Sivu 188 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 88138178184185186187188189190191192 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,741 - 3,760 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #3741
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Muutaman euron postit tuolla vaan on.

     
     
  2. #3742
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vuoden jälkeen yhtäkkiä RY4 double maistuukin liian makealta yhtäkkiä... Suussa jotain vikaa kun samat nesteet kaikki. Höh. Mikäs nyt neuvoksi...

     
     
  3. #3743
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Vuoden jälkeen yhtäkkiä RY4 double maistuukin liian makealta yhtäkkiä... Suussa jotain vikaa kun samat nesteet kaikki. Höh. Mikäs nyt neuvoksi...
    Mulla vähän samaa vikaa, aika useinkin.. Monesti meinannut kysyä et onko jotain, jolla sais makeutta leikattua pois ??

     
     
  4. #3744
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla vähän samaa vikaa, aika useinkin.. Monesti meinannut kysyä et onko jotain, jolla sais makeutta leikattua pois ??
    Olihan noita. Bitter wizard vai mikä olikaan, poistaa makeutta. Joskus aikanaan kuulin tommosta käytettävän kun VG oli liian makeaa joidenkin suuhun.
    Joo, tuolta ainakin saa: Flavour and Hit Enhancers 10ml
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #3745
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2017
    Viestit
    1
    Lueskelin tätä foorumia ja näemmä yksityishenkilöiden välinen nikotiininestekauppa on sallittua lain puolesta. Mulla on turhan panttina 2 litraa 18mg nikotiinipohjanestettä josta haluaisin päästä eroon. Millä hinnalla porukka näitä oikein ostaa ja myy?

     
     
  6. #3746
    Älä myy täällä, koska kiellettyä.

    Hinnoista en tiedä, mutta onhan tuossa 600 Euroa pelkkää tupakkaveroa nykyisin, ilman alvia, ilman tuotteen hintaa...

     
     
  7. #3747
    Kannattaa odotella vielä. Sanotaanko,että vuoden päästä kun myy pienissä erissä eli 100ml kerralla,niin voi saada paremmin massia. Valmistautumattomat alkaa olemaan kuivia nikotiinin suhteen silloin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  8. #3748
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Ite oon myynyt kavereille, ihan sisääostohintaan. Tai no pyöristäny ylöspäin tasarahaan. Ei noilla tienaamaan pääse. Facessa omat ryhmät nesteiden myyntiin, täälä ei saa myydä edes tiivisteitä.

     
     
  9. #3749
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2016
    Viestit
    8
    Onko kivijalkaliikkeissä muita nikotiinipohjia myynnissä kuin Liqua? Jossain näin muistaakseni myös Eldan pohjia.

     
     
  10. #3750
    Milläs suhteella tpa double Ry4 kannattaa lähteä tekemään? Aattelin että laitan 10% doublea, sit viel fa caramelliä 1-2% ja Madagaskar vaniljaa 1-2%. Kuulostaako ihan järjettömältä, vai pistänkö pelkkää Ry4?

     
     
  11. #3751
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Jos et ole ennen tuplaryynästä maistanut, niin testaa ensin pelkästään. 10% on ihan hyvä aloitusmäärä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #3752
    Näin toimitaan, voi olla että tulee liian makeeta jos siihen lisäilee vielä caramellit ja vanilijat niskaan.

     
     
  13. #3753
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä imen tuplaryynästä DTL tyyliin 3% sekoituksella.

     
     
  14. #3754
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Flavour artin Virginia... Mikä voisi olla sopiva prosenttimäärä kun DTL tyylillä pössyttelen?

     
     
  15. #3755
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Flavour artin Virginia... Mikä voisi olla sopiva prosenttimäärä kun DTL tyylillä pössyttelen?
    Mä laitoin 3%. Ihan ok, mutta jotain siitä puuttuu. Vähän "kevyt ja puiseva" pelkästään.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #3756
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mä laitoin 3%. Ihan ok, mutta jotain siitä puuttuu. Vähän "kevyt ja puiseva" pelkästään.
    Ok, kiitos. Mikä sulla on VG/PG suhde? Entä niksat? Mietin vaan että nekin ehkä vaikuttaa makuun jonkin verran?

     
     
  17. #3757
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Ok, kiitos. Mikä sulla on VG/PG suhde? Entä niksat? Mietin vaan että nekin ehkä vaikuttaa makuun jonkin verran?
    VG oli 97% ja niksaa sen 1mg. Nykyään laittaisin varmaan 5% tiivaria näihin mun 50/50 liruihin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #3758
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ok. Mulla VG 80% ja niksat 3mg. Tankkina Griffinin 25mm tuplavastuksella. Tein itseasiassa nesteen jo päivällä ja laitoin varovaisesti 2% tiivaria. En siis varmaankaan liikaa. Siihen on sitten hyvä lisätä prosentti kerrallaan jos on liian valjua.

     
     
  19. #3759
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2017
    Sijainti
    Itä-Suomi
    Viestit
    36
    Etsinnässä Minttusuklaa...valmista tiivistettä lähinnä? tai jos alkaa sekoittelemaan itse niin olisiko kenelläkään antaa vinkkejä tuosta sekoitussuhteesta?

     
     
  20. #3760
    Ei nyt ihan suoranainen minttusuklaa mut jos minttupuffetista tykkää ni tää on erittäin osuva: HAUS Fuel Judgemint aromitiiviste 10ml | Puffila

    Oikein nannaa

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •