Sivu 189 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89139179185186187188189190191192193 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,761 - 3,780 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #3761
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Olihan noita. Bitter wizard vai mikä olikaan, poistaa makeutta. Joskus aikanaan kuulin tommosta käytettävän kun VG oli liian makeaa joidenkin suuhun.
    Joo, tuolta ainakin saa: Flavour and Hit Enhancers 10ml
    Tämä oli toimivaa. Kiitos vinkistä! Laitoin heti alkuun 20 tippaa / 100ml valmista nestesekoitusta ja tuplaryynäsestä lähti makeus pois jopa liikaakin. Tosin tuntui että makuakin lähti vähäsen pois... 10 tippaa olisi ollut varmaan jo riittävä määrä. Hyvä tuote mielestäni ja erittäin riittoisa. Kannattaa siis lisätä varoen.

     
     
  2. #3762
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mitä kokemuksia teillä on inaweran nesteistä? Mä sain serkulta kaksi litraa pohjanestettä ja 1,4 litraa 18mg niksanestettä kun hän päätti lopettaa höyryttelyn kun tuli allergiseksi kaikelle hajuille ym. Suurinpiirtein. Onko inaweran nesteet siis ok? Mielipiteitä?
    Viimeksi muokannut benji; 05.10.17 kello 12:35. Syy: niksaluku väärin

     
     
  3. #3763
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ihan ok hinta/laatusuhde. Menthol on muuten ytyä kamaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #3764
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Olikos ne Power Baza, Eco Baza ja noi niitä Inaweran pohjia? Niillä aloitin omat sekoitukset. Muistaakseni ei mitään isompaa vikaa ollut, mutta joissain oli muistaakseni vettä reilummin joukossa. Vesi ei sinäänsä haitannut, mutta muotia oli että VG piti olla kuin siirappia. Inan tiivarit on tosi hyviä, ja pohjat ihan toimivia.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #3765
    Kerran yhtä kahvinmakusta valmis litkua kokeilin ja oli ihan jees. Mikä on paras kahvinmakunen tiivari? Tästä nesteestä vois tehä jonkun 6mg vahvusen. Onko teillä suosituksia? Yks tyhmäkysymys: Onko noissa kofeinia?

     
     
  6. #3766
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JeesBox2 Näytä viesti
    Kerran yhtä kahvinmakusta valmis litkua kokeilin ja oli ihan jees. Mikä on paras kahvinmakunen tiivari? Tästä nesteestä vois tehä jonkun 6mg vahvusen. Onko teillä suosituksia? Yks tyhmäkysymys: Onko noissa kofeinia?
    Pääsääntöisesti ei taida olla kofeiinia. Joku Red bull-imitaatio oli joskus, kun kartot olivat pop, missä oli kofeiinia. Olisko nimi ollut red energy tai red cow, mainostettiin tuota kofeiinia siinä esittelytekstissäkin.

     
     
  7. #3767
    Luullakseni en ole kovin paljoa väärässä jos väitän,että makuaineet on täysin synteettisiä eli makuun ei käytetä alkuperäistä tuotetta.
    Muinoin näin dokumentin jossa hajuvesiä tehtiin kemikaalikoktaileista. Jäi mieleen tilanne jossa pohja haisi mädäntyneelle kananmunalle ja siihen lisättiin jokin muu kemikaali,niin tuoksui laventelille tai vastaavalle.

    Joskus jenkeissä oli e-neste jossa ei ollut nikotiinia lainkaan,vaan sen asemesta kofeiinia.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  8. #3768
    Ok vähän arvelinkin ettei oo. Mitä kahvitiivarai suosittelisistte?

     
     
  9. #3769
    Höyryttelijä e-juice leskinen's Avatar

    Liittynyt
    10/2017
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    25
    Hakusessa olisi hyviä omena- ja custardmakuja, onko antaa suosituksia? Paras omena johon olen tähän mennessä törmännyt on Capellan Double Apple, jotain samankaltaista kirpeähköä omenamakua etsiskelen. Myös Copsan Apple Custard on herkkua, mutta menee enemmän tuonne custard-makujen puolelle kuin puhtaasti omenaisiin makuihin.

    Entisenä vaniljasikarimiehenä vaniljaiset maut ovat todella lähellä sydäntäni, mutta sitä täydellistä en ole vielä löytänyt. Tällä hetkellä kaapissa muhii 150ml Custard Bastardin Bastard Saucea. Tuoksu vaikuttaa lupaavalta viikon kypsyttelyn jälkeen, mutta taidan antaa sen tekeytyä vielä viikon pari ennen kun uskaltaudun maistelemaan.

     
     
  10. #3770
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-juice leskinen Näytä viesti
    Hakusessa olisi hyviä omena- ja custardmakuja, onko antaa suosituksia? Paras omena johon olen tähän mennessä törmännyt on Capellan Double Apple, jotain samankaltaista kirpeähköä omenamakua etsiskelen. Myös Copsan Apple Custard on herkkua, mutta menee enemmän tuonne custard-makujen puolelle kuin puhtaasti omenaisiin makuihin.

    Entisenä vaniljasikarimiehenä vaniljaiset maut ovat todella lähellä sydäntäni, mutta sitä täydellistä en ole vielä löytänyt. Tällä hetkellä kaapissa muhii 150ml Custard Bastardin Bastard Saucea. Tuoksu vaikuttaa lupaavalta viikon kypsyttelyn jälkeen, mutta taidan antaa sen tekeytyä vielä viikon pari ennen kun uskaltaudun maistelemaan.
    FA Fuji on pirun hyvä omena, kuten myös kaikki Inaweran Omput mitä olen maistanut. Paras custard mitä olen maistanut on Quack´s juicen Goose. Bastard sauce on taas ehkä kamalin custard ikinä. Jos vaniljasikaria vailla olet, suosittelen SKA liquidin Slakkia. Siihen voi sitten oman harkinnan mukaan lisätä vaniljaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #3771
    Höyryttelijä e-juice leskinen's Avatar

    Liittynyt
    10/2017
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    FA Fuji on pirun hyvä omena, kuten myös kaikki Inaweran Omput mitä olen maistanut. Paras custard mitä olen maistanut on Quack´s juicen Goose. Bastard sauce on taas ehkä kamalin custard ikinä. Jos vaniljasikaria vailla olet, suosittelen SKA liquidin Slakkia. Siihen voi sitten oman harkinnan mukaan lisätä vaniljaa.
    Kiitti vinkeistä, FA:n Fuji lähti tilaukseen. Goose Juice ja joku Jaxin custardeista ovat seuraavana testivuorossa vaniljamauista. Toivottavasti tuo Bastard Juice ei minusta aivan niin kamalaa ole, tuota kun on "muutama" tankillinen valmistumassa

    Skan siggemauista Slak ja Pallivaha on molemmat testattu. Slak etenkin oli oikein maistuvaa, tosin itse pidän Miriz Hajadin nro 1:stä vieläkin enemmän.
    TallennaTallenna
    TallennaTallenna
    TallennaTallenna

     
     
  12. #3772
    Oletteko itse tehneet pelkkää makeutusainetta pg nesteeseen? Mikä on toimivin ja vähimmin haitallisin? Kun itse vetelen melkein noita menthooli ja salmiakki nesteitä ainoastaan niin makeutus on joskus tarpeellista. Noi sähkötupakka kauppojen makeutusaineet on melko tehottomia ja kalliita. Jossain englanninkielisillä sivuilla mainostettiin stevia nestettä mutta senkin pitäisi olla melko puhdasta steviaa. No haitallista ja haitallista;-).....ihan kun tässä olisi jotakin terveystuotetta höyrytelty 6 vuotta.

     
     
  13. #3773
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2017
    Viestit
    3
    Osaisko joku auttaa seuraavassa ongelmassa. Minulla on ylimääräisenä tuollaista nikotiinitonta pg pohjanestettä, sekä pieni puteli aromitiivistettä. Jos ostan esim tuosta lähi Citymarketista 8.90€ maksavan 12mg valmiin nikotiininesteen. Voinko sekoittaa tuota valmista nestettä, nikotiinitonta pohjanestettä ja aromatiivistettä kaikkea sekaisin ja siten että tämä uusi neste vielä toimii normaalisti sähkötupakassa? Mielestäni voi, mutta paljonka nikotiinipitoisuus laskee jos sekoitan 10ml valmista 12mg nikotiininestettä ja 10ml pg pohjanestettä? Entä paljon tuota aromitiivistettä voisi sekaan laittaa?

     
     
  14. #3774
    Jos molempia laitat 10 ml ni silloin nikotiini puolittuu. Eli lopputulema on 6 mg. Ja voit sekoittaa. En ole noihin kaupoissa myytäviin valmisnesteisiin niin tutustunut että tietäisin millaisia pitoisuuksia niissä on mut jos löytyy ni kannattaa melkein ostaa täysin 100% vg nikotiinineste. Silloin lopputulema ois 50/50 vg pg. Muuten voi tulla aika vetelä neste ku makutiivarikin on pg:tä. Makutiivareiden sekoitussuhteet vaihtelee välillä 1-33% eli sekoitus kyseisen tiivarin mukaan. Yleisimpiin tiivareihin löytyy hyvät suuntaa antavat suhteet pienellä etsinnällä tältä forkalta (mitä siis muut on sotkenu).

     
     
  15. #3775
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2017
    Viestit
    3
    Ok, pystyykö suomesta ostamaan pohjanesteen esim vg ja siihen erikseen nikotiinia + makutiivistettä? Jos voi niin millä suhteella suunnilleen saisi 12mg vahvuista valmista nestettä?

     
     
  16. #3776
    Ainakin sähkötupakkaan erikoistuneista kivijaloista saa ihan paikan päältä käsittääkseni kaiken. Netistä saa myös tilaamalla nollapohjaa ja makuja mut nikotiinit pitää silti hakea kaupasta. Lähtisin siitä et ostaisin 20 mg nikotiinia kaupasta (jos löytyy) ja sit tilaisin noi muut netistä (aftertaster, puffila etc liikkeistä) tai kävisin vierailulla kivijalassa. Laskurin mukaan jos käytösä on 20 mg neste niin sitä kun laittaa 12 ml ja loput makua ja pohjaa ni saa sen 20 ml 12mg nestettä. Ehkä on helpompi tavoitella sitä 10mg ni silloin riittää et turauttaa 10 ml pullon 20 mg nestettä ja 10ml muita nesteitä.

     
     
  17. #3777
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2017
    Viestit
    3
    Ok, kiitos näistä tiedoista

     
     
  18. #3778
    Onko muut jo testaillu Punk Juicen nesteitä? Ite tilasin Submissionia 30ml. Mitä kokeilin kavereiden kanssa, niin sanoivat että maistuu "jollekkin purkalle" "joltain tikkarilta johon laitetaan sitä mämmöä (? )" viimmeinen kaveri sanoi että maistuu vasta pestylle julkiselle vessalle En tiedä, itellä tulee mieleen vähän sininen "jäähilejuoma" Ei yhtään paha imo.

     
     
  19. #3779
    Mulla olisi kanssa kysymys koskien pohjanesteitä. Naamaan tuntuu kertyvän noita näppyjä enemmän kun normaalisti ja iho kutisee ajoittain, käytössä ollut nyt Lubrin VG ja ajatuksena ollut tilata Chemnon pohjanesteet kun luin aiheesta jostain et noi Lubrin pohjat voi tehdä näppyä. Mut onko noissa oikeasti paljon eroa, hinta ainakin näyttäs olevan sama molemmissa. (Linkkasin aiotun ostopaikan tuohon pohjanesteet sanaan.)
    Onko muita suosituksia pohjanesteille kun nuo kaksi?

    Toinen mitä mietin, niin nyt oon laittanu vain VG + Tiivarit, eli en lisää PG:tä ollenkaan. Menee mun mielestä liian litkuksi, ja ainakin tuo Griffini alkaa vuotamaan helpommin. Tiivareiden kanssahan se kuitenkin menee monesti sillä 80/20 jaolla, kun suositukset on sen 20%. VOiko noiden tiivareiden käyttämällä PG:llä olla vaikutusta noiden näppyjen ja kutisevan ihon kanssa?

     
     
  20. #3780
    Olen lopettamassa tupakointia/sähkötupakointia nikotiinia annostelemalla alaspäin. Onko teillä kokemuksia tästä? Monenko viikon välein piennennätte nikotiinipitoisuutta ja kuinka paljon? Oletteko onnistuneet tässä?

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •