Sivu 104 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45494100101102103104105106107108114154 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,061 - 2,080 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #2061
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    15
    Tuleeko noi Lubrisolven nollat pullopostilla vai miten pitkään teillä on kestänyt? 13.2 lähetetty, arvioitu saapuminen 17.-19.2.

    E: tänään tuli
    Viimeksi muokannut opa94; 25.02.14 kello 15:33.

     
     
  2. #2062
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    27
    Tuli tilaus LB:ltä ja mukana oli kehuttu Jalippo Bears. Ei kyllä tullut nallekarkit mieleen ollenkaan. Väliklä hajuvesimäinen jälkimaku. Välillä ihan hyvä maku. Atolla oli vedetty citrus explosionia aikaisemmin, vaikka pesin sen voi olla että pieniä jäämiä voinut olla. Pitänee odotella vielä tai kokeilla uudella atolla. Laite Kanger Evod, en tiedä toimisiko jollain toisella setillä paremmin?

     
     
  3. #2063
    ^Aloita nyt vaikka sillä, että laitat pullon seisomaan johonkin korkki auki vähintään viikoksi, katoaa ne hajuvedet. Eipä se tosin munkaan nystyröillä nallekarkkia mieleen tuo, mutta nannaa silti.

     
     
  4. #2064
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    27
    Ahaa, ok. Kiitos, kokeillaan. Riittääkö ihan korkki vai pitääkö nokkakin irrottaa pullosta?

     
     
  5. #2065
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Sain kaverilta liquan vanilja nestettä, joka on 24mg. Kuinka paljon pitää laimentaa jos haluaa vaikka 6mg pitosuuden?

     
     
  6. #2066
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    24mg->6mg 3 osaa nollapohjaa ja 1 osa tuota, taitaa vaan lantrautua aika mauttomaksi...

     
     
  7. #2067
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dehumanized Näytä viesti
    Sain kaverilta liquan vanilja nestettä, joka on 24mg. Kuinka paljon pitää laimentaa jos haluaa vaikka 6mg pitosuuden?
    Jos jaat 24 vaikka neljällä, niin paljonko mahtaa tulla..?
    Ts. 1 osa tota 24mg ja 3 osaa 0mg, niin saat 6mg nestettä, mutta pelkällä pohjalla jos jatkat, niin maku on aika lähelle 0.

    Edit. Eipäs etuilla siellä.

     
     
  8. #2068
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Muahhahahaaa!

     
     
  9. #2069
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    , tämä ompi selvä..

     
     
  10. #2070
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Entäs onko tuossa mitään ongelmia, jos pistää vaan niksat (100mg/ml) valmiisiin 0mg-nesteisiin. Lähinnä kai että sekoittuuko hyvin, muuten kai tuo ei hirveästi vielä makua laimenna.

    24mg:ta olen itse käyttänyt makusekoituksien testaamiseen sekoittaen miedompia/nolla makunesteitä tuohon ja saanut muutaman melkoisen makoisan litkun aikaiseksi.

    Ajatuksena oli itsellä ensin testata eri sekoituksia noilla valmissekoituksilla ja sitten niiden mukaan siirtyä todellisiin diy nesteisin, mutta saa nähdä totetuuko suunitelma vai miten tuo direktiivi/lainsäädäntöpuoli vaikuttaa.

     
     
  11. #2071
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Ite teen kans omia litkuja, taidan lisäillä tota liquaa noihin omiin sekotuksiin jos sais jonkun hyvän nesteen tehtyä

     
     
  12. #2072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saturicon Näytä viesti
    Ahaa, ok. Kiitos, kokeillaan. Riittääkö ihan korkki vai pitääkö nokkakin irrottaa pullosta?
    Tuskin hirveätä merkitystä, koska eiköhän se ilma kierrä nokankin kanssa. Itse kuitenkin irrotan useimmiten senkin.

     
     
  13. #2073
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    2
    Hei olen uusi höyryttäjä ja pitäisi ostaa nesteitä. haluaisin laadukkaita nesteitä ilmasille tai edullisilla toimitus kuluilla. nesteiltä vielä vaatisin noin 50/50 VG PG ratiota koska ymmärsin että se olisi hyvä mun genesis 510 laitteeseen. korjatkaa ja opettakaa jos joku ei täsmää ja tosiaan vahva kahvi maku olis haussa niin sellaisia ehdotuksia otetaan vastaan. katselin noita liberty flightsin irish coffeeta, cappuchinoa ja caramel lattea onko niistä kokemuksia ja toimiiko se silleen että jos haluan ton 50/50 ration niin heitän vanuun 5 tippaa vgtä ja 5 tippaa pgtä ja vähän mylvin niitä keskenään?

    kiitos jo etukäteen.

     
     
  14. #2074
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167
    Haluatko siis tehdä itse omat nesteesi vai tilata valmiita nesteitä? Koska tuolla sekoitussuhteella löytyy yleisesti paljon nesteitä valmiinakin, tarvitsee kaataa vain yhdestä pullosta ja eikun höyryttelemään

     
     
  15. #2075
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    2
    valmiita nesteitä joo. tuli mieleen että onko tuo vg aine huono tommoseen vanu kartoon sen paksuuden takia vai pääsekö se ihan yhtä hyvin sille atolle vanun läpi?

     
     
  16. #2076
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    27
    Mistäköhän mahtaa johtua, että nesteen maku tuntuu huononevan jonkin ajan kuluttua. On jo parin vg nesteen kanssa käynyt niin, ett 0,5-1 tankillisen jälkeen maku ei enää tunnu kuin vaimeasti. Alkuun maku selvä ja voimakas, sitten hädin tuskin mitään. Turtuuko makuaisti, vai mättääkö laite? Laite Kanger Evod ja käytössä 1,8 ohmin atopää.

     
     
  17. #2077
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saturicon Näytä viesti
    Mistäköhän mahtaa johtua, että nesteen maku tuntuu huononevan jonkin ajan kuluttua. On jo parin vg nesteen kanssa käynyt niin, ett 0,5-1 tankillisen jälkeen maku ei enää tunnu kuin vaimeasti. Alkuun maku selvä ja voimakas, sitten hädin tuskin mitään. Turtuuko makuaisti, vai mättääkö laite? Laite Kanger Evod ja käytössä 1,8 ohmin atopää.
    Luulisin että maku turtuu. Itellä ainakin on ihan sama mitä makua vetelen, niin ensimmäisen tankillisen jälkeen sitä maun hienoutta ei enää huomaa. Sen takia mulla on sen perus käyttönesteen sijasta muita makuja, yleensä joka toinen tai kolmas tankki on jotain muuta makua, jonka jälkeen se vanha kunnon käyttöneste taas maistuu hyvältä.

     
     
  18. #2078
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Vedän välillä tankillisen pelkkää pohjaa. Kuulostaa hullulta, mutta neutraloinnissa tehokkaampaa kuin menthol mitä yleisesti porukka suosittelee. Toimii ainakin itsellä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #2079
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mulla on kanssa Harvest Berryn kanssa nyt vähän tuota ongelmaa. Toissapäivänä kun otin kypsymästä ja täytin RSST:n niin maku oli aivan sairaan hyvä, just sitä mitä pitääkin. Nyt ei maistu enää miltään, makeuskin on matkan varrella hävinnyt johonkin Onneks ees Copsat maistuu.

     
     
  20. #2080
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Vedän välillä tankillisen pelkkää pohjaa. Kuulostaa hullulta, mutta neutraloinnissa tehokkaampaa kuin menthol mitä yleisesti porukka suosittelee. Toimii ainakin itsellä.
    Toi voi olla ihan toimiva juttu, oon joskus miettinykkin tuota. Miksei!?

    Mulla on selkeesti semmonen kierto että useempi tankillinen (3-4) samaa, sitten perään jotain samantyyppistä makua sen kaks tankillista (esim. joku marjaisa > Harvest Berry), sitten melkeimpä pumpulit vaihtoon ja maun vaihto samalla. Aika nopsaan nimittäin "menee maku", en tiedä onko se makunystyröiden leipääntymistä vai mitä.

    Oon nyt tällä metodilla yrittänyt myös kuluttaa noita vähemmän käytössä olleita nesteitä, niin voi hyvällä omallatunnolla tilata uusia.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •