Sivu 50 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4046474849505152535460100150 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 981 - 1,000 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #981

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Wingnutti toimii penes ja odys hyvin. Laitoin kayfuniin sekaan pinkspottia ja seki tuntus toimivan näin pikasesti.

    Ihme juttu. ???

     
     
  2. #982

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onko se vaan niin et VR on paras,monta pink spot yms. kokeilleena vr:ssä paras maku ja höyry,sen kuulee jo karton äänestä.Mielipiteitä?

     
     
  3. #983

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja samurai Näytä viesti
    Onko se vaan niin et VR on paras,monta pink spot yms. kokeilleena vr:ssä paras maku ja höyry,sen kuulee jo karton äänestä.Mielipiteitä?
    Makuasioita, sano koira kun pallejaan nuoli.

     
     
  4. #984
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    ^^ Makuasioita muuten, mutta höyryn määrä on arvioitavissa ja VR ei todellakaan ole siinä kärkikastissa.

     
     
  5. #985
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    70/30, joten ei taida olla ihmekään.
    KGO & Twist

     
     
  6. #986
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Juurikin näin.

     
     
  7. #987
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    mitä helkkarin väliä sillä höyryn määrällä muuten edes oikeasti on?

    Ihmettelen aina silmät pallukaisina kun nestearvosteluissa höyryn määrälle annetaan "arvosana".
    Ei se ainakaan kurkkutuntumaan ja makuun ole muuten sidoksissa kuin että korkeampi VG-pitoisuus
    itse asiassa vähentää makua.


     
     
  8. #988
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onko kenelläkään tietoa noista Decadent Vapours nesteistä, että onko niistä mihinkään? Tietysti nää on makuasioita mut kun on tässä asiassa ihan aloittelija niin kaikki mielipiteet on tervetulleita. Decadent Vapoursin Premium Strawberry olis menossa kenties tilaukseen et siitäkin mielellään saa kertoa kokemuksia.

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  9. #989
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    mitä helkkarin väliä sillä höyryn määrällä muuten edes oikeasti on?

    Ihmettelen aina silmät pallukaisina kun nestearvosteluissa höyryn määrälle annetaan "arvosana".
    Ei se ainakaan kurkkutuntumaan ja makuun ole muuten sidoksissa kuin että korkeampi VG-pitoisuus
    itse asiassa vähentää makua.
    No en mä tiedä, mulle ainakin tulee tosi idiootti olo imeskellä putkea jos höyryn määrä on säälittävä. Mulle se merkkaa paljon enemmän kuin esim kurkkutuntuma.

     
     
  10. #990
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Onko kenelläkään tietoa noista Decadent Vapours nesteistä, että onko niistä mihinkään?
    sanoisin että kokeilemani maut olivat ihan ok, ei mitään mullistavaa, paitsi että tuo DV:n Menthol on raakana maultaan niin voimakas ettei sitä tahdo saada suusta kummittelemasta pois millään. Ihan hyvä miksauksiin kun heittää sellaiset 1/10 -osaa jonkin hyvän tupakkimaun sekaan.

     
     
  11. #991
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    No en mä tiedä, mulle ainakin tulee tosi idiootti olo imeskellä putkea jos höyryn määrä on säälittävä. Mulle se merkkaa paljon enemmän kuin esim kurkkutuntuma.
    mulle taas tulee harvinaisen hölmö olo silloin kun suusta tulee jumalaton pilvi mutta eipä sitten juuri mitään fiilistä maun tai kurkkutuntuman suhteen. En vaan näe höyryn katselemisessa mitään mielenkiintoista, tai sellaista mikä pitäisi erossa tupakasta.
    No, tapansa kullakin. Enpä minä noista vv-laitteistakaan mitään hyödyllistä ominaisuutta onnistunut löytämään.

     
     
  12. #992
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    En minäkään niistä höyryistä perusta. Paljon helpompi olisi ihmisten keskellä julkisissa tiloissakin höyrytellä, jos ei tulisi yhtään sitä höyryä. Maku ja kurkkutuntuma ja nikkisten selätys on pääasiat mulle.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #993
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    -Suuri höyrypilvi ei poissulje kurkkutuntumaa tai makua
    -Mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta julkisilla paikoilla ihmisten keskellä (eli ilmeisesti tarkoitettiin jotain s-marketin kassaa tms?) höyrytellä.
    -Normaalilla julkisella paikalla (missä aiemmin tupakoi) metalliputken imeminen ilman näkyvää höyrypilveä tuntuu ja ennenkaikkea näyttää kyllä melko dorkalta.

    Mutta kuten sanottu, kukin tavallaan

     
     
  14. #994

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tuollainen täysin höyrytön stealth-neste julkisille paikoille tai estottomammille vaikka sisätiloihinkin olisi kyllä aika näpsäkkä.

     
     
  15. #995
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja CoccoBill Näytä viesti
    Tuollainen täysin höyrytön stealth-neste julkisille paikoille tai estottomammille vaikka sisätiloihinkin olisi kyllä aika näpsäkkä.
    Apteekista nicorette-inhalaattori.

     
     
  16. #996
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    106

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Apteekista nicorette-inhalaattori.
    Siihen ei vaa taida noi e-nesteet käydä, joten tyydyttävä siihen pelkkään troathittiin. Makuun ei voi vaikuttaa mitenkään.

     
     
  17. #997
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja CoccoBill Näytä viesti
    Tuollainen täysin höyrytön stealth-neste julkisille paikoille tai estottomammille vaikka sisätiloihinkin olisi kyllä aika näpsäkkä.
    äkkiähän ne höyryt siellä suussa/nielussa/keuhkoissa haihtuu ihan perus PG-nesteilläkin kun ei ihan heti vaan ulos puhalla.

     
     
  18. #998
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    mitä helkkarin väliä sillä höyryn määrällä muuten edes oikeasti on?

    Ihmettelen aina silmät pallukaisina kun nestearvosteluissa höyryn määrälle annetaan "arvosana".
    Ei se ainakaan kurkkutuntumaan ja makuun ole muuten sidoksissa kuin että korkeampi VG-pitoisuus
    itse asiassa vähentää makua.
    Makuasioita, kuten jo mainittu. Mun mielestä ihan hyvä, että arvosteluissa tuokin mainitaan, vaikka itsekään en sille juuri painoarvoa anna, kunhan höyryä edes näkyy ulospuhallettaessa.
    Toiset tykkää suuresta höyrynmäärästä, kovasta kurkkutuntumasta ja voimakkaasta mausta, kun taas toiselle riittää pienempi höyryn määrä, kova kurkkutuntuma häiritsee ja voimakkaat maut tökkii. Täysin makuasioita.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Onko kenelläkään tietoa noista Decadent Vapours nesteistä, että onko niistä mihinkään?
    DV:n Lime Zinger oli ainakin todella herkkua (kun mm. sitrusmauista pidän)! Apple Pie taas sitten ei niinkään itselleni maistunut. Riippuu pitkälti omista mieltymyksistä, mutta itse en ainakaan mitään häiritseviä saippuan, basen tms. makuja havainnut, eli ihan OK-laatusina nesteinä niitä pidän.

     
     
  19. #999
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    DV:n Lime Zinger oli ainakin todella herkkua (kun mm. sitrusmauista pidän)! Apple Pie taas sitten ei niinkään itselleni maistunut. Riippuu pitkälti omista mieltymyksistä, mutta itse en ainakaan mitään häiritseviä saippuan, basen tms. makuja havainnut, eli ihan OK-laatusina nesteinä niitä pidän.
    Kiitoksia mielipiteestä, jos sitä nyt sit uskaltais muutaman euron sijoittaa noihin :

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  20. #1000

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Vermillion River Summer Breeze 10mg saapui tänään testiin.

    Ai että on hyvää ensimakustelujen perusteella. Ei ehkä all dayksi, mutta herkkuhetkiin kyllä. Makua vaikea kuvailla, hedelmäinen tuttu tuoksu mutta ei saa päähän että mikä. Ehkä jokin purkka tjs?

    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ve...er-breeze.html

    EDIT: Ehkä hieman Fruit Stripe Illusions makua löytyy, mutta ei onneksi lähellekkään yhtä pahaa/oksennuksen makua (tai sitten oma Fruit Stripe on "huonoa erää").
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •