Sivu 191 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91141181187188189190191192193194195 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,801 - 3,820 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #3801
    Höyryttelijä Neuroosi's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    89
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Choke Näytä viesti
    VGOD Cubano toiminut hyvin omillaan. Maku pääsee täysin oikeuksiinsa paksupohjaisista laseista nautittavien juomien kanssa.
    Kiitos vinkistä. Täytyy katsoa jos tulee joskus vastaan.
    Tuota ei taida olla kuin valmiina soosina, mielelläni itse kokkailisin kasaan makutiivisteestä.

     
     
  2. #3802
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2018
    Viestit
    54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Neuroosi Näytä viesti
    Kiitos vinkistä. Täytyy katsoa jos tulee joskus vastaan.
    Tuota ei taida olla kuin valmiina soosina, mielelläni itse kokkailisin kasaan makutiivisteestä.
    Reseptejä löytyy kyllä netistä. Tiedä sitten miten hyvin vastaa alkuperäistä tuotetta. Tallinnasta saattaa löytyä valmista, jos siellä tulee käytyä.

     
     
  3. #3803
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Noille on suositus 15%, mutta pitäiskö mtl-käyttöön tehdä vähän vahvempaa, varsinkin kun pelkkään vg:hen sekoittaa??? 20% olis helppo tehdä 50ml pulloon

    Muoks: Noihan olikin 15ml pottuja, kai se sit pitää satasen pulloon tehdä...

    pot7.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 15.03.18 kello 16:51.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #3804
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jthoo Näytä viesti
    Tervehdys kaikille tasapuolisesti.

    Olen uusi sauhuttelija ja aloitin puhaltelun tuossa pari viikkoa sitten. Heti alusta lähtien on sauhuttelu tehnyt ahdistavan tunteen keuhkoputkessa ja kaiken lisäksi vielä pahentunut kokoajan. Lueskelin tuossa, että PG nesteille voi jotkut olla allergisia ja minä kun olen lähes kaikelle mahdollisesti muutenkin allerginen niin kai se sitten sitä on. Olen käyttänyt tähän asti TECC merkkisiä e-nesteitä. niissä ei kyllä lue onko PG vai VG, mutta olettaisin niiden olevan PG.

    Tilasin nyt seuraavaksi muutaman VG nesteen, mutta jälkeenpäin huomasin, että ne olivat vain 80% VG ja 6% PG. Hieman harmittaa, etten heti huomannut ostaa 100%:sta tavaraa.

    Tahtoisin hieman vinkkejä, että mistä voi tilata 100% VG litkuja, jotka ovat myös hyviä. Itse pidän raikkaista höyryistä. Esim Mentholin voittanutta ei vielä ole. Hieman pelottaa, ettei oikeanlaista nestettä löydy, sillä olen nyt reilu 2 vk ollut ilman oikeaa röökiä ja vielä jopa pirun helposti. 10 vuotta tullut kuitenkin poltettua, joten olen kyllä erittäin yllättynyt kuinka helppoa on ollut nyt ilman. Nyt en enää uskalla sauhutella tuolla tämän hetkisellä PG nesteellä allergian takia ja röökinhimo pikkuhiljaa hiipii päälle.

    Kaupat jotenkin todella huonosti ilmoittaa PG ja VG pitosuuksia. Sekotuksissa kyllä löytyy prosentit, mutta muuten on merkitty vain VG tai PG. Tilaisin mielelläni ETA maista, jotta sekaan saadaan pikkasen nikotiinia.

    Kuulisin mielelläni kokemuksistanne, varsinkin jos on vastaavanlaisia allergioita.
    Itselläni oli myös alussa hieman ahdistava tunne keuhkoissa, tai keuhkoputkessa (en tiedä kummassa, vai molemmissa) ja jatkuvasti yskitti höyryn mennessä sisään, mutta minulla varmaankin johtui siirtymisestä tupakasta sähkötupakkaan, eikä allergiasta. Oireet keuhkoissa, tai keuhkoputkessa ovat poistuneet ja yskäkin on huomattavasti vähäisempää. Olen ollut hieman vajaa kaksi kuukautta täysin polttamatta ja olen saanut paljon apua siihen juuri sähkötupakasta. Eli uskon tuon ahdistavan tunteen johtuvan juuri tupakasta siirryttäessä sähkötupakkaan ainakin minun kohdallani.
    -Vanilja-

     
     
  5. #3805
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JeesBox2 Näytä viesti
    Olen lopettamassa tupakointia/sähkötupakointia nikotiinia annostelemalla alaspäin. Onko teillä kokemuksia tästä? Monenko viikon välein piennennätte nikotiinipitoisuutta ja kuinka paljon? Oletteko onnistuneet tässä?
    Itselläni on monen vuoden tupakointi takana ja siirryttyäni sähkötupakkaan käytin vähintään 10mg nestettä ja välillä jopa 18mg muutaman viikon ajan. Tiputin nikotiinin suoraan 6-9mg:aan ja siitä noin viikon parin päästä 4-5mg:aan, koska koin polttavani sen verran paljon sähkötupakkaa, että tulisin tuollakin määrällä hyvin toimeen ja niin olen tullutkin. Tosin takana on vasta hieman vajaa 2kk, mutta tämä on toiminut minun kohdallani ja tottakai tässä on auttanut myös se, että väline jolla poltan on itseni mielestä hyvä ja omaan käyttööni tarpeeksi tehokas.
    -Vanilja-

     
     
  6. #3806
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    14
    Uudelleen aloitteleva höyryttäjä etsii rinnalleen erityisen herkullista päärynää, onko mitään mikä ois jäännyt mieleen arvon foorumilaiset?
    Muistan aikoinaan et päärynä oli yks lempi makusista ja en millään muista mitä niiden nimet olikaan.
    Toinen oli el torron eden, mut saako sitä mistään tiivatina? Höyryttelen 6mg nesteitä niin lantratessa valmista hävii makua aika huikea määrä.

     
     
  7. #3807
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Nom nomz - pear drip. Aivan mahtava tiivari, herkullinen päärynä. Saa melkeimpä joka kivijalasta

     
     
  8. #3808
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayB Näytä viesti
    Nom nomz - pear drip. Aivan mahtava tiivari, herkullinen päärynä. Saa melkeimpä joka kivijalasta
    Se olikin tuote minkä jo havaitsin ja vähän tutustuinki.
    Pitää käydä poistamassa tuote.
    Kiitoksia vinkistä.

     
     
  9. #3809
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Voi muuten shake n vape minun mielestä, mutta paras tulos 3-4~ pv haudutuksella ja itselle suositeltu15% oli liian vahva, 10 nyt itsellä menossa 70/30 vg/pg pohjilla

     
     
  10. #3810
    Arvoisat makujen ystävät,

    Kannattaa käydä piakkoin tyhjentämässä naapuruston ystävällisen vapekaupan elintarvikearomi-hyllyt, sillä Valvira on valjastanut paikalliset valvontaviranomaiset liikekannalle, tarkoituksenaan kitkeä moiset (Valviran tulkinnan mukaan) laittomat tuotteet markkinoilta.

    Tarkastajat olivat eilen liikkeellä Tampereella ja Seinäjoella ja tänään Helsingissä. Aiemmin myyntikieltoja (tehostettuna uhkasakolla tai ilman) on jaettu jo Porissa, Hämeenlinnassa ja Kotkassa. Muut paikkakunnat seurannevat perässä pikapuolin, koska Valvira on pitänyt valtakunnallisen koulutuksen kuntien tarkastajille.

     
     
  11. #3811
    Sontiaiset

     
     
  12. #3812
    No johan nyt on kun pitää kiusata kauppiaita tuollai.
    Bullies.



     
     
  13. #3813
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Tarkoittaako tämä että lopetatte myynnin?

     
     
  14. #3814
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Eikö nyt kukaan pysty laittamaan ns. jauhoja suuhun tuolle Valviran toiminnalle?
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #3815
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Voi vittu mitä persereikiä

     
     
  16. #3816
    Holhousyhteiskunta päässyt taas uudelle tasolle. Surullista.

    Tuo jos jää tulkinnaksi, siinä menee kotimaiset maut.

     
     
  17. #3817
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Nettikaupan luulis kukoistavan, kotimaisen. Nehä myy "leivonta" makuja, ei esavuke tavaraa niinkuin finnvape yms. Näin ainakin TOIVON, et ne jätetään rauhaan

     
     
  18. #3818
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Ei kai ne nettikauppaan voi puuttua?? Vaikka kai ne yrittää sitäkin jossain vaiheessa
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #3819
    Ei ne siihen onneks voi puuttua. Mut en ihmettelis et yrittäis. Mut ainaki varmaan eri tilat joutuu kaupat hankkii nettikauppaa varten jos samoissa tiloissa ei saa olla.

     
     
  20. #3820
    Varmasti yrittävät. Jos on kivijalalla ja nettikaupalla mitään yhteyttä niin siihenhän ne käyvät käsiksi.

    Nettikauppojen kannattaa varmaan alkaa varautua ulkomaille muuttoon. Pääasia että samat toimijat jatkaa. Pakko, koska höyryän melkein pelkästään kotimaisia tiivareita.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •