Sivu 26 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16222324252627282930 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 602

Aihe: Fogger V2

  1. #501
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Noniin..
    Tänään kotiutui Fogger V3...
    Tässä tosiaan on 4 ilmareikää, kakkosen kolmen sijaan..
    Täyttöruuvikin on vaihtunut tavallisesta ristipääksi.

    Yritin taas jälleen kerran vakiona tulleella mesh setupilla..
    Ei yksinkertaisesti toimi ei.
    Palaneen makua pukkaa vaikka on nestesyöttö täysin auki.
    Ymmärrän tavallaan niitä jotka ovat foggeria kokeilleet tuon valmiin setupin kanssa,
    ja todenneet että ihan pskahan tämä on..
    Tämä tosiaan vaatii kyllä että tuunaa itse sen setupin.
    En ymmärrä miksi jengi tilailee jotain RBA atoa jos ei ole valmis myös tekemään niitä setuppeja siihen.
    Ei tämä ihan helpoimmasta päästä ole, mutta nopeasti tuon kiinnityksen ja täytön oikealla tavalla (pohja) oppii..
    Sen jälkeen tämä on mielestäni erinomainen laite.
    Imho, tämä on silica/vanu vehje, ei mesh.
    enpä nyt muutenkaan oikein ymmärrä että miksi bottom coilissa pitäisi mesh olla,
    siitä makujen paremmuudesta voidaan tosiaan olla montaa eri mieltä.
    itse käytän tässä vain silicaa tai vanua, kukin tyylillään.

     
     
  2. #502
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Imho, tämä on silica/vanu vehje, ei mesh.
    enpä nyt muutenkaan oikein ymmärrä että miksi bottom coilissa pitäisi mesh olla,
    siitä makujen paremmuudesta voidaan tosiaan olla montaa eri mieltä.
    itse käytän tässä vain silicaa tai vanua, kukin tyylillään.
    Mä käytän foggereissani pelkästään meshiä (silicaytimellä). En ymmärrä miksi bottom coilissa pitäis olla silica-wick, paljon paremmalta se mesh mun suuhun maistuu.

    Eli todellakin, kukin tyylillään.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  3. #503
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Noniin..
    Tänään kotiutui Fogger V3...
    Tässä tosiaan on 4 ilmareikää, kakkosen kolmen sijaan..
    Täyttöruuvikin on vaihtunut tavallisesta ristipääksi.

    Yritin taas jälleen kerran vakiona tulleella mesh setupilla..
    Ei yksinkertaisesti toimi ei.
    Palaneen makua pukkaa vaikka on nestesyöttö täysin auki.
    Ymmärrän tavallaan niitä jotka ovat foggeria kokeilleet tuon valmiin setupin kanssa,
    ja todenneet että ihan pskahan tämä on..
    Tämä tosiaan vaatii kyllä että tuunaa itse sen setupin.
    En ymmärrä miksi jengi tilailee jotain RBA atoa jos ei ole valmis myös tekemään niitä setuppeja siihen.
    Ei tämä ihan helpoimmasta päästä ole, mutta nopeasti tuon kiinnityksen ja täytön oikealla tavalla (pohja) oppii..
    Sen jälkeen tämä on mielestäni erinomainen laite.
    Imho, tämä on silica/vanu vehje, ei mesh.
    enpä nyt muutenkaan oikein ymmärrä että miksi bottom coilissa pitäisi mesh olla,
    siitä makujen paremmuudesta voidaan tosiaan olla montaa eri mieltä.
    itse käytän tässä vain silicaa tai vanua, kukin tyylillään.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Mä käytän foggereissani pelkästään meshiä (silicaytimellä). En ymmärrä miksi bottom coilissa pitäis olla silica-wick, paljon paremmalta se mesh mun suuhun maistuu.

    Eli todellakin, kukin tyylillään.
    Makuasioita. Itse olen samoillla linjoilla Darran kanssa. Hyvä maku ja hjyvät hhhöyryyyytt
    Onnea uudesta V3:sta, oon kade.... (no enkäpäs oo).
    Viimeksi muokannut Defter; 14.11.13 kello 18:48.

     
     
  4. #504
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Defter Näytä viesti
    Makuasioita. Itse olen samoillla linjoilla Darran kanssa. Hyvä maku ja hjyvät hhhöyryyyytt
    Onnea uudesta V3:sta, oon kade.... (no enkäpäs oo).
    Mikä kade..
    Sähän saat ton v2:n multa kun tulen hesaan.. ;-)
    Ihan sama onko V2 tai V3, imho.

     
     
  5. #505
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Foggeri ollu nyt pari päivää testissä ja oon ollu iloisesti yllättyny ton toimivuudesta. Ei mitään tulvimista ja oon täyttäny ihan täyttöreiästä (en tajua miks tarviis alakautta täyttää), maku on hyvä eikä oo vuotanu tippaakaan joka on erittäin hyvä asia. Setuppi on pumpulista tehty. Pieni miinus tulee noista posteista jotka on turhan ahtaat mutta kyllähän sinne langat sai laitettua. Tästä tuli uus työjuhta
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  6. #506
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Noniin, nyt on tehdas mesh setup poissa,ja myös sen päällä ollut "tiiviste" o-rengas...
    pesässä puffin hienoa 3mm silicaa kaksin kerroin, 0.22 kanthalia .. 1.5 ohm
    nesteenä PSV:n gummi bearia sekoitettuna atmos labin pohjiin..
    on kyllä fogger todellakin nimensä mukainen.. nom nom..

    sellainen seikka unohtui mainita, nyt kun tarkemmin zoomailin tuota v3:sta...
    tässä on kaikki ruuvit vaihdettu ristipää ruuveihin, myös pohjan plussa.
    myöskin postien plussa ja minus ruuvit ovat mielestäni pidemmät kuin v2:n ruuvit.
    Viimeksi muokannut Darra; 14.11.13 kello 23:18.

     
     
  7. #507
    Eilen oli aikaa askarrella, niin kyhäsin microcoilin pelkällä meshillä V3:een (0,9 ohm). Tarkkaa puuhaa kuin hyttysten nainti. Nesteen täyttö täyttöaukon kautta sai ilmareiät tulvimaan, mutta höyryttelyn alettua sekin loppui, eikä ole sen koommin tulvinut. Enemmän makua tulee tällä kuin pumpulilla IMO.

    Tämä oli kyllä hyvä ostos.

     
     
  8. #508
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beetlish Näytä viesti
    Tämä oli kyllä hyvä ostos.
    Ne jotka sanovat tätä p*skaksi, eivät vain osaa... ;-)

     
     
  9. #509
    No ei tä nyt ihan optimaalinen setup sittenkään ole: wickaa hiukan liikaa. Koitan seuraavaks perinteisellä coililla. Se o-rengaskin (kammion ja basen väliin) vois ehkä vähän hillitä tuota wickaamista.

     
     
  10. #510
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Mänttä-Vilppula
    Viestit
    3
    Positiivinen yllätys tämä fogger v3 on ollut minulle. Ensimmäinen setup 1.5 ohm microcoil pumpulilla. Urat täyteen pumpulia ja o-rengas pois, Viikon päivät olen höyrytellyt samalla setupilla ja hyvin toimii ei kurlaa ja wickaa hyvin. Höyryn määrä ja maku loistava. Normaalisti olen täyttänyt täyttöruuvin kautta ruiskuneulalla eikä vuoto ongelmia ole ollut, paitsi jos ei muista kiristää täyttöruuvia kunnolla kiinni ja menee imaisemaan niin takuulla tulee nesteet ilmareiästä pihalle.

     
     
  11. #511
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Ii
    Viestit
    65
    Kaikista parhaiten toimii pumpulilla eikä tarvi olla välttämättä microcoili, En oo kertaakaan saanu tätä kurlaamaan enkä dry hittejä, Ajelen smok magnetolla 0.8 Ohm setup

     
     
  12. #512
    Höyrykonkari vihu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    208
    mistä perkele kiikastaa kun ohmit alkuu 1.8 ja sit tippuu .8 ja pysyy sielä. onko langassa vikaa

     
     
  13. #513
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Ii
    Viestit
    65
    varmaan ottaa lanka väliltä runkoon.

     
     
  14. #514
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    103
    Ostin kakkosversioon Puffilta pari uutta lasia. Nää on vissiin kolmosversion laseja kun en saa menemään paikalleen. Alempi tiiviste on nyt liian iso ja pursuilee ulos. Noh pitänee yrittää etsiä ohuempi tiiviste jostain kaupasta. Ylempi tiiviste menee hyvin paikalleen. Näissä uusissa on tuo lasi paksumpi. Mulla on vanhasta lasista jäljellä enää osa alaosasta josta sain mittoja. Vanha lasi on 1.2 millä paksu ja sisähalkaisija 18.6mm. Uudessa lasissa samat mitat 1.9mm ja 18mm.

    Edit. Lasi myös tuntuu olevan hiukan korkeampi.
    Viimeksi muokannut Sangthip; 20.11.13 kello 23:33.

     
     
  15. #515
    Höyryttelijä texasavenger's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    82
    Päivän verran tullu höyryteltyä V3:sta ja ei voi muutakun kehua! Setup onnistui heti ensi yrittämällä vaikka en koskaan aikaisemmin ole setuppia väsännyt. Urdun revikan avulla tein samanlaisen (4kieppiä 0.20kanthalia ja 2mm silicaa kaksinkerroin). 1.6ohm eikä mitään kurlausta, tulvimista tai dryhittiä. Hiukan toi tankin lasi on vino alapäästä, mutta ei vuoda. Hinta laatusuhde on kyllä kohillaan ja voin suositella myös ensimmäiseksi RBA:ksi, vaikka kuulinkin kauhutarinoita setupin teon vaikeudesta.

     
     
  16. #516
    Ostin festeiltä takuupalautetun V2:en kun etuisasti sai. Ei piru vie saa tehtyä ei-kurluttelevaa setuppia sitten millään nyt tähän hätään. Pitää vähän kaivella youtubea ja katsella vinkkejä.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  17. #517
    Viides tai kuudes tai seitsemäs setuppi toden sanoo.. Pumpulia ja .32 kanthalia 1.2 ohmisille kiepeille. Ihan hyvin toiminut ainakin toistaiseksi. Pitää antaa tuon hetken nyt seisoa ja katsoa alkaako sitten vuotamaan kuin seula kuten aiemmin.

    Edit: Päivää myöhemmin voin sanoa että pidän tästä aivan helvetisti. Vaati säätämistä joo, mutta sitten kun se alkoi toimimaan niin...
    Viimeksi muokannut Sössönsöö; 26.11.13 kello 07:59.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  18. #518
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Ei muuten mene minun fogger v3:n fogger v2:n lasitankki..
    hattu ei ruuvannu kiinni.

     
     
  19. #519
    Höyrähtänyt Sprada's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    15
    Sama juttu tuli huomattua, tuo lasin paksumpi osa on näköjään hieman pidempi kuin alkuperäisessä.


    | Diablo Hybrid (Polished) |
    | Nemesis (Vape Pit) | "Nemesis" x2(Mixed & SS) | "Caravela" x2(Mixed & SS) | "Stingray" (SS) | "K100" |
    | H-Atty (Maxi) | Somnium Novum | KFL+ x2 | "Russian 91%" | Caterpillar | "IGO-L" |
    Vamo V2, Vision Spinner 650mAh x2, Mini eGo-T, Pyrex DCT, ProTank II, Mini ProTank II v2, Mini Davide, eVod

     
     
  20. #520
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Fogger V2

    Kyllä tässä näemmä kannattaa meshin kanssa sittenkin käyttää tota atokammion hatun ja basen välissä, wickien päällä olevaa tiivistettä. Ilman tiivistettä ilmaa pääsee hieman atokammioon kierteiden välistä, ja hattu joutuu olemaan mesh-wickin päällä niin kireellä että wick kuivuu pitkissä imuissa. Silti pitkään huilatessa nestettä tihkui atokammioon ja kurlaus oli herkässä. Tiivisteen takaslaitto tuntuu poistaneen tuon piirteen.

    Edit: Tai ainakin helpottavan. Liian löysät nuo kierteet taitaa olla, koetanpa vähän levittää basen puolelta.
    Viimeksi muokannut mrelwood; 30.11.13 kello 01:05.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •