Sivu 12 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 289101112131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 290

Aihe: Paljon poltit röökiä ja millaisilla nestemäärillä nyt menet?

  1. #221
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    87
    Itsellä tupakointia oli takana noin 8 vuotta. Nykyään menee 2-3mg nestettä noin 20-25ml/pvä, jos makutestauksia ei lasketa

     
     
  2. #222
    8-15 sinistä röökiä päivässä (viihteellä helposti kaks askia). Poltin n. 10 vuotta. Nykyään 12mg nestettä menisikö joku 6ml päivässä (tankki 2ml). Tulee kyllä vedettyä enemmän, varsinkin jos on kotosalla päivän tai vklopun höyryttelen koko ajan mutta ei kuitenkaan tarvitse täyttää tankkia kuin ehkä kahdesti päivässä.

     
     
  3. #223
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Pieksämäki
    Viestit
    37
    Polttaessani röökiä taisi mennä se 15-20 kpl päivässä. Nyt nestettä menee se 2 kpl 3,5ml tankkia päivässä nesteen niksapitoisuuden ollessa 3mg. En millään muista, että olenko tähän jo vastannut
    Sähköistä nikotiini-inhalaattoria käyttäjä lähihoitaja.


    Laitteistona:
    Sigelei Fuchai 213 + Aspire Cleito 120
    Vaporesso Nano + Aspire Cleito
    Koopor plus 200w
    Ijoy Limitless rdta

     
     
  4. #224
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2016
    Sijainti
    Korpikuusen kannon alla...
    Viestit
    11
    Röökiä meni 26vuotta kartsa viikkoon... Nyt 1mg nestettä 100ml noin 3-4 päivää

     
     
  5. #225
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Tupakkaa meni reilu maxiaski päivässä, yritin vähentää ja siirryin pikkusikaireihin idealla että niitä kuluisi vähemmä. No parikymmentä niitäkin savusi päivittäin. Nyt 10-15 ml päivässä 1 mg vahvuudella.

     
     
  6. #226
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Jeps, tuo pikkusikaritouhu on ihan ittensä kusettamista, reilu aski kamelia vaihtu pariin Lidlin peltirasiaan päivässä. Nyt menee ~3-4mg, paha sanoa millejä, mutta arviolta kymmenen pintaan. 3 kuukautta tuli tuossa vasta täyteen höyryvoimalla.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  7. #227
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Vihreää L&M:ää meni normiaski päivässä, nyt menee 5mg nestettä n.7ml/pv. Tänään tein 1l 4mg pohjaa, seuraava erä pitää taas laimentaa.
    Päivitystä tähän lähes vuodentakaiseen tilanteeseen. Nesteet laimentuneet 0,5mg vahvuuteen mutta kulutus lisääntynyt n.15ml/pv luokkaan, kun tehot ja drippailu vähän lisääntynyt.
    Spoileri!

     
     
  8. #228
    Sinistä L&M:ää meni aski päivässä. Nyt 4mg / ~10ml päivässä. Pari vuotta ilman analogista; aloitin 18mg litkuilla.

     
     
  9. #229
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    30
    Malboroa reilu aski päivässä yli 30 vuotta nyt 2 vuotta höyryttelyä alotus niksat 18mg tällähetkellä 1-2mg 8ml päivässä

     
     
  10. #230
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    33 vuotta yli askin päivässä. Nyt 3kk höyryillä ja 1.2% niksoilla. Koitin 0.8% niksoilla ensin mutta veti hermot liian kireälle. Laitteena Nautilus ja 40w modi. Nestettä menee mtl tyylillä noin 6ml päivässä.

     
     
  11. #231
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Jeps, tuo pikkusikaritouhu on ihan ittensä kusettamista, reilu aski kamelia vaihtu pariin Lidlin peltirasiaan päivässä. Nyt menee ~3-4mg, paha sanoa millejä, mutta arviolta kymmenen pintaan. 3 kuukautta tuli tuossa vasta täyteen höyryvoimalla.
    Mullakin meinas karata homma käsistä kun menin ostamaan pikkusikareita. Siinä käy huonosti tosiaan. Onneksi sain pidettyä niin että jäi vain vajaan viikkoon se leikki.

     
     
  12. #232
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Benji haluaa olla erilainen ongelmanuori..... Kun yleisesti käytetään niksoista mg lukemia tyyliin 8mg, niin ehei se benjille käy. Pitää brassailla 0,8% niksoilla.

    Varsinkin ketjuissa joissa pyörii aloittelijoita. Ovat muutenkin sekaisin mitä mitäkin tarkoittaa.

    Pitäisikön aloittaa puhumaan millimooleista, kuullostaisi paljon fiinimmälle kuin rahvaat prosentit ja milligrammat.

    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #233
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Pää kii Beenari! Mä en itekään tiedä että miten... Mutta nyt tiedät kun sanoit! Puhutaan milleistä sitten Mä oon viime aikoina höyrytellyt sellaisia valmisnesteitä joissa lukee noi prosentit ja siksi jäi kait päälle tämä "väärä" tyyli. Yritän parantaa tapani

     
     
  14. #234
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä oon viime aikoina höyrytellyt sellaisia valmisnesteitä joissa lukee noi prosentit ja siksi jäi kait päälle tämä "väärä" tyyli.
    Anna mä arvaan, nesteet on kotoisin sellaisesta maasta missä on vieläkin käytössä kummallisia mittayksiköitä kuten jaardi, gallona, unssi jne. idioottimaisuuksia. Lämpötilojakin mittaavat ei-lineaarisella asteikolla.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  15. #235
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Aivan... Liberty flights UK.

     
     
  16. #236
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Pää kii Beenari! Mä oon viime aikoina höyrytellyt sellaisia valmisnesteitä joissa lukee noi prosentit
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Anna mä arvaan, nesteet on kotoisin
    ALKOSTA

     
     
  17. #237
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Hahhah! Hyvin vedetty!

     
     
  18. #238
    Höyrähtänyt Fume Knight's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Imatra
    Viestit
    24
    Itsellä takana 6 vuotta päivittäistä tupakointia, sitten enää satunnaista. Höyrytellyt jo neljä vuotta, mutta tosissaan kunnon vehkeillä vasta kuukauden.
    Cinder And Fume Foul The Air We Breathe.

     
     
  19. #239
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    aski vihreetä bonusta meni per päivä viimeisinä vuosina, hönössä sitten enempi, kolmisen vuosikymmentä kaikkiaan. nyt kahdeksantena höyryttelykuukautena 2 mg/ml nesteet, kulutus jotain 10-20 ml päivässä riippuen sillä hetkellä käytössä olevasta tankista...

     
     
  20. #240
    37 vuotta ja noin 30 sätkää per päivä. Nyt muutama vuosia ilman. Niksoissa oleellista on menthol (nikotiinin lisäksi . Vahvuudet vain siinä alle 10 mg kieppeillä mutta määrä sen sijaan on suuri, liki 10 ml päivässä.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •