Sivu 33 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 232930313233343536374383133 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #641

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Kertokaas mulle millä ois paras minttu-suklaa maku ?
    yrittäny etsiä mutta sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt...
    mutta uskon että se löytyy vielä <3

     
     
  2. #642
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Jos after eightiä haet, niin ite tein inaweran aineilla suunnilleen näin:
    4,2 ml pohjaa
    5-7 tippaa mixed mint
    10 tippaa suklaata
    1 tippa sweeteneriä

    Tuoksu oli just eikä melkein after eight, mutta ei toi suklaa oikeen toiminut mulla höyryissä.

    Pienellä tuunaamisella saat varmaan hyvän. Itse lisäisin ehkä muutaman tipan kahvimakua mukaan, jos vielä tekisin.

     
     
  3. #643
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    49

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Täällä sanotaan, että Dekangin RY4:sta saa 16mg ja 24mg:nä http://www.e-savuke.com/e-neste/dekang/ .
    Mitäs ihmettä tämä Peleonin 18mg neste sitten on http://peleon.pl/product.php?id_product=678 ?

     
     
  4. #644

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Easyn vanilla : aivan mautonta kuraa... ei voi kyllä haukkua pahan makuiseksi kun ei maistu miltään . pitää vissii sit uskoo että halvalla ei saa mitään hyvää.

    Luulis että saavat edes vanilian makuisen maistumaan vanilialta... ei oo kauheen vaikea laittaa sitä esanssia enemmän vittu että vituttaa.

    PS. vittu että vituttaa oikeasti! tänään ei mene mikään putkeen...
    Ekaks poltin pari bogea aamulla jotka tuli postin mukana tänään.
    Lisäksi tuli easyltä neste tilaus.... täysin mauttomia paskoja! pitää vissii alkaa imee norttii nii saa ainakin savut

    edit- laitto 3ml tankkiin 2ml vanillaa ja 1ml usa mixii nii saa ees jonkunlaiset "savut" =)

     
     
  5. #645
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onko porukalla ehdottaa jotain makuja, joista saa kunnon TH:t? Yksi vallan mainio on absintti, ja toinen hyvä mielestäni cigarillos naturales. Noi herkkumaut on muuten hyviä, mutta sitä kurkkutuntumaa jää uupumaan. Niksat on mulla yleensä 10-15mg.

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  6. #646
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Hommaa vahvemmalla nikotiinipitosuudella. :

     
     
  7. #647
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    ^^ Bobas bounty 24mg..ihan mukava mausteinen kurkkutuntuma
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  8. #648

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Onko porukalla ehdottaa jotain makuja, joista saa kunnon TH:t? [..] Niksat on mulla yleensä 10-15mg.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Hommaa vahvemmalla nikotiinipitosuudella. :
    Ei se aina ole kiinni niksapitoisuudesta : Kokeilemistani valmisnesteistä (olisiko nyt jotain 70 eri makua) kovin TH on ollut PSV:n Bikini Martinissa. Sitä - kuten muitakin nesteitä - on tullut käytettyä 16mg-vahvuudella. Juuri about viikko sitten vanttila muisteli toisessa ketjussa saman nesteen järjetöntä kurkkutuntumaa (@12mg)... Vanttila ei tosin pitänyt lainkaan ko. nesteestä, minulle se taas oli likipitäen ykkösneste ensimmäisten kuukausien aikana (nyt alkanut jo kyllästyä ko. makuun).

    Mutta, PSV:n Bikini Martini kyllä potkii kurkussa. Sama vaikuttaisi pätevän muihinkin kokeilemiini PSV-nesteisiin, joissa keskeisenä osana on jokin sitrus-hedelmän maku (esim. Black Mamba). Lisäksi, nyt kun kurkku on alkanut toipua tupakanpoltosta (yli 8kk ilman henkostakaan tupakasta), lisään listaan myös PSV:n Georgia Peachin ja itsessään erittäin miedon makuisen Wild Blueberryn (molemmat 16mg).

    -----
    Täsmennys: nuo kaksi viimeksi mainittua eivät kuitenkaan paini TH:n osalta ihan samassa sarjassa noiden sitrus-makujen kanssa.

     
     
  9. #649
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Joo, ei kaikissa mauissa oo samaa kurkkutuntumaa samoilla niksoilla, mutta kyllä mun mielestä on järkevämpää hakea ne omaan makuun sopivat nesteet ja hommata niitä, vaikka sitten korkeemmalla nikotiinipitosuudella.. Kuitenkin se nikotiini on se mikä siellä kurkussa tuntuu (saa toki korjata jos on löytänyt jonkun 0mg nesteen mikä kurkkuakin potkii).

    Taitaa Diablo Locossa olla vahvin(?) hitti nikotiiniin nähden?

     
     
  10. #650

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tuossa kyseltiin vinkkejä uusista TH:ta tarjoavista makunesteistä ja kerrottiin tähän mennessä käytetyt (ja mitä ilmeisimmin soveliaaksi havaitut) nikotiinipitoisuudet. Kuten me kaikki tiedämme, tuo nikotiinipitoisuus vaikuttaa myös yleisemmin olotilaan (esim. niksaöverit). Siksi ei tullut ensimmäiseksi mieleen lähteä ehdottamaan nikotiinipitoisuuden lisäämistä

     
     
  11. #651
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    No eipä kyllä ittelläni oo mihinkään olotilaan niksat vaikuttanu.. Ainoastaan kurkkutuntumaan.
    Kyllähän sen huomaa jos on tullut liikaa höyryteltyä ja sitten voi laittaa höyryttimen hetkeksi syrjään.

     
     
  12. #652

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    No, löytyyhän aiheelle ainakin yksi oma ketjunsa: Överit?, joten monelle muulle niksaöverit taitavat olla tuttu ilmiö. Lisäksi siellä täällä foorumilla on ollut kommentteja asiasta (löytyy esim. hakusanoilla "överit" tai "yliannostus").

    Muuten, onko sinulla omakohtaisia kokemuksia tuosta Diablo Locosta? Itseäni se kiinnosti aikoinaan kovasti ja olin jo vähällä hankkia sitä. Sitten kuitenkin luin kokemuksia, että imuttaessa se ei juuri kurkussa tuntunut, vaan paremminkin hieman jälkijättöisesti "räjäytti" keuhkot... Jäi sitten hankkimatta se ensimmäinenkin kokeiluputeli.

     
     
  13. #653
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    herra Huun arvostelu DV Diablo locosta:

    http://www.e-savuke.com/forum/index....27356#msg27356

    Itse olen kerran maistanut kyseistä Chilillä maustettua myrkkyä ja en kyllä henk,koht pitänyt ollenkaan. Jotenkin vierastan jo ajatusta nesteestä johon kurkkutuntuma on saatu liisäämäällä mausteita, chiliä, turkinpippuria etc. voimakkaan kurkkutuntuman saamiseksi..vaikka itse olen kyllä chilin ystävä mutta en halua sitä välttämättä keuhkoihini vetää..kurkkuhitti tuli vähän niinkuin jälkijunassa ja jätti joksikin aikaan ikävän tunteen keuhkoihin..koska mausteena on chili niin onhan siinä tietysti kapsaisiiiniä...niukotiiniistahan se th tulee luonnollisesti..nämä on taas niitä makukysymyksiä ja onhan Diablo Loco kokeilun arvoinen litku chilin ystävälle.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  14. #654
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Mausta päätellen melkein kehtaisin väittää tulisuuden tulevan cayannepippurista..?

    Mutta onhan tuossa tuntumaa. 20% sekotus on höyryteltävää, tulisen ystävälle. Suuremmat sekotussuhteet ovatkin sitten aika tappokamaa.

    Ehdottomasti kokeilun arvoinen neste

     
     
  15. #655
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    No, löytyyhän aiheelle ainakin yksi oma ketjunsa: Överit?, joten monelle muulle niksaöverit taitavat olla tuttu ilmiö. Lisäksi siellä täällä foorumilla on ollut kommentteja asiasta (löytyy esim. hakusanoilla "överit" tai "yliannostus").
    Enkös mä jo maininnut, että:
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Kyllähän sen huomaa jos on tullut liikaa höyryteltyä ja sitten voi laittaa höyryttimen hetkeksi syrjään.
    En ole itse tuota Diabloa maistellut, kun on kuitenkin tullut sen verran monta videota katsottua, jossa ko. myrkkyä imetään ja itse olen tyytynyt nikotiinilla ja laitteilla säätelemään kurkkutuntumaa mieleisekseni.

     
     
  16. #656

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Enkös mä jo maininnut, että:
    Joo, ja myös
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    No eipä kyllä ittelläni oo mihinkään olotilaan niksat vaikuttanu.. Ainoastaan kurkkutuntumaan.
    Taitaa eri ihmisillä tuo nikotiinin vaikutus tuntua eri tavoin. Kaiketi sama, kuin joillakin alkomahooli nousee herkästi päähän ja toisilla ei taas oikein millään. Eiköhän tämä asia ole jo taputeltu kuntoon.

     
     
  17. #657

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Onko porukalla ehdottaa jotain makuja, joista saa kunnon TH:t?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Kokeilemistani valmisnesteistä (olisiko nyt jotain 70 eri makua) kovin TH on ollut PSV:n Bikini Martinissa.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    se nikotiini on se mikä siellä kurkussa tuntuu (saa toki korjata jos on löytänyt jonkun 0mg nesteen mikä kurkkuakin potkii).

    Muistinpa hetki sitten, että kaapissa oli tuota PSV:n Bikini Martinia nollaniksoilla, suoraan valmistajalta tilattuna. Piti sitten uteliaisuuttani täyttää uusi MDCC sillä ja verrata saman nesteen 16mg-versioon. Molempien nesteiden kanssa käytössä oli siis 1,5 ohmin MDCC:t ja täyteen ladatut 1000mAh Joyetech eGo-C USB PT:t.

    Kuten arvata saattaa, nollaniksoilla ei TH:ta saavutettu, mutta yllättäen jotakin siihen viittaavaa kurkussa hieman tuntui. Kun mokomaan nesteeseen sitten lisätään nikotiinia, TH on voimakas - voimakkaampi kuin monilla muilla käyttämilläni 16mg-nesteillä. Epäilen (ja tämä on nyt ainoastaan yhden henkilön arvaus ja mielipide), että PSV:n käyttämässä sitrus-aromissa on jotenkin potentiaalista TH:ta, joka sitten suorastaan ryöpsähtää esille jo pienemmilläkin nikotiinivahvuuksilla (vrt. vanttilan kokemus @12mg). Siis, jollakin tapaa nikotiini ja sitrus taitavat vahvistaa toistensa TH-vaikutusta (tjsp).

    Tämä kokeilu oli siinäkin suhteessa mielenkiintoinen, että BM on ollut yksi suosikkinesteistäni viime vuoden lopulta saakka. Jossakin vaiheessa keväällä taisin kuitenkin kyllästyä siihen, sillä neste on ollut koko kesän täysin sivussa. Lopputulos: BM ei ole enää meikäläisen juttu. Ellei sitten makumieltymykset jostain syystä taas muutu.

     
     
  18. #658
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tänään tuli nesteitä, Bobas`s Bounty ei ollut ainakaan näin alkuun mieleen, Halon Midnight Applesta en tiedä mitä mieltä olisin Tribeca vielä kokeilematta..

     
     
  19. #659

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Jännää tämä kuinka kutakuinkin kaikkiin kokeiltuihin nesteisiin on mieltynyt ja sitten 6-7 ml:n jälkeen ne on lähinnä aiheuttanut tympääntymistä.
    Hyvänä esimerkkinä Vermillion Riverin Kentucky Cherrywood ja Minnesota Menthol.

    Cherrywoodin kun sain höyrystelyyn niin makunystyrät rakastuivat siihen heti. Vaan kun puteli oli puoleen väliin höyrystelty niin alkoi maku tökkimään. Minnesota Mentholia jaksoi alkuun vähän aktiivisemmin höyrytellä, vaan sitten siitä hävisi raikas mintun maku ja tilalle puski tuttu Kentucky-maku. Onneksi molemmat on nyt loppuun höyrytelty, ja toiste en kyllä osta.. Oksennus varmaan lentäisi.

    Pomegranate ollut tähän mennessä ainoa jota on jaksanut alusta loppuun höyrytellä, vaikka sen "hiilihappoinen" voimakas maku hävisikin todella nopeasti.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  20. #660
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    mistä tuota boba's bountya kannatti höyrytellä mieluiten? HH357:lla testasin eikä tullut yhtään makua mutta taitaa olla HH jo parhaat päivänsä nähnyt... nyt on bogessa muhimassa.

    se Alienin Gorilla-litku tuoksu ainakin tajuttoman hyvälle myös, tuskin maltan odottaa että pääsee testaamaan.

    e: toimiskohan nuo vivi nova kitillä?
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •