Sivu 63 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 135359606162636465666773113163 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,241 - 1,260 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #1241
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78

    Vs: Niksabaseista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hamis22 Näytä viesti
    Mitäs vg niksapohjaa kannattais tilata kieltolain varalle,mahd. vahvaa ja halpaa?
    Nyt karkaa vähän aiheesta mutta onko tulossa joku kieltolaki? ???

     
     
  2. #1242

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu


     
     
  3. #1243

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tänks mulqvist,laitoin pari pulloa tulemaan.

     
     
  4. #1244
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Niksabaseista

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HsT Näytä viesti
    Nyt karkaa vähän aiheesta mutta onko tulossa joku kieltolaki? ???
    EU:n parlamentin käsittelyssä ensi maanantaista etiäpäin EU:n uusi tupakkadirektiivi. Siinä ehdotetaan yli 4 mg/ml nikotiininesteiden laittamista reseptin taakse tupakasta vieroitushoitoon. Jos se toteutuu, saattaa olla että noita ihan mietoja saa sitten ostaa Suomestakin, mutta ei se varmaa ole.

    Mutta sähkötupakointi kyllä kuihtuu EU:ssa totaalisesti tuosta, ja kieltolaiksihan sen voi katsoa.
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=6414.0
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #1245
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Kuinka paljon tällä hetkellä uskaltaa suunnilleen tilata kerralla vaikkapa 36mg pohjanestettä ilman että tulee ongelmia tullin kanssa? ??? Tai mitenkäs jos tilaa vaikka 3 kertaa viikossa jonkun määrän niksanesteitä :

     
     
  6. #1246
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HsT Näytä viesti
    Kuinka paljon tällä hetkellä uskaltaa suunnilleen tilata kerralla vaikkapa 36mg pohjanestettä ilman että tulee ongelmia tullin kanssa? ??? Tai mitenkäs jos tilaa vaikka 3 kertaa viikossa jonkun määrän niksanesteitä :
    Niinkuin aikaisemminkin sanottu, eli 3kk tarpeen. Litrakaupalla tuskin kannattaa lähteä tilauksia tekemään.

    Eli tietty voit tilata sitten myöhemmin lisää jos meinaa loppua. Aika paljonhan sitäpaitsi menee hukkaan noissa kun itse kokkailee eli mieluusti reilusti jos sattuu omaan makuun löytymään hyvää

     
     
  7. #1247
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HsT Näytä viesti
    Kuinka paljon tällä hetkellä uskaltaa suunnilleen tilata kerralla vaikkapa 36mg pohjanestettä ilman että tulee ongelmia tullin kanssa? ??? Tai mitenkäs jos tilaa vaikka 3 kertaa viikossa jonkun määrän niksanesteitä :
    jos meinaat litrakaupalla hamstrata mahdollisen kieltolain vuoksi niin ehkä kannattaa tilata nesteet muutamassa pienemmässä erässä, vaikka sitten yhtenä ja samana päivänä, kunhan vain tulevat eri paketeissa. Ei tullilla ole järkevää mahdollisuutta pitää kirjaa sinun nimelläsi tulevista paketeista ja laskeskella tilausten nikotiinipitoisuuksia, tai arvioida nikotiinin käyttösi määriä.
    Itse tilaisin kyllä silti kertaköntässä mikäli siinä säästäisi postikuluissa merkittävästi. Tosi pieni on todennäköisyys että se tulliin kosahtaisi. Isommat ja raskaammat lähetykset sitä paitsi katoavat harvemmin.

     
     
  8. #1248
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Järki joo niihin nestetilauksiin.
    Itselle tuossa tuli tänään 50mg/ml 300ml tötsä ja sekin on jo oikeasti siinä rajoilla jos olisi tulliin kosahtanu..
    Tässä taloudessa tosin kaksi höyryäjää ja minä hoidan tilaukset niin eipä tuo loppupeleissä niin hirmuisen pitkää aikaa riitä tuo tötsä mikä tänään tuli.

    Mutta jos netistä tilaat nikotiini nesteitä itsellesi niin se raja on se 3kk omat tarpeet. Laske ja tilaa sen mukaan. Jos jää tulliin ja oot tilannut överi määrän jota et pysty selittämään niin voivoi.
    DIY nesteissä toki pitää vähän laskea yläkanttiin noita määriä, huonoja yhdistelmiä voi tulla yms sun muuta hävikkiä.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  9. #1249

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Mulla tuo makujen maailma on kapeutunut kolmeen.
    Kaikki RY4:sia.
    Ilman paremmuusjärjestystä

    Janty's Classic eLiquid RY4 20ml
    http://eu.jantyworld.com/index.php?p...id=179&lang=en

    -- On hyvä, maku sopivasti "laiha" kovaankin pössyttelyyn. Ei liian vahva, ei kyllästy. Maku tuntuu juuri ja juuri,
    sillä lailla kiusottelevasti.


    Janty's Classic eLiquid RY4-X 20ml
    http://eu.jantyworld.com/index.php?p...id=351&lang=en

    -- tehostettu versio. Varsin makea. Todelliseen herkutteluun. Koko päivää tätä ei pössyttele, mutta
    ilalla loistava karkin korvike. Mulle oikein nautinto saunan jälkeen istuskella pukuhuoneessa ja henkäillä
    tätä makiaa ja aromikasta huttua. AAAAH!


    Totally Wicked RY4
    http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html

    --- solahtaa mukavasti noiden kahden väliin. Voi höyrytellä koko päivänkin eli ei ole liian äklöä.

    Noilla menee päivät. Kaikki muut ovat jääneet kaappiin tai olen antanut pois.
    Kummasti helpottanut, kun ei enää tarvitse kahlata kaiken maailman makuja läpi.

    Noiden maku hieman, tietenkin, riippuu millä pössyttelee.
    Esim CE4 toimii ku junan vessa Totallyn RY4:ssa.
    Bogen LR karto ja piippu on just jantyn RY4 perus versioon.
    Kanger MT3 pelittää Jantyn RY4-X kanssa makiasti. 1,8 voimalla.

    Toki vaihtelen noitakin Modin päässä ihan miten huvittaa.

    Tämmöstä





     
     
  10. #1250
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    jos meinaat litrakaupalla hamstrata mahdollisen kieltolain vuoksi niin ehkä kannattaa tilata nesteet muutamassa pienemmässä erässä, vaikka sitten yhtenä ja samana päivänä, kunhan vain tulevat eri paketeissa. Ei tullilla ole järkevää mahdollisuutta pitää kirjaa sinun nimelläsi tulevista paketeista ja laskeskella tilausten nikotiinipitoisuuksia, tai arvioida nikotiinin käyttösi määriä.
    Itse tilaisin kyllä silti kertaköntässä mikäli siinä säästäisi postikuluissa merkittävästi. Tosi pieni on todennäköisyys että se tulliin kosahtaisi. Isommat ja raskaammat lähetykset sitä paitsi katoavat harvemmin.
    Pitää siis tilailla vähän eri firmoista pienissä erissä niin ei toivottavasti tule ongelmia. ja nyt pitää tilailla kun vielä kerkiää jos se kieltolaki tuleekin voimaan..

    En nyt tiedä onko tästä jos jossain puhuttu mutta löytyykö tuota gummy bearsia aromina että voisi itse sekoitella litkut? Se on niin kovasti kehuja täällä saanut että haluaisin maistaa mutta nuo valmiit bearsit on vaan niin pirun kalliita...

     
     
  11. #1251

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HessuHoo Näytä viesti
    Mulla tuo makujen maailma on kapeutunut kolmeen.
    Kaikki RY4:sia.
    Ilman paremmuusjärjestystä

    Janty's Classic eLiquid RY4 20ml
    http://eu.jantyworld.com/index.php?p...id=179&lang=en

    -- On hyvä, maku sopivasti "laiha" kovaankin pössyttelyyn. Ei liian vahva, ei kyllästy. Maku tuntuu juuri ja juuri,
    sillä lailla kiusottelevasti.


    Janty's Classic eLiquid RY4-X 20ml
    http://eu.jantyworld.com/index.php?p...id=351&lang=en

    -- tehostettu versio. Varsin makea. Todelliseen herkutteluun. Koko päivää tätä ei pössyttele, mutta
    ilalla loistava karkin korvike. Mulle oikein nautinto saunan jälkeen istuskella pukuhuoneessa ja henkäillä
    tätä makiaa ja aromikasta huttua. AAAAH!


    Totally Wicked RY4
    http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html

    --- solahtaa mukavasti noiden kahden väliin. Voi höyrytellä koko päivänkin eli ei ole liian äklöä.

    Noilla menee päivät. Kaikki muut ovat jääneet kaappiin tai olen antanut pois.
    Kummasti helpottanut, kun ei enää tarvitse kahlata kaiken maailman makuja läpi.

    Noiden maku hieman, tietenkin, riippuu millä pössyttelee.
    Esim CE4 toimii ku junan vessa Totallyn RY4:ssa.
    Bogen LR karto ja piippu on just jantyn RY4 perus versioon.
    Kanger MT3 pelittää Jantyn RY4-X kanssa makiasti. 1,8 voimalla.

    Toki vaihtelen noitakin Modin päässä ihan miten huvittaa.

    Tämmöstä
    Jaapa jaa... itse tuossa toissapäivänä sain pummattua yhden tankillisen Hangsenin 12mg RY4:ta MT3:eeni ja maistui aika mukavalta. Kuten monesti mainittu niin sellainen all-day-maku. - Tästä intoutuneena tilasinkin tätä RY4:ta muutaman potun. - Mistähän kunnon RY4:ta voisi edullisesti hankkia?

     
     
  12. #1252
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78
    Nyt tarvisi vähän apuja taikka varmuutta asiaan. eli siis kun minulla on 1dl 36mg niksapohjaa, niin tuleeko siitä 6mg vahvuista, jos siihen sekoittaa 5dl 0mg pohjanestettä?

     
     
  13. #1253
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Tässä hyvä laskuri, eJuice Recipe Calculator

     
     
  14. #1254
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Tässä hyvä laskuri, eJuice Recipe Calculator
    kiitos tästä!

     
     
  15. #1255
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78
    Mitenkäs te joilla on kokemusta 10% ethyl maltolin käytöstä niin kuinka paljon sitä tulisi suunnilleen sekoittaa nesteeseen? Että makeus olisi "sopiva".. Tietysti tämäkin makuasia mutta paljonko yleensä laitatte?

     
     
  16. #1256
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HsT Näytä viesti
    Mitenkäs te joilla on kokemusta 10% ethyl maltolin käytöstä niin kuinka paljon sitä tulisi suunnilleen sekoittaa nesteeseen? Että makeus olisi "sopiva".. Tietysti tämäkin makuasia mutta paljonko yleensä laitatte?
    1-2 tippaa/10ml itsellä.

     
     
  17. #1257
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tobv Näytä viesti
    1-2 tippaa/10ml itsellä.
    Jaahas.. ilmankos tuli vähän hassu maku kun laitoin tippa per milli....

     
     
  18. #1258
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    22
    Mitähän minun nesteelle on tapahtunut. Kolme päivää sitten otin käyttoon Finnvapen mietoa Nalle nestettä (50%VG 50%PG) sekä uuden smokin karton. Yön aikana nesteen väri oli muuttunut lähes mustaksi ja näytti olevan jotain sakkaa tankin pohjalla.
    Kuva tapahtuneesta: https://www.dropbox.com/s/f2svnv1qu7...15.33.19.jpg?m

     
     
  19. #1259
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tuntuu olevan normisettiä joillain makeammilla litkuilla..

     
     
  20. #1260
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tilasin viime torstaina aamusta inaweralta nesteitä niin tänään siellä tilauksessa luki "Order Status: Order realized", tarkottaako toi sitä että tänään se on lähetetty vai mitä?

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •