Sivu 146 / 166 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4696136142143144145146147148149150156 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,901 - 2,920 / 3320

Aihe: Tutkimuksia ja Sähkötupakkauutisia maailmalta

  1. #2901
    Jenkeille maistuu märät höyryt.

     
     
  2. #2902
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Voi perse, mä oon täyttänyt tankit ihan väärin
    Tuo kuva on USAn General Surgeonin raportista.

    Liite 29397
    Tuossa kuvassa mainitaan lähteeksi CDC(Centers for Disease Control and Prevention)

    Pikaisella googlauksella löytyi: The CDC?s Misguided, Dangerous and Dishonest War on Vaping

    Aika hyvällä tolalla tuntuu olevan asia Ameriikan ihmemaassa...

     
     
  3. #2903

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  4. #2904
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nuoria kiinnostaa luonnollisesti kaikki uusi jne. Mutta miten näitä laitteita ja nesteitä päätyy nuorten käsiin? Siten kuin alkoholit ja huumeetkin vai? Ehkä pitäisi miettiä miten saadaan aikaiseksi se että huumeita, alkoholia ja sähkötupakkeja ei päätyisi nuorten käsiin? Tärkeimpänä varmaan kuitenkin on alkoholi, huumeet ja tavallinen tupakki! Sitten vasta sähkötupakki.

     
     
  5. #2905

     
     
  6. #2906
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298
    En oo kyl itte henk koht törmänny oikeen mhiinkään mainontaan sähkösavukkeisiin liittyen nii hankala ymmärtää tätä väitettä että "sähkösavukkeita markkinoidaan usein nuorille".
    Oon tosin lähemmäs kolmekymppinen et ehkä en oo sit tarpeeks nuori.

     
     
  7. #2907
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    En oo kyl itte henk koht törmänny oikeen mhiinkään mainontaan sähkösavukkeisiin liittyen nii hankala ymmärtää tätä väitettä että "sähkösavukkeita markkinoidaan usein nuorille".
    Oon tosin lähemmäs kolmekymppinen et ehkä en oo sit tarpeeks nuori.
    Sama täällä. Tosin en ole nähnyt aikuisille suunnattua markkinointiakaan
    Ehkä jossain nuorison suosimilla nettisivuilla on jotain markkinointia???

    Eiku se tais olla se kun jossain alan sivulla oli värillistä höyryä ja me aikuisethan ei tykätä mistään väreistä, niin se oli pakko olla nuorille tarkoitettu

     
     
  8. #2908
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Korkean nikotinipitoisuuden ampulleihin jää koukkuun yhtä herkästi kuin heroiiniin. Akussa ei saa olla liikaa voimaa, muodostuu muuten formaldehydiä
    Spoileri!

     
     
  9. #2909
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Korkean nikotinipitoisuuden ampulleihin jää koukkuun yhtä herkästi kuin heroiiniin. Akussa ei saa olla liikaa voimaa, muodostuu muuten formaldehydiä
    Ilmankos mä oon tällainen kuin oon... Kun nuo aivot kerran kehittyvät 25 ikävuoteen asti ja mä aloitin TUPAKANPOLTON jo 13 vuotiaana... No joo, mutta mun mielestä on selvä asia että ei nuorille tuota sähkötupakkiakaan pidä antaa käsiin. Elikkä ei mitään uutta tässä ollut.

     
     
  10. #2910
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Korkean nikotinipitoisuuden ampulleihin jää koukkuun yhtä herkästi kuin heroiiniin. Akussa ei saa olla liikaa voimaa, muodostuu muuten formaldehydiä
    Dr Michael Mosley, joka ei ollut koskaan polttanut, kokeili sähkötupakointia kuukauden ajan, eikä tullut nikotiiniriippuvaiseksi.

    Nykyään onkin vallalla kanta (paitsi SUomessa), että nikotiiniriippuvaisuuden syntymiseen tarvitaan tupakointia (=tupakan lisäaineita).

    BBC Two - Horizon, 2016-2017, E-Cigarettes: Miracle or Menace?

     
     
  11. #2911
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Joskus aikoinaan poltin jotain punaisen nortin vastinetta, olikohan Bronson, puolitoista-kaksi askia päivässä. Silloin tuli kyllä ihan oikeat niksat puolen päivän tauon jälkeen. Nyt tämä on enemmän psykologinen riippuvuus.

     
     
  12. #2912
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Dr Michael Mosley, joka ei ollut koskaan polttanut, kokeili sähkötupakointia kuukauden ajan, eikä tullut nikotiiniriippuvaiseksi.

    Nykyään onkin vallalla kanta (paitsi SUomessa), että nikotiiniriippuvaisuuden syntymiseen tarvitaan tupakointia (=tupakan lisäaineita).

    BBC Two - Horizon, 2016-2017, E-Cigarettes: Miracle or Menace?
    Nyt vois taas palauttaa mieliin tän 11 vuotta vanhan stm kannanoton

    http://www.e-savuke.com/vb/terveys-l...tml#post651585

     
     
  13. #2913
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tollasta, omalla vastuulla sit katsotte


     
     
  14. #2914
    ( Kommentit on poistettu käytöstä tältä videolta.) Yllättävää? Joo kylhä toi muija on edelleen näköjään ajamassa lääkeyhtiöiden asiaa. Samat soopat tuli sieltäkin mitä tolta syöpäjärjestölekurilta. Toi on kyl mielenkiintoista et lääkäit ei viiti lukea tutkimuksia hirveen tarkkaan vaan poimii sieltä ne samat asiat mitä esim iltasanomat. Toi diacetyyliki on kyl mielenkiintoinen juttu. Sitähän ei oo koskaan vahvistettu liittyväksi pop-corn keuhkoon. Se vaan sattui olemaan yksi aine satojen joukossa mitä siel pop-corn tehtaalla mitattiin ja listattiin mahdolliseksi syyksi. Pop-corn keuhkoahan ei oo havaittu ku ne muutama tapaus siel tehtaalla vissiin.

     
     
  15. #2915
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Kyllä pomppas heti aloituksessa: "Miksi tupakkateollisuus on tuonut --- markkinoille?"... Eli oletusasenteesta ei ole epäilystä. Tämähän lienee monessa yhteydessä selvitetty, että isot tupakkafirmat heräsi vähän jälkijunassa koko höyrybisnekseen ja niiden yhteenlaskettu markkinaosuus lienee edelleenkin ykkösprosentteja.

     
     
  16. #2916
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Ei jumalauta! Rba-base = tehokaasutin. On valistus ja koulutus ottanut aika monta vuosikymmentä takapakkia. Ja alibabasta tilaamaalla voi perustaa sähkötupakkatehtaan ja myydä tiskin alta nuuskan kanssa. Tuo saa näköjään päästää suustaan ihan mitä vaan!

     
     
  17. #2917
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    "Sähkösavukkeen polttaminen". Huhhuh.

     
     
  18. #2918
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Aivan ala-arvoista toimintaa...mutta hänhän puhuukin harrastuspohjalta koska ei tee tätä työkseen...enään!
    Niin sairaan monta epäkohtaa tuli jo ilmi muutaman minuutin katsomisella sieltä, täältä että rupesi oksettamaan.
    Edellinen noin fanaattinen puhuja jonka tiedän taisi olla Hitler. Toi akka ei vaan pysty saamaan samalla tapaa suuren yleisön torttua märäksi mitä Adolffi teki....siitä huolimatta ajojahti on näköjään päällä.

     
     
  19. #2919
    Happyjuice näköjään myös joutunu patjan hampaisiin.. Näitä suomenkielisiä sivuja sit meidän lapset ja nuoret lueskelee. Ja "Ei ole toimiva korvaushoito". Ihmetyttää kyl toi et mistä noi tantat saa päähänsä et noilta sivuilta pystyy tilaamaan ihan tuosta vaan lapsetkin. Pelkästään verkkopankkitunnuksiin vaaditaan 18 vuoden ikärajaa (paitsi jos on molempien vanhempien suostumus niin jo 15-17). Paypaliin tarvii joko verkkopankin/luottokortin. Luottokorttiin tarvii olla täysikäinen ja säännölliset tulot. 2 alaikäistä oon nähny sähkörööki suussa ja molemmilla on kyl ollu tollaiset nikotiinittomat markettihöyrykkeet. Niitähän nyt saa varmasti niinku sai alaikäsenä röökiikin. Jos jostai muualta on hankittu ni sit joku täysikäinen on niille niitä luovuttanu.

     
     
  20. #2920
    Don't shoot the messenger.
    Arskaxx vaan laittoi tuon videon tänne, Patjalle ne "en tykkää" klikkaukset kuuluisi...

    Itse en ole (vielä) katsonut ko. videonpätkää, arvaa katsomattakin mitä soopaa tuo akka suustaan päästää.
    "Not a bad life really"

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •