Sivu 28 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1824252627282930313238 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #541
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Täällä kanssa yhteiselo tullut päähänsä. Vuosi yritettiin korjata toisen tekemiä tuhoja, mutta kun tuntuu siltä että itse "uhrina" on ainoa joka yrittää. Uskomatonta toilailua ja valehtelemista vielä siihen päälle tuolta emännältä ja ainoa mikä tuntuu kiinnostavan on se miltä kaikki näyttää ulospäin, niin tähän päädyin. Mitäs tässä, viisi & puoli vuotta viemäriin ja nyt omaisuus ja koirat jakoon.

    Huvittaisi käydä tuolta sarjakuvahyllystä skannaamassa Ankardosta ruutu jossa todetaan että huoria kaikki tyynni, vaan enpäs viitsi, kun yritän kuitenkin pysyä positiivisena sen verran edes etten katkeroidu lopullisesti.

     
     
  2. #542
    Höyryttelijä SmoothZebu's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    47
    Nytt tuli sellanen fiilis että miks ees yritän enää ku tiedän että täst ei tuu ku paskaa niskaan. Muija (nykyinen X) tuli tänään himaan, oon tässä yrittäny puhuu rauhallisesti järkeviä mutt eihän siit mitää tuu ku toinen huutaa kurkku suorana että ei sunkaa voi normaalisti jutella ku haluut vaa ärsyttää mua. Noh tulipajan otettuu avain jo pois.
    Noh paras tässä jutussahan on se ku kuulemma käyn käsiks siihen ja oon käynny käsiks nii oli sen uudelle ihastukselle lähettäny viestin että käyn taas käsiks.... just joo... noh tuli puheluu sieltä että onks eksäl kaikki hyvon vai tuunko käymään kahvilla.
    Tuli tossa vaa ulkon kävellessä mieleen että mitä vittua teen täällä ku tää maailma ei oo näköjää tehty mulle.
    Jos nytt jotenki sais selkoo omiin ajatuksiin nii olis vitun jees mutt tuntuu silt että nää ajatukset pyörii luupilla.
    Sori sekava teksti mutt en ota ittestänikään enää selkoo.

    TOO MUCH OF ANYTHING IS BAD, BUT TOO MUCH OF GOOD WHISKEY IS BARELY ENOUGH!

     
     
  3. #543
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmoothZebu Näytä viesti
    Nytt tuli sellanen fiilis että miks ees yritän enää ku tiedän että täst ei tuu ku paskaa niskaan. Muija (nykyinen X) tuli tänään himaan, oon tässä yrittäny puhuu rauhallisesti järkeviä mutt eihän siit mitää tuu ku toinen huutaa kurkku suorana että ei sunkaa voi normaalisti jutella ku haluut vaa ärsyttää mua. Noh tulipajan otettuu avain jo pois.
    Noh paras tässä jutussahan on se ku kuulemma käyn käsiks siihen ja oon käynny käsiks nii oli sen uudelle ihastukselle lähettäny viestin että käyn taas käsiks.... just joo... noh tuli puheluu sieltä että onks eksäl kaikki hyvon vai tuunko käymään kahvilla.
    Tuli tossa vaa ulkon kävellessä mieleen että mitä vittua teen täällä ku tää maailma ei oo näköjää tehty mulle.
    Jos nytt jotenki sais selkoo omiin ajatuksiin nii olis vitun jees mutt tuntuu silt että nää ajatukset pyörii luupilla.
    Sori sekava teksti mutt en ota ittestänikään enää selkoo.
    Rauhotut vaa, käyt koisaa yön tai kaks kaverilla. Ilmotat exälle et on poissa siihen mennessä kun palaat.

     
     
  4. #544
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Rauhotut vaa, käyt koisaa yön tai kaks kaverilla. Ilmotat exälle et on poissa siihen mennessä kun palaat.
    Sehän on, avain otettu talteen, kai.

    Et enää päästä sitä sinne, lähet hetkeksi käymään jossain. Jos ei auta niin syyte kunnianloukkauksesta ja lähestymiskielto. Ja pesari varalle eteiseen jos mulkku saa ajatuksen tulla kylään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #545
    Höyryttelijä SmoothZebu's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    47
    Noniin eli homma on nyt edenny mukavasti eteenpäin. eXä tekee nytt muuttoilmotuksen ja nää tärkeimmät paperihommat kuntoon ja tavarat vaihtaa osotetta viikonlopun aikana. Ehkä tää olotila helpottuu ku saisin jostain pienemmän kämpän (en jaksa kävellä noit rappusii ylä ja alakerran välillä).

    TOO MUCH OF ANYTHING IS BAD, BUT TOO MUCH OF GOOD WHISKEY IS BARELY ENOUGH!

     
     
  6. #546
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #547
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Ihana

     
     
  8. #548
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Olisko foorumilainen?
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  9. #549
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vitun defu nyt mun pitää kattoa kaikki ton vidoet koska tää nauru loppuu

     
     
  10. #550
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Yyyyh, jakso puoli minuuttia.
    KGO & Twist

     
     
  11. #551
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Puoltoista minuuttia 5kk parisuhteessa, ei oo ruusuilla tanssimista :what: ei juma...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #552
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tuu tänne, mä voin syöttää sen koiralle.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #553
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Nytkö se on jo kaleppoakin haaremiin houkuttelemassa

     
     
  14. #554
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    "setupoimaan"
    Siellä otetaan sitten miehestä (ja "modista") mittaa!

     
     
  15. #555
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Meillä lähinnä emäntä sanoo että höylätään, mä sanon että heti kun on varaa ostaa veitsi tai tämmönen yhden terän ihme kilkkeineen..

    Sun rumuudesta on paha sanoa, ja kokeessa meidän koira hyppäs uhkaavassa tilanteessa emännän taakse uikuttamaan.. Ehkä se selviää kokeilemalla?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #556
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Koskas kaffitellaan?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #557
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286

     
     
  18. #558
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Miten tulikin tunne että nyt vaan ihan hiljaa,et vastaa mitään, huokaiset helpotuksesta jossei kysy enää uudestaan,etkä ota asiaa puheeks enää koskaan ni ehkä se unohtuu

    Mutta ihan asiallisesti puhuttuna niin eipä tässä oikein ole jarruina kuin emännän duuni ja rahapolitiikka, ja sitten tietty teidän menot, mutta kyllä se mielessä on ollut, harmittaa kun tuo virkistyskassa on vähän niukanlainen mutta kyllä asia on työn alla
    Toimishan tuo toisinkinpäin, mutta siinä tulee just se että perhe rajoittaa yllättävän paljon.. Ja toinen vielä tulossa, auta armias jos joku päivä täällä on kolme Harem-el-Barolea.. Piilottakaa naiset ja lapset, hyvännäköiset anopit saa jättää esille.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #559
    Höyryttelijä SmoothZebu's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    47
    noniin pojat.
    nytt olis niin että hommat hoidettu!!!! ero hoidettu alta pois ja muija ulkona kämpästä.
    nytt sitten alkaa tää totuttelu yksin olemiseen ja itsensä etsiminen. en oo meinaa ikinä asunu yksin.
    Tein itselleni sellasen lupauksen että en hosu enään parisuhde jutuissa tän yhteen muuton kanssa, hitaasti hyvä tulee!!!
    Vedin sitte kunnon perseet tänään ku piti välttää tota siivoomista himassa!
    ps. tääl olis kotiorjan paikka vapaana

    TOO MUCH OF ANYTHING IS BAD, BUT TOO MUCH OF GOOD WHISKEY IS BARELY ENOUGH!

     
     
  20. #560
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    ^kyllä se siitä lähtee arki rullaa!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •