Sivu 153 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 53103143149150151152153154155156157163 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,041 - 3,060 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #3041
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vammanenhöyryttelijä Näytä viesti
    Eikö 50/50 ole hyvä? tulis ainaki höyryä mutta mites sen maun laita?
    50/50 pukkaa sairaasti makua & kurkkutuntumaa... Saattaa vaan kusta läpi nykyisistä subohm atossa...
    70/30 - 80/20 vg/pg taitaa olla yleisimmin käytetyt nykyään... 50/50 oli kartoaikaan pop
    e. Pg->makua ja kurkkutuntumaa.
    Vg->höyryä ja pehmeää makua!
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #3042
    Ihan rda:ta käytän mekaanisella

     
     
  3. #3043
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Sitä suuremmalla syyllä max vg.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #3044
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kyllä se dripperille on jo ihan kustannustehokasta ostaa pullo 100 mg PG-niksaa ja kannu VG:tä.
    KGO & Twist

     
     
  5. #3045
    Ensimmäisen kuukauden höyryttelin nautiluksella ja tilasin finnvapelta valmisnesteitä. Valmisnesteissä pysyn jatkossakin, koska olen laiska. Olen ollut noihin nesteisiin ihan tyytyväinen, mutta hintaa on vähän liikaa. Olen höyrytellyt liquaa, mr goodvapea, cosmig fogia, haloa, ja space jamia.

    Nyt muutaman päivän höyrytellyt kangerin suboxilla ja nestettä menee joku 3-4ml päivässä. Olen aivan hukassa näiden ulkomaisten sivujen nestetarjonnasta, enkä tiedä mikä on kuraa ja mikä höyryteltävää.

    Kertokaa hyvä valmisnestesivusto ja kenties sieltä nestemerkit, jotka on pg/vg 30/70 luokkaa. En tahdo vaan löytää noilla kriteereillä mitään hyvää sivustoa. Olen mieltynyt lähinnä hedelmän makuisiin nesteisiin.

    Plussaa, jos ei tarvitse alkaa väkertään paypal tiliä ja jos kuukausiannokseni 90 ml saisi noin 30 euron hintaan, olisin tuohon tosi tyytyväinen. Huomattavasti vähemmän menisi rahaa kuukaudessa, kuin röökeihin (30 eur nesteet vs 150 röökit per kk) Finnvapen kautta tilaamissani hinta ollut noin 60 eur/90 ml, joka ei tuokaan paha röökiin verrattuna. Reilu kuukausi polttamatta, eikä ole tehnyt mieli yhtään!

     
     
  6. #3046
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505

    Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zokunen Näytä viesti
    Ensimmäisen kuukauden höyryttelin nautiluksella ja tilasin finnvapelta valmisnesteitä. Valmisnesteissä pysyn jatkossakin, koska olen laiska. Olen ollut noihin nesteisiin ihan tyytyväinen, mutta hintaa on vähän liikaa. Olen höyrytellyt liquaa, mr goodvapea, cosmig fogia, haloa, ja space jamia.

    Nyt muutaman päivän höyrytellyt kangerin suboxilla ja nestettä menee joku 3-4ml päivässä. Olen aivan hukassa näiden ulkomaisten sivujen nestetarjonnasta, enkä tiedä mikä on kuraa ja mikä höyryteltävää.

    Kertokaa hyvä valmisnestesivusto ja kenties sieltä nestemerkit, jotka on pg/vg 30/70 luokkaa. En tahdo vaan löytää noilla kriteereillä mitään hyvää sivustoa. Olen mieltynyt lähinnä hedelmän makuisiin nesteisiin.

    Plussaa, jos ei tarvitse alkaa väkertään paypal tiliä ja jos kuukausiannokseni 90 ml saisi noin 30 euron hintaan, olisin tuohon tosi tyytyväinen. Huomattavasti vähemmän menisi rahaa kuukaudessa, kuin röökeihin (30 eur nesteet vs 150 röökit per kk) Finnvapen kautta tilaamissani hinta ollut noin 60 eur/90 ml, joka ei tuokaan paha röökiin verrattuna. Reilu kuukausi polttamatta, eikä ole tehnyt mieli yhtään!
    Jos haluat todella säästää nesteissä, kannattaa nyt sen verran nähdä vaivaa että sekoittaa itse. Esim. Pinkmulelta saa valmista nikotiinillistä pohjanestettä ja siihen parit tiivisteet. Menee reilusti alle budjettisi. Tuohon sekoitteluun kuluu aikaa about 5 min eli ei voi edes laiskuuden piikkiin laittaa

    E: joudut tosin vielä sen paypal tilin vääntää

     
     
  7. #3047
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zokunen Näytä viesti
    Ensimmäisen kuukauden höyryttelin nautiluksella ja tilasin finnvapelta valmisnesteitä. Valmisnesteissä pysyn jatkossakin, koska olen laiska. Olen ollut noihin nesteisiin ihan tyytyväinen, mutta hintaa on vähän liikaa. Olen höyrytellyt liquaa, mr goodvapea, cosmig fogia, haloa, ja space jamia.

    Nyt muutaman päivän höyrytellyt kangerin suboxilla ja nestettä menee joku 3-4ml päivässä. Olen aivan hukassa näiden ulkomaisten sivujen nestetarjonnasta, enkä tiedä mikä on kuraa ja mikä höyryteltävää.

    Kertokaa hyvä valmisnestesivusto ja kenties sieltä nestemerkit, jotka on pg/vg 30/70 luokkaa. En tahdo vaan löytää noilla kriteereillä mitään hyvää sivustoa. Olen mieltynyt lähinnä hedelmän makuisiin nesteisiin.

    Plussaa, jos ei tarvitse alkaa väkertään paypal tiliä ja jos kuukausiannokseni 90 ml saisi noin 30 euron hintaan, olisin tuohon tosi tyytyväinen. Huomattavasti vähemmän menisi rahaa kuukaudessa, kuin röökeihin (30 eur nesteet vs 150 röökit per kk) Finnvapen kautta tilaamissani hinta ollut noin 60 eur/90 ml, joka ei tuokaan paha röökiin verrattuna. Reilu kuukausi polttamatta, eikä ole tehnyt mieli yhtään!
    Itsellä ei noista valmisnesteistä kokemuksii mutta nopeesti forkalta lainattuja ehdotuksii. Esmokeireland,Diabloliquid, UKEcig tai Vaporium.Hinnoista/maksu tavoista ja vg/pg suhteista ei tietoo mutta tsekkaamalla selviää.Ajalla kun tätä foorumia selailee niin helposti löytyy vinkkejä

     
     
  8. #3048
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    49
    Kannattaakos tuota itse sekoittelua varten tilata pullot ja mitat jne. myös esim. tuolta Pink Mulelta vai ostaa ihan Suomesta jostain? Meinasin tilata 500ml 50/50 VPG ja 70/30 VG/PG pullot 12mg niksoilla niin tarviikohan olla kusi sukassa tullin kanssa?

     
     
  9. #3049
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Tossapa ihan virallisen kauppiaan harvest berry sekoitus joka poistui valikoimista. löytyykö joltain boysenberryä ni vois sekottaa ja sanoa mielipiteensä.

    https://www.reddit.com/r/DIY_eJuice/...hberry_recipe/

     
     
  10. #3050
    No minäpä tilaan tuolta pinkmulelta tiivisteet ja nikotiinillisen pohjanesteen, kun kerran tuommoistakin valmispohjaa on olemassa. Mikä ero vpg ja vpgx pohjanesteellä? Vpg:tä löytyy vain 50/50 suhteella ( Green Label VPG 50% PG 50% VG Base 250ml 0-100mg ), mutta vpgx:ää löytyy myös 70/30 suhteella. ( Purple Label VPGX 70% VG 30% PG Base 250ml 0-100mg )

    Ajattelin tilata noita pinkspotin tiivisteitä samasta paikasta ja näyttäisi olevan 10-15 prosenttia sekoitussuhde. Eli äkkiseltään voisi kuvitella, että neljällä 10 ml:n tiivistepullolla pärjään ja pitäisi mennä aika tasan.

     
     
  11. #3051
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kittee
    Viestit
    190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zokunen Näytä viesti
    Mikä ero vpg ja vpgx pohjanesteellä? Vpg:tä löytyy vain 50/50 suhteella ( Green Label VPG 50% PG 50% VG Base 250ml 0-100mg ), mutta vpgx:ää löytyy myös 70/30 suhteella. ( Purple Label VPGX 70% VG 30% PG Base 250ml 0-100mg )
    Vastasit jo itsekin tuohon kysymykseesi, eli se on tuo vg/pg-suhde mikä noissa erona on

     
     
  12. #3052
    Tilasin ego2.pl sivustolta 200ml VG bio 6mg ja 100ml pg bio 6mg, ja makuainetta. Siitä tulee sitten 75vg 25pg, Onko se hyvä dripperille? käytössä 2x 18650 mekaaninen box mod
    Ja tuli maksamaan 300ml nestettä vain vähän yli 21 euroa

     
     
  13. #3053
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vammanenhöyryttelijä Näytä viesti
    Tilasin ego2.pl sivustolta 200ml VG bio 6mg ja 100ml pg bio 6mg, ja makuainetta. Siitä tulee sitten 75vg 25pg, Onko se hyvä dripperille? käytössä 2x 18650 mekaaninen box mod
    Ja tuli maksamaan 300ml nestettä vain vähän yli 21 euroa
    Mun mielestä noista Bio nesteistä tulee 66,67 vg/33,33 pg
    Mut eiköhän se ihan hyvää oo silti

     
     
  14. #3054
    Juu laskin päässä niin meni vähän väärin ja paljon se nikotiinin määrä vähentyy siitä 6mg ku lisään makuainetta 2.5% laimennus suhteella?
    Viimeksi muokannut vammanenhöyryttelijä; 03.10.15 kello 00:34.

     
     
  15. #3055
    vastatkaa

     
     
  16. #3056
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Päissäni laskien sanoisin et niksat on sen jälkeen 5,85mg...
    Mut tosiaan päissään laskettu

     
     
  17. #3057
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Jos haluat todella säästää nesteissä, kannattaa nyt sen verran nähdä vaivaa että sekoittaa itse. Esim. Pinkmulelta saa valmista nikotiinillistä pohjanestettä ja siihen parit tiivisteet. Menee reilusti alle budjettisi. Tuohon sekoitteluun kuluu aikaa about 5 min eli ei voi edes laiskuuden piikkiin laittaa

    E: joudut tosin vielä sen paypal tilin vääntää
    Joo, en ehkä ajatellut, että tulee näin paljon halvemmaksi nämä tiivarit. Finnvapelta tilasin viimeks 90 ml valmiita litkuja, hinta n. 60 eur. Pink mulelta pink spotin tiivareita 6kpl ja 250 vg/pg nikotiinillista pohjaa. Valmista nestettä siis 300 ml ja alta viidenkympin. Onneksi en ehtinyt kuin pari kertaa tilata valmisnesteitä. Ei tarvinut paypaliakaan värkätä, maksoin pankkisiirrolla. Tässähän lisääntyy nesteenkulutus, kun ei tää maksa "mitään"

     
     
  18. #3058
    Nyt tuli kaverilta tiukka kysymys.
    Oli mennyt tilaamaan One Hit Wonderin Muffin Mania 120ml pullon mutta tilauksen jälkeen oli huomannut, että litku oli 3mg. Maku oli sen verran maistuva ettei lähtenyt palauttelemaan vaan haaveili nostaa nikotiinipitoisuutta itse. Siispä tilasi 72mg 20PG/80VG nikotiininestettä, jotta saisi Muffin Manin niksat nostettua kohdilleen.
    Eli kysymys kuuluu: Minkä verran 72mg 20PG/80VG -pohjanestettä täytyy laittaa 100ml:aan valmista nestettä, joka on 3mg, PG20/VG80 jotta lopputuloksena olisi 20/80 12mg neste? Itseltäni löytyy 0mg VG- ja 0mg PG -pohjia mikäli niitä seokseen tarvitaan. PG/VG -suhde saa kuulemma hieman kärsiä, jos muu ei auta. Makuhan siinä väkisinkin kärsii mutta kuulemma 100ml on liian paljon pois heitettäväksi.

    Kiitos jo etukäteen mahdollisesta avusta.

     
     
  19. #3059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janitor Näytä viesti
    Nyt tuli kaverilta tiukka kysymys.
    Oli mennyt tilaamaan One Hit Wonderin Muffin Mania 120ml pullon mutta tilauksen jälkeen oli huomannut, että litku oli 3mg. Maku oli sen verran maistuva ettei lähtenyt palauttelemaan vaan haaveili nostaa nikotiinipitoisuutta itse. Siispä tilasi 72mg 20PG/80VG nikotiininestettä, jotta saisi Muffin Manin niksat nostettua kohdilleen.
    Eli kysymys kuuluu: Minkä verran 72mg 20PG/80VG -pohjanestettä täytyy laittaa 100ml:aan valmista nestettä, joka on 3mg, PG20/VG80 jotta lopputuloksena olisi 20/80 12mg neste? Itseltäni löytyy 0mg VG- ja 0mg PG -pohjia mikäli niitä seokseen tarvitaan. PG/VG -suhde saa kuulemma hieman kärsiä, jos muu ei auta. Makuhan siinä väkisinkin kärsii mutta kuulemma 100ml on liian paljon pois heitettäväksi.

    Kiitos jo etukäteen mahdollisesta avusta.
    Nopeella ammattikoulun matematiikalla;
    100ml 3mg + 15ml 72mg = 115ml 12mg

     
     
  20. #3060
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    E: sicki ehti ensin
    Viimeksi muokannut Beenari; 09.10.15 kello 17:50.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •