Sivu 7 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #121
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    nyt oli pakko koittaa kun tilaisuus tuli kohdalle.

    Emäntä kävi suihkussa ja tuossa kekkaloi älästi. Alkoi siinä pyöriessään väsäämään muksuille syötävää.
    Kuka voi vastustaa kiusausta tässä kohtaa?

    - "Tee mulle voileipä !"

    Äärettömän hidas kääntyminen. "En. Tee ite jos et jaksa odottaa"



    Yrittänyttä ei laiteta


    keep-calm-and-make-me-a-sandwich-52.jpg
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  2. #122
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Ite jouduin värkkäämään leipäni

     
     
  3. #123
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Kun kerta muutkin purkautuvat ni sama jatkaa ite kans samoilla linjoilla.

    Eli abouttia 5-7v ollu eukon kans yhes ( kuka niit oikeesti laskee? ), muksu mukana kuvioissa kohta 3v. On ollu ala ja ylämäkiä vaikka muille jakaa, lähinnä just pikku asioista jotka olis selvinny sil et eukko olis ite menny tekemään ne eikä vaan huutanu et kun ei ak saa mukamas mitään aikaseks. Ei naisista ota selvää kukaan, tuo ailahteleva otus joka on mukamas niin järkevää kuin olla ja voi, jos heistä pitäisi kirjoittaa käsikirja miehille niin sitä ei saisi yhden ihmisen elinikänä edes valmiiksi, puhumattakaan pinta raapasusta. Teit niin tai näin, aina löytyy jotain nalkutuksen/valituksen/vittuilun aihetta.

    Kotona hommat menee about silleen että itse työssäkäyvä ukko joudun about kaiken tekemään (ruoat, pyykit, tiskit jne jne) kun taas eukko vetää lonkkaa sohvalla ja huutelee ohjeita. Imurointia tai lattian pesua ei minulle suoda koska kuulemma en osaa tehdä niitä. Työpäivät vaihtelevat aamu-ilta-yö melko tiuhaan, joskus tulee pitkiä päiviä putkeen ja sillon alkaa mehut olee poissa. Kotiin päästyä alkaa valitus kun et tee mitään ja pitääkö sitä aina istua foorumia lukiessa kun et voi edes poikas eteen tehhä mittää. WAT!!!!!! Missä perkeleen vaiheessa mie kerkeisin itelle aikaa ottaa jos vuorokaudessa on vain 24h ja kaikille asioille joita miun pitäs mukamas hoitaa menis se 30h ainakin? Siihen päälle vielä käydä töissä et akka on tyytyväinen ku saa palkkapäivänä lähtee kaupoille törsäämään tuskalla ja hiellä ja verellä tienatut rahat et olis ees hiukan helpompaa elää!!!

    Ei mee mulla jakeluun yhtään tuo ajatuksen juoksu.... jos se muka on nii helppoo elättää yksin 3 ihmistä ni miks perkeleessä se ei voi ite tehhä asioitten eteen jotain sen sijaan ku mäkättää mulle niistä? Hirvittää aina lähtee kahestaan kaveriporukkaan naukkailee kaljaa kun tietää sen jo valmiiks et jossai vaihees alkaa se ainainen itkupotkuraivari siitä ku ukko ei ymmärrä ja ei oo tukena eikä kotona paljoo. Huomannu viimeaikoina et enempi mie tuun työkavereitten kans toimeen kun oman puolison.

    Jos ja kun puoliso jostain aina vetää herneet nenään, se yleensä mököttää pari päivää ja kohta on ku mitään ei olis koskaan tapahtunu... asioista on yritetty useasti puhua mutta tuloksetta, ainakin pitemmällä juoksulla. Kumpiki niin jääräpäitä kun olla ja osaa, kumpikaan ei halua antaa periks. Joskus tekis miel vaan huutaa kaikki asiat mitkä mieltä painaa eukolle ja lähtee, mut sit kahtoo poikaa ja muistaa miks ei. Jos nuo meidän forkan naiset katsovat ja lukevat näitä viestejä niin uskon että puhun kaikkien puolesta, ei me näitä pahalla tänne kirjoteta... tämä on meille miehille tapa purkaa sitä omaa pahaa oloa kun ei teillä naisilla tunnu ymmärrystä riittävän että meillä miehilläkin on tarpeita ja haluja... ne ei aina ihan ole samoja kuin teillä mutta kuitenkin. Kaikissa meissä asuu pieni herkkis, toisilla se vain tulee herkemmin esille kuin toisilla. Yrittäkää naiset myös ymmärtää meitä miehiä ja tukea meitä niinkuin me yritämme teitä, sillon kaikilla olis paljo helpompaa.

    Tästä hyvä jatkaa yövuoron pohdiskeluja ja iso kaikille ukoille jotka täällä avautunu... jokaisella teistä on joku osa teidän elämässä johon pystyy itse kukin samaistumaan.

     
     
  4. #124
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Yleisesti rakkaille miesten vuoron osakkaille:
    1) mistä te nämä naisenne löydätte?
    2) miten on mahdollista, edes yrittämällä, päästä noin pahasti tossun alle?


     
     
  5. #125
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Yleisesti rakkaille miesten vuoron osakkaille:
    1) mistä te nämä naisenne löydätte?
    2) miten on mahdollista, edes yrittämällä, päästä noin pahasti tossun alle?


    Tämän kyseisen daamin löysin joskus töissä ollessa baarissa, ja se miten tähän pisteeseen on päästy en itekkää ymmärrä.... ei se toki aina tuommosta oo mut suurimmaks osaks aikaa... kaippa tuo itekki joskus tajuaa mitä oikein suoltaa suustaan, viimestää siin vaihees ku mie lyön pillit pussiin ja lähen lätkimään

    Viha/rakkaus suhde

     
     
  6. #126
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lueskelen teidän juttuja tässä ja täytyy kyllä todeta, että helvetin pienistä asioista valitan On totta, että olen hemmetin laiska hoitamaan kotia, mutta en myöskään oleta toisen tekevän kaikkea...totuus on kuitenkin, ettei sitä voi sikolätissä asua. Toisinaan saan itseäni niskasta kiinni ja osallistun kodin siivoukseen, mutta harvassa on ne kerrat. Pojan kanssa vietä paljon aikaa ja olen töissä järjestänyt siten, että pystyn hoitamaan poikaa ennen kun menen iltavuoroon eli 2 kertaa viikossa. Ettei sitten käy niin, että aika juoksee ohitse ja poika kasvaa silmissä. Lukemani perusteella voin todeta, että olette hienoja äijiä ja teille
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  7. #127
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Vaikka täällä foorumilla notkuessa ei olekkaan ketään teistä henk. koht tavannu ni kun lukee näitä teidän juttuja niin tulee semmonen tunne kun keskustelis jonkun hyvän ystävän kanssa asiasta. Iso kiitos siitä . Mie en ite ainakaan tuomitse ketään menneisyyden tai nykyisen elämän perusteella, päinvastoin. Jokaisella meistä on omat henkiset arvet jotka muistuttavat menneistä ajoista tavalla tai toisella. Sitä paitsi, miks havittaa täydellistä parisuhdetta kun semmoista ei ole olemassakaan? Aina löytyy jotain mistä avautua.

     
     
  8. #128
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Me ollaan molemmat vuoroduuneissa niin on paljon aikaa olla päivisn kotona lasten kanssa. Muutamia iltavuoroja lukuunottamatta.
    Osin sen takia tuppaa olemaan joskus sen verran väsy, että emännän kanssa vedetään kivi-paperi-sakset kumpi laittaa tiskit ja kumpi pyykit.
    näin vapailla ihan mielelläni siivoilen kämppä ja hoidan muksujen elämää kun emäntä on töissä. En mä jaksa sen suurempia kierroksia ottaa jos emäntä noita aivopieruja päästelee, ne nyt on noita naisten juttuja. Se taas säännöllisesti potkii mua sohvalta ylös, kun tuppaa olemaan välillä liiankin kutsuva paikka.

    13 vuotta kimpassa, 10 naimisissa, muttei multa kannata mitään parisuhdeneuvoja kysellä. Tässä on vuosien varrella kiivetty nin monet vastamäet, että molemmat jo odotellaan niitä myötämäkiä
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  9. #129
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Kaikki on suhteellista, ongelmatkin. Eikä sitä elokuvien tai edes "hyvin toimivaa" parisuhdetta olekkaan,muuta kuin alussa, nykyaikana ei jakseta, tai sitten jaksetaan liikaa yrittää.

    Suoraan sanottuna hevon vitun lottoarvontaahan tämä parisuhdepeli on, ollakko tyytyväinen tähän vai voisinko saada parempaa, uskallatko yrittää,entäpä jos kävelit onnesi ohitse? Voika tätä parantaa vai onko viisainta antaa olla.
    .
    Kävin joskus kurkkimassa aidan yli. Totesin ettei kannattanut.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  10. #130
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Ite teen mitä jaksan / kerkeen / viitsin kotihommia. Aina se ei kuulosta riittävän Hauskinta on neuvominen jos jotain tekee. Ja työn arviointi samalla kun työtä tehdään. Daa, sama tehdä itse jos on aikaa valvoa työn laatua. Itsekkin pysyn erossa ellei neuvoja pyydetä. Naisilla tuntuu välillä olevan pakottava tarve opastaa miestä kuin lasta. Toki oman mielipiteen saa antaa ei sillä. Kunhan se on mielipide eikä ohjeistus kuinka toimia. Noin muuten en ole aktiivisin kotitöiden tekijä eikä meikästä sellaista ikään tulekkaan. Lähemmäs 10v kuitenkin kohtalaisella menestyksellä pyöri yksinkin kotityö. Toki muksujen kanssa tietty vähän eri kun muitakin kuin oma napa.

     
     
  11. #131
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Nykyajan perisynti, jota naiset on oppinu todella rumasti käyttämänn hyväkseen,kun miehet siirty nyrkillä opettamisesta kompromisseihin, tämä on tulos. Tuntuu että 99% prosenttia nykyajan naisista imee veret ukosta ja jättää sen jälkeen kun nallin kalliolle, naiset ottaa seuraavan uhrin,jos ei annakkaan periks, jatketaan niin kauan etsimistä että löytyy. Ja kaikki tämä siksi että mies on kasvanut vaimonhakkaajasta rakastajaksi, joka surutta huomaamatta imetään kuiviin ja sanotaan että vätys,susta oo mihinkään enää.

     
     
  12. #132
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Hmm, kodinkone ja talkkari olen minäkin. Oliskohan taivasalla kumminkin parempi kuin tossun alla...

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  13. #133
    Tässä foorumissa on vakavasti jotain vialla.
    Tuntuu että tällä foorumilla selaavat ihmiset päätyy pikkuhiljaa kaikki jonkinasteisiin riitoihin kumppaninsa kanssa.
    Meinaan nyt se on täälläkin, tarttis kerätä vaatteet salikassiin ja soitella veljelle josko sen kämpällä vois punkata pari viikkoa ja tuulettaa pääkoppaa.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  14. #134
    Eli tupakka pienentää testosteronin tasoa ja höyryttelyyn siirryttyä alkaa palautua normi tasolle jolloin aikasemmasta tohvelisankarista muodostuu ikävä ihminen naisten mittapuussa :what:
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  15. #135
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Tässä foorumissa on vakavasti jotain vialla.
    Tuntuu että tällä foorumilla selaavat ihmiset päätyy pikkuhiljaa kaikki jonkinasteisiin riitoihin kumppaninsa kanssa.
    Meinaan nyt se on täälläkin, tarttis kerätä vaatteet salikassiin ja soitella veljelle josko sen kämpällä vois punkata pari viikkoa ja tuulettaa pääkoppaa.
    Valitettavan useilla pariskunnilla, ainakin mun ystäväpiirissä on enemmän tai vähemmän ongelmia. Ei toki kaikilla. Ne kenellä ongelmia on, harvoin edes huomaa sitä itse. Tappelua vierestä seuraavat huomaa sen sitäkin helpommin. Eikä siinä mitään. Parisuhteissakin on aina tietty oppimiskäyrä ja sitten, kun nuo ongelmat kärjistyy, niille tehdään jotain tai erotaan. Mun kokemuksen mukaan eniten ongelmia on niillä ketkä on alkaneet seurusteleen tosi nuorina. Molemmilla vielä kasvaminen kesken, eikä huomata sitä että on kasvettu erilleen. Toisella kierroksella parisuhde monesti onnistuu paremmin, eli virheistä opitaan. Poikkeuksia toki on, mutta hattua nostan niille ketkä on aloittaneet parisuhteen 15-16 vuotiaana ja on 20 vuoden jälkeen edelleen onnellisesti yhdessä.

     
     
  16. #136
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L_Ramone Näytä viesti
    hattua nostan niille ketkä on aloittaneet parisuhteen 15-16 vuotiaana ja on 20 vuoden jälkeen edelleen onnellisesti yhdessä.
    9 vuotta takana, eli melkein puolessa välissä ja nyt tuntuu että luistellaan tylsillä luistimilla ylämäkeen.
    Katsotaan mitä tapahtuu.
    Viimeksi muokannut Motomoto; 06.11.13 kello 11:25.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  17. #137
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Olet todennäköisesti nainen, joten muotoillaan tämä nätisti ja koitan olla kohtelias. Tämä muutos on kaikkein helpoin huomata kun vertaat joka kantilta isovanhempien, vanhempien ja omaa suhdetta puolisoosi. 3 sukupolvea ja meno on muuttunut aika hurjasti.

    Vaikka nyt minut miellätkin fasistiksi ja sovinistiksi tuolla ketjun alkupäässä on meikäläisen ajatelma mikä tässä miehen ja naisen yhteiselossa mättää.
    Kerrohan mitä oikein kuvittelet elämän olleen kolme sukupolvea sitten? Pitäisikö mun isovanhempia katsoessa nähdä alistettu nainen? No en näe. Vaimoaan lyövää miestä halveksittiin jos sata vuotta sitten. Jos suhde ei toimi niin ei se siitä parane nyrkillä moukaroimalla, vaan eroamalla. Lyömällä saa vain toisen ikuisen vihan. Ei ole normaalia jatkuva huuto ja riitely, eikä parisuhde saa olla pelkkää itkua ja hampaiden kiristelyä. Edellisellä sivulla sanot ettei "edes "hyvin toimivaa" parisuhdetta olekkaan", niin sitten sun käsitys näistä asioista on pelkkä irvikuva. Mulla pisin suhde vajaa 4 vuotta, ja riideltiin ehkä keskimäärin kerran tai pari kuukaudessa ja aina oon yrittänyt noudattaa "ei vihaisena nukkumaan" sääntöä. Erottiin melko nätisti kun asia jonka suhteen ei voi tehdä kompromissia kasvoi niin suureksi peikoksi. Tietenkin suhteen rauhan takaamiseksi hommat pitää jakaa melko tasan ja ne pitää myös tehdä. Samoin toista pitää muistaa ja jaksaa helliä. Jos näistä huolimatta helvetin liekit roihuaa kotona niin sitten on paras pakata kamansa.


    Mun vakkarifoorumilla jossa on lähinnä naisia ulistaan joka ikinen päivä miehistä, joten kannattaa muistaa että tarinalla on aina kaksi puolta. Meillä käsketään aina heilauttamaan lapikasta.


    Kerron vielä teille miehille naisten käyttämän vinkin parisuhteen arviointiin. Ottakaa kynä ja paperia ja kirjoittakaa suhteen plussat ja miinukset rehellisesti, ja sen jälkeen katsokaa kumpia on enemmän. Päättelette varmaan itse mitä kannattaa tehdä jos miinuksia on enemmän.

     
     
  18. #138
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Se nyt vaan on puhdasta biologiaa, että miehet kaataa mammutteja kun nainen hoitaa perhettä. Ilmeisesti evoluutio otti naisten kohdalla harppauksen ennen miehiä, kun tilanne muuttu mutta miehet ei tahdo pysyä perässä. Ja vaikka ei oo puhettakaan että esimerkiksi äidin isä olis ikinä lyöny vaimoaan, oli silti suvun patriarkka ja todellinen perheenpää. Asioista voitiin keskustella mutta viimeinen sana oli hänellä ja vastalauseet oli turhia.

    Nyt, kun tämä vielä 50-100 vuotta sitten luonnollinen järjestys on parin sukupolven aikana joutunu myllerrykseen ja miehen palli kaatunu, ollaan me nykymiehet kusessa koska ehdittiin saada sellainen miehenmalli joka nykyisen itsenäisen naisen toimesta on poistumassa.

    En nyt halua morkata miehiä sen enempää ku naisiakaan, mutta viimeaikoina meidän riidat on johtunu siitä, että emäntä tulkitsee miten tykkää mun sanomisia, vaikka tarkotan ihan just sitä mitä sanon, en enempää tai vähempää. Ja vastaavasti ite oletan että emäntä tarkoittaa mitä sanoo vaikka sieltä pitäis löytää tuhat ja yks piilomerkitystä.

    Näin se on ollu jokaisessa suhteessa. Miksei asioista voi puhua suoraan ja oikeilla nimillä? Ja miksi mä suostun tähän nykyjärjestykseen johtuu siitä, että emäntä on se elättäjä kun opiskelen. Kun roolit vaihtuu sillä saralla, saa luvan vaihtua myös perheen pää.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #139
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kaikki tämä johtuu siitä, että vielä 50 vuotta sitten mies oli perheen pää, ja nyt se luonnollinen järjestys on myllerryksessä. Ja toinen syy on siinä, että miehet puhuu niinku asia on, ja naisten puheesta pitäis ymmärtää tuhat ja yksi piilomerkitystä.

    Tässä lyhennelmä, pidemmän vastauksen Tapatalk kadotti bittiavaruuteen.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #140
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Barole, mä en ymmärrä ollenkaan tätä miehillä olevaa ajatusta valtataistelusta. Mä en ole sellaiseen koskaan törmännyt, koska eihän suhteessa kummankaan tarvitse olla mikään perheen pää. Yhteisistä asioista päätetään yhdessä eikä kummankaan pidä sanella että NYT TEHDÄÄN NÄIN.


    Kyllä 1800-luvullakin oli justiinoita kaulin kädessä. Monien kuninkaiden ja diktaattorien takana epäillään olleen naisen, esim. Ranskan Ludvig XIV eli "aurinkokuningas" oli luultavasti lempirakastajattarensa ohjailema kaikessa. Norsuissa laumaa johtaa matriarkka, lauman vanhin naaras. Hevosista taas on se käsitys että laumalla on johtajaori, mutta todellisuudessa laumaa hallitsee aina jokin vanhempi viisas tamma, ja johtajaori kiertelee lähinnä lauman laidoilla ja pitää kilpakosijat loitolla. Leijonanaaraat taas hoitavat metsästyksen ja uros/urokset ovat syrjässä laumassa. Urosleijona voi osoittaa voimaansa ajamalla naaraan ja pennut puuhun ja kyttäämällä puun alla (koska on liian suuri ja kömpelö kiivetäkseen juuri minnekkään) että pääsisi tappamaan pennut. Susilaumassa johtavassa asemassa taas on alfapari, ja näistä voi yhtä hyvin uros tai narttu olla lauman lopullinen johtaja.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •