Sivu 8 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #141
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ite sain sen mallin, niinku varmasti moni muukin, että asioosta keskustellaan kyllä, mutta lopullisen päätöksen tekee toinen. Meillä se on emäntä. Kotopuolessa äiteen mies päättää suuremmat asiat. Isä kanssa päättää asioista omassa perheessään.

    Enkä mä tiiä mikä tässä asiassa olis se ainoa oikea ratkaisu, tai tapa, mutta enpä mä jaksa sillä päätäni vaivata. Ihan vitun sama jos homma toimii.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #142
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Voi voi, nytkö täällä miehet alistuu jo miesten ketjussakin Liejonalaumassa on yksi hallitseva uros kenen on kaikki pennut. Jos uusi uros ottaa vallan, se tappaa edellisen uroksen pennut. Naaras ei ikään nouse vallitsevaan asemaan vaikka saavat urokselle metsästääkkin ruokaa

     
     
  3. #143
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059



    Edit. Ei täällä kukaan alistu, mä vaan oon luonnostani diplomaattinen ja ratkaisukeskeinen.

    Ja tuittu, etkös sä just kertonu meille miehille miten meidän pitäis toimia?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #144
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ite sain sen mallin, niinku varmasti moni muukin, että asioosta keskustellaan kyllä, mutta lopullisen päätöksen tekee toinen. Meillä se on emäntä. Kotopuolessa äiteen mies päättää suuremmat asiat. Isä kanssa päättää asioista omassa perheessään.

    Enkä mä tiiä mikä tässä asiassa olis se ainoa oikea ratkaisu, tai tapa, mutta enpä mä jaksa sillä päätäni vaivata. Ihan vitun sama jos homma toimii.
    Mun mielestä saa tietenkin toinenkin lopullisen päätöksen tehdä jos vaikkapa tietää asiasta enemmän. Vaikkapa autojen suhteen kun itse en osaa muuta kuin vaihtaa renkaat, niin silloin mielelläni olen antanut miehen tehdä päätöksen että kannattaako esim. tietty auto ostaa vai ei.

     
     
  5. #145
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tero Näytä viesti
    Liejonalaumassa on yksi hallitseva uros kenen on kaikki pennut. Jos uusi uros ottaa vallan, se tappaa edellisen uroksen pennut. Naaras ei ikään nouse vallitsevaan asemaan vaikka saavat urokselle metsästääkkin ruokaa
    Ei ole. Leijonalaumassa saattaa joskus olla kaksi urosta hallitsevassa asemassa. Uusi johtaja SAATTAA tappaa edellisen pennut, mutta ei välttämättä.

     
     
  6. #146
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Tuittu tämä ketju on ihan miesten yleinen valitusketju johon saa pistää mimmosta olematonta valitusta vain, vähän kun pääsee jonnekkin valittamaan olemattomia jos se vaikka vähän helpottais. Eipä täälä miehetkään käy naisten ketjua pommittamassa vääristä sanomisista (en mene vannomaan kun en kyseistä ketjua seuraa)

     
     
  7. #147
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Hetkinen, eikös tämä ollut miesten vuoro, jossa miehet saavat kuuluviin äänensä? Tarkoituksena ei ole puolustella näkökulmiaan tai elämätilannettaan. Miesten vuoro viittaa hienosti julkaistuun elokuvaan, jossa miehet saunassa kertovat elämästään. Dokumentti rullaa sillä eteenpäin, että miehet kertovat suhteellisen vapaasti ajatuksistaan.

    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #148
    Mun on tehny mieli kommentoida tätä ketjua jo kauan, mutta en ole uskaltautunut koska olen nainen. Nyt kun tämä myytti on katkaistu, sanon omalla kokemuksellani (reippaasti yli 10v aviossa) ne asiat joilla itse tunnen onnistuneeni:

    Joka ikinen päivä siitä puolisosta pitää löytyä se sama kaveri, johon rakastui. Jossain määrin.
    Kaikki asiat on ratkaistavissa puhumalla. Asioista pitää puhua silloin, kun ollaan hyvissä fiiliksissä eikä silloin kun tulee henkisestä jakoavaimesta/kaulimesta päähän.
    Toiselle pitää antaa tilaa olla oma itsensä ja kannustusta aina kun sitä tarvitsee.
    Yhdessä olemisen duuni löytyy juuri noista yllä mainituista asioista.

    Jos joku kohta mättää, vika löytyy yleensä peilistä tai puolison peilistä. Omasta peilistä se on helpommin löydettävissä ja muutettavissa. Toista ei voi muuttaa, vaikka haluaisikin. (Tää oli mulle ainakin se hankalin opittava. Sitten kun sen tajusin, se oli myös helpottava asia.)
    Eroaminen on aina vaihtoehto, mutta sitä ei saa käyttää aseena.

    Minun 15 senttiä, en puutu tähän sen enempää.
    Tsemppiä kaikille omissa parisuhteissaan! Ei oo aina heleppoo. Se on välillä luistelua ylämäkeen kuten joku aiemmin sanoikin.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  9. #149
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kyllä naistenkin ketjussa näyttäisi miehiä käyneen. Mutta joo, mun mielestä on kuitenkin äärettömän hienoa että miehetkin puhuvat tunteistaan rehellisesti. En vain voinut olla hiljaa kun täällä ihannoitiin perheväkivaltaa, se oli liian sairasta. Jatkakaa.

     
     
  10. #150
    Antaa miesten pohtia omia juttujaan tässä ketjussa ihan rauhassa. Naiset voi sitte omat juttunsa purkaa omaan ketjuunsa tai muualle. Pitää miehilläkin olla oikeus purkaa tuntojaan ilman et joku tulee siitä nassuttamaan. Tämä siis mun oma mielipide.

     
     
  11. #151
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    hyvin Tuittu kiersi omasta mielestäni Barolen paremman pointin, eli sen ettei naisten kanssa pysty keskustelemaan suoraan ja sitten kun pystyy, niin saa kaivella tuolia suojaksi lenteleviltä lautasilta. Itsehän olen asian hoitanut sillä kuntoon, että olen vain alkanut ottamaan vaimokkeen sanat sellaisinaan, "Mitäs haluisit synttärilahjaks?" "En mä mitään tarvii" "Ok" ja ei ostettu synttärilahjaa, ku ei semmoista haluttu (tosin kaikkihan tietää, että kun nainen sanoo "ei mitään" niin se tarkoittaa kaikkea ja kun suru tuli puseroon ku ei lahjaa ollu, niin yllätysyllätys pöytävaraus ravintolasta oli tehty jo viikkoa aikasemmin). Onneksi vielä muutaman vuoden jälkeenkin asutaan vaan puolittain yhdessä, niin pysyy hermot kasassa ja riitoja on varmaan <10 vuodessa. Sittenkun molemmat valmistuu niin asiat voivat muuttua radikaalisti ja hermot olla tiukalla.

    Muttan aistenlogiikasta nyt ei ota kukaan mitään hevonhelvettiäkään selvää. Tässä kun kävin vaimokkeen kämpässä etsimässä yhtä Kingin kirjaa, niin ei helvetti miten perseestä se oli. Kka vitun idiootti laittaa kirjat järjestykseen kansien värin mukaan? No, nainen tietysti. Vitunmoista palloilua joku saatanan estetiikka. Onneksi siitäkin on koulutus aloitettu kantapään kautta tässä suhteessa. Tietokoneen johdot oli kuulemma rumat kun niitä on niin paljon -> otin johdot pois ja odotin, että sitä tietokonetta tarvitaan ja valitetaan ku se ei toimi -> "Ei kai se toimi, ku otin ne rumat johdot pois" -> Johdot on nykyään siten miten on ja ei ole kuulunut yhtäkään valitusta. joku nainen voisi sanoa, että julmaak ohtelua, mutta pitää muistaa, että mä täälläkin kirjoittelen paljon kieliposkella asioita ja muutenkin oon henkilö, joka viljelee huumoria. Ja tietysti aina on se Plan B. joka tässä suhteessa on karkkipussi ja romanttinen elokuva piilossa (onneksi osaan nukkua silmät auki).

    Mutta palatakseni tähän mihet vs. naiset asiaan, niin homma on omasta mielestäni just niinku yläasteen uskonnonopettaja sen ilmaisi: "Naiset ei osaa edes vihata suoraan. Siinä missä kun miehillä on riita niin otetaan nyrkit esille ja katsotaan kumpi on se parempi ja jälkeenpäin ollaan parhaita kavereita kun taas naiset puukottavat toisiaan selkään, mustamaalaavat, kiristävät, pitävät mykkäkoulua ja ties mitä muuta ja ikinä eivät saa riitaansa selvitettyä. Ihan hyvä kun maailman valtioista suurimmalla osalla on miehet johdossa, sodissa on aina voittaja ja häviäjä. Aatelkaa nyt jos naiset johtais maailmaa, niin eihän täällä pian kukaan puhuisi kenenkään kanssa ja kaikki valtiot olis ihan omassa nurkassaan vihaamassa kaikkia muita".

     
     
  12. #152
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Perheväkivallan ihanointi...noh, ehkä multa on jäänyt se lukematta. Itse en ihannoi mikäänlaista väkivaltaa, mutta tässä yhteiskunnassa on vaikea elää ilman, että ei joudu kohtamaan jonkun sortin väkivaltaa. Ei kai tämä nyt mitenkään pyhä ketju ole ollut, mihin naisilla ei olisi oikeutta kirjoittaa. Tarkoitus on vaan keskustella miesten asioista ja ajatuksista ja naisilla ei siihen ole oikein mitään tarjottavaa ja sama toisinpäin.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  13. #153
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Tietokoneen johdot oli kuulemma rumat kun niitä on niin paljon -> otin johdot pois ja odotin, että sitä tietokonetta tarvitaan ja valitetaan ku se ei toimi -> "Ei kai se toimi, ku otin ne rumat johdot pois" -> Johdot on nykyään siten miten on ja ei ole kuulunut yhtäkään valitusta.
    Legendaarista!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  14. #154
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Perheväkivalta jutut nyt liittyi kalepon tekstien mielikuviin, jotka nyt 99,99% todennäköisyydellä ei tarkoittanut sitä että naista pitää hakata. Vaan luultavammin vähän erillainen ilmaus siitä että nykyajan miehet eivät enää ole alffauroksia vaan jotain muuta

     
     
  15. #155
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kyllä naistenkin ketjussa näyttäisi miehiä käyneen. Mutta joo, mun mielestä on kuitenkin äärettömän hienoa että miehetkin puhuvat tunteistaan rehellisesti. En vain voinut olla hiljaa kun täällä ihannoitiin perheväkivaltaa, se oli liian sairasta. Jatkakaa.
    Eipä sitä ihannoitu ole, missään herran nimessä. Tämä kalepon tokaisu meikäläisen käsityksen mukaan oli ihan vaan tapa ilmaista se miten meininki on muuttunu, miehet kuohittu ja jäljellä olevat rentut kovaa huutoa ku tuttu ja turvallinen kyllästyttää.

    Mutta tämä tosiaan oli tarkoitettu höyryjen päästämiseen niin ettei puheitaan tarvi selitellä tahi puolustella. Mutta tässä sen huomaa, me miehet täällä pystytään ymmärtämään ja samaistumaan ilman sen kummempaa selvittelyä lähestulkoon kaikkien muiden avautumisiin. Koska se on suoraa puhetta. Kaipa se naisillakin toimii, kun samaa kieltä puhutte, mutta auta armias jos näitä on kotona yrittäny ruotia. Kaikki on ollu mun syytä, ja jos ei oo niin siitä on tehty.

    Kai tuo jotain kertoo? "Feel you, bro" on varmasti yksi helpoimmista, aina totta olevista toteamuksista.

    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #156
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Käytiin tuossa päivällä hommaamassa uudet sormukset, nyt kun molemmat ollaan hukattu vihkisormukset. Vaimolta ne taidettiin kyllä viedä, mutta kadonneet joka tapauksessa.
    Ihan vaan teräksiset rinkulat, niiin ei vituta yhtään niin paljoa kuin jos ois jotain arvokkaampaa materiaalia.

    Kultakaupan myyjä meinasi kuolla nauruun kun kaiverrukseksi haluttiin "Nuija ja Tosinuija 15.02.03".
    Tuo kuvaa meitä kahta enemmän kuin jos ois vaan perinteisesti nimet+päivä kaiverrukset laittanu.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  17. #157
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Minuu pännii ihan eniten tässä meidän touhussa se kun aina valittaa että kun on autot huonossa kunnossa. (ei ne nyt aina niin huonossa jamassa edes ole) annas olla kun sanoo että meen nyt laittaan sen auton. Niin tulee heti että pitääkö se aina vapaat olla niitä autoja ropaamassa No en mee sitten, niin kappas kun heti seuraavassa hetkessä ollaan valittamassa että etkö ikinä meinaa laittaa näitä vehkeitä kuntoon...
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  18. #158
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430
    Tämän ketjun luettuani, tajuan että käsissäni on kimpale kultaa

     
     
  19. #159
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jani86 Näytä viesti
    Tämän ketjun luettuani, tajuan että käsissäni on kimpale kultaa
    Vielä...
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  20. #160
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Muijan mielestä olen kuulemma tullut vanhaksi kun nykyään olen empaattisempi kuin ennen ja näytän muka tunteitani. Jotain outoa pitää olla kun en muka hänen mukaan nuorempana välittänyt mistään tai kenestäkään ja nyt en olekkaan niin "Itsekäs paskiainen" kuin ennen..kai pitää ryhdistäytyä--ei helppoa kellään

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •