Sivu 32 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 222829303132333435364282132 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 621 - 640 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #621
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja oosnyt Näytä viesti
    florida citrus explosion on kyllä loistavaa kamaa, mutta en itse kyllä pysty allday vapena sitä, tarvii tasata jollain :X
    +1. Mutta parasta tällä hetkellä on ehottomasti Hard Lemonade. Todella pirtee, ei liian makee, hyvin sitruksinen. Jos tykkää kirpeemmästä niin tästä tykkää aivan varmasti.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  2. #622
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onko mulla aistimissa vieläkin vikaa vai onko Wizmix RY4 ja Toros Puros samansävyisiä, edellinen hiukan miedompimausteinen. Ei paha.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  3. #623

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    ihan kaikki muovitankit eivät kestä salmiakkia, vaan sanoo kriks - kraks - poks.
    Polypropeeni, Lasi ja terästankeilla ei ongelmaa.
    Meikäläisellä oli Salmiakkia hieman päälle 7 viikkoa polypropylene-tankissa (ko. muovi taitaa tosiaan kulkea suomen kielessä nimellä "polypropeeni"). Tuloksena oli samentumia ja hiushalkeamia tankin putkessa. Edellisessä samanlaisessa tankissa Salmiakki ennätti vaikuttaa hieman päälle 4 viikkoa, ja siinä ajassa tuollaisia ongelmia ei vielä kerennyt ilmaantua.

     
     
  4. #624
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    3

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Mikä inaweran tupakkamaku olisi lähellä sellaista perus tuhkakuppitupakkamakua? Esimerkkinä Peleonin Cuba Cigar. Gold Ducat on aika hyvä, mutta ei aivan perus, olisikohan tuossa kirsikkaa ehkä.. American Type taas on hyvin outo, vähän voisin jopa epäillä että olen jotain pilalle mennyttä erää saanut, ei ole parantunut vaikka olen seisottanut pulloa auki..

     
     
  5. #625

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gg Näytä viesti
    Mikä inaweran tupakkamaku olisi lähellä sellaista perus tuhkakuppitupakkamakua? Esimerkkinä Peleonin Cuba Cigar. Gold Ducat on aika hyvä, mutta ei aivan perus, olisikohan tuossa kirsikkaa ehkä.. American Type taas on hyvin outo, vähän voisin jopa epäillä että olen jotain pilalle mennyttä erää saanut, ei ole parantunut vaikka olen seisottanut pulloa auki..
    Ainakin se DNB on heidän omasta mielestään perus tuhkakuppimaku, ja tietysti Dirty base jossa on sitä jo valmiina.
    Itsellä ei ole ollut muita kokeilussa vielä.

     
     
  6. #626
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    51

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Suositelkaapa jotain "rööki"makuja mistä vois olla all-day käyttöön. Todella montaa valmiita ja tiivisteistä tehtyjä makuja testannut, mutta ainoastaan PA:n M-Type tiiviste, Inaweran Gold Ducat ja El Toro on ollu sellasia jotka ollu päivittäisessä käytössä. Ja kyllä, olen kokeillut myös useaa ei-tupakka makua, mutta harvaa niistä jaksaa edes satunnaisesti höyryttää. Pari kk mennyt vain ja ainoastaan M-Typella ja vaihtelua kaipais. Eli em. makujen kaltaisista otetaan ehdotuksia vastaan. Viimeksi tilasin Vapeonilta Pink Spotin tiivisteitä (outlaw,swagger,tobacco) mutta niissäkin on sellainen perus "pohjamaku" josta en tykännyt.




     
     
  7. #627
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Olen reilun kuukauden käyttäny tupakin makusia nesteitä tuolta: http://evaper.pl/, melko hyvä hinta/maku/laatusuhde. Ainakin omaan makuaistiin. Todella nopea toimitus.

     
     
  8. #628
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Applewoodin terästäminen Easy-eliquidin omenanesteellä noin 70/30 sekotuksella toimii oikeen loistavasti. Vie pikkasen sitä applewoodin tunkkaisuutta pois, ja raikas omenan maku pääsee pääosaan, kun tupakkipohja jää taustamauksi, ei kuitenkaan katoa kokonaan. Me like.

     
     
  9. #629

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Oon tässä koittanu kattella jotain uusia makuja testattavaks. Nyt on tullu oikeestaan kaikki vähääkään mua kiinnostavat maut testattua vermillion riveriltä, fsusalta, decadent vapourista ja enjuicelta suurinosa. Mitäs noita muita laadukkaita merkkejä on? Tupakka- ja mentholmakuja en käytä kun en niistä välitä tippaakaan, mut melkeen kaikkea muuta vois kokeilla.

     
     
  10. #630
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Juicy Vaporilla on ainakin todella laaja valikoima hyvän makuisia ei-tupakkamakuja, toki kun USA:ssa ovat, nikotiinillista ei passaa tilailla.. :-\

     
     
  11. #631

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Oon tässä koittanu kattella jotain uusia makuja testattavaks. Nyt on tullu oikeestaan kaikki vähääkään mua kiinnostavat maut testattua vermillion riveriltä, fsusalta, decadent vapourista ja enjuicelta suurinosa. Mitäs noita muita laadukkaita merkkejä on? Tupakka- ja mentholmakuja en käytä kun en niistä välitä tippaakaan, mut melkeen kaikkea muuta vois kokeilla.
    House Of Liquidin listoilta löytyy nuo Papillon ja highbrow vaporin nesteet . Hyviä nesteitä ainakin meikäläisen makuun .

     
     
  12. #632
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Oon tässä koittanu kattella jotain uusia makuja testattavaks. Nyt on tullu oikeestaan kaikki vähääkään mua kiinnostavat maut testattua vermillion riveriltä, fsusalta, decadent vapourista ja enjuicelta suurinosa. Mitäs noita muita laadukkaita merkkejä on? Tupakka- ja mentholmakuja en käytä kun en niistä välitä tippaakaan, mut melkeen kaikkea muuta vois kokeilla.
    Siinä vaiheessa kun tunnet testanneesi melkein kaikkea, alahan sekottelemaan omia. Makuvaihtoehtoja ja yhdistelmiä löytyy niin monta että vain mielikuvitus on rajana. Hauskaa puuhaa ja lisäks PAaLJON halvempaa.

    edit. saattaa olla vähän off topic nämä diy jutut

     
     
  13. #633
    Höyrykonkari gorchalas's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    126

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tässä kun tuli tutkittua aika paljon eri lafkojen nesteitä, niin mieleen tuli, että kuinka paljon semmoisen perusnesteen maku muuttuu riippuen siitä mistä tilaa? Mielessä nimenomaan RY4, vaikkapa vertauskohteeksi ecigwizard ja peleon. Peleonin RY4 on puolet halvempaa, eikä Joyetechin ja Dekangin RY4:ssä ei ole kuin se 1,50€ ero 30ml:n pulloissa. Onko sitten Peleonin Joyn ja Dekin RY4:ssä minkäänlaisia vivahde-eroja?
    Tupakka > nuuska > nikotiinipurkka > höyryttely


     
     
  14. #634

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gorchalas Näytä viesti
    Tässä kun tuli tutkittua aika paljon eri lafkojen nesteitä, niin mieleen tuli, että kuinka paljon semmoisen perusnesteen maku muuttuu riippuen siitä mistä tilaa? Mielessä nimenomaan RY4, vaikkapa vertauskohteeksi ecigwizard ja peleon. Peleonin RY4 on puolet halvempaa, eikä Joyetechin ja Dekangin RY4:ssä ei ole kuin se 1,50€ ero 30ml:n pulloissa. Onko sitten Peleonin Joyn ja Dekin RY4:ssä minkäänlaisia vivahde-eroja?
    Tietääkseni alkuperäisen RY4:n reseptiä ei ole enää missään tallessa, joten nuo kaikki RY4:t mitä myydään ovat sitä mitä niiden kehittäjät muistelevat RY4:n olevan. Tai siis koittavat kehittää lähelle sitä miltä muistelevat sen maistuvan.
    Eli veikkaan eri lafkojen RY4:t voivat erota täysin toisistaan. Jotkut kaupat taas sitten myyvät saman toimittajan makuja eli ovat samaa ainetta. Lukuunottamatta se että jotkut kaupat saattavat vielä laimentaa noita makuja omiien suhteisiinsa, tällä tavoin voivat myydä "samaa" nestettä reilulla hintaerolla.
    Dekang RY4 on vissiin ollut aikoinaan se ainoa aito oikea RY4 jonka vain veteraanit muistavat. Itselläni ei ole hajua minkään lafkan RY4:stä muuta kun olen kuullut että karamellinen makeahko tupakka-aromi.

     
     
  15. #635
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Täytyypä kahvifriikkinä (siis juoma) todeta, että DV:n Brasilian Coffee on aivan suvereeni esitys höyrypuolella. Maku vahvan, tummapaahtosen kahvin, jossa häivähdys toffeeta. Aivan loistava

    Jopa puoliso, joka ei voi sietää lainkaan tupakanhajua, eikä myöskään suurinta osaa höyrykkeiden hajusta/tuoksusta, totesi että onpas hyvän tuoksuinen

    Jos joku siis hyvää ja autenttista kahvimakua etsiskelee, niin ei voi kuin lämpimästi suositella.

    -----------------------------------------------------------------

     
     
  16. #636

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Dääm, ei tullut vielä tänäänkään Welholt Vermillion River Premiumin uutta KY4:sta Onko jollain jo kokemusta kyseisestä nesteestä?

     
     
  17. #637

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onko kaikissa enjuicen nesteissä sama paska jälki maku ... hyi vittu

     
     
  18. #638

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Minkä makusta sulla oli? Mun mielestä noi enjuicen nesteet on parhaimmasta pääst, mitä itte oon noita eri valmistajia koittanu.

     
     
  19. #639

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Minkä makusta sulla oli? Mun mielestä noi enjuicen nesteet on parhaimmasta pääst, mitä itte oon noita eri valmistajia koittanu.
    tilasin parikymmentä eri putelia. on hyviä ja huonoja,rööki maut kaikki ihan helvetin oksettavia mukaan lukien ry44... sama myrkyn maku....En tiiä mikä se maku on ...

    MANSIKKA pirtelö ja menthol ice kyl rokkaa täysin !10/10

     
     
  20. #640

    Re: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Mun mielestä kaikki röökimaut maistuu ihan hirveeltä. Mielipideasioita

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •