Sivu 147 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4797137143144145146147148149150151157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,921 - 2,940 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #2921
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    7
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wastara Näytä viesti
    Inaweran vadelma ainakin maistuu sille mille pitääkin Aika makea myöskin.
    Tuota vähän kattelin et vois tilata samalla ku pohjat pistän tilaukseen.

     
     
  2. #2922
    Five Pawns - Castle Long.

    Pahaa. 1/5.

     
     
  3. #2923
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Five Pawns - Castle Long.

    Pahaa. 1/5.
    Haha, voisin arvostella Paul Saaren Deluxe Tobacon samalla tyylillä

    Vitun pahaa 0/5, höyrytä ennemmin pelkkiä pohjia

     
     
  4. #2924
    Makuasioita. Monessa Five Pawnsin nesteessä on sellainen raskaahko jaloja tisleitä matkiva pohja joka ei kaikille nappaa. Itse kyllä tykkään.

     
     
  5. #2925
    Höyryttelijä Kaksu's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Pertunmaa
    Viestit
    40
    Tere!
    Ite höyrytellyt nyt Halon SubZeroa missä mukavan voimakas mentholi, nyt te viisaamaat kertokaas onko vastaanlaista DIY nestettä saatavilla?

     
     
  6. #2926
    En nyt oo varma tuleeko oikeeseen paikkaan kysymys joten pahoittelut etukäteen.
    itsellä siis projektina vaihtaa manitoun käryttely sähköiseen joten alkuun kyselisin että mitkä olisi parhaita tupakan makusia litkuja? Alkuun pakko hakea suht autenttista fiilistä vs. Että imuttelee mansikan makusia litkuja.
    Tietty jos vielä lähelle manitoun puruja maullisesti pääsee niin toooosi kova juttu olis

     
     
  7. #2927
    Höyrähtänyt Usvatar's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Haha, voisin arvostella Paul Saaren Deluxe Tobacon samalla tyylillä

    Vitun pahaa 0/5, höyrytä ennemmin pelkkiä pohjia
    Tästä olen niin täydellisen samaa mieltä, miinuksia pitäisi oikeasti antaa... Sillä ei pysty edes lantrata miedommaksi turhan tujuja nesteitä, kun pilaa jo pienenä tippana kaiken. Herranjumala, tommosta ei saisi myydä!
    Kahta en vaihda: mielipidettäni ja sitä mitä olen.

    Spoileri!


    Ircissä nickillä Ulmis, enimmäkseen Quake.netin verkossa.

     
     
  8. #2928
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Tämä niin kutsuttu premium nestekasti on muutenkin suurimmaksi osaksi täyttä paskaa ja utopiaa. 30ml maksaa sen about €20, mutta ei tähän päivään mennessä ole löytynyt montaa mitä voisin ostaa uudestaan ja suurinosa on ensi maiston jälkeen jäänyt hyllyyn. Tässä mielessä olis aika hieno jos valmistajilta saisi sampleja, mutta tuskin tuohon kukaan ryhtyy kun rahathan jäisi lypsämättä.
    Mikä muutenkaan on premium neste tai miten se luokitellaan? Hinnalla?

     
     
  9. #2929
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Tämä niin kutsuttu premium nestekasti on muutenkin suurimmaksi osaksi täyttä paskaa ja utopiaa. 30ml maksaa sen about €20, mutta ei tähän päivään mennessä ole löytynyt montaa mitä voisin ostaa uudestaan ja suurinosa on ensi maiston jälkeen jäänyt hyllyyn. Tässä mielessä olis aika hieno jos valmistajilta saisi sampleja, mutta tuskin tuohon kukaan ryhtyy kun rahathan jäisi lypsämättä.
    Mikä muutenkaan on premium neste tai miten se luokitellaan? Hinnalla?
    Hinta, helvetin hieno logo, saatanan hieno nimi, hullu hype ja paljon erimakuja sekasin. Sillai että tekijä sitte kirjottaa jonki tarinan siitä mitä se maku kuvastaa.

     
     
  10. #2930
    Yhtä vaikea niistä premium litkuista on löytää hyviä makuja, ja hinnan takia pitää olla hemmetin kriittinen mitä uskaltaa tilata testiin. Mutta omalla raakkauksella mulle on osunut vain 1kpl 30ml lasinen pipettipullo jota en tiedä pystynkö höyryään (Muffcake) + joskus vuosi sitten se yksi Manifeston litku meni puoliväkisin alas... ja minä suuntaisin Ärrälle heti jos on yhtään paskanmakuista duunissa mukana.

    Niistä muista varmaan koostuu puolet omista top-10 nesteistä. Toinen puolet on suomitiivareita ja DIY (clooneja).

    Mulla on hyvin selkeät kriteerit joiden mukaan tilaan: - ei tunkkaisia tupakkamakuja, - sitrusta jos on niin hyvin maltillisesti, - ei suklaata, - ei mustikkaa ellei 100.000 käyttäjää kehu, - ei mentholia (paitsi putkien rassaukseen), - ei minttua, - kahvien kanssa hyvin varovainen, - ei pipareita, muroja, sunmuuta

    Ja omaan makuun hedelmät uppoaa hyvin, vaikkei olisi täydellistä, yleensä höyryteltävää.
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.07.15 kello 22:07.

     
     
  11. #2931
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Välillä tulee "Premiumeja" tilattua. Oikeastaan vain silloin kun nesteessä on jotakin mitä en ole maistanut. Viimeks taisin tilata ranskalaista premiumia. Toinen oli viinalta maistuva vitun paha päärynä, ja toinen olikin napakymppi. Minkälie ranskiksen tekemä tupakkamaku Supreme. Kookosta, keksiä ja tupakkaa. Nami. Siitä sitten tehdään oma versio kunhan aikaiseksi saan. Premium tiivari onkin sitten kinkkinen. Mun mielestä se ei ole mitään premiumia jos lätkitään kolmea esim. Flavor westiä sekaisin ja myydään premiumina. Mun mielestä noissa täytyy olla oma kädenjälki, itse uutetut aromit tai joku oma tekniikka mukana.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #2932
    Höyrykonkari tupukka's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Alavus, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    185
    Kokeilimpa tänään capellan vanilla custardia, joka on kypsynyt sen viikon=ei ole kyllä meikäläisen juttu :/ annetaan kypsyä vielä ja kokeilla joskus toiste. Tais olla 20% tiivaria liikaa?
    Käyttökombot:
    G-tube Titaani/510Mister
    Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
    Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
    Odin Mini 100/Kumo Rdta
    Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
    Päivittyy vähän väliä

     
     
  13. #2933
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Noniin kemistit. Nyt tarvis jotakin keksitiivaria saada, ei kaneli vaan ihan semmonen murokeksi meininki. Sitten joku pehmeä kookos, ei TPA coconut extra, vaan miedompi. Lisähuuteluna vielä mietteitä Virginia tyyppisistä tiivareista. Pakko kokeilla jotain uutta, alkaa marjat/hedelmät ja ryynäset tuleen korvista pihalle.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #2934
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tupukka Näytä viesti
    Kokeilimpa tänään capellan vanilla custardia, joka on kypsynyt sen viikon=ei ole kyllä meikäläisen juttu :/ annetaan kypsyä vielä ja kokeilla joskus toiste. Tais olla 20% tiivaria liikaa?
    Tarkistin muistiinpanoista et laitoin 15% tiivistettä, pirun hyvää oli heti "raakanakin"
    Mulla oli kylläkin vanilla custard v2 tiivaria... Oliko sun viel sitä ykkösversioo ???

     
     
  15. #2935
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Noniin kemistit. Nyt tarvis jotakin keksitiivaria saada, ei kaneli vaan ihan semmonen murokeksi meininki. Sitten joku pehmeä kookos, ei TPA coconut extra, vaan miedompi. Lisähuuteluna vielä mietteitä Virginia tyyppisistä tiivareista. Pakko kokeilla jotain uutta, alkaa marjat/hedelmät ja ryynäset tuleen korvista pihalle.
    Inaweran Biscuit on nyt kovassa huudossa rapakon takana, itse en ole vielä testannut mutta se on kuulemma helvetin hyvä keksi. Mä pidän FlavourArtin Cookiesta itse, eli testaa nyt vaikka molempia

    Kookokseen kanssa FlavourArt. Siihen kun kylkeen nakkaa FA Oakwoodia niin saa vähän kuivempaa kookosta.

     
     
  16. #2936
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Kiitos ktdd! Just tossa Cheffin valikoimaa kattelin. Ihan hullu määrä kaikkea kiinnostavaa just tolla akselilla mitä haen. Otan noi sun suositukset ostoskoriin, ja Oneononelta vastaavat. Noi Ooo:t on ollu aika hyviä ne vähät mitä oon koittanut. Toi Cheffi on ihan sairas paikka.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #2937
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Noniin kemistit. Nyt tarvis jotakin keksitiivaria saada, ei kaneli vaan ihan semmonen murokeksi meininki. Sitten joku pehmeä kookos, ei TPA coconut extra, vaan miedompi. Lisähuuteluna vielä mietteitä Virginia tyyppisistä tiivareista. Pakko kokeilla jotain uutta, alkaa marjat/hedelmät ja ryynäset tuleen korvista pihalle.
    Ooks Teppa saanu tuosta coconut extrasta höyrykelpoista tavaraa? 10 pinnan suhteella vg pohjaan maistuu lähinnä tislattu sissijuusto Pitäis castle long reseptiin saada joku makoisa kookos ja tuo extrakookos vähän arveluttaa.

    E: Perkele kun on PA cantaloupe just loppu tuolta chefiltä...

     
     
  18. #2938
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja shadowwalker Näytä viesti
    Ooks Teppa saanu tuosta coconut extrasta höyrykelpoista tavaraa? 10 pinnan suhteella vg pohjaan maistuu lähinnä tislattu sissijuusto Pitäis castle long reseptiin saada joku makoisa kookos ja tuo extrakookos vähän arveluttaa.

    E: Perkele kun on PA cantaloupe just loppu tuolta chefiltä...
    Toi coconut extra on jotenkin liian voimakas ja kemikaalinen. Joku 1% tuo kookoksen tuoksua, mutta enemmän kun laittaa niin menee mun paletilla ihan perseelleen. En o saanu toimimaan missään tota kamaa. Siks just hakusessa joku muu. Koitas Capellan Honeydew melonia. En tiedä maistuuko cantaloupe samalta, mutta Honeydew on hyvä karkkimeloni.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #2939
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Kiitos ktdd! Just tossa Cheffin valikoimaa kattelin. Ihan hullu määrä kaikkea kiinnostavaa just tolla akselilla mitä haen. Otan noi sun suositukset ostoskoriin, ja Oneononelta vastaavat. Noi Ooo:t on ollu aika hyviä ne vähät mitä oon koittanut. Toi Cheffi on ihan sairas paikka.
    OneonOnella olis pirusti kaikkee hyvää, mutta ikävä kyllä CV tuntuu olevan vähentässä kyseisiä tuotteita. Oletko kokeillu TPA:n kaurakeksiä?

     
     
  20. #2940
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    OneonOnella olis pirusti kaikkee hyvää, mutta ikävä kyllä CV tuntuu olevan vähentässä kyseisiä tuotteita. Oletko kokeillu TPA:n kaurakeksiä?
    En ole kokeillut. Pitääpä varmaan sitten sitäkin...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •