Sivu 17 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 713141516171819202127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 602

Aihe: Fogger V2

  1. #321
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miraz Näytä viesti
    Vinkki kaikille jotka kärsii dry hittien kanssa.. leikatkaa ulos tulevat wikit niin lyhyeksi kuin mahdollista. Se wikki reijän ja lasin välinen tila on niin pieni , että jos se wikki vähänkin osuu lasiin niin juice flowi loppuu ja dry hittaa. nm. 4 setuppia ihmetelly miksi ei wikkaa
    Mä olen jättänyt lasiin saakka nuo wickin päät silicalla/pumpulilla ja ei kyllä ole dryhittejä tullut
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #322
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Mä olen jättänyt lasiin saakka nuo wickin päät silicalla/pumpulilla ja ei kyllä ole dryhittejä tullut
    Mäkin leikkaan lyhyeksi kuten Miraz, mutta ei se siitä ole tosiaan kiinni. Vaan siitä kuinka paljon sitä silicaa tai pumpulia on. Jos wicki on liian "tiivis" aukkojen kohdalla se ei yksinkertaisesti jaksa wickata; neste ei imeydy läpi riittävän nopeasti.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  3. #323
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Mua kyllä nyt oikeasti naurattaa tämä "experttien" video tästä atosta ettei tätä voi missään nimessä kantaa mukana...
    Olen edelleen kiikutellut tätä nyt pykälässä (toki povarissa vara modi+ato) sellaiset 4 päivää...
    Nyt tunnettaa kyllä että olisi ehkä aika vaihtaa setup.
    Mitään vuotoja tai muitakaan kuseksimisia ei ole ollut, vaikka olen kuinka tahansa tätä pyörittänyt...
    On kyllä nyt käyttäjästä kiinni, eikä atosta... v*tu ku olen hyvä, haistk p*ska!


    edit:
    en todellakaan suosittele tätä atoa nyybille, kysyy vähän pinnaa että löytyy se oikea LA VASTUS.
    No, meikäläinen kun ekan kerran otti tuon mukaan ulkomaailmaan niin meni lasi paskaksi... Mutta se onkin ainoa syy miksen ite tuota kuljettele.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #324
    Höyrypää Divi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    484
    Ja kyllähän Urdu sitä ainakin kehui ja on kantanu mukana.

    Nuo on myös vähä henkilökohtasia juttuja siinä mielessä että vaikka olis miten toimiva ato, niin jos ite ei siihen luota niin ei sitä sillon mukana kannata kanniskella. Foggerin kanssa itellä oli kokoajan se mielikuva että se voi hajota tai kusta taskuun joten vaikka se ois toiminu 100% niin silti ei ollu mukava sen kanssa elää. SQuapen kanssa taas on fiilis semmonen että sitä voi heitellä ja pyöritellä ihan miten huvittaa a voin olla 100% varma että se ei petä. 100e on kova hinta tuosta luotettavuudesta, no toki muutama muukin pikku feature tulee kaupanpäälle mutta loppupeleissä se on ihan vaan omasta päästä kiinni mikä on hyvä laite ulkoilmassa, mikä jää kotilaitteeksi ja onko hinta sopiva suhteessa tuotteeseen. Musta 135e SQuape on hinta/laatu-suhteeltaan parempi kuin 30e foggeri, mut se on toki vain ja ainoastaan mun mielipide.
    Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
    Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
    Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!


     
     
  5. #325
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    No kyllähän tiputtamalla voi saada hajalle vainka minkä Mutta eihän tuo foggeri ny itestään taskuun hajoa. Kyllähän lasi vaatii kuitenkin vääntöä tai kolausta. Mutta on se juu ohuempi kuin monissa muissa enkä epäile ettei hajalle saa. Että kyllä normaalia heikompaa lasia voitaneen miinuksena pitää.

     
     
  6. #326
    Höyrypää Miraz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    775
    Itellä dryhitannu helvetisti eilisestä lähtien tää setuppi. Äsken otin tankin irti ja leikkasin piruittain silikat pois näkyvistä.. nyt toiminu koko aamun SAMALLA setupilla vika hävisi heti
    ______________________________________
    Mirazin nestenurkkaus
    http://tinyurl.com/n9nyba9

    V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

    Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

     
     
  7. #327
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kannattaa sitten aina muistaa että eri käyttäjien esiin tuomat ongelmat saattaa olla ihan päteviä, sillä tunnetusti kiinanromppeissa ON reippaita laatuheittelyjä per yksilö.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  8. #328
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Ite kommentoin tuohon barolen keissiin kun muistan lukeneeni että oli lentänyt lapasesta Onhan noita vaihtelevia kokemuksia myös kalliimmista vermeistä ja halvemmista paljon enemmän (mutta monesti myös käyttäjäkunta edullisemmilla on suurempi). Toki itekkin otan squapen ennenku foggerin jos rahaa ei mieti. Laatu on varmasti parempaa ja tasaisempaa. Mutta tämä ny on vähä ku menis neuvomaan kian kauppakassia hakevaa ostamaan s mersun ku siinä on tukevampi rakenne.

     
     
  9. #329
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Itseasiassa lipsahti taskusta. Ihan sillä toin sen esille kun osa on pudotellu rikkomatta -> Defun mainitsemat laatuvaihtelut ja olosuhteet. (: Mutta kuten sanottu, toimiessaan tämä on ihan loistava budjettiato. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #330
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    susipaska.

     
     
  11. #331
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    susipaska.
    Mä voisin ostaa sun Foggerin.

    Jos lasin hajoaminen pelottaa, osta YE:stä läpinäkyvää kutistesukkaa (#25mm) ja kutista tankin ympärille. Jos käytät pohjaruokintaa, voi kutistesukka ulottua suojakorkin päälle.

    Tuo riittää mulle oikein hyvin turvaksi, ja Foggerini kulkee ykköshöyryttimenä mukana kaikkialla.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  12. #332
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kylläpä näitä taitaa tulla vielä jokunen menoon mukaan hankituksi, sen verta noheva höyrystin.
    KGO & Twist

     
     
  13. #333
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    on jo uudella käyttäjällä ei ollut mun juttu

     
     
  14. #334
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Jahas, tehdas setuppi pukkaa palanutta jote pittää ite ruveta turailee kuha muksu nukahtaa katotaa mitä tulee aikaseks meshil

     
     
  15. #335
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ei prkl... joko dry hittii tai piuha poikki omasta mesh räpellyksestä tai kurlausta... reenit jatkukoon ku sais inspiraatioo

     
     
  16. #336
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Kokeile ensin silicalla, on aika helppo saada toimimaan ihan hyvin. Meshin kanssa on aina paljon tarkempaa.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  17. #337
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Kannattaako se kuristus rinkula jättää paikalleen vai ilman? Sokkona rupesin noit omia tunarointei tekkee tohon kun ei ole joutanu koneen ääres napottaa videoita kattomassa

     
     
  18. #338
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Kannattaako se kuristus rinkula jättää paikalleen vai ilman? Sokkona rupesin noit omia tunarointei tekkee tohon kun ei ole joutanu koneen ääres napottaa videoita kattomassa
    tarkoitatko tiivistettä mikä on pesän ja hatun välissä, siinä tehdas mesh setupin päällä?
    itse otin sen pois kun otin sen valmiin setupin pois ja pistin silicat tilalle,eikä ole sen jälkeen siinä ollut.
    hyvin pelittää, ei vuoda eikä kurlaa.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Jos lasin hajoaminen pelottaa, osta YE:stä läpinäkyvää kutistesukkaa (#25mm) ja kutista tankin ympärille. Jos käytät pohjaruokintaa, voi kutistesukka ulottua suojakorkin päälle.

    Tuo riittää mulle oikein hyvin turvaksi, ja Foggerini kulkee ykköshöyryttimenä mukana kaikkialla.
    hmm, mitäs tämä kutistesukka on? oisko linkkiä laittaa?
    Sama juttu itsellä, fogger on tällä hetkellä ylivoimaisesti ykkös höyryttimeni, niin liikenteessä kuin kotonakin.

     
     
  19. #339
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    hmm, mitäs tämä kutistesukka on? oisko linkkiä laittaa?
    http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kutistesukka

    YE:ltä saa sopivia pätkiä, vaikkei ne nettikaupassa näykään:

    http://www.yeint.fi/index.php?lang=f...h=Kutistesukka
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  20. #340
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ei tunnu ees onnistuvan 3mm silicalla, kokeiltu niin 1-2 kertasena päällä ja ilman kuriste rinkulaa sekä sen kans.... joko dry hittii tai sit kurling... ja eikun lisää reenailee kuha töistä selvii kottii

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •