Sivu 36 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26323334353637383940 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 701 - 720 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #701
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Eikös me kaikki!
    ��

     
     
  2. #702
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jos sitä joutuu miettimään että heittäytyäkkö vai ei, niin ei kannata. Kun oikeanlainen ihminen tulee kohdalle niin ei siinä enää mietitä että panostaako vai ei ja kaiken likoon laittaminenkin on kiinni enintään uskalluksesta. Sitä saattaa yllättäen pyörtää kaikki aiemmat päätöksensä ja olla valmis tekemään vaikka mitä hullua. Naimisiin meno, lapsi tai pari ja kultainen noutaja saattaa äkkiä alkaa tuntua ihan hyvältä vaikka ennen olisi yökötellyt ajatukselle. Toki on silti ihan tervettä epäillä välillä että onko sitä ihan hulluksi tullut.

     
     
  3. #703
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    ei ihmistä oo tarkotettu pitkiin monogaamisiin suhteisiin o:

     
     
  4. #704
    Höyrykonkari DoM1-'s Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Raasepori
    Viestit
    315
    Sillon se menee hyvin jos suhde toimii kuin tyhjä kellari! että saa asioille aina vastakaikua ja sitä ei oo täytetty jo ennestään vanhoilla hillopurkeilla joista ei kukaan lopulta pidä eikä käytä mut ne vaan roikkuu sielä hyllyillä rasittamassa.
    Clearot + modit joiden noukalla ne on...
    //7v smoke-free!2020//

     
     
  5. #705
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jos sitä joutuu miettimään että heittäytyäkkö vai ei, niin ei kannata. Kun oikeanlainen ihminen tulee kohdalle niin ei siinä enää mietitä että panostaako vai ei ja kaiken likoon laittaminenkin on kiinni enintään uskalluksesta. Sitä saattaa yllättäen pyörtää kaikki aiemmat päätöksensä ja olla valmis tekemään vaikka mitä hullua. Naimisiin meno, lapsi tai pari ja kultainen noutaja saattaa äkkiä alkaa tuntua ihan hyvältä vaikka ennen olisi yökötellyt ajatukselle. Toki on silti ihan tervettä epäillä välillä että onko sitä ihan hulluksi tullut.
    Hullaantumisen joskus kokeneena niin ei siinä todellakaan järjellä mietitä. Myöhemmin sitten ajatellut, että kuin vitun tyhmä sitä pitää olla ja tehdä ihan järjettömiä asioita Mitään en siis kadu mutta olishan sitä voinut järjelläkin ajatella vaikka ihan mukavia muistojakin on jäänyt
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  6. #706
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    Hullaantumisen joskus kokeneena niin ei siinä todellakaan järjellä mietitä. Myöhemmin sitten ajatellut, että kuin vitun tyhmä sitä pitää olla ja tehdä ihan järjettömiä asioita Mitään en siis kadu mutta olishan sitä voinut järjelläkin ajatella vaikka ihan mukavia muistojakin on jäänyt
    Kyllähän se hullaantuneenakin kannattaa muistaa miettiä että mitäs sitten kun hullaantuminen helpottaa, onko silti potentiaalia. Mutta sen hullaantumisen tarkoitus on saada ihmiset etenemään elämässä, eihän sitä helposti uskalla onneaan kokeilla jos ajattelee kylmästi järjellä. Eikä silloin koskaan mitään saakkaan. Vituiks voi mennä mutta kyllähän kaikki sanoo että vanhana kadutaan tekemättömiä asioita eikä tehtyjä. Ei varmaan kukaan kadu tosissaan vaikkapa lapsiaan. Se taas saattaa kaduttaa kun vanhana tietää että jos kuolee asuntoonsa niin sitä ei kukaan huomaa ennen kuin naapurit on ihmetelleet tarpeeksi kauan hajua ja huoltomies löytää muumioituneena, tai ne 100 kissaa mummonmökissä syö pois ja jotkut autiotalojen kuvaajat bongaa sitten sun ja niiden 100 kissan luurangot joskus viiden vuoden päästä.

     
     
  7. #707
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Huoh, puheet kotona alkaa vahvasti viitata siihen suuntaan että pankkiin pitää mennä huutelee jos rahhoo sais lainaan. Eukko tuossa vaivihkaa vihjaili et isompaa kämppää pitäs katella. Samalla välähti pääkopassa et josko nyt sit samalla sais oman män caven hommattua myöntysköhän pankki jos räpsyttäs silmii ni antamaan ~200k lainan? Tarviis vaan 4h+k+s mahdollisesti

     
     
  8. #708
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Huoh, puheet kotona alkaa vahvasti viitata siihen suuntaan että pankkiin pitää mennä huutelee jos rahhoo sais lainaan. Eukko tuossa vaivihkaa vihjaili et isompaa kämppää pitäs katella. Samalla välähti pääkopassa et josko nyt sit samalla sais oman män caven hommattua myöntysköhän pankki jos räpsyttäs silmii ni antamaan ~200k lainan? Tarviis vaan 4h+k+s mahdollisesti
    Kerrohan toki sitten miten tämä tarina päättyi. Aikalailla samaa pyörii täällä mielessä!
    Kämppää pitäisi vissiin hieman toisaalta päin pääkaupunkiseutua katella ja varovasti ajatus karkaa tässä tilanteessa vuokralla asumisesta pankkilainan,ja omistusasunnon suuntaan..
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  9. #709
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja phage4i Näytä viesti
    Kerrohan toki sitten miten tämä tarina päättyi. Aikalailla samaa pyörii täällä mielessä!
    Kämppää pitäisi vissiin hieman toisaalta päin pääkaupunkiseutua katella ja varovasti ajatus karkaa tässä tilanteessa vuokralla asumisesta pankkilainan,ja omistusasunnon suuntaan..

    Sama vika, tosin kuopio/siilinjärvi akselilta. Mielummin sitä omaa maksaa pois ku jollekki muulle pitää ilmotella kui käy ja millasee päätyy

     
     
  10. #710
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Onpahan ollut taas pikkusen vaikeaa tässä muutaman viime viikon aikana. Ollaan tosiaan oltu kohta lähes kolme vuotta nykyisen tyttöystävän kanssa yhdessä (joista kaksi vuotta saman katon alla), eikä suhteessa ole mun puolelta ollut koskaan juurikaan valitettavaa. Tää mun emäntä on ihmisenä ja seurustelukumppanina ollut aina helppo ja joustava, juurikin sellainen joka mulle sopii.

    Hankin tyttöystäväni toukokuun lopussa töihin omaan työpaikkaani, joka työllistää melkoisen määrän porukkaa. Sain joitakin aikoja sitten vihjeen siitä, että emännällä olisi jonkun sorttinen ihastus päällä johonkin työkommuunimme jäseneen. Pohdin asioita mielessäni ja syrjäytin kaiken ajatellen, että kylläpä tuo tuosta varmasti ohi menee. Eräänä viikonloppuna, kun itse olin muualla illanvietossa, emäntä oli lähtenyt työporukan kanssa illanviettoon ja tottakai tämä kyseinen ihastuksen kohde oli mukana kyseisessä poppoossa. Siinä oli sitten illan aikana juotu ja tanssittu ja yhdessä vaiheessa tämä ihastus olikin myöntänyt olevansa myös ihastunut emäntääni. Siitäpä se alamäki sitten alkoi. Mitään ei ollut tapahtunut kyseisenä iltana, mutta emäntä otti asian seuraavana päivänä puheeksi ja kertoi minulle kaiken tästä episodista. Samalla paljastui, että hänen mielestään meidän suhteessa ei ole yhteyttä ja puuttuu muitakin elementtejä ja hän haluais muuttaa omaan kämppään ja opetella elämään itsenäisemmin, jonka jälkeen ois taas mahdollista harkita takaisin yhteen muuttoa. Sanoi myös, että meitä kumpaakin vaivaa läheisriippuvuus, jonka vuoksi emme kykene olemaan ilman toisiamme, ja tästä pitäis nyt päästä eroon.

    On se tuossa kämppiä jonkun verran katsellut, mutta vielä ei ole sopivaa löytyny. Ollaan sovittu, että pidetään taukoa suhteessa, mutta vähän kyllä pelottaa miten tässä käy. Varsinkin kun tiedän, että sillä on vieläkin suuria tunteita sitä työkaveria kohtaan, joka nyt on onneksi ollut parisuhteessa jo viisi vuotta. Tiedä mitä tapahtuis jos se ois vapailla markkinoilla. Saa nähdä mitä tässäkin tapahtuu, kovasti olen kyllä yrittänyt muodostaa päässä sopivaa skenaariota ongelmien ratkaisemiseksi. Pahinta ois, jos nuo kaksi päätyisivät yhteen ja joutuisin sitten työpaikalla katselemaan niitä, pää varmaan räjähtäis.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  11. #711
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Muista tämä: JOS se muijas tuosta teidän suhteesta lähtee, niin ET MISSÄÄN NIMESSÄ ota sitä enää koskaan takaisin. Jos se on valmis kolmen vuoden suhteen hylkäämään mahdollisen ohikiitävän ihastuksen takia, niin se tulee tekemään sen uudestaan ja uudestaan niin monta kertaa kun vaan sen annat sen tehdä.

    Vaikka tunnetkin olevas läheisriippuvainen, niin tee tuo ylläoleva pointti myös muijalle selväksi. Jos lähtee, niin takaisin ei ole tuleminen.

    Ja pessimisti (realisti?) minussa sanoo, että se haluaa sen takia muuttaa omaan kämppään jotta saa vapaasti touhuta tämän ihastuksen kanssa.

     
     
  12. #712
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ja pessimisti (realisti?) minussa sanoo, että se haluaa sen takia muuttaa omaan kämppään jotta saa vapaasti touhuta tämän ihastuksen kanssa.
    Tuosta olen itsekin aika satavarma. Ja mainitsi tuossa vielä että katselee mahdollisesti kämppiä tään ihastuksen asuinpaikan läheltä, koska pääsisi hänen kanssaan kimppakyydillä töihin. Voi jumalauta nyt sentään. Mukava vielä kun tää ihminen on aina ollut varmaan sympaattisin ja empaattisin henkilö mitä oon koskaan tuntenut, ja nyt hän ei osaa ottaa minun tunteita millään tavalla huomioon. Miltähän minusta mahtais tuntua ku se muuttais ihastuksen naapuriin ja alkais kulkemaan samalla kyydillä töihin? Jotenki saanu tuo ihastus hämärtämään realiteetit aivan täysin.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  13. #713
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos oot pelottavan näköinen/kokoinen, niin käy nyt ensi töikses leipomassa tätä ihastusta turpiin ja sano että pysyy kaukana sun naisesta

    Mutta oikeesti, ihastumisia tapahtuu itse kullekin pitkissäkin parisuhteissa ja ne yleensä on vaan semmoisia ohikiitäviä tapauksia. Ehkä sun kannattais yrittää puhua muijalles järkeä päähän, ja jos sitä ei saa puhuttua, niin sitten on parempi nostaa kädet pystyyn ja ruveta kantamaan sen kamoja rappukäytävään.

    "Helppo" tuosta suhteesta on vielä toistaiseksi poistua, mietipä jos olisitte yhdessä vielä 10 vuotta, naimisissa ja kolme lasta ja yhteinen laina, ja sitten taas tapahtuu tämmöinen ihastuminen? Kyllä mulla valitettavasti alkais tuossa jo varoituskellot soida.

    Perkele, en minä aina oo näin negatiivinen.

     
     
  14. #714
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40
    Eipä tuossa tilanteessa kannata muuta kuin asennoitua lähtemään suhteesta niin nopeasti kuin mahdollista ja etsiä uusi heila ja rakkaus, niin vältyt suurimmilta kivuilta ja riidoilta. Parisuhteesta ei tule yhtikäs mitään, jos toisella on tunteita ulkopuolista kohtaan, varsinkin voimakkaita. Hyvä resepti tulevaan sydänsuruille on se, että ole sinä se kuka lähtee, vaikka olosuhteet suhteessa olisivatkin päinvastoin. Silloin ratkaisu on ollut sun käsissäsi, eikä jää mitään jossiteltavaa ja katkeruutta.

     
     
  15. #715
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jos oot pelottavan näköinen/kokoinen, niin käy nyt ensi töikses leipomassa tätä ihastusta turpiin ja sano että pysyy kaukana sun naisesta

    Mutta oikeesti, ihastumisia tapahtuu itse kullekin pitkissäkin parisuhteissa ja ne yleensä on vaan semmoisia ohikiitäviä tapauksia. Ehkä sun kannattais yrittää puhua muijalles järkeä päähän, ja jos sitä ei saa puhuttua, niin sitten on parempi nostaa kädet pystyyn ja ruveta kantamaan sen kamoja rappukäytävään.

    "Helppo" tuosta suhteesta on vielä toistaiseksi poistua, mietipä jos olisitte yhdessä vielä 10 vuotta, naimisissa ja kolme lasta ja yhteinen laina, ja sitten taas tapahtuu tämmöinen ihastuminen? Kyllä mulla valitettavasti alkais tuossa jo varoituskellot soida.

    Perkele, en minä aina oo näin negatiivinen.
    En kokoinen, mutta ehkä näköinen. En kehtaa ihan alkaa kovin fyysiseksi tässä, mutta oon kyllä harkinnut että vois pienen juttutuokion järjestää.

    Tässä on tilanne nyt sen verran rauhoittunut, että se kämpänhakubuumi ei ole ollut niin kova ja ollaan taas lähennytty mystisesti jonkun verran. Pitää nyt vain tutkailla tilannetta ja tehdä sen pohjalta päätöksiä. Tuo erilleenmuutto tekis varmasti hyvää suhteelle, mutta toisaalta se antaa sitten taas vapaudet tehdä mitä tahansa toisen tietämättä.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  16. #716
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Tuo erilleenmuutto tekis varmasti hyvää suhteelle, mutta toisaalta se antaa sitten taas vapaudet tehdä mitä tahansa toisen tietämättä.
    Mutta sitten sä ainakin tietäisit, että minkälainen nainen se todellisuudessa on. Jos erillään asuminen menee hyvin eikä syrjähyppyjä tule, niin on helppo muuttaa taas yhteen. Toisaalta jos kaikki meneekin päin persettä, on siinä eroaminen helpompaa.

     
     
  17. #717
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Paljon helpommalla pääsisi ja voisi keskittyä työhönsä jos työpaikalle ei otettaisi vastakkaista sukupuolta. T: Erästä herkkua sillä silmällä tiiraileva

     
     
  18. #718
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä se silmäkarkki työpaikalla piristää. Äläkä vain tiiraile vaan iske kiinni Ei kuitenkaan kirjaimellisesti ettei tule syyte ahdistelusta...

     
     
  19. #719
    Netti deittailun sykkivässä maailmassa törmäsin naiseen joka erosi miehestään ilman sen kummempaa syytä. Kolme lasta ja kaikki hyvin. Sama työpaikka.

    Tahdon vain sanoa, että jos on lähteäkseen, niin lähtee. Ei tarvitse edes syytä. Ei nappaa, vaihtelua etc. Älä ankkuroi itseäsi. Vaikka kuinka nyt vituttaa, niin edessä on paljon uutta ja kummaa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  20. #720
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Onpahan ollut taas pikkusen vaikeaa tässä muutaman viime viikon aikana. Ollaan tosiaan oltu kohta lähes kolme vuotta nykyisen tyttöystävän kanssa yhdessä (joista kaksi vuotta saman katon alla), eikä suhteessa ole mun puolelta ollut koskaan juurikaan valitettavaa. Tää mun emäntä on ihmisenä ja seurustelukumppanina ollut aina helppo ja joustava, juurikin sellainen joka mulle sopii.

    Hankin tyttöystäväni toukokuun lopussa töihin omaan työpaikkaani, joka työllistää melkoisen määrän porukkaa. Sain joitakin aikoja sitten vihjeen siitä, että emännällä olisi jonkun sorttinen ihastus päällä johonkin työkommuunimme jäseneen. Pohdin asioita mielessäni ja syrjäytin kaiken ajatellen, että kylläpä tuo tuosta varmasti ohi menee. Eräänä viikonloppuna, kun itse olin muualla illanvietossa, emäntä oli lähtenyt työporukan kanssa illanviettoon ja tottakai tämä kyseinen ihastuksen kohde oli mukana kyseisessä poppoossa. Siinä oli sitten illan aikana juotu ja tanssittu ja yhdessä vaiheessa tämä ihastus olikin myöntänyt olevansa myös ihastunut emäntääni. Siitäpä se alamäki sitten alkoi. Mitään ei ollut tapahtunut kyseisenä iltana, mutta emäntä otti asian seuraavana päivänä puheeksi ja kertoi minulle kaiken tästä episodista. Samalla paljastui, että hänen mielestään meidän suhteessa ei ole yhteyttä ja puuttuu muitakin elementtejä ja hän haluais muuttaa omaan kämppään ja opetella elämään itsenäisemmin, jonka jälkeen ois taas mahdollista harkita takaisin yhteen muuttoa. Sanoi myös, että meitä kumpaakin vaivaa läheisriippuvuus, jonka vuoksi emme kykene olemaan ilman toisiamme, ja tästä pitäis nyt päästä eroon.

    On se tuossa kämppiä jonkun verran katsellut, mutta vielä ei ole sopivaa löytyny. Ollaan sovittu, että pidetään taukoa suhteessa, mutta vähän kyllä pelottaa miten tässä käy. Varsinkin kun tiedän, että sillä on vieläkin suuria tunteita sitä työkaveria kohtaan, joka nyt on onneksi ollut parisuhteessa jo viisi vuotta. Tiedä mitä tapahtuis jos se ois vapailla markkinoilla. Saa nähdä mitä tässäkin tapahtuu, kovasti olen kyllä yrittänyt muodostaa päässä sopivaa skenaariota ongelmien ratkaisemiseksi. Pahinta ois, jos nuo kaksi päätyisivät yhteen ja joutuisin sitten työpaikalla katselemaan niitä, pää varmaan räjähtäis.
    En haluaisi nyt mieltä pahoittaa mutta kyllä avovaimosi on jo päätöksen tehny. Veikkaan, että on siellä aiemmin muutakin tapahtunut kuin pelkästään tanssittu. Kotona vaan kerrotaan 1/3 tapahtuneesta kun vähän morkkis vaivaa. Kuulostaa vain, että ei halua sinun mieltäsi pahoittaa. Varmaan toisellakin suunnalla on mietitty uudenlaisia järjestelyjä.

    Tähän ei oikein voi muuta enempää sanoa kuin, että tsemppiä ja toivottavasti olen väärässä.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •