Sivu 25 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1521222324252627282935 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #481
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tämä könsikäs ei valitettavasti oo homo, enkä mä nyt valehdellakaan viitti vaan teidän iloksi.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #482
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    höhö, lueskelin just aikasemmin tätä threadia ja meinasin sanoo jotain et on se helppoo kun asuu parisuhteessa miehen kanssa, nii ei tarvi noiden akkojen kans tapella kokoajan. tosin yhtälailla niitä ongelmia miestenkin suhteissa on välillä, mut ehkä ne on vähän erilaisempia.

     
     
  3. #483
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Eikös toinen aina ole se feministisempi? Tuossakin suhteessa.

     
     
  4. #484
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Nyt on pakko kysyä että jos osallisena on samaa sukupuolta olevien suhde niin missä ne kompastuskivet siellä on?
    itse ajattelen asiaa niin, että oli suhteessa olevat mitä sukupuolta tahansa, niin kyseessä kuitenkin on kaksi eri ihmistä ja ihmiset tuppaa olemaan monissa asioissa aika erilaisia ja siitähän niitä ongelmia yleensä syntyy. omassa suhteessa ei varsinaisesti mitään kompastuskiviä toistaiseksi ole ollut, mitä nyt jotain pientä ja nekin lähinnä jotain mielipide/ajatusmaailma eroavaisuuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Eikös toinen aina ole se feministisempi? Tuossakin suhteessa.
    tarkoitatko feminiimisempää? meillä ei ainakaan kumpikaan ole feministi voi toki olla, mutta ei välttämättä. monesti honppelit hakeutuu parisuhteeseen samanlaisen ihmisen kanssa mitä itse on. en tietenkään voi kaikkien puolesta puhua.

     
     
  5. #485
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kuukautiset hormoonimyrskyineen tosin eivät taida keikuttaa venettä?
    KGO & Twist

     
     
  6. #486
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kuukautiset hormoonimyrskyineen tosin eivät taida keikuttaa venettä?
    se on kyllä täysin totta. ja jos saisin valita että olisinko homo vai hetero, niin tämä riittää syyksi miksi valitsisin tämän tien millä olen jo

     
     
  7. #487
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Nyt on pakko kysyä että jos osallisena on samaa sukupuolta olevien suhde niin missä ne kompastuskivet siellä on?
    Molempien haarovälissä?


     
     
  8. #488
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo
    niin missä ne kompastuskivet siellä on?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Molempien haarovälissä?
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #489
    Mitäs sitten ku tulee paha riitä mies parilla, tappelut voi olla rajuja

     
     
  10. #490
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Molempien haarovälissä?

    Kiitos setä karvainen

     
     
  11. #491
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Mitäs sitten ku tulee paha riitä mies parilla, tappelut voi olla rajuja
    molemmat joo hakataan toisiamme käsilaukuillamme no ei meillä väkivaltaa harrasteta, mutta joo, turpaanhan siinä molemmat saa kun ei tarvi mitään vaimonhakkaajan mainetta miettiä jos vähänkään sellasta luonnetta löytyy

     
     
  12. #492
    Haha

     
     
  13. #493
    Tämä ketju laajeni nyt hyvällä tavalla . AP Barole kyllä lähti siitä, että täällä miehet saavat avautua (hetero)parisuhteestaan. Pistäisin kuitenkin painon tuolle miesten avautumismahdollisuudelle. Oli kumppanin sukupuoli sitten mitä tahansa.

     
     
  14. #494
    Kyllä mä tän nimenomaan miesten vuoroksi mielsin, enkä naisista valittamisketjuksi vaikka AP:sta sellanen kutina jäikin. Pitäis vissiin tämäkin joskus kattoa.

    Itellähän ei tänne paljon annettavaa ole, koska elämä on niin kivaa ja hauskaa. Vaan mikähän tässäkin on, että kirjottelen selvinkinpäin samanlaista skeidaa kuin känniperjantaisinkin.

     
     
  15. #495
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Täysin samaa mieltä kuiposen kanssa. Ihan yhtä lailla niitä ongelmia on homojen välisissäkin suhteissa. Toivottavasti tältä foorumilta ei löydy gay bashereita.

     
     
  16. #496
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    mä tulin vaan pyörähtämään vierailevana tähtenä, jatkakaa eipä mullakaan kauheasti annettavaa tähän ketjuun ole jos tämän illan homokyselytunti päätyi tähän

     
     
  17. #497
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kyllä mä tän nimenomaan miesten vuoroksi mielsin, enkä naisista valittamisketjuksi vaikka AP:sta sellanen kutina jäikin. Pitäis vissiin tämäkin joskus kattoa.

    Itellähän ei tänne paljon annettavaa ole, koska elämä on niin kivaa ja hauskaa. Vaan mikähän tässäkin on, että kirjottelen selvinkinpäin samanlaista skeidaa kuin känniperjantaisinkin.
    Eikai tätä ketjua ole pelkästään itkemiseen tarkoitettu? Semmosta reipasta miehisen itsetunnon kohotusta myös tässä tasa-arvoistumassa maailmassa Homostelijat on kanssa enämpi kuin tervetulleita, antaa hiukan perspektiiviä heterosuhteiden ongelmiin että onko se vaan naisissa vika vai parisuhteessa ylipäätänsä
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #498
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Toivottavasti tältä foorumilta ei löydy gay bashereita.
    Nolo myöntää, mutta piti katsoa Googlesta mitä "gay basher" tarkoittaa... On täällä riitaa haastettu ties minkä tekosyyn varjolla. Toivottavasti ei jatkossa tämän(kään)


    Lainaus Alkuperäinen postaaja blxblt Näytä viesti
    mä tulin vaan pyörähtämään vierailevana tähtenä, jatkakaa eipä mullakaan kauheasti annettavaa tähän ketjuun ole jos tämän illan homokyselytunti päätyi tähän
    En minä - eikä kai kukaan muukaan kaiketi - odottanut sinulta sen kummempaa "avautumista". Ajatukseni vain oli, että jatkossa tänne voi kirjoitella miehet ketjun aloitusideaa laajemmalla skaalalla


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Eikai tätä ketjua ole pelkästään itkemiseen tarkoitettu? Semmosta reipasta miehisen itsetunnon kohotusta myös tässä tasa-arvoistumassa maailmassa Homostelijat on kanssa enämpi kuin tervetulleita, antaa hiukan perspektiiviä heterosuhteiden ongelmiin että onko se vaan naisissa vika vai parisuhteessa ylipäätänsä

     
     
  19. #499
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    En minä - eikä kai kukaan muukaan kaiketi - odottanut sinulta sen kummempaa "avautumista". Ajatukseni vain oli, että jatkossa tänne voi kirjoitella miehet ketjun aloitusideaa laajemmalla skaalalla
    se oli vaan huonoa sarkasmia

     
     
  20. #500
    Pitääköhän ulosantia alkaa parantamaan sillä keräilen väärinymmärryksiä jatkuvalla syötöllä. Tarkemmin mietittynä tainut olla mukana koko elämän. Vaan enpä tiedä jaksanko tehdä aiheesta ongelmaa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •