Sivu 12 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112131415162262 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #221
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: bogen cartot

    No niin justiinsa. Tämmönen tieto tulee esille just kun mulle on aivan kauhia nippu tulossa kaikenkokoisia ja kaiken merkkisiä ja kaiken ohmisia cartoja kiinasta.

    Meinasin tilatessa että pidän perusteelliset testaukset kaikista cartoista niin loppuupahan se puhe omalta kohdaltani, mut nyt meni säätämiseksi.

    Mielenkiinnolla kyllä kuitenkin odotan pakettia saapuvaksi varsinkin bottom coilien ja bogejen osalta. Tankit on valmiina kummankin kokoiseen bogeen.


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  2. #222

    Vs: bogen cartot

    Onko 2 ohm lr cartot liian vaisuja lavatubelle ?

    [url=http://www.youtube.com/user/Vapofukster?feature=mhee[/url]

     
     
  3. #223

    Vs: bogen cartot

    Fukster, ite muuta käytäkkään. Roxor @ max 4.5-4.7V
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #224
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Macce Näytä viesti
    No niin justiinsa. Tämmönen tieto tulee esille just kun mulle on aivan kauhia nippu tulossa kaikenkokoisia ja kaiken merkkisiä ja kaiken ohmisia cartoja kiinasta.

    Meinasin tilatessa että pidän perusteelliset testaukset kaikista cartoista niin loppuupahan se puhe omalta kohdaltani, mut nyt meni säätämiseksi.

    Mielenkiinnolla kyllä kuitenkin odotan pakettia saapuvaksi varsinkin bottom coilien ja bogejen osalta. Tankit on valmiina kummankin kokoiseen bogeen.
    Ei siinä mitään, kyllähän noi XL-bogetkin mainiosti toimii ja saahan sen ympärille 5 mm pidemmän tankin. Mutta tosiaan tuo suurempi kapasiteetti (1,2 ml) oli potaskaa, ainakin noiden XL-bogejen osalta mitä minulle tuli. Edelleen odotellaan vastausta HC:ltä.

     
     
  5. #225

    Vs: bogen cartot

    Tuolla jossakin ylempänä luki että yksi boge kestänyt jopa 3 viikkoa. On nämä bogen cartot niin halpaa tavaraa että miksi näitten kanssa yleensäkään pitäisi yrittää sätkiä viikkoja??.......;-)...Sitten kun alkaa hyväksi todettu neste maistumaan pahalta niin viskaa carton veke ja uutta tilalle!! Ilman mitään ihme vanhan carton elvytys menetelmiä. Ainakin itse olen niin mukavuuden haluinen. Nestettähän siinä menee toki jonkinverran hukkaan....no ei todellakaan paljon. Jos esim makselee jostakin Ego Dual Coils Cartomizers (5 ml.)
    reilumpaa hintaa ja se hyytyy päivässä tai parissa niin sehän voi jo harmittaa. Näillä perus bogeilla ei minusta niin väliä. No jokainen taaplaa tyylillään!! Ainahan toki perusteena kalliimman käytölle on paremmat höyryt ja maut....kyllä näillä perus bogeillakin saa tarpeet tyydytettyä.

    Miten haluaa!! Ja rahat riittää...;-) ja rakenteluintoa piisaa!!

     
     
  6. #226
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Re: Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TeeJii Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti

    Pistin tästä aiheesta nyt viestiä HC:lle ja vastasivat etteivät olleet itse edes tutkineet cartojen sisältöä. Boge oli vain ilmoittanut kapasiteetiksi näille 1,2 ml ja siinä se. Tämä "reklamaatio" on nyt kuulemma lähetelty Bogelle asti ja sieltä odotellaan vastausta mysteeriin... Pistän lisätietoa, kun sitä tulee.
    Odotan mielenkiinnolla. Ihmettelin nimittäin itsekin näitä hyvin vähävanuisia XL bogeja ja näitä on aika iso kasa..
    Ja suora lainaus HC:ltä
    "I am sorry that Boge made the XL ones with regular coil and filler same as 510D. They will fix the problem in our next order."

    XL-bogeissa siis samat sisuskalut, kuin normi bogeissa - ainoa ero on tuon putken pituus ja sehän ei nestekapasiteettiin vaikuta millään lailla.
    Seuraava erä näitä XL-bogeja on sitten varustettu reilummalla täytemäärällä, mutta käsittääkseni tällä hetkellä HC:n varastossa olevat on tätä vanhaa erää.

    Lupasivat toki hyvittää XL-bogen ja normibogen välisen hinnanerotuksen, mutta eipä sillä ole minulle merkitystä, kun kyse on muutamasta sentistä per carto...

     
     
  7. #227
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: bogen cartot

    Voi pyhä Jysäys! Pari päivää rajussa vatsataudissa, ei maistunu höyryt, ei. Nyt sitten posti tupsautti kasan Bogen kartoja HC:lta, ja eikun täyttelemään niitä olemassa olevilla nesteillä. Ensin tuollasia vähän "tupakanmakua" sisältäviä 18mg litkuja. Capuccino, kahvi, winston, jne. Ei OO totta, kaikki 5 maistuu ihan tunkiosta kamelinpas...n ( en tosin maistanut ole,mut noin mielikuvana), selvä, laimennan yhtä 10mg ja ei stana, sama hirvee homekomeron maku tallessa. Eri volteilla, ei apua. Tälläsiä makujako olen vedelly 2kk muilla laitteilla? Jos tää Boge on niin hyvä ja antaa maut oikeanlaisena, niin kyllä tässä on tekemistä makujen suhteen. Ihan ruiskulla täytetty ja herkästi sitä höyryä tulee, mut se maku, huh. Kurkussakin tuntu niin et jäi vanhanajan mahorkat toiseks. No nyt sit kokeilemaan hedelmätarhaa, vai onkohan se niin et halvalla ei hyvää saa eli makujen suhteen on tähyiltävä tuonne rapakon taakse. Sitten se ISO kysymys Bogeja käytettäessä: Valmiita vai itse sekoittaen?

     
     
  8. #228

    Vs: bogen cartot

    Mistäs nesteet on peräisin? Kyllähän jenkkitavaraakin myydään paljon englannissa ja euroopassa valmistettuja nesteitä.Ei se hintaero niin suuri ole ettei kannattaisi kokeilla niitäkin. Itelle tuli paketti peleonilta dekangin nesteitä ja maut on rommi, cappuccino ja cherry. Hyvät maut ja jokainen on oikeanlaisensa. Tosin olen niitä testannut suoraan perus bogen cartoista. Eri asia sitten on kun pistää niitä dct-tankkiin niin onko maku yhtä voimakas. Oishan se ihan kiva jos noita isompiakin bogeja sais kunnon täytteellä että vois höyrytellä suoraan niistä. Hemmetin pelleilyä tämä näitten pikkuisten täyttely. No pitää heittää nestettä dct-tankkiin ja kokeilla säilyykö maut!! Bogen standardi cartoilla siis. Noi mitä dct-tankkien mukana tulee dual coil 2ohmin cartot on niin pirun mauttomia ....en ole tosin koittanut tehdä niihin lisäreikää paranisikio tilanne!

     
     
  9. #229
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: bogen cartot

    Nesteet on Degang ja Hangsen, halvimpia sieltä täältä ( joku tais olla jopa kiinastakin jonkun paketin mukana). Voi se tosin olla et makuaistikin heitti ihan persiilleen parin päivän aikana. ( Vaimo nimittäin sano et ei hullumpaa ).Kurjalle tosin itsestä edelleen maistuu. Se on jostain syystä todellakin vaisu maku omalla dual C:lla, eli kyllä nää Boget jostain syystä potkua antaa, ja rätisee ku tähtisädetikku. Jatketaan kokeiluja odotellessa Inaweran 20 eri makua. ( 16 erilaista ois vielä kokeilematta).
    Ps. Laitoin vahingossa kuivan Bogen akkuun ja painoin nappia, seuraus: Paloi heti. Varoitukseksi.

     
     
  10. #230

    Vs: bogen cartot

    No nyt pomppas ja korkeelle
    Sain lisää Bogeja ja hoksasin kokeilla conen kanssa. MIksi en ole aiemmin keksinyt??? Tätä ei ole niin kovin korostettu missään ja nyt tuli Bogeista lempparikamaa ja kerralla Siis AIVAN eri makuista kun conen kanssa vetelee eikä pidä niin kovaa ääntäkään. Maut tulee aivan erilailla esiin ja aiemmin esim. FSUSA:n Wyatt earpissa vaivannus sivumaku häviää kun conen laittaa päälle. Olen löytänyt jotain puuttunutta, kaikki maut nappaa ihan eritavoin ja positiivisesti

     
     
  11. #231
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: bogen cartot

    Onkos muilla ollut vastaavia kokemuksia että boge ei oikeen ime nestettä sisuksiinsa, itsetehtyä litkua inan Smokepower PVG:stä
    eli PG50/VG50 kamaa ja mausteet, millään ei ota boge tuota sisuksiinsa vaan tulvii yli, ego-t tankeilla toimii ok, onko tuo muka vieläkin liian jäykkää ???
    HC:n DC carto imaisi ainetta sentään jotenkin jos ei sekään ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Olisiko tilkasta vettä apua siinä vaiheessa kun litkua lantraa ja
    kuinkas paljon, 10%? Vaikuttaako makuun?
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  12. #232

    Vs: bogen cartot

    Waakneri, itse käytän myös samaista pohjaa.. Erona se, että notkeutan pelkällä PGllä sen 66-75PG/33-25VG (Tuli huomattua sama ongelma, ettei tuo fiftari imeydy niin helposti, kuin mielisi).

    Huomautus :
    Arvostettu Tuubivideoiden julkaisija PBusardo testaa laitteita aina myös 100% VG Bobas Bountyllä (lempi VGitä), käyttäen Boge (LR)+CartoTank yhdistelmää.. Eli kyllä ne VGt imee.. Vaatii vaan oikeastaan tankin, ettei tule dry hittiä.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #233

    Vs: bogen cartot

    Hei Elukka. Noista Inaweran nesteistä...en tosin ole niitä koskaan itse kokeillut kun muut ovat niitä haukkuneet etenkin Peleonin sivulla on varotettu tilaamasta juri noita nesteitä. No tää alkaa kääntyä jo bogeista pois.

     
     
  14. #234
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Waakneri, itse käytän myös samaista pohjaa.. Erona se, että notkeutan pelkällä PGllä sen 66-75PG/33-25VG (Tuli huomattua sama ongelma, ettei tuo fiftari imeydy niin helposti, kuin mielisi).

    Huomautus :
    Arvostettu Tuubivideoiden julkaisija PBusardo testaa laitteita aina myös 100% VG Bobas Bountyllä (lempi VGitä), käyttäen Boge (LR)+CartoTank yhdistelmää.. Eli kyllä ne VGt imee.. Vaatii vaan oikeastaan tankin, ettei tule dry hittiä.
    Kiitoksia tästä,näin ajattelin tuntui vaan oudolta kun tankissa toimii. Tilasin myös PG litkua jolla laimennan tuohon 75/25, siihen asti täytyy tökätä vettä muutama tippa kylkeen.
    Ihme vääntöä noista inan nesteistä, itellä suurin osa ihan ok ollut (valmiita en ole kokeillut) toisin kuin Flavor artsin pari makua oli täyttä kuraa (mm.Black tea) inalta toki ostettu.
    Hyviä mm.Two apples,wanilla,Morning rain,Exotic jne.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  15. #235

    Vs: bogen cartot

    VG tulee laimentaa haluttuun viskositeettiin vedellä, jotkut käyttää tislattua vettä(apteekista). Toiset akkuvettä(autotarvikeliikkeet) ja monet vetäsee suoraan hanasta vettä(vesilaitos)

     
     
  16. #236
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Hei Elukka. Noista Inaweran nesteistä...en tosin ole niitä koskaan itse kokeillut kun muut ovat niitä haukkuneet etenkin Peleonin sivulla on varotettu tilaamasta juri noita nesteitä. No tää alkaa kääntyä jo bogeista pois.
    Mun kumminkaimankenkä tiesi että Elvis elää Perähikiällä pientilan isäntänä... Olen käyttänyt viimeiset 6kk oikeastaan pelkästään Inaweran sekoiteltavia tuotteita ja valittamista ei ole. Toki kokki saa pilattua hyvätkin ruokatarpeet jne.

     
     
  17. #237

    Vs: bogen cartot

    Täällä kans muutama kuukausi menty pääasiassa noilla Inaweran sekoitustarvikkeilla ja Bogeilla, ei valittamista. Inaweran valmisnesteitä en ole kokeillut, niistä olen kuullut huonoja kokemuksia.
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  18. #238

    Vs: bogen cartot

    Olis ihan mielenkiintoista kokeilla tuota ego boosteria mitä näistä bogeista sais irti sillä.....ei taida vain olle euroopassa myynnissä vielä missään ja hinta on kovahko!!...http://www.youtube.com/watch?v=WDs3zqV8SAM

     
     
  19. #239

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Olis ihan mielenkiintoista kokeilla tuota ego boosteria mitä näistä bogeista sais irti sillä.....ei taida vain olle euroopassa myynnissä vielä missään ja hinta on kovahko!!...http://www.youtube.com/watch?v=WDs3zqV8SAM
    Vastahan noita oli 2 myyntipalstalla.. Todella kreisistähän noit saa

    Laitteisto: VV-boxmod, miniDon, miniLava

     
     
  20. #240

    Vs: bogen cartot

    Se on huono merkki että myynnissä!! Miksi kukaan pois myisi hyvää tuotetta :-)

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •