Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 46

Aihe: Paulsaar -sähköröökin makuvaihtelu henkosien välillä

  1. #21
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Joo ja pitää muistaa, että aika pieni osa ihmisistä jaksaa olla millään tavalla kiinnostuneita ohmeista, volteista, wateista, tai niiden keskinäisestä suhteesta. Suuri osa niistäkin ketkä vaivautuu miettimään noita kolmea, ei todellakaan jaksa alkaa perehtyhmään mikrocoileihin tai subohmeihin tai varsinkaan alkaa itse rakentelemaan mitään. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään, tosin en siksi etteikö rakentelu kiinnostaisi vaan siksi, etten osaa. Yleensä halutaan ostaa jotain helppoa joka toimii. Analoginen tupakka kuitenkin on aika yksinkertainen käyttää ja ostaa. Tämän takia luulen, että aika moni joka haluaa kokeilla sähkötupakkaa ostaa tuotteensa sieltä mistä ne helposti saa, niin laitteet kuin nesteet. Googlella on tässä todennäköisesti aika suuri rooli, sikäli kun näitä laitteita tai varsinkaan nesteitä ei K-kaupasta saa.

     
     
  2. #22
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Kannattaa muistaa että, Paulsaaren "tehoakuissa" eli egoissa ei ole sitten ego liitintä. Taitaa olla 901 (?) liittimellä, joten normi evodit ei käy ilman adapteria.
    Muistaakseni oli juttua siitä, että heillä on ihan oma kierre, joka estää muiden atojen käyttämisen.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  3. #23
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Muistaakseni oli juttua siitä, että heillä on ihan oma kierre, joka estää muiden atojen käyttämisen.
    Juu se on 510 niinku "väärinpäin"
    Yritin aikoinaan etsiä tuota kierrettä tai jotain sovitinta väliin.. Ei oleee

    E: eli ei käy 901



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  4. #24
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kai niissä jotain laatuvaihtelua tms koska mun ps akkuun kävi ego kierteiset ilman adapteria ja 901 adapteri toimi kans. Alkuvuodesta ostettu.

     
     
  5. #25
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Kai niissä jotain laatuvaihtelua tms koska mun ps akkuun kävi ego kierteiset ilman adapteria ja 901 adapteri toimi kans. Alkuvuodesta ostettu.
    Setä oli jonkun sellasen perus tikun hommannut ja kyseli atoja siihen.. Wanhoilta ajoilta omistin sillä hetkellä atoja kannoilla 510, 901, 808, 801, 108, 4081 ja pari jotain mitä en edes tiedä mitä oli.. Mitkään niistä ei käynyt, mutta selvästi samat 510 -kierteet oli akussa kun yleensä on atossa



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kusilaari Näytä viesti
    Kaipa se on pakko myöntää että erehdyin ostamaan PaulSaaren 30€ pakkauksen eikä kyllä oikein 2vk jälkeen sauhuttelu kelvannut kyseisellä laitteella pisti vituttaan huolella että marssin edesmenneen NPV:n tiloihin ja EgoT alotuspakkaus: lautauskotelollla, perus clearolla,650mah akulla + Kangerin Evodilla ja AI ETTÄ MAAILMA AVARTUI. meinasin heittää koko PS:n mäkeen mut mutsi innostu sauhutteleen PS:llä, eipä se vissää haittaa sitä ku käyttö kuitenkin niin ei aktiivista että ato ehdi edes kuivahtaa kuin mun käytössä. Mutta kyllä tohon ainakin omaan PaulSaareen kävi Evodin ihan heittämällä kierteet on lyhyet mut kyllä jonkinlaile savuttelu onnistuu helposti. En nää enään PS:n tuotteissa mitään järkeä ku PS akulla poltin myös vahingossa oman ensimmäisen EVODIN (r.i.p) koska vissiin näissä akuissa ei ole 10sek katkasua kuin yleensä muissa.

    Johtopäätökset Paul Saaresta: kusetus paskaa, helposti napsivat kusetuksen uhreja tuotteillensa ku googlessakin ykkösosumana hakusanalla sähkötupakka ja liike sijaitsee liian kätevästi helsingin keskustassa Clearo: täyttä paskaa toimii ja ei toimi paskat höyryt jokatapauksessa. Akku ihan ok "bäk uppina" mutta mun mielestä silti paskaa. maut ja litkut : paskaa .Koko tuotanto paskaa

    Heittäkää mäkeen Paul Saaret ja kunnon vehkeet puff.fi tai yms. tilalle
    kaverilla jo paskonu 4 akkua paul saarelta tilatuista vehkeistä

     
     
  7. #27
    No, se sentään vähän lohduttaa, että jos sillä tietoa hakevalla on käytössä WOT (Safe Browsing Tool | WOT (Web of Trust)) niin PaulSaar linkin kohdalla google haussa on keltainen merkintä. Eli ei välttämättä tule klikattua. Tarpeeksi moni WOT:n käyttäjä jos pistäisi rankingit PaulSaar sivustosta niin eiköhän se punaiseksikin vielä muuttuisi

     
     
  8. #28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Setä oli jonkun sellasen perus tikun hommannut ja kyseli atoja siihen.. Wanhoilta ajoilta omistin sillä hetkellä atoja kannoilla 510, 901, 808, 801, 108, 4081 ja pari jotain mitä en edes tiedä mitä oli.. Mitkään niistä ei käynyt, mutta selvästi samat 510 -kierteet oli akussa kun yleensä on atossa
    Traditionalissa on tietääkseni 808D-kierteet. Uusissa tehoakuissa on eGo-kierteet ja vanhemmassa jotkut muut. Kaikki tämä perustuu omaan haalittuun tietoon ilman omakohtaista kokemusta. Eli jos jotain kaveria pitää jeesiä niin noilla pystyy auttamaan.

     
     
  9. #29
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    2
    Omassa Paul Saarissa on egomaiset liittimet, mutta ei ego-liittimet. Ne ovat jotenkin lyhyemmät eikä siihen saa kiinni ego-kierteisiä tai 510-kierteisiä vempeleitä. Esmes iClear 16 eikä Kanger Pro tank voi liittää siihen. Tosin jostain syystä Kangerin MT3S menee siihen kuin jalka sukkaan. Akku taitaa muuten olla identtinen egon vastaavan kanssa.

     
     
  10. #30
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    4
    Joo on jotkut ihan omat kierteet mutta ite käytin ps:n akkua tuplabäkup akkuna ni siihen meni evodi ja smok tumbleri kiinni ykkösellä

     
     
  11. #31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kusilaari Näytä viesti
    Joo on jotkut ihan omat kierteet mutta ite käytin ps:n akkua tuplabäkup akkuna ni siihen meni evodi ja smok tumbleri kiinni ykkösellä
    PaulSaarella on ainakin kolme laturia ollut valittavissa. "Vanha aloituspaketti = ????", "Traditional = 808D" ja "Tehopaketti = eGo". Tuon uudemman "tehoakun" pitäisi siis olla eGo-kierteellä.

    Ihan nice-to-know tietoa jo sillä pohjalla, että kaverilla olleeseen traditionaliin en voinut tarjota apua. Vanhaan en pystyisi apua tai osia tarjoamaan (enkä kyllä aio kykyä hankkiakaan). Uudessa taas pitäisi toimia puolin ja toisin.

    Noita nyt vaan on paljon liikkeellä. Joskus on ihan hyvä jeesiä kavereita vaikka PaulSaaren tuotteita käyttävätkin. Eikä itsellekään haittaa mitä lukee laturin päässä kun eGo alkaa ilmoitella tarpeesta.

     
     
  12. #32
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Mitä väliä millä, tupakasta pääsee eroon, kunhan vain pääsee, on se paul saar, tai joku muu. Näin on näreet.

     
     
  13. #33
    Totta.

    Toivottavasti PS:n laatu on nykyään parempaa. Kyllä vähänkin pidempään höyrystelevä päätyy muihin laitteisiin. PaulSaaren tuotteet on nykyään vain kohtalaisen ylihinnoteltuja ja jos toimivat niin uusia höyryttelijöitä tulee joukkoon. Iso osa siirtyy kuitenkin parempiin laitteisiin.

     
     
  14. #34
    Jatkona edelliseen.

    Harvat ajavat samanlaisilla autoilla edelleen kuin silloin kun kortin saivat.

    Tuli vaan tuosta rage-threadista mieleen tällainen vertaus.

     
     
  15. #35
    Niin kaikki paitsi barole no ei kai

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä Jellona's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    67
    Hep ja joo, tähän aiheeseen! Mä olin aivan vannoutunut analogitupakoija, henkeen ja vereen, ikinä en aikonut lopettaa, siirtyä nikotiinipurukumiin (koitin ja ihan hirveää shittiä), käyttää lopetuslääkkeitä (koitin ja - mielialalääkkeitä kun ovat - karmeat sivuvaikutukset) tms. ja kaiken kokemani pohjalta niin sitä mieltä, että tupakoija olen lopun ikääni ja haudassakin, jos mahdollista. Tytär löysi kaverinsa neuvosta - jostain kumman syystä - PS:n sivut ja tilas mulle synttärilahjaksi kertakäyttösähkötupakan ja sillä tiellä mä nyt olen. Olkoon mitä peetä vaan, Dekangin nesteisiin totuin (niitähän PS:n litkut on) ja siltä pohjalta osasin alkaa etsimään muitakin vaihtoehtoja ja termejä ja hakusanoja jnejne. ja täällä ollaan, hups ja hei. Ikinä en ollut kuullut sähkötupakasta (eikä olis voinu vähempää edes moinen kiinnostaa), ilman, että likka opasteli ja kannusti. Jos tavikselle tarjoaa puhtaalla heprealla palveluitaan koskaan missään, niin ei sellasia tosiaan löydä, ellei ole jotain helppoa tapaa aloittaa. Suon PS:lle kiitoksen, että olen nyt tässä missä olen ja niin kiittää koko kotiväkikin (poltin kotona, sisällä, autossa jnejnejne. koska KELE, mut oli jo ravintoloistakin työnnetty koppeihin ja ulos kitumaan ja omalla tontillani sentään teen mitä lystään (itsekeskeinen peepää)). So what, tuotteiden lopullisesta laadusta, kun sitä kautta voi päästä sisään toiseen maailmaan. Dekangin nesteitä myy moni muukin paikka teippaamalla omat tarransa pullon päälle ja jostain syystä muualta tilaamani isompitehoinen akku ei ole sen parempi kuin ensimmäinen PS:ltä hankkimani eGo, joten... enpä tiedä mitä sitten loppupeleissä hävisin - jos mitään.

     
     
  17. #37
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Parempaa laitetta vaan hankintaan niin kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Sama kai se on, minkä brändin alla tuota geneeristä eGo/510-huttua myydään, kunhan sillä palavista tupakoista eroon pääsee. Itse olen Volcanon tyytyväinen asiakas, viimeistään sen jälkeen kun sain tuohon perään protank3:n. Tosin jotain aivan muuta on tulossa. Ei kai tästä varustelukierteestä hetkessä eroon pääse.

     
     
  19. #39
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    13
    Itsehän tilasin ensimmäisen laitteen paul saarilta. Kyllähän se hetken toimi hyvin mutta sitten alkoi temppuilemaan niin ajattelin tilata paremman laitteen ja on huomattavasti paljon parempi kuin tuo paul saarin.

     
     
  20. #40
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    10
    No niin, kiva...ystäväni kävi kylässä ja hänellä oli tollainen paul saar s2. Kokeilin ja yllätyin, tilasin itse heti perään, ei olisi vissiin pitänyt. Todella aktiivisenä tupakoitsijana olin hemmetin tyytyväinen kun tupakointi loppui melkein heti. Viime lauantaina tuli laite ja nyt mennään kolmatta täysin savuketonta päivää. Tai siis mentiin!! Tässä viikon aikana olen jo saanut taistella ton laitteen kanssa aika julmetusti. Yleensä on tullut hyvät höyryt, ja kaikki hyvin, mutta sitten välillä tuntuu että sieltä ei saa mitään. Tuntuu kun ilma ei kulkisi läpi, sitten kun yritin oikein väkisin imaista niin nesteet suussa.. Pesty on laite jo monta kertaa, äsken yritin jo vaihtaa siihen sitä hattua, siis onko nyt sitten nimeltään atomisaattori? Siis se mikä noihin on vaihdettava parin viikon välein.. Ei auttanut, oli pakko mennä tupakalle! Ja aivan älyttömästi korpeaa, kun olin jo monta päivää vetämättä.. Mitä tehdä? Olen niin perhanan ummikko näissä hommissa, että kun sanotte että hommaa kunnon laite niin menee sormi suuhun, mitä se tarkoittaa? Olisi tarkoitus ihan oikeasti totaalisesti lopettaa tupakointi, ja haluaisin mahdollisimman yksinkertaisen laitteen,sillä en vielä älyä näistä mitään. Sellainen että nesteet sisään,nappi pohjaan ja nautintoa! Välillä voin ladata akun en vielä ymmärrä mitä tarkoittaa modi ja ato ja ja ja ... mutta siis toi s2 oli ulkoisesti sellainen mitä voisin kuvitella jatkossa. Auttakaa nyt miestä mäessä!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •