Sivu 119 / 166 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1969109115116117118119120121122123129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,361 - 2,380 / 3320

Aihe: Tutkimuksia ja Sähkötupakkauutisia maailmalta

  1. #2361
    Hyvä kirjoitus. Mutta lammaslauma seuraa johtajaa.

     
     
  2. #2362
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Juu. Ja moni on rippikoulun jälkeen ripille päästyään ottanut ensimmäisen paukkunsa ja siitä on alamäki alkanut. :-D
    Minä aloitin rippikoulussa tupakoinnin ja jäin sille tielle yli 25 vuodeksi. Uskonto on porttihuume.

     
     
  3. #2363

     
     
  4. #2364

     
     
  5. #2365
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Tulevan A Billion Lives-elokuvan traileri.


    :wq

     
     
  6. #2366
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ei suoranaisesti säkötupakkiuutinen, mutta hyvä kirjoitus mm. "uutisia" suoltavasta YLE:sta.
    Ylen opetusvideot | Kalle Isokallio | Blogit | Iltalehti.fi
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #2367

     
     
  8. #2368
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Tämäkin jälleen mielenkiintoinen "uutinen". Miksi näitä nähdään jatkuvasti nimenomaan Iltalehdessä? Erittäin huonolaatuisia propaganda tyyppisiä videoita ilman mitään uutisarvoa, linkataan suttuinen video ja lähteenä abc news joka täysin rahalla ohjailtavissa oleva media joka varmasti nyt kovan lobbauksen keskellä jenkkien höyrytin lainsäädäntö tilanteen takia joka on kuumimmillaan.

    Mutta sitten tähän IL videoon. Olettaisin että tämä "toimittaja" Jukka Lehtinen on sama Lehtinen joka listaa Linkedinissä työkseen Hus:n jonkun lehden tuottamisen ("shareholder magazine in Hospital District of Helsinki" se mitä tällä oikein tarkoitetaan ei kyllä aukea.. Wtf)

    Herää kysymys kuka tuon videon linkkaamisesta (uutisesta) tuolle kaverille maksoi?

    "I'm a Helsinki-based journalist who operates in the worlds of technology, science and business. I'm well-connected and a fast writer. That's why I write regularly for a number of Finnish media.

    Curently I work as a producer of a shareholder magazine in Hospital District of Helsinki"

     
     
  9. #2369
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    "Have you ever had an e-cigarette that blew up? Did you suffer any injuries? If your answer is YES then contact "Greedybastardambulancechaserlawyerscumbag" and we can make lots of money for you (my share is 50%).

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  10. #2370
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    18 höyryttimiin kielteisesti suhtautuvasta tutkimuksesta on tehty yhteenveto, jossa niiden anti on todistettu teteellisesti vääriksi: https://www.ecigarettedirect.co.uk/a...e-studies.html
    Artikkelissa kerrotaan, mitä tutkimuksessa väitettiin, mikä väittämissä oli väärää ja lopuksi tieteelliset kommentit siitä miksi ne olivat väärässä.

    :wq

     
     
  11. #2371
    Is:lle lähetin linkin uutisvihjeenä, tuskin kyllä tekeevät juttua. Varmaan jos tekeevät niin kysyvät vielä kaikki tietävän patjan mielipidettä juttuun joka sitten selittää ettei asiat nuin ole kun sähkötupakin harmittomuus on samallainen asia kuin yksisarvinen...sitä ei ole olemassa.

     
     
  12. #2372
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Itsemurha juissilla. Vai jollain muulla?
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  13. #2373
    Toxicology reports showed a near-lethal dose of nicotine in his blood and 149mg of ethanol per litre of blood, which had been ingested in a short space of time.
    Suomenkin telkkarissa olleessa ohjelmassa "vaaralliset suhteet" oli taannoin tapaus jossa yrittivät myrkyttää naisen aviomiehen nikotiinilla. Rakastaja joutui lapiolla hakkaamaan kuoliaaksi kun nikotiini ei tehonnutkaan.

     
     
  14. #2374
    Höyryttelijä tuke392's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    hauho
    Viestit
    81

    lasten takia

    Vakava varoitus lasten vanhemmille: Nappiparisto voi tappaa! | Stara
    ei ehkä luotettavin lähde mutta aihe liittyy silti kovasti akkujen ja paristojen käyttöön. en tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua mutta omasta mielestäni
    on hyvä että holhotaan myös tavallisten lelujen paristoista, eikä pelkästään höyrykkeen RÄJÄHTÄVISTÄ AKUISTA JA KUINKA NE NYT ON MUKA AIKA POMMEJA.

     
     
  15. #2375

     
     
  16. #2376
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Ai nyt makuaineita käytetään jo tehostamaan nikotiinin imeytymistä. Tämäpä olikin taas ihan uusi tieto.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  17. #2377
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Jännää tuo tiskin takana piilossa pitämisen vaatiminen. Mistäs hemmetistä sitä potentiaalinen asiakas sitten tietää mitä on tarjolla? Tosin veikkaanpa että jatkossa tarjonta koostuu lähinnä PS.n tikuista ja cigalikeistä.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  18. #2378
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Viestit
    89
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Ai nyt makuaineita käytetään jo tehostamaan nikotiinin imeytymistä. Tämäpä olikin taas ihan uusi tieto.
    Ja viimeisen nikotiinipiikin olen kokenut viime joulukuussa juuri ennen kuin tumppasin viimeisen tupakan. Mutta ashin porukka saa taas valehdella julkisuudessa ilman mitään kritiikkiä toimittajalta.

    Itse asiassa tupakan aiheuttama piikki on ainut asia, mitä tupakasta kaipaan, varsinkin ruuan päälle. Sähkötupakasta én ole kertaakaan saanut mitään piikiä, vaan se on tosi tasaista nikotiinin annostelua päivän mittaan.


     
     
  19. #2379
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arbor Näytä viesti
    Ja viimeisen nikotiinipiikin olen kokenut viime joulukuussa juuri ennen kuin tumppasin viimeisen tupakan. Mutta ashin porukka saa taas valehdella julkisuudessa ilman mitään kritiikkiä toimittajalta.

    Itse asiassa tupakan aiheuttama piikki on ainut asia, mitä tupakasta kaipaan, varsinkin ruuan päälle. Sähkötupakasta én ole kertaakaan saanut mitään piikiä, vaan se on tosi tasaista nikotiinin annostelua päivän mittaan.
    No en kyllä sitä piikkiä saanut kuin ihan aloitellessa. Muutaman päivän jäljeen sitä ei kyllä enää saanut.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  20. #2380
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mulle tulee syöpä anukseen kun luen näitä paska-uutisia. En lue enää. Höyryttelen vaan omassa kammiossani ja puin nyrkkiä päättäjien typeryydelle. Kai mä kohta piikitän kannabista ja kasvatan LSD:tä, porttiteoria nääs.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •