Sivu 186 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 86136176182183184185186187188189190 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,701 - 3,720 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #3701
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2017
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    13
    Hoi. Mulla on valmispohjia 70/30vpg joissa tuo 70% on PG:tä. Paljo mun kannattaa laittaa 100% VG:tä vaikkapa 100ml puteliin että sais jäykkyydeksi jonkun 50% luokan? kuvitellaan että 10% makuseos.

     
     
  2. #3702
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Att1Tude Näytä viesti
    Hoi. Mulla on valmispohjia 70/30vpg joissa tuo 70% on PG:tä. Paljo mun kannattaa laittaa 100% VG:tä vaikkapa 100ml puteliin että sais jäykkyydeksi jonkun 50% luokan? kuvitellaan että 10% makuseos.
    Oletko nyt ihan varma, että valmispohja on juuri noin päin. Ettei olekaan 70vg 30pg..
    Joku korjatkoon, jos olen väärässä, mutta jos desin tekee niin:
    10ml makuseosta, 50ml 70pg30vg ja 40ml 100%vg niin suhteeksi tulee 55vg/45pg.

    e. Oletan siis, että makutiiviste puhdasta pg:tä. Ja jos haluat itse laskea näitä niin helpottaa kun erittelet ton valmispohjan
    esim (50ml 30vg70pg = 15ml vg + 35ml pg) + 10ml makua pg. Tällöin pg määrä 45ml.
    Otetaan toi valmisnesteen 15ml ja täydennetään paljon puuttuu desistä eli 40ml.
    Yht. 100ml

     
     
  3. #3703
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2017
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    13
    Helvata. Noista purtiloista ei saa oikein selvää että kumpaa on mitenkin paljon kun ei lue selkeästi. Chemnovaticin pohjia 6mg.
    ANYWAY. Otetaan niin että 70vg/30pg nestettä ja 10%makutiivari puhdasta PG. Millä suhteella teen desin, Anteeksi tämä, ei mene mun kaaliin ollenkaan. Kaiketi enemmän nyt tuota VG:tä jos haluan saada 50/50. Miten nikotiinipitoisuudelle käy jos 40ml on puhdasta VG:tä tolla aiemmalla kaavalla. Siis sillä joka todennäköisesti on juuri päinvastoin sen PG/VG suhteen kanssa Ja miten valmispohjan laittaa noihin niksalaskureihin? Antaa todella ihmeellisiä arvoja.

    E: Alkaa olla joku 60ml ihan sekamelska tavaraa missä on kaikki pilalle menneet sekoitukset. Salmiakkitiivarin kanssa pystyy hävittämään hyvin vaankun alkaa olla liian juoksevaa eikä niksoja yhtään
    Viimeksi muokannut Att1Tude; 17.05.17 kello 19:54.

     
     
  4. #3704
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Kokeile Finnvapen laskuria, sinne voi laittaa sen valmispohjan suhteet+niksat..

    Niin ja se nikotiini vahvuus puolittuu, jos laitat 10 ml tiivaria ja 40ml vg:tä ja sen 50 ml niksapohjaa satasen pottuun..

    Tuon laskurin mukaan sulla on sit valmiina 100ml 75/25 VG/PG suhteella ja 3 mg niksalla
    Siis jos se sun niksapohja on 70vg???


    https://finnvape.com/laskuri/
    Viimeksi muokannut arskaxx; 17.05.17 kello 19:45.

     
     
  5. #3705
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2017
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    13
    Okei nyt alkaa selkiintyä. Mulla ei oo raakaa PG:tä yhtään(vielä) niin tolla laskurilla saa sovellettua nestesuhteet kohilleen. Kiitoksia. Tuo laskuri pitäis olla Stickynä jossain

     
     
  6. #3706
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Kauheasti on kyllä eroa noissa vaniljasooseissa Bastard Sauce maistuu omassa suussa aivan kamalalle, jotenkin "muovinen" maku, kun taas Quack's Juice Factoryn Goose Juice on nannaa
    Käyttökombot:
    G-tube Titaani/510Mister
    Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
    Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
    Odin Mini 100/Kumo Rdta
    Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
    Päivittyy vähän väliä

     
     
  7. #3707
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tupukka Näytä viesti
    Kauheasti on kyllä eroa noissa vaniljasooseissa Bastard Sauce maistuu omassa suussa aivan kamalalle, jotenkin "muovinen" maku, kun taas Quack's Juice Factoryn Goose Juice on nannaa
    On todellakin. Goose on kyllä yks parhaista juuri sen muovin/pahvinmaun puuttumisen ansiosta. Jalippon Creme brulee oli kans ilman muovin makua.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  8. #3708
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383
    jäbät hei ny tarvii jelppiä... green apple nestettä pitäs löytää atmoslabilta tpalta tai vastaavalta nytku pikkuhiljaa tilauksia aletaan rajoittaan nii kaikki apu kelpaa mistä tota nestettä vois tilata!!!
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  9. #3709
    Huoh... Alkaa the black sarjalaiset kyllästyttämään pikkuhiljaa. Oliskos mitään hyviä vinkkejä ladella vaikkapa marjaisista mauista? Ei mitään ylimakeita coilin tappajia kuitenkaan. Kotimaan kaupoista saatavia, kannatetaan mielummin pienyrittäjiä täällä päässä.

     
     
  10. #3710
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troutbum Näytä viesti
    Huoh... Alkaa the black sarjalaiset kyllästyttämään pikkuhiljaa. Oliskos mitään hyviä vinkkejä ladella vaikkapa marjaisista mauista? Ei mitään ylimakeita coilin tappajia kuitenkaan. Kotimaan kaupoista saatavia, kannatetaan mielummin pienyrittäjiä täällä päässä.
    Tuosta mun ykkösherkkua
    T-Juice Aromitiiviste

     
     
  11. #3711
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    26
    Siitä onkin aikaa kun oon täällä foorumilla pyörinyt, mutta nyt yrittelin taas pitkästä aikaa etsiä täältä apuja näin myöhäisherännäisenä nesteiden ja lakimuutoksen tiimoilta. Meillä kun on menty ihan valmisnesteillä tähän asti ja nyt mietityttää että pitäisikö sitä yrittää tilailla jotakin itse tehtävää varastoon. Mistä pääseekin siihen muttaan. Kun niitä ei ole ollenkaan koskaan tilaillut, niin mietityttää että paljonko uskaltaa tällä hetkellä tilata kerralla ja mikä olisi näiden kanssa noviisille se helpoin vaihtoehto?
    Ajattelin esim. näitä: https://pink-mule.com/e-liquid-uk/ni...urple-label-en
    Ja sitten jotakin makutiivistettä mukaan jostakin. Kun jos nyt oikein ymmärsin niin nämä ovat ns. hetivalmiita, ilman makua?

    Onko ihan huono idea tai ennättääkö joku suosittelemaan jotakin parempaa? Ja paljonko mahdollisesti uskaltaa kerralla tilata kun mielestäni joku mainitsi että 500 ml saattaisi olla maksimi kerralla?

     
     
  12. #3712
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cade Näytä viesti
    Siitä onkin aikaa kun oon täällä foorumilla pyörinyt, mutta nyt yrittelin taas pitkästä aikaa etsiä täältä apuja näin myöhäisherännäisenä nesteiden ja lakimuutoksen tiimoilta. Meillä kun on menty ihan valmisnesteillä tähän asti ja nyt mietityttää että pitäisikö sitä yrittää tilailla jotakin itse tehtävää varastoon. Mistä pääseekin siihen muttaan. Kun niitä ei ole ollenkaan koskaan tilaillut, niin mietityttää että paljonko uskaltaa tällä hetkellä tilata kerralla ja mikä olisi näiden kanssa noviisille se helpoin vaihtoehto?
    Ajattelin esim. näitä: https://pink-mule.com/e-liquid-uk/ni...urple-label-en
    Ja sitten jotakin makutiivistettä mukaan jostakin. Kun jos nyt oikein ymmärsin niin nämä ovat ns. hetivalmiita, ilman makua?

    Onko ihan huono idea tai ennättääkö joku suosittelemaan jotakin parempaa? Ja paljonko mahdollisesti uskaltaa kerralla tilata kun mielestäni joku mainitsi että 500 ml saattaisi olla maksimi kerralla?
    Mitään määrärajoitusta ei ole, joten tilaa niin monta litraa kuin haluat.
    Mutta suht kiire alkaa olla, että tilaus kerkeää tulla ennen kuun vaihdetta. UPS:llä menee se n. 10 päivää kuitenkin tulla tuolta etelä Espanjasta.

     
     
  13. #3713
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    26
    Yep, tilaukset lähti jo eilein eli eiköhän ne (toivottavasti) ennätä. Tuo 10 päivää kuulostaa kyllä itseasiassa aika pitkältä, mutta hyvä tietää. Toivottavasti tosiaan ennättävät vielä.

     
     
  14. #3714
    Vaihdoin laitetta Ijust Ministä Pico 25:een. Nesteet ei maistu enää miltään uudessa laitteessa??? Mulla on kokeiltuna nyt entistä kirsikkaa ja uusia kokkailtuja appelsiinia ja kirsikkaa, ei vaan irtoa mitään makua. Vanhalla laitteella aromit irtoaa uusistakin kokkailuista. Muilla kokemuksia tällaisesta ja mikä avuksi?

     
     
  15. #3715
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrykissa Näytä viesti
    Vaihdoin laitetta Ijust Ministä Pico 25:een. Nesteet ei maistu enää miltään uudessa laitteessa??? Mulla on kokeiltuna nyt entistä kirsikkaa ja uusia kokkailtuja appelsiinia ja kirsikkaa, ei vaan irtoa mitään makua. Vanhalla laitteella aromit irtoaa uusistakin kokkailuista. Muilla kokemuksia tällaisesta ja mikä avuksi?
    Eihän se modi vaikuta makuun millään tavalla, vaan se höyrystin. Toki jos tehot on säädetty liian pienelle, voi maku ja höyry kärsiä paljonkin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #3716
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110

    Värimuutokset

    Huomasin juuri, että pari jääkaapissa säilöttyä 100mg/ml pg niksapohjaa oli vaihtanut väriään oranssiksi. Tää taitaa olla normaalia hapettumista vai pitäskö huolestua?

     
     
  17. #3717
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Huomasin juuri, että pari jääkaapissa säilöttyä 100mg/ml pg niksapohjaa oli vaihtanut väriään oranssiksi. Tää taitaa olla normaalia hapettumista vai pitäskö huolestua?
    Hyvää se on. Keuhkoon vaan.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #3718
    Kokkasin tuossa 5l 70/30 valmis pohjasta ekat nesteet. Jalipposin nesteitä ja yks muu niin kaikissa maistuu outo salmiakki tai parfyymin tapanen aine. Ei ole tekeytynyt mutta muilla valmispohjilla ei ole vastaavaa tehnyt. Ravistin ainakin kaikkia ja kalluunaa myös. Mikä saattaa olla vikana vai onko nuo pilalle menny?

     
     
  19. #3719
    Huomasin juuri, että pari jääkaapissa säilöttyä 100mg/ml pg niksapohjaa oli vaihtanut väriään oranssiksi. Tää taitaa olla normaalia hapettumista vai pitäskö huolestua
    Ei. Tiukka tavara muuttaa väriä ajan mittaan. Kun plandaat sen miedoksi,niin väri häipyy. Siksipä miedot nesteet ei juuri koskaan ole pinkkejä.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  20. #3720
    Onko kukaan maistellut Supervapen Vanilla Custardia? Siis miten neste voi edes maistua tältä? Pahempaa kuin aikanaan Peleonin halvimmat nesteet joskus sata vuotta sitten, luulisi että nykyään olisi taso vähän korkeammalla. Pistää miettimään että maistaako ne omia nesteitään ennenkuin laittaa myyntiin koska tää ei voi kenenkään makuhermoille olla mitenkään hyvän makuista. Meni heittämällä huonoimmaksi nesteeksi joka on kyllä melkoinen saavutus näin äkkiseltään.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •