Sivu 78 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 286874757677787980818288128178 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,541 - 1,560 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #1541
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    PSV:n Swaggeria voisit kokeilla, ei se kovin samanlainen ole mutta ainakin mun mielestä jopa parempi ja monipuolisempi puolitunkkainen/puolimakea tupakkaneste.
    Kallista sekin on valmiina mutta tiivistepullon saa Vapeon.co.uk : sta kympillä.


    edit: ja vaihteeksi jopa saldoilla. Tuosta tulee kympin verran posteineen ja valmista litkua 50 ml
    http://www.vapeon.co.uk/damperen/pro...id_product=147

     
     
  2. #1542
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    ^^KY4 oli munkin lemppari, mutta kun alotin ite sekotteleen, niin PSV:n Swagger on kyllä ihan ykkönen nykyään

     
     
  3. #1543
    Sain duunattua ihan makoisaa karkki nestettä neljällä maulla. Kattoo jos sais vielä hiottua paremmaks ja vaikka urdulle testiin :P

     
     
  4. #1544
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Olen tainnut aiemminkin kysellä vähän samanlaista. Kahvin kanssa sopiva e-neste olis hakusessa.
    Nyt on toiminut VR Minnesota Menthol & Mapplewood sekä NordicVaporssin Pätkis.

    Mitkähän nesteet menis suunnilleen samaan sarjaan?

     
     
  5. #1545
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Kahvin kanssa sopii hyvin kahvi tai konjakki / whiskylinja. Jotenkin itse vieroksun hedelmiä ja minttuja kaffen kanssa (makeutta mikä sitten iskee kaffen makuun). Toki joku voi tykätä makeasta kaffen kanssa mutta itse en kuulu heihin. Mielestäni vaimentaa itse kofeiinin makua.

     
     
  6. #1546
    Aamukahvin kanssa löytänyt niinkin erikoisen maun kuin kaurakeksi Sopii kahvin kanssa kuin nyrkkisilmään eikä tarvitse olla känttyäkään kyljessä.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  7. #1547
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    6
    Tuli tilattua ja testattua useiden kehumaa Vermillion Riverin Kentucky Applewood -nestettä ja tuo salpaa minulla todella voimakkaasti hengitystä. Muilla nesteillä en ole vastaavaan törmännyt. Onko tämä normaalia vai onko nesteessä jotain vikaa?

     
     
  8. #1548
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Tuota Applewoodia tuli pitkän aikaa vedeltyä ADV:nä, eikä kyllä tommosta ilmenny..
    Onko sulla niksat tossa samaa tasoa, kuin mitä oot normaalisti vedelly? Oot varmaan samoilla laitteilla muitakin nesteitä vedellyt?
    Toki voi olla neste-erässäkin vikaa, tai sitten vain joku osa tuossa nesteessä aiheuttaa sulle oireita..

     
     
  9. #1549
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    6
    Vahvuus samaa 15mg luokkaa kuin muissakin käytössä olevissa (12-18mg). Vivi Nova -tankilla tuota höyryttelen, muilla nesteillä ei tosiaankaan mitään vastaavaa ole ilmennyt.
    Muistelisin, että minulla on toinenkin purkki tuota tullut samassa satsissa. Pitänee koittaa onko samanlaisia tuntemuksia siinäkin. Oireina tosiaankin hengityksen salpaantuminen ja heikko olo.

     
     
  10. #1550
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kutka Näytä viesti
    Tuli tilattua ja testattua useiden kehumaa Vermillion Riverin Kentucky Applewood -nestettä ja tuo salpaa minulla todella voimakkaasti hengitystä. Muilla nesteillä en ole vastaavaan törmännyt. Onko tämä normaalia vai onko nesteessä jotain vikaa?
    Kaikki Vermillionin Kentucky-pohjaiset nesteet mitä olen kokeillut tekee mulla tuota samaa. Tai ei nyt ihan salpaa hengitystä mutta todellakin tukkii röörejä ja närästyttää jos vähänkään enemmän höyryttelee. Ei hajuakaan mikä ainesosa siinä sen aiheuttaa sillä kevyemmillä niksoilla ne on yleensä tulleet kuin nuo mitä ADV:nä vedän.

     
     
  11. #1551
    Höyryttelijä shanttu's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47
    Lakritsin ystävänä vastaava maku houkuttelee kovasti, mutta:
    Onko olemassa suomalaisen lakritsin makuisia nesteitä vai ovatko maut jotain muuta? Jos ulkkareissa ostaa lakua niin sen maku on kaukana Brunbergista tai Pandasta IMO. Olen tietoinen Tervalakun olemassaolosta, mutta terva ei kiinnosta vaan ehta laku. Mieluiten tiivari-ehdotuksia, mutta toki valmiitkin nesteet käy.

     
     
  12. #1552
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Koitas Black Copsaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #1553
    Lainaus Alkuperäinen postaaja shanttu Näytä viesti
    Lakritsin ystävänä vastaava maku houkuttelee kovasti, mutta:
    Onko olemassa suomalaisen lakritsin makuisia nesteitä vai ovatko maut jotain muuta? Jos ulkkareissa ostaa lakua niin sen maku on kaukana Brunbergista tai Pandasta IMO. Olen tietoinen Tervalakun olemassaolosta, mutta terva ei kiinnosta vaan ehta laku. Mieluiten tiivari-ehdotuksia, mutta toki valmiitkin nesteet käy.
    Lakritsijauhetta myytiin aikoinaan apteekissa. Nykyään joutunee ulkomailta tilaamaan. Tuon kanssa kannattaa olla varovainen (syötynäkin), vaikka se pirullisen hyvää onkin. Lakritsijuurella on elimistöön vaikutuksina liikaa tai tiheästi syötynä kuulemma (lääkäriltä) ainakin hypokalimia - kuten on myös ammoniumkloridilla eli salmiakilla. Hypokalimia voi johtaa vaikkapa sydänkohtaukseen, tai ainakin ekstrasystoleihin (kokemus, salmiakkia kului jonkin verran tuohon aikaan...).

    Keuhkoihin vedettynä voi tietysti olla, ettei ihan mitä vain kannata muutenkaan vetää, mikä vielä syötynä menisi tarkemmin miettimättä...

    Jos vielä ehdottaisin, salmiakkipastilli perinteisesti huuleen ja jotain sitruunaista höyryämään samalla?

     
     
  14. #1554
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Aloittelevana höyryttäjänä on nyt tullut kokeiltua ecigwizardin eri makuja. Kaikissa noissa on mielestäni jokin ihme kitkerä sivumaku pois lukien kahvi. Ensimmäisinä makuina oli paulsaar nesteet ja niissä ei missään ollut mitään sivumakuja, mikähän tuon kitkeryyden aiheuttaa noissa ecigwizardin puteleissa, seuraava tilaus kyllä jostain muualta ?

     
     
  15. #1555
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Mitä nesteitä sulla tarkemmin ottaen on ollut? Velholla kun on melko montaa tarjolla..

     
     
  16. #1556
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Nesteet: kahvi, vanilla custard, caramel, primal ice cream on kaikista pahin antamaan tuota sivumakua. Aine osuudet on noissa 70PG ja 30VG.

     
     
  17. #1557
    Lainaus Alkuperäinen postaaja James Henkselit Näytä viesti
    Lakritsijuurella on elimistöön vaikutuksina liikaa tai tiheästi syötynä kuulemma (lääkäriltä) ainakin hypokalimia - kuten on myös ammoniumkloridilla eli salmiakilla. Hypokalimia voi johtaa vaikkapa sydänkohtaukseen, tai ainakin ekstrasystoleihin (kokemus, salmiakkia kului jonkin verran tuohon aikaan...).
    Tästä tulikin mieleen, että eräs sydänkohtauksen saanut sukulainen oli aika tarkkana salmiakin kanssa. Pitääköhän itekkin rauhottua vähän tuon Jugo Diablon kanssa, kun sitä kului lähemmäs 10ml päivässä vai onkohan täysin esanssia eikä pelkoa ole?

     
     
  18. #1558
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sanotaan nyt vaikka että 10ml painaa 20 grammaa koska huomattavasti painavampaa kuin vesi.

    Jos tässä 20 grammassa on suurin sallittu määrä ammoniumkloridia (jota vahvasti epäilen) on sitä 1,4 grammaa.

    Jos syöt päivässä 20 grammaa salmiakkia niin tuskin sinä siihen kuolet. Ammoniumkloridin LD50 on rotilla 1650 mg / kg.

     
     
  19. #1559
    No juu ei taas oikeen näin aamusella raksuttanut, että miten pienistä määristä tässä on kyse. Tosin onhan tässä höyryttelyssä aina vähän se tilanne, että syötyä ja hengitettyä tavaraa ei oikeen voi verrata toisiinsa.

    Pitää varmaan poistaa tuo edellinen viesti, ettei ilta-paskan lööppikone saa uutta materiaalia, kun sähkötupakkaforumilta löytyy sana sydänkohtaus.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhuttaja Näytä viesti
    Nesteet: kahvi, vanilla custard, caramel, primal ice cream on kaikista pahin antamaan tuota sivumakua. Aine osuudet on noissa 70PG ja 30VG.
    Noista olen vaan vanilla custardia kokeillut, jos tässä siis ajetaan takaa Wizmix Mrs b's vanilla custardia. Tässä on tosiaan joku pieni kitkerä maku mukana, mutta ei mitään häiritsevää tai mainitsemisen arvoista mielestäni. Lieköhän sun erässä jotain häikkää tai vika laitteistopuolella. Tai sitten ihmiset poimii erilailla noita makuja.

    Ei kyllä vaan jostain syystä oikeen toimi nämä vanillla nesteet niin millään. Jugurttipuolella vanilja on lemppari ja jätskissäkin erinomaista.
    Viimeksi muokannut Naamapeikko; 07.09.13 kello 12:59.

     
     
  20. #1560
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Joo eihän tuo kitkerä sivumaku sinänsä ongelma ole kun ei lisää noita tilaa 8 )
    Mutta täytyy kuitenkin koittaa höyrytellä pois kun ei raaski roskiinkaa heittää.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •