Sivu 21 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223242531 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #401
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin aito wifebeater on fleece kautta flanelli puunhakkaajan paita.

    Liite 10746
    " The term "A-shirt" is short for "athletic shirt" because it is often worn in sports, such as basketball and track-and-field events. In the United States, it is also known colloquially as a tank top or by its pejorative nicknames, wife-beater or guinea tee (which come from cultural stereotypes of a former era when they were considered an underwear-only type of clothing and wearing one in public was alleged to connote low social class). "
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #402
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Rekkamies ajaa säällä kuin säällä!
    Mitä vanha lavettikuski sanoi lihavasta naisesta?

    ..."Mitä leveämpi lavetti..sitä tasaisempi kyyti!"


    Tuosta teidän kakkoskeskustelusta olen sitä mieltä että suihinottoa perseseksin jälkeen kannattaa välttää tai muuten koko hommasta jää vain paskan maku suuhun!

     
     
  3. #403
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    "Mitä rumempi reppu sitä paremmat eväät"
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #404
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Erään "tutun" baariasukin (entinen emäntä oli siis baarimikkona ja ko. tyyppi oli paikan vakioasiakas, jonka toilailuita tuli seurailtua kun odottelin emäntää pääseväksi töistä) iskulauseita, kun toki oli alkuun ottanut ~viikon rohkasevia: "Ei se järvi soutamalla kulu" ja "Anna ny; mä tiiän, että sulla on"..
    Jostain syystä kyllä aina poistu baarista yksinään..

     
     
  5. #405
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Joskus ku ovel ollu töissä ni tullu naikkone siihe notkumaan kännissä kun käki, kysy suoraa et lähenkö sen mukkaan, tokasin et ei oikein keske työvuoro lähtee mihinkää... siihen naikkone tuumas et vitun homo ja läimäytti laukulla.... oli taas semmone wtf olo

     
     
  6. #406
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Tänää juttelin EXÄN kanssa ja tuli harvinaisen selväksi et se o vittumoinen vain itteensä ajatteleva paska.. ei ollenkaan ota huomioon et toisestakin voi tuntua pahalle. Nyt tajusin vasta kunnolla ettei meil mitää tulevaisuutta ole. Eniten vituttaa et se kaikki mitä yhdessä tehty/koettu hyvät hetket ohittaa olankohautuksella. Tuntuu et se ois tunteeton paska.. Nyt ruetaan omaa elämää laittamaan kohdilleen ja teen asiat perkele just niinkuin tahdon.. Perkules eiku uutta matoo koukkuun. Oon päättänyt etten anna tään minua lannistaa vaikka nyt onkin yksinäinen joulu tiedossa. Säästyypähän nekin rahat mitkä ois sen kanssa jouluu menny, ostelen vittuillessani kaikilla rahoilla vapovermeitä...

     
     
  7. #407
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonic Näytä viesti
    Tänää juttelin EXÄN kanssa ja tuli harvinaisen selväksi et se o vittumoinen vain itteensä ajatteleva paska.. ei ollenkaan ota huomioon et toisestakin voi tuntua pahalle. Nyt tajusin vasta kunnolla ettei meil mitää tulevaisuutta ole. Eniten vituttaa et se kaikki mitä yhdessä tehty/koettu hyvät hetket ohittaa olankohautuksella. Tuntuu et se ois tunteeton paska.. Nyt ruetaan omaa elämää laittamaan kohdilleen ja teen asiat perkele just niinkuin tahdon.. Perkules eiku uutta matoo koukkuun. Oon päättänyt etten anna tään minua lannistaa vaikka nyt onkin yksinäinen joulu tiedossa. Säästyypähän nekin rahat mitkä ois sen kanssa jouluu menny, ostelen vittuillessani kaikilla rahoilla vapovermeitä...
    Oikea asenne
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #408
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

     
     
  9. #409
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonic Näytä viesti
    Tänää juttelin EXÄN kanssa ja tuli harvinaisen selväksi et se o vittumoinen vain itteensä ajatteleva paska.. ei ollenkaan ota huomioon et toisestakin voi tuntua pahalle. Nyt tajusin vasta kunnolla ettei meil mitää tulevaisuutta ole. Eniten vituttaa et se kaikki mitä yhdessä tehty/koettu hyvät hetket ohittaa olankohautuksella. Tuntuu et se ois tunteeton paska.. Nyt ruetaan omaa elämää laittamaan kohdilleen ja teen asiat perkele just niinkuin tahdon.. Perkules eiku uutta matoo koukkuun. Oon päättänyt etten anna tään minua lannistaa vaikka nyt onkin yksinäinen joulu tiedossa. Säästyypähän nekin rahat mitkä ois sen kanssa jouluu menny, ostelen vittuillessani kaikilla rahoilla vapovermeitä...
    Toi on toisaalta helvetin hyvä juttu että tulee tuollainen realisaatio, eipähän hukkaa tosiaan aikaa haikailemalla toisen perään. Iso peukku ja tsemppiä sulle, muistat vaan ettet sä tätä elämää kenenkään muun kuin itsesi vuoksi elä että jos joku ei nyt tai tulevaisuudessa just oikealta tunnu niin sitä ei tarvitse tehdä.

     
     
  10. #410
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Tänään verenmaku suussa hirvimetsällä ajomiehenä aivoja tuulettamassa.. Ihan hyvää tekee eräily välillä.

     
     
  11. #411
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Toivottavasti vain vertauskuvallisesti?
    KGO & Twist

     
     
  12. #412
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    On muuten mieltäpiristävää touhua
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #413
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Ennen kävin ahkerasti hirvimetsällä exän kaa ollessa jäi sekin vähemälle..

     
     
  14. #414
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonic Näytä viesti
    Ennen kävin ahkerasti hirvimetsällä exän kaa ollessa jäi sekin vähemälle..
    Se itsessään on paha merkki. Nykyisen kans sanoin alkumetreillä et oon muuten sit syksysin viikonloput metsällä, jos meinaat vierellä pysyä niin siihen on tottuminen Turha jättää hyvää harrastusta pois naisen takia, jos se susta välittää niin kyllä se tilaakin antaa tarvittaessa kun tohdit nostaa kissan pöydälle Siis seuraavan naikkosen kans
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #415
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Se itsessään on paha merkki. Nykyisen kans sanoin alkumetreillä et oon muuten sit syksysin viikonloput metsällä, jos meinaat vierellä pysyä niin siihen on tottuminen Turha jättää hyvää harrastusta pois naisen takia, jos se susta välittää niin kyllä se tilaakin antaa tarvittaessa kun tohdit nostaa kissan pöydälle Siis seuraavan naikkosen kans
    Jos toinen osapuoli on tietyn ajanjakson vk-loppuisin pois niin ei sen pitäisi olla ongelma. Itse ainakin olisin tyytyväinen kun saisin olla yksin välillä
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  16. #416
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Nyt seuraavaksi alkaa sit muijan metsästys ku hirvijahti loppuu.. Onneksi silloin ei tarvia huomioväreissä keikkua. :-) :-P

     
     
  17. #417
    Tonic pian ollaan samassa pisteessä. Täällä sama että yhteinen menneisyys oli olankohautuksen arvoinen. Tuon kun tajuaa minkä sinä nyt niin olo lähtee kyllä huimaan nousuun.

     
     
  18. #418
    Tonicille voimia edelleen...hyvä biisi vaikkei kaikkea kuvastakaan sun maailmasta mutta....hieno mies olet ja voit puhua asiasta ym...Ihan vi..n varmasti on vaikeaa.

    Popeda: Elän itselleni - YouTube

    Askel kerrallaan ja eteenpäin...

     
     
  19. #419
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonic Näytä viesti
    Nyt seuraavaksi alkaa sit muijan metsästys ku hirvijahti loppuu.. Onneksi silloin ei tarvia huomioväreissä keikkua. :-) :-P
    Uutta putkeen ja kohti uusia seikkailuja tykki tanassa.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  20. #420
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Tänään savosta porukoilta takas lappeenrantaan kotio. Kyl se välillä kuljetaan syvissä vesissä mut ei mahda mittään. Nyt eteenpäin pilke silmäkulmassa ja toivo sydämmessä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •