Näytä äänestyksen tulokset: Anna äänesi uudelle / uusille Höyrygyruille!

Äänestäneet
266. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Jalippo

    153 57.52%
  • Urdu

    126 47.37%
  • Tumbeliina

    10 3.76%
  • Charun

    56 21.05%
  • Barole

    15 5.64%
  • Truepuffin

    11 4.14%
  • Ktdd

    8 3.01%
  • Rotax

    47 17.67%
  • tripleA

    6 2.26%
  • Icedforce

    2 0.75%
  • Defuncta

    82 30.83%
  • Rotary

    44 16.54%
Usean valinnan äänestys.
Sivu 16 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 612131415161718192026 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 543

Aihe: Uusien Höyrygurujen valinta 2013 Valinta tehty!

  1. #301
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Plääh :thumbdown:
    Tuntuu et minähän täällä oon äänessä ja homma lipsuu ihan muualle käynpäs herättelemäs ton wanhan topicin eloon näissä metsästysasioissa Kiitos ja anteeks
    Äläs nyt. Hauskahan tätä on seurata ja toivoa, että taas tulisi jokin hyvä syy lähteä vähän ajelemaan hirvivaara-alueille. Sitä paitsi, hyvä vaan kun porukka on täällä äänessä, niin useampi huomaa tämän ketjun, vaikka väkeä näihin kellon aikoihin onkin forkalla vähän

     
     
  2. #302
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Jaa sekö oli semmonenki aihe olemassa. Sama kai se olis tietenki siellä näistä jauhaa kun tässä ei taida äänet kääntyä oikein minkään ehdokkaan puolelle tällä opilla

     
     
  3. #303
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Verestetty vanha topicci
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #304
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Täällähän on äänten kalastus täydessä käynnissä, joten pitää omakin kampanja aloittaa Allekirjoittanut on tänään tavattavissa Espoon höyrymiitissä klo 16 alkaen. Kahvien sijasta tarjolla on maistiaisia Space Jam nesteistä ja toki Jalippo Bearsista. Maistiaisiin ei ole saatu ulkopuolista rahoitusta. Myös EU:n tulevasta tupakkadirektiivistä voit kuulla viimeisimmät käänteet ennen tiistain äänestystä!

    Tämä ehdokkuus tuli itselleni vähän samanlaisena yllätyksenä kuin faksit Jäätteenmäelle (MEP, anti e-cig, meni raivon partaalle kirjoitusvirheistäni ), joten olen kyllä siitä otettu.

    :wq

     
     
  5. #305

     
     
  6. #306
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    nonniin, tykkääminen loppui tähän samaten offtopic. yrittäkää pysyä joko kampanjapuheissa tai ketjun aiheessa.
    kiitos. (eli chattiketjuun tai ircciin siitä hus!)

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #307
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

     
     
  8. #308
    Viime yönä ircissä tapahtunutta:


    <esmoke> tumben teippimodit on jo nähty, haluisin nähdä jo jonkun puumodin, jonka päälle on naftisti istuva villatakki jollain makeella kuviolla tjsp
    <tumbeliina>
    <tumbeliina> nyt laitoit kovan haasteen

    Ja tähän se johti:

    jesarillevillis by tumbeliina, on Flickr
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  9. #309
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Vakuuttava vaalipuhe yllä.
    KGO & Twist

     
     
  10. #310
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Vaalipuheita en osaa pitää, mutta itseasiassa tuo tumbeliinan "vaalipuhe" oli sen verran hauska että jäin sitten pohtimaan asiaa. Mutta mitä hittoa sitä tarjota viihteeksi porukalle?

    Minua tituleerataan monesti "meshguruksi" (tai vastaavaksi), ja uskonkin suurimman osan omista äänistäni tulleen eritoten siltä saralta. Eihän tämä nyt tumben kädentaidoille mitään mahda, mutta olkaa hyvät; dual microcoil Mister hybridiin, wickinä mesh u-wick #250.



    Kuvat valitettavasti jouduin ottamaan niin että tuo mesh oli vielä suorana ja osittain sillä tapaa sain paremmin hapetetun pinnan wickiin kuivapoltolla. Kun wickin asetteli uriin se täytti kuvissa näkyvät "raot" kanthalissa ja pusersi jousimaisesti microcoilit yhteen nippuun. Melkein meinasi jo itse Meshiaalta mennä tuossakin hermot, mutta aherrus palkittiin messevillä höyryillä
    Viimeksi muokannut defuncta; 06.10.13 kello 00:33.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #311
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Erittäin valitettavaa, mutta esittetty linkki "; dual microcoil Mister hybridiin, wickinä mesh u-wick #250." ei toimi.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #312
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Hyvin toimii.

     
     
  13. #313
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Höh, kyllä se osalle porukkaa ainakin näkyy?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  14. #314
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  15. #315
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Olisit tehny pumpulista tai neitsyen [sensuroitu] karvoista.. alkaa noi meshit oleen jo niin vanhaa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #316
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Olisit tehny pumpulista.. alkaa noi meshit oleen jo niin vanhaa.
    Pffft ei siinä olis ollut mitään haastetta sitten
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  17. #317
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    ai hitto, ehdit kommentoimaan enne mun edittiä

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  18. #318
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    ei lasketa microcoiliksi, vastuskiepissä rakoja

     
     
  19. #319
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    ei lasketa microcoiliksi, vastuskiepissä rakoja
    Kun wickin asetteli uriin se täytti kuvissa näkyvät "raot" kanthalissa ja pusersi jousimaisesti microcoilit yhteen nippuun.

    Wicki "pursuaa" kun päät taittaa uriin, että ne tosiaan puristuu pieneen läjään ja muodostaa microcoilin
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  20. #320
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Ajattelin kirjoittaa hienon ja nasevan vaalipuheen, joka samalla uhkuisi huumoriani ja samalla toisi ilmi myös älykkyyttäni, mutta huomasin sen mahdottomaksi tehtäväksi. Sain kirjoittamis yrityksestä vain päänsäryn. Miski minusta siis höyryguru? Mistä minä sen tietäisin. Ei minulla ole mitään ihme laitteita, minä en tee videoita, minä en tee mitään hienoja modauksia (no, on mulla toi AGI-projekti, joka on omasta mielestäni aika ainutlaatuinen, mutta siihen se jääkin), minä olen ollut skenessä vasta vuoden ja kuukauden, eli aika perus foorumilla norkuja minä olen. Tosin, vaikka olen moneen tulen arkaankin keskusteluun kommentoinut, niin en taida olla koskaan ketään suututtanut (paitsi HHP, mutta kuka häntä nyt ei olisi piikitellyt) ja yrittänyt olla tasapuolinen kaikkia kohtaan, mutta kukapa ei. Onhan minulla tietty oma tietämykseni, mutta se on tullut suurimmaksi osaksi foorumin kautta ja siitä mitä koulussa opetetaan.

    Mutta jos luet lankaa taaksepäin, niin saatat huomata kommenttini, jossa sanon Höyryguru-statuksen olevan foorumin antama kunnianosoitus/arvo. Eihän presidentinkään tartte olla mikään armeijan kenraali ja sotasankari ja silti saa kivan plakaatin rintaansa koristamaan. Itse asiassa presidentti ei muuta olekkaan kuin vain samanlainen politikko ja ihminen kuin kuka tahansa muukin. Joten miksei myös höyryguruna voisi olla kaltaiseni "tavallinen pulliainen", ihan vain sekottamassa pakkaa? Tosin olenhan minä jo Höyrykone, joten mitä tekisin Höyryguru-tittelillä? No, jos totta puhutaan, niin en varmaan mitään muuta kuin jatkaisi samaan malliin oman värini tuomista foorumille.

    ja ettei tämä viesti olisi yhtä tyhjän kanssa, tässä teille arvoisilel äänestäjille sketsi, josta spämmäys sai nimensä:
    http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •