Sivu 150 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50100140146147148149150151152153154160 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,981 - 3,000 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #2981
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1
    Hei,

    Olen uusi tällä sivustolla ja muutenkin uusi hyöryttely piirissä, sain vasta viime viikolla minun subox mini kitin. Pahoittelut siis jos väärään osioon kirjoittelen.
    Tilailin tuossa inaweralta vähän tiivaareita: Concentrate Watermelon - 10 ml, CONCENTRATE RASPBERRY - 10 ml, CONCENTRATE LIQUORICE - 10 ml, CONCENTRATE TWO APPLES - 10 ml ja E-FLAVOUR "RASPBERRY-BLACKBERRY" - 10 ml ja pohjan VPG. PLUS – 6 mg/ml 1L.
    Tässä nyt ajattelin tänään ruveta kokkailemaan, kuhan dhl:lältä saan pakettini haettua.

    Kysymys kuuluukin, mistä hyviä laskimia nesteiden sekoituksiin varsinkin näiden tiivareiden sekoitteluun, vai selviääkö se vaan kokeilemalla lisäilemällä silloin tällöin tippaa lisää?
    Miten voin miksailla esim. lakritsia ja vadelmaa, että vadelma pamahtaa eka ja jälkkärinä tulee laku? 10 tippaa/10ml pohjaan oli suhteet per tiivari/neste.

    Kiitos jo etukäteen teille kaikille!



     
     
  2. #2982
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    199
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aksoni Näytä viesti
    Hei,

    Olen uusi tällä sivustolla ja muutenkin uusi hyöryttely piirissä, sain vasta viime viikolla minun subox mini kitin. Pahoittelut siis jos väärään osioon kirjoittelen.
    Tilailin tuossa inaweralta vähän tiivaareita: Concentrate Watermelon - 10 ml, CONCENTRATE RASPBERRY - 10 ml, CONCENTRATE LIQUORICE - 10 ml, CONCENTRATE TWO APPLES - 10 ml ja E-FLAVOUR "RASPBERRY-BLACKBERRY" - 10 ml ja pohjan VPG. PLUS – 6 mg/ml 1L.
    Tässä nyt ajattelin tänään ruveta kokkailemaan, kuhan dhl:lältä saan pakettini haettua.

    Kysymys kuuluukin, mistä hyviä laskimia nesteiden sekoituksiin varsinkin näiden tiivareiden sekoitteluun, vai selviääkö se vaan kokeilemalla lisäilemällä silloin tällöin tippaa lisää?
    Miten voin miksailla esim. lakritsia ja vadelmaa, että vadelma pamahtaa eka ja jälkkärinä tulee laku? 10 tippaa/10ml pohjaan oli suhteet per tiivari/neste.

    Kiitos jo etukäteen teille kaikille!

    Laskuri | vape-reseptit

    Nikotiinilaskuri | VapeTalo.com

     
     
  3. #2983
    Onko normaalia että neste tummenee tankissa itsekseen? Pari päivää ollut samat nesteet tankissa ja huomattavasti tummempi väri nyt kuin e-neste purkissa oleva neste.

     
     
  4. #2984
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ihan normaalia, coilin lämpö muuttaa väriä sekä sitten coilista irtoava karsta värjää nestettä.

     
     
  5. #2985
    Pääsin tänään käsiks subohmi tankkiin ja laitteeseen. Mahtavasti kyll tulee höyryä ja ihan eri meininki ku vanhalla eVicillä. Nyt tosin nesteestä muodostu uus ongelma. Oon aikasemmin höyrytelly vanhalla Nautiluksella Mr.Goodvapen nesteitä (Sweet Lovin' ja Melon head), mutta kovemmilla tehoilla noista tuo imelyys hyökkäs ihan liian voimakkaasti esille. Tykkään kyll makeista nesteistä, mutta nuo oli jotenki jo liian imeliä. Olisko kenelläkään suositella jotain hedelmänmakusia nesteitä / jotain muuta, jotka ei ois aivan noin imeliä? Hinnalla ei niin kauheesti merkitystä kuha saa kohtuu nopeesti postiluukusta kilahtaa nuo.

    Hedelmämakuja kyll löytyy pilvinpimein, mutta lähinnä just siks ois mukava jos joku osais suoraan suositella jotain. On tullu tilattua ties minkälaisia nesteitä ja tullu pahasti petyttyä monta kertaa.

     
     
  6. #2986
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wildlord Näytä viesti
    On tullu tilattua ties minkälaisia nesteitä ja tullu pahasti petyttyä monta kertaa.
    Tervetuloa kerhoon..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  7. #2987
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smokxx Näytä viesti
    Tervetuloa kerhoon..
    Arvelinki, että kohtalotovereita löytyy varmasti. Ainakin mitä foorumia on tullu luettua. Täytyy tuosta Sweet lovin'sta sanoa, että se ei itseasiassa ole lähellekkään niin imelää kuin Melon head. Täytyy sitä vielä kokeilla subohmeilla.

     
     
  8. #2988
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wildlord Näytä viesti
    Olisko kenelläkään suositella jotain hedelmänmakusia nesteitä / jotain muuta, jotka ei ois aivan noin imeliä?
    Jalmarin Juissi? Vapetalolta. Yksi parhaimmista hedelmän makuisista nesteistä mitä olen maistanut.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #2989
    Höyrykonkari obsifi's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    147
    Ootteko kypsytelly juissia korkit auki vai kii? Alan epäillä jo vapekieltä.

    Maku kadoksissa viikon kypsyttelyn jälkeen. Uitin pulloja noin 50c asteessa muutaman tunnin ja sen jälkeen päivittäin ilmannut.

    Tänään ja eilen pidin jo korkkia auki koko illan. Tuntuu vain ettei maistu juuri mikään.

    Litkut on 75vg, tiivaria 20%. Kävi kyllä mielessä onko eroa nikkeli vs kanthal? Ei varmaan? Entä muji vs Bacon? Yrittelin lemosta ja derringeristä.

     
     
  10. #2990
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Jalmarin Juissi? Vapetalolta. Yksi parhaimmista hedelmän makuisista nesteistä mitä olen maistanut.
    Pistetty Jalmarin juissia ja Jalipposin bearsia tulemaan, sekä inaweran pohjia. Toivottavasti eivät postissa lakkoile tulevina viikkoina niin ei hirveenä takkuilis tulo .

     
     
  11. #2991
    DIY or DIE aka ENYAWREKLAW on tekemässä DIY-aiheista digitaalista aikakauslehteä. Julkaisuja viikottain, kolme taalaa kuukaudelta tai kaksi per lehtinen. Vaikuttaa mielenkiintoiselta, tällaisia saisi olla enempikin

    https://www.reddit.com/r/DIY_eJuice/...x_magazine_is/



    Wayne puhuikin tästä vlogissaan pari päivää sitten, 6:49 ->

    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  12. #2992
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    49
    Oisko jotain vinkkejä mitä litkuja tilata seuraavaksi? Subox Mini kitillä höyryttelen ja ekassa tilauksessa oli valmisnesteitä Halon Sub Zero (12mg), Liquan Mints (9mg) ja Atmos Labin Green apple 12(mg). Sub Zeroa vetänyt nyt yhden tankillisen ja nyt menossa tuo Liquan litku. 0,5 ohmin alkuperäisellä atolla menty ja tehoja kokeiltu 10-35W välillä. Todella laimeilta tuntuu maut ja kaipaisi vähän voimakkaampia makuja. Lieneekö sit, että makunystyrät vielä jumissa kun analogiset tosiaan lopetin vasta viikko sitten.
    Tuntuu siltä, että noita tiivisteitä täällä enempi mainostetaan. Ajattelin seuraavaksi tilata diy-setin, mutta jos noita tarvii viikkoja kypsytellä niin tartten kyllä joitakin valmisnesteitä kans mukaan tilaukseen.

     
     
  13. #2993
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keekuli Näytä viesti
    Oisko jotain vinkkejä mitä litkuja tilata seuraavaksi? Subox Mini kitillä höyryttelen ja ekassa tilauksessa oli valmisnesteitä Halon Sub Zero (12mg), Liquan Mints (9mg) ja Atmos Labin Green apple 12(mg). Sub Zeroa vetänyt nyt yhden tankillisen ja nyt menossa tuo Liquan litku. 0,5 ohmin alkuperäisellä atolla menty ja tehoja kokeiltu 10-35W välillä. Todella laimeilta tuntuu maut ja kaipaisi vähän voimakkaampia makuja. Lieneekö sit, että makunystyrät vielä jumissa kun analogiset tosiaan lopetin vasta viikko sitten.
    Tuntuu siltä, että noita tiivisteitä täällä enempi mainostetaan. Ajattelin seuraavaksi tilata diy-setin, mutta jos noita tarvii viikkoja kypsytellä niin tartten kyllä joitakin valmisnesteitä kans mukaan tilaukseen.
    Taitaapi olla aika vaikea suositella mitään kun makuasiat on makuasioita. Makukeskusteluja kannattaa lueskella täältä mutta sitäkin kautta tulee satavarmoja pettymyksiä. Jos joku maku miellyttää, kannattaa pitää huoli että sitä löytyy jatkossakin.

    Jos nyt aloittelisin, tilaisin eri makuja täältä: LiQuid - Incredibly Awesome UK Made 10ml E-Liquid For £1

    Tässä on sitten päinvastainen juttu kuin analogisessa. Siinä kun alkoi polttamaan yhtä merkkiä, kaikki muut maistuivat pahalle. Vapotellessa pitää olla eri makuja kun maku saattaa muuttua kesken päivän. Vapo on silti sata kertaa parempaa kuin perinteinen...


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  14. #2994
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Jos nyt aloittelisin, tilaisin eri makuja täältä: LiQuid - Incredibly Awesome UK Made 10ml E-Liquid For £1
    Itse aloitin noilla ja en suosittelis noilla aloittaan, kaikki maistu aika paskalle. Olikohan mulla 7 erillaista noita. Esim. jos noista testaa vaikka mansikkaa niin oikeasti hyvä mansikkamaku maistuu aivan erillaiselle kuin Liquidin mansikka. DIY hommiin vaan suoraan niin ei tuu ne pettymyksetkään niin kalliiksi. Tosin noi LiQuiditkin on tosi halpoja, et ei nekään kalliiksi tule.. Mutta en ole kenenkään vielä missään nähnyt hehkuttavan että "nää LiQuid-nesteet on tosi hyviä!". Toisaalta monet paljon hehkutetutkin maistuu ihan paskalle omasta mielestä.. Ota tästä nyt sit selvää..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  15. #2995
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Ota selvää, niinpä Jotkut täällä älytöntä ylistystä saaneet diy-nesteet ovat olleet todella paskoja. Loppupeleissä taitaa mennä niin että vaikea kenenkään sanoa että tuo ja tuo on hyviä.
    Niin ja diy-hommissahan ne pettymykset nimenomaan tulee kalliiksi kun puteli on yleensä kympin luokkaa. Kyllä mua ainakin vähän kirpaisee jos joudun kaatamaan 10 egee pönttöön. Jos taas löytyy niistä vakiohöyryteltävä niin sitten sen ei tule niin kalliiksi.

     
     
  16. #2996
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    15
    Mikä on raatilaisten mukaan ultimaattisesti paras DIY e-litku tai e-litkujen sotku. Kauppojen sivuja kun kattoo niissä kauppiaat kehuvat myynnissään olevia tiivaripottuja mutta niiden maku ei ole sitä mitä luvataan nimimerkillä turkkilaisen tupakan(lattialle kaatunut kalja+metsämansikka) makuisen litkun ostanut.

     
     
  17. #2997
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinppa Näytä viesti
    Mikä on raatilaisten mukaan ultimaattisesti paras DIY e-litku tai e-litkujen sotku. Kauppojen sivuja kun kattoo niissä kauppiaat kehuvat myynnissään olevia tiivaripottuja mutta niiden maku ei ole sitä mitä luvataan nimimerkillä turkkilaisen tupakan(lattialle kaatunut kalja+metsämansikka) makuisen litkun ostanut.
    Marja/hedelmä litkuista Jalippos Milk, salmareista Health potion, tupakeista TPA Double RY4. Noista minä tykkään, ja noita olen muillekin suositellut.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #2998
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    1
    Hiiohoi. Mulla on ongelma: mulla on inaweran vpg 18 mg/ml pohjaa ja inaweran aromia, mutta eivät suostu sekoittumaan keskenään. vajaa 2 vuorokautta ollut korkki auki seisomassa. Välillä on ravisteltu voimakkaastikin mutta kerrokset erottuvat aina uudestaan. Kokemuksia, ratkaisuehdotuksia, selityksiä?

     
     
  19. #2999
    Löysin tuossa colan makusta nestettä laatikon pohjalta jonka oon sekotellu joskus vajaa vuosi sitten jo. Noh päättelin kokeilla makua ja tuli höyryteltyä sitä sitten aika intensiivisesti puolisen minuuttia. Yhtäkkiä alko huippaamaan ihan helkkaristi ja tuntu että ihan just lähtee taju. Mitää kurkkutuntumaa ei tullu ja en muista yhtää miten vahvaa sekotusta mulla tossa oli. Kysymys on nyt lähinnä se, että onko tuoho nesteeseen voinu tulla jotaki "epämäärästä" kun on kuitenki aika kauan seisonu. Ei oo ollu kylmässä vaan lämpimässä.

     
     
  20. #3000
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Niin ja diy-hommissahan ne pettymykset nimenomaan tulee kalliiksi kun puteli on yleensä kympin luokkaa. Kyllä mua ainakin vähän kirpaisee jos joudun kaatamaan 10 egee pönttöön. Jos taas löytyy niistä vakiohöyryteltävä niin sitten sen ei tule niin kalliiksi.
    Joo, totta toi. Mietin varmaan tossa näitä TPA ja CAP ynnämuita jotka maksaa sen 3-4€.. Mulla kyllä ei ole noista "yhteisö nesteistä" mennyt pönttöön kuin ehkä 1/20 suhteella. Ja pari kaverille. Mut yllättävän hyviä ne on, parempia imo kuin halot ja muut "premiumit". Niin se vaan on että jokaisen pitää itse maistella, et tietää mikä uppoo.


    edit. wildlord: Niksaöverit ne vaan oli..

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •