Sivu 37 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27333435363738394041 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721 - 740 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #721
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    En haluaisi nyt mieltä pahoittaa mutta kyllä avovaimosi on jo päätöksen tehny. Veikkaan, että on siellä aiemmin muutakin tapahtunut kuin pelkästään tanssittu. Kotona vaan kerrotaan 1/3 tapahtuneesta kun vähän morkkis vaivaa. Kuulostaa vain, että ei halua sinun mieltäsi pahoittaa. Varmaan toisellakin suunnalla on mietitty uudenlaisia järjestelyjä.

    Tähän ei oikein voi muuta enempää sanoa kuin, että tsemppiä ja toivottavasti olen väärässä.
    Tästä voin onneksi sanoa, että olet väärässä. Kuitenkin aina voinut luottaa tähän emäntään, eikä mulla ole mitään syytä nyttenkään epäillä. Ja kykyni lukea ihmistä kyllä varoittaa heti jos mulle yritetään valehdella jostain. Muutenkin tiedän kyseisen illan tapahtumien kulun ja niille on vielä useampi todistajakin olemassa, joten sen suhteen ei syytä ole huoleen.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  2. #722
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Tästä voin onneksi sanoa, että olet väärässä. Kuitenkin aina voinut luottaa tähän emäntään, eikä mulla ole mitään syytä nyttenkään epäillä. Ja kykyni lukea ihmistä kyllä varoittaa heti jos mulle yritetään valehdella jostain. Muutenkin tiedän kyseisen illan tapahtumien kulun ja niille on vielä useampi todistajakin olemassa, joten sen suhteen ei syytä ole huoleen.
    Hyvä jos tiedät mitä on tapahtunut ja voit luottaa mutta niin luulin minäkin joskus ja kuvittelin voivaani luottaa. Pässiä vaan yleensä viedään narusta.. Ehkä vaan olen turhan kyyninen.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  3. #723
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    Ehkä vaan olen turhan kyyninen.
    Kyllä toi on vaan ihan realismia.

     
     
  4. #724
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    threnody, minkä ikäsiä ootte? onks tää ensimmäisiä pitempiä suhteita sun tyttöystävälle?

     
     
  5. #725
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    threnody, minkä ikäsiä ootte? onks tää ensimmäisiä pitempiä suhteita sun tyttöystävälle?
    Päälle parikymppisiä kummatkin. Itselleni toinen n. kolme vuotta kestänyt suhde, tyttöystävälle ensimmäinen pidempi.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  6. #726
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Aina hankala neuvoa jotakuta toista, kun ei tiedä mikä tarkalleen ottaen on tilanne, mutta kyllä jos rouva ilmoittaisi uudesta ihastuksesta ja "kokeiluluontoisesta" asumuserosta, niin kantaisin rouvan tavarat käytävään ja toivottaisin onnea valitsemallaan tiellä ja hyvää loppuelämää. Tämä voi olla helpoin tai hankalin osuus riippuen siitä, kuinka kauan on oltu yhdessä ja kuinka valmis on etsimään jotain uutta. Ei ainakaan minusta kannata ruveta katselemaan ja sietämään tuollaista, koska vaikka tästä päästäisiin nyt yli, niin ei siitä tiedä koska on seuraava vastaava tilanne edessä.

    Minkä takia kahden parisuuhteessa elävän pitäisi asua erillään sen takia, että oppisi itsenäisemmäksi? Mitä tämä tarkoittaa? Ei ummarra.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  7. #727
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerttuaAnkka Näytä viesti
    Aina hankala neuvoa jotakuta toista, kun ei tiedä mikä tarkalleen ottaen on tilanne, mutta kyllä jos rouva ilmoittaisi uudesta ihastuksesta ja "kokeiluluontoisesta" asumuserosta, niin kantaisin rouvan tavarat käytävään ja toivottaisin onnea valitsemallaan tiellä ja hyvää loppuelämää. Tämä voi olla helpoin tai hankalin osuus riippuen siitä, kuinka kauan on oltu yhdessä ja kuinka valmis on etsimään jotain uutta. Ei ainakaan minusta kannata ruveta katselemaan ja sietämään tuollaista, koska vaikka tästä päästäisiin nyt yli, niin ei siitä tiedä koska on seuraava vastaava tilanne edessä.

    Minkä takia kahden parisuuhteessa elävän pitäisi asua erillään sen takia, että oppisi itsenäisemmäksi? Mitä tämä tarkoittaa? Ei ummarra.
    Sitä sillä haetaan takaa, ettei tarvi olla ikävyydentuskissaan aina kun toinen on esim. viikonlopun poissa. Ei pidä olettaa, että toinen on aina saatavilla kun vähän tarvii hellyyttä tai juttuseuraa. Tästä ollaan lähinnä pyrkimässä irti. Muutettiin kuitenkin kummatkin vanhempiemme luota yhteiseen kämppään, joten kummallakaan ei varsinaisesti ole kokemusta yksin asumisesta.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  8. #728
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Sitä sillä haetaan takaa, ettei tarvi olla ikävyydentuskissaan aina kun toinen on esim. viikonlopun poissa. Ei pidä olettaa, että toinen on aina saatavilla kun vähän tarvii hellyyttä tai juttuseuraa. Tästä ollaan lähinnä pyrkimässä irti. Muutettiin kuitenkin kummatkin vanhempiemme luota yhteiseen kämppään, joten kummallakaan ei varsinaisesti ole kokemusta yksin asumisesta.
    Voi olla, että kuulostan hiukan kusipäälle mutta eikö tuollaista tule harjoiteltua siinä parisuhteesa sitten, jos toinen on ihan oikeasti viikon poissa? Tarviiko sitä etukäteen harjoitella?

    Ja jos tarvii harjoitella, niin eikö toinen voi mennä viikoksi mutsin/broidin/kaverin sohvalle asumaan samalla kun toinen harjoittelee sitä yksinoloa? Tarviiko sitä hommata omaa kämppää?
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  9. #729
    Höyryttelijä uneh's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    kummallakaan ei varsinaisesti ole kokemusta yksin asumisesta.
    Tämä eskaloituu aika hyvin... anteeksi kommenttini.


    Swan + Kraken
    Cuboid+Starre Pro

     
     
  10. #730
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerttuaAnkka Näytä viesti
    Voi olla, että kuulostan hiukan kusipäälle mutta eikö tuollaista tule harjoiteltua siinä parisuhteesa sitten, jos toinen on ihan oikeasti viikon poissa? Tarviiko sitä etukäteen harjoitella?

    Ja jos tarvii harjoitella, niin eikö toinen voi mennä viikoksi mutsin/broidin/kaverin sohvalle asumaan samalla kun toinen harjoittelee sitä yksinoloa? Tarviiko sitä hommata omaa kämppää?
    Omalla logiikalla tämän pitäis olla jo kunnossa. Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa olla yksin, kunhan tietää että toinen tulee takaisin joskus. Mutta otappa tuosta nyt selvää.

    Tilanne on kuitenkin seurannan ja syvällisen pohdinnan alla, pitää tässä ottaa taas piakkoin asiat puheeksi ja yrittää päästä vähän paremmin tuon pään sisälle ja selvittää mitä siellä liikkuu.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  11. #731
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Paljon helpommalla pääsisi ja voisi keskittyä työhönsä jos työpaikalle ei otettaisi vastakkaista sukupuolta. T: Erästä herkkua sillä silmällä tiiraileva
    Voin sanoa että ihan hyvä jos jää vaan tiirailun asteelle. Itse sekoitin kunnolla pakkaa tullessani edelliseen työpaikkaani. Olin tavannut yhden siellä työskentelevistä mimmeistä aiemmin laivalla ja oli yhteistä "laatuaikaa" takana muutama kuukausi. Tosin oltiin sovittu että sinkkuja ollaan molemmat tahoillamme jne jne ja tähän loppui meidän säätäminen samalla. Noh, ei mennyt kauaa kun yksissä työporukan illanistujaisissa sain varsin paljon huomiota toiselta saman osaston likalta. Sanomattakin selvä miten siinä lopulta kävi. Tämä ensimmäinen neidoista aavisteli jotain tapahtuneet ja siinä alkoi välit vähän tulehtua.. No annas olla kun meille tuli kesäduuniin taas uus mukava neiti, sen kanssa synkkas heti ja sama rumba jälleen. TIlanne oli jossain vaiheessa sama kuin olis heittänyt saavillisen vettä ilmaan ja yrittänyt kopata sen kaiken ennen kuin vesi osuu maahan. Jälkeenpäin sitten kuulin että tämä ensimmäinen tapaamani mimmi oli väittänyt töissä että me seurustelisimme, kukaan ei tosin mulle edes vihjannut asiasta että olisin tilannetta päässyt oikomaan / juttelemaan tämän tytsyn kanssa että mikä tilanne meidän välillämme oikeasti olikaan. Meni varmaan vuosi että asia oli suht koht taputeltu mutta fiilis ei kyllä koskaan palautunut tuossa meidän työyhteisössä ennalleen..

    Noh, sama se mulle, itse kyllä viihdyin vaikka helpomminkin olisi hommat voineet mennä. Ja ei, en ole mikään naistennaurattaja tai vastaava, asiat nyt vaan menivät omalla painollaan tuohon. Tosin en sitä vastustellutkaan. Että kyllä ne naisetkin osaavat tötöillä, kuten myös miehet.

     
     
  12. #732
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Itsellä oli tuo edellinen lähes kolmen vuoden suhde sen verran sairas, että eipä siitä voi oikeastaan pahemmin asioita enää edes ryssiä. Tytöllä sekosi pää suhteen aikana ja alkoi rajoittamaan mun elämää siinä määrin, etten saanut enää edes nähdä omia kavereitani. Ainut mikä jäi tuosta harmittamaan, oli se, etten tajunnu lähteä kävelemään koko suhteesta jo paria vuotta aikaisemmin. Sinällään voisin olettaa että tuo pahin on tullut jo nähtyä ja katsotaan nyt miten tään kanssa käy.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  13. #733
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Paljon helpommalla pääsisi ja voisi keskittyä työhönsä jos työpaikalle ei otettaisi vastakkaista sukupuolta. T: Erästä herkkua sillä silmällä tiiraileva

    Oliski noi helppoo hoitoalalla

     
     
  14. #734
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Päälle parikymppisiä kummatkin. Itselleni toinen n. kolme vuotta kestänyt suhde, tyttöystävälle ensimmäinen pidempi.
    noin siinä käy lähes poikkeuksetta. sinä aikana kun ootte ollu yhessä, se on kasvanu ja oppinu tuntemaan ittensä paremmin. nyt se haluaa lähteä kattelemaan mitä muuta maailmalla on tarjolla. ei kannata edes yrittää estää, se ei oo enää sama ihminen ku jonka tapasit kolme vuotta sitten. vaihda vanhempaan, joka on jo ton vaiheen yli :F

     
     
  15. #735
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Itsellä oli tuo edellinen lähes kolmen vuoden suhde sen verran sairas, että eipä siitä voi oikeastaan pahemmin asioita enää edes ryssiä. Tytöllä sekosi pää suhteen aikana ja alkoi rajoittamaan mun elämää siinä määrin, etten saanut enää edes nähdä omia kavereitani. Ainut mikä jäi tuosta harmittamaan, oli se, etten tajunnu lähteä kävelemään koko suhteesta jo paria vuotta aikaisemmin. Sinällään voisin olettaa että tuo pahin on tullut jo nähtyä ja katsotaan nyt miten tään kanssa käy.

    Hehe kuulostaa ihan mun entiseltä Mutta kyllä se on niin että jos toinen haluaa muuttaa omilleen ja pitää taukoa se vaan etsii muita miehiä. Jos oikeasti välittää ei tollasta paskaa joudu säätämään..

     
     
  16. #736
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Hehe kuulostaa ihan mun entiseltä Mutta kyllä se on niin että jos toinen haluaa muuttaa omilleen ja pitää taukoa se vaan etsii muita miehiä. Jos oikeasti välittää ei tollasta paskaa joudu säätämään..
    Ja mun entiseltä! Samassa veneessä ja silleen..

    PS. Hetkinen, ettei oltais samaa likkaa kaikki kolme heilasteltu?

     
     
  17. #737
    Joo kuulostaa oikeasti niin tutulta että ihmetyttää..

     
     
  18. #738
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Totta Kaleppo. Muistan joskus nähneeni dokumentin missä selvitettiin jotenkin geenien pohjalta sitä mitkä lajit ovat oikeasti yksiavioisia tai kuin luotuja siihen. Ja ei, ihminen ei kuulunut siihen joukkoon. Tutkijat löysivät kaksi lajia, toinen oli muistaakseni jokin joutsenlaji ja toinen jokin mato.. Että tämä mielessä kohti uusia suhteita.

    Ai niin, oon nyt pari päivää ollut liittyneenä Tinderiin uteliaisuudesta. Matcheja kyllä tulee mutta lopputulema tuntuu samalta kuin pelaisi venäläistä rulettia täydellä rullalla, tästä ehkä lisää OT-ketjussa myöhemmin. Vieläkin naurattaa, mulla on maaginen tuuri tällaisissa.

     
     
  19. #739
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Kyllähän tää nyt siltä alkaa vaikuttamaan että paluuta ei enää taida olla. Alkaa osoittamaan tuo "parempi" puolisko merkkejä nyt siitä, että tällä hetkellä ois jotain sutinaa parin vieraan miehen kanssa, joista nyt ilmeisti kummatkin ovat mun työporukasta. Ja kehtaa vielä piilotella sitä. Vittu että ottaa päähän ku ihminen, jonka luuli olevan maailman kiltein, empaattisin ja toisen huomioon ottava, on muuttunut nyt todella lyhyessä ajassa tuollaiseksi. Vielä jokunen kuukausi sitten se sano mulle että siltä tuntuu että oon se oikea sille ja että se haluaa olla vain mun kanssa.

    Vetää kyllä miehen melko voimattomaksi tällainen.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  20. #740
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Raivo päälle ja huudat perkelettä samalla kun lauot akan kamoineen kankaalle. Vaikka miten tuntuu pahalla ja vituttaa,se kärvistää aikansa,mutta ajan kanssa sitä nauraa kun akka seisoo sateessa kamoineen.

    Trust me,i'll know.
    Eipä tullu ihan näin tehtyä. Juteltiin ja sain sen myöntämään asiat. Eli sillä on ollu jonku sorttista seksuaalista tensiota juurikin tämän työkaverin kanssa, ei kuitenkaan mitään fyysistä. Myönsi kyllä että halua ois kovasti, mutta itse päätin painottaa sille että lopettaa nuo hommat heti. Otin myöhemmin myös yhteyttä tähän herrasmieheen ja tein saman kehotuksen. Kamoja ei tarvinut alkaa nakkelemaan, emäntä lähti ite kaverinsa luo. Ei tässä nyt oikein voi välejäkään alkaa katkomaan ku kuitenki kummatki ovat samassa työporukassa ja jäisin työpaikalla sekä elämässä muutenkin yksikseni.

    Nyt ei oo kyllä paljoa juhlafiilis. Vittu että kämppä tuntuu autiolta ilman sitä. Ruokahaluki näköjään kadonnu jonnekki, enkä saanu viime yönä nukuttua sekuntiakaan. Saa nähdä miten tästä selvitään, pakko se on vaan yrittää.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •