Sivu 13 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39101112131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 290

Aihe: Paljon poltit röökiä ja millaisilla nestemäärillä nyt menet?

  1. #241
    Maxi askin verran meni päivässä sen 6vuotta, nyt menee 20ml päivässä 3mg/ml 😏

     
     
  2. #242
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä en saa kulutettua nautiluksen kanssa mtl tyylillä enempää kuin 5 ml päivässä. Miten te jotkut pystytte jopa 20 ml päivässä? Vedättekö suoraan keuhkoon vaiko imutteletteko te kokoajan vaiko sekä että? Ihan mielenkiinnosta kyselen..? Itse olen ajatellut suoraan keuhkoon tyyliä, mutta mulla on niin herkkä kurkku että ei ainakaan 12mg niksoja kestä kuin pari imua ja sitten kyllä yskittää

     
     
  3. #243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä en saa kulutettua nautiluksen kanssa mtl tyylillä enempää kuin 5 ml päivässä. Miten te jotkut pystytte jopa 20 ml päivässä? Vedättekö suoraan keuhkoon vaiko imutteletteko te kokoajan vaiko sekä että? Ihan mielenkiinnosta kyselen..? Itse olen ajatellut suoraan keuhkoon tyyliä, mutta mulla on niin herkkä kurkku että ei ainakaan 12mg niksoja kestä kuin pari imua ja sitten kyllä yskittää
    Silläpä, sillä vajaaa 20ml päivässä vaikka tehot on jotain 25W vaan.

    Kunnon usvadripperillä tai dual-RBA tankilla ja yli 50W tehoilla nuo luvut voi vielä tuplata jos kaiken aikaa niitä käyttää.

    Magmaa/Origenia käytän dripprereinä itse. Makukoneita eikä tarvita isoja tehoja. Magmankin rakennen aina single.coililla, siinä on ilmansäätö myös sitä varten.

     
     
  4. #244
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jos joku ihmettelee että miksi mietin suoraan keuhkoon vetoa niin siksi mietin että kun tupakin himo on mulla edelleen kova ja mtl tyylillä saan istua parvekkeella sen 15 minuuttia ennenkuin tunnen saaneeni tarpeeksi niksoja yhden tupakin verran... Välillä tuntuu että olis muutakin tekemistä kuin istua parvekkeella päivät pitkät yrittämässä imeä sitä niksaa... Jos siis suoraan keuhkoon imemällä pääsis nopeammin sieltä pois..? En tiedä kun en ole kokeillut suoraan keuhkoon oikeanlaisilla laitteilla vielä

     
     
  5. #245
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Jos joku ihmettelee että miksi mietin suoraan keuhkoon vetoa niin siksi mietin että kun tupakin himo on mulla edelleen kova ja mtl tyylillä saan istua parvekkeella sen 15 minuuttia ennenkuin tunnen saaneeni tarpeeksi niksoja yhden tupakin verran... Välillä tuntuu että olis muutakin tekemistä kuin istua parvekkeella päivät pitkät yrittämässä imeä sitä niksaa... Jos siis suoraan keuhkoon imemällä pääsis nopeammin sieltä pois..? En tiedä kun en ole kokeillut suoraan keuhkoon oikeanlaisilla laitteilla vielä
    Itse aikanaan testailin satunnaisesti suoraan keuhkoon, ja ei hirveän hyvältä tuntunut. Silti tuli vaan jatkettua kokeiluja, ja pikku hiljaa siitä tuli sitten tapa. Oikeastaan sama homma kuin tupakanpolton aloitus aikanaan, eli vähän "väkisin" alussa. Ehkä tämä on sitä, kun mikään ei riitä? Tiedä sitten, onko fiksua vai ei, näillä kuitenkin mennään.

    Nyt ei varmaan enää edes osaisi poskareita vedellä, suoraan höyryt kitusiin ja nestettä kuluu paljon. Maltillisilla tehoilla tulee sentään höyryteltyä, kuten Twistedkin, muuten voisi nestekulutus olla jotain ihan muuta.
    "Not a bad life really"

     
     
  6. #246
    Ei kannata Benjin yhtäläisyysmerkkiä vetää, mutta noin kuukauden sekahöyryttely/polttaminen jäi mulla pois kun rupesin vetään suoraan keuhkoon. Nautiluksella !! Ei paras laite siihen tosiaan.

    Välttelee liian isomassaisia coileja (vaikka ne muotia onkin), ja jos ato mahdollistaa, pyrkii rakentaan yhdellä coililla. Pysyy tehot järjellisissä luvuissa. Silti hyvät höyryt ja pilvetkin.

    Poskareita en varmaan minäkään enää osaisi vetää.

     
     
  7. #247
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Kyllä ne poskarit menee ihan luonnostaan, ainakin röökin kanssa. Kokeilin meinaan tossa taannoin kännipäissäni parilla tupakalla ja kyllä oli saatanan hyvää ja ei kyllä käyny mielessäkään että olisin suoraan keuhkoon...! Ei silti jääny yhtään tekeen mieli tupakkaa, voin siis sanoa että irti ollaan arkunnauloista.
    e. Noin maxi aski Camelia (30patukkaa) päivässä meni, nykyään pari desiä 6mg:sta kuussa!

     
     
  8. #248
    Noin 20 meni päivässä ja nykyään 10-20ml 0.5-1mg.

     
     
  9. #249
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja miikahanse Näytä viesti
    Noin 20 meni päivässä ja nykyään 10-20ml 0.5-1mg.
    Hyvä! Noin vähillä niksoilla

     
     
  10. #250
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla edelleen se ongelma että keuhkot tuntuvat kärsivän kummallisesta "vakuumi" tilasta..? 33 vuotta meni yli askin päivässä ja nyt mtl höyryillä menty nelisen kuukautta ja kulutus on noin 6ml päivässä ja 11% niksoilla. (nautiluksen tankki ja siinä 12,7 watin tehoilla). Niksaa en huomaa tarvitsevani mutta tämä kumma tunne keuhkoissa häiritsee edelleen ja tuntuu aika ilkeeltä... No, pakko sen on helpata jossain vaiheessa.

     
     
  11. #251
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei kannata Benjin yhtäläisyysmerkkiä vetää, mutta noin kuukauden sekahöyryttely/polttaminen jäi mulla pois kun rupesin vetään suoraan keuhkoon. Nautiluksella !! Ei paras laite siihen tosiaan.

    Välttelee liian isomassaisia coileja (vaikka ne muotia onkin), ja jos ato mahdollistaa, pyrkii rakentaan yhdellä coililla. Pysyy tehot järjellisissä luvuissa. Silti hyvät höyryt ja pilvetkin.

    Poskareita en varmaan minäkään enää osaisi vetää.
    Köhköh, auts! Tuli hyvät pilvet joo nautiluksella suoraan keuhkoon. Tosin otti kurkunpäähän niin että oli pieni yskimistuokia tuossa...

     
     
  12. #252
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Köhköh, auts! Tuli hyvät pilvet joo nautiluksella suoraan keuhkoon. Tosin otti kurkunpäähän niin että oli pieni yskimistuokia tuossa...
    Heh
    Ei edes tee mieli kokeilla keuhkoonvetoa, ei millään laitteella. Röökiäkään en suoraan keuhkoon vetänyt, niin miksi pitäis höyryä vetää suoraan keuhkoon

     
     
  13. #253
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Heh
    Ei edes tee mieli kokeilla keuhkoonvetoa, ei millään laitteella. Röökiäkään en suoraan keuhkoon vetänyt, niin miksi pitäis höyryä vetää suoraan keuhkoon
    No mulla ongelmana tämä vakuumin tunne keuhkoissa joka kylläkin hieman helpottaa kun höyryttelee, mutta kun en jaksais parvekkeella istua puoli päivää... Siksi vaan mietin että jospa saisin tuon ilkeän tunteen pois vetämällä enemmän litkua suoraan keuhkoon. Vaan ei mun herkkä kurkku ainakaan ihan heti nyt näytä kestävän sitä

     
     
  14. #254
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    13
    Aski meni ennen päivässä. Nestettä menee nyt 10-20ml riippuen päivästä(työ/vapaa).

     
     
  15. #255
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Yli aski meni päivässä. Nestettä 15-20ml (3mg).

     
     
  16. #256
    Röökiä meni parhaillaan 2 askia päiväs. Viimesinä vuosina 1 ja ihan lopussa 10 röökii päiväs. Lopetin seinään sähköröökil. Töissä aina mukana evod, joku pienempi subilaite ja yks teholaite. (vaihtelee siis) Yks tankki eewokilla 12-18 mg ja päälle 5 ml 5 mg subeilla. Eli 6.6 millii päiväs.

     
     
  17. #257
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    5
    Enimmillään meni reilut toppa päivässä. Nykyään menee 3-5 tupakkaa ja semmoset 5-8ml 5mg nestettä menee niitten päälle.

     
     
  18. #258
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Lidlin peltirasiasta meni työpäivän iltana 3-4 kpl, vapaapäivinä sitten se rasiallinen. Nyt 12-18mg nestettä 3-4 ml. Saksan reissulta jäi pari rasiaa pikkusikareita, joita saatan yksittäisen polttaa silloin tällöin, mutta järjettömän paha maku siitä jää. Jahka nuo loppuu, niin lisää en aio ostaa.

     
     
  19. #259
    VapeTrix
    Vieras
    5-10ml päivässä niksat 1mg toki kuppia ottaes saattaa mennä jopa 50ml

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  20. #260
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Hyvin teillä höyryt ja niksat menee näköjään. Ei ollut mitään huolestuttavaa luettavaa Kunhan VapeTrix ei ota kuppia ihan joka päivä...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •