhmä kysymys; eli laitetaanko Bogen carton päähän joku drip tip vai imutellaanko suoraan cartosta?
    Joku sanoi jossain, että mukana tulee jonkinlainen "suutin"...ei tullut ainakaan omieni mukana?

    Jos cartoja käytetään driptipillä, niin millaisella?
    Taisi olla Sib kun sanoi, että Bogen carto tankkiin, niin saa parhaat höyryt..millaiseen tankkiin tuon voi laittaa?

     
     
  20. #460
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: bogen cartot

    Paras Drip tip päähän.Voi myös suoraan cartosta mutta ei hyvä mielestäni.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •