Sivu 104 / 166 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45494100101102103104105106107108114154 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,061 - 2,080 / 3320

Aihe: Tutkimuksia ja Sähkötupakkauutisia maailmalta

  1. #2061
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Mulla näkyi ainakin?

     
     
  2. #2062
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Poppamies Näytä viesti
    Onko kukaan,tai esmoke itse yrittäny tarjota näitä artikkeleita suoraan lehdistölle?
    Näitä tullaan tarjoamaan aivan pian, kunhan tekstien takana on yhdistys

     
     
  3. #2063
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Näitä tullaan tarjoamaan aivan pian, kunhan tekstien takana on yhdistys
    Hienoa! Mielenkiinnolla odotellaan minkälaisen vastaanoton saavat.

     
     
  4. #2064

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  5. #2065
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Päivän hesarissa:

    Tutkimus: Sähkötupakka lisää flunssan ja keuhkokuumeen riskiä


    Tekstin loppupuolelta pari kappaletta lainaukseen:

    "Britannian tupakointiin liittyvän tiedekeskuksen (Centre for Tobacco Control Studies) johtaja John Britton haluaa kuitenkin korostaa, että vaikka sähkösavukkeet vaikuttaisivat keuhkojen toimintaan, ovat niiden aiheuttamat haitat huomattavasti vähäisempiä kuin perinteisistä savukkeista aiheutuvat."

    ”Ei ole syytä verrata sähkösavukkeiden vaikutuksia ei-mihinkään, vaan oleellista on että niiden vaikutuksia verrataan tupakan savun aiheuttamiin haittoihin. Sähkösavukkeiden haitat ovat tupakkaan nähden selkeästi vähäisemmät.”
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  6. #2066

     
     
  7. #2067

     
     
  8. #2068
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Näitä tullaan tarjoamaan aivan pian, kunhan tekstien takana on yhdistys
    Tämä on mielestäni järkevää. Lehdistö siteeraa yhdistysten juttuja herkemmin kuin yksittäisten nettiforumien. Pitäisiköhän meidän käyttää samaa taktiikkaa mitä lääkeyhtiöt? Eli ostetaan mainos iltapaskasta ja sen jälkeen tarjotaan juttuja? Monesti höyryttelynegatiivisten juttujen yhteydessä on nicoretten mainos yms. (en tarkoita googlen kohdennettua mainontaa).

     
     
  9. #2069
    Historia: Koukuttavat nautinnot: 03.02.2015 21.00 | Tv | Areena | yle.fi Koukuttavat nautinnot. Tupakka. Kannattaa katsoa. ...Se on sittenkin geeneissä. Olinkin kummastellut paria kaverinia joille oli sama poltti tai ei kun itse olen vetänyt aina kuin korsteeni. Nikotiini saa synninpäästön viime minuuteilla tuossa dokkarissa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  10. #2070
    Nikotiini vai muut savun sisältämät haitta-aineet? Historiallisen hyviä uutisia ex-tupakoitsijoille: Harmaa aine saattaa palautua

     
     
  11. #2071
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Jenkkien mitta täyttyi ja viimeinen käpy paloi. SFATA keräsi kolmessa tunnissa yli 110 000 dollaria oikeustaisteluihin väärän informaation välittämisestä, jota on vahvasti nähty viime vuoden lopulta lähtien. Seuraavan "asiantuntijan" lausunto "sähkötupakka saattaa olla vaarallista" mitataan jatkossa oikeudessa.

    "Nyt loppui p*skan jauhanta" - SFATA keräsi $110 000 taisteluun väärän informaation välittämisestä | Vapers Finland

     
     
  12. #2072
    Tässä hyvä sivusto jos haluaa pysyä ajan tasalla vapomaailman uutisista: vapers.org.uk

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  13. #2073
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Totally Wicked Legal Challenge - Siitä supporttia kehiin

     
     
  14. #2074
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    olikos nää jo täällä.

    Machine-puffed e-cigs yielded vapor containing exactly what you?d expect, and not much else - American Council on Science and Health (ACSH)

    http://www.sciencedirect.com/science...73230014002505

    luulis että e-valmistajat hiljalleen tekisivät omia testejä rahoillaan, jotta homma saa jatkua vapaasti.

     
     
  15. #2075
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Hetkinen. Jos nyt ymmärsin tuon oikein, niin periaatteessa nuo tutkijat myönsivät tuossa vääräksi lähes kaiken sen mitä nämä muut tupakka- ja lääkeyhtiöiden tutkimukset väittävät.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  16. #2076
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Höyry sisältää yhtä vähän haitallisia aineita kuin huoneilma, tuossa sanotaan.

     
     
  17. #2077
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Mites e-valmistajien tutkimukset eroaa ANTZien silmissä tupakkavalmistajien teettämistä tutkimuksista?

    "Höyrystä löytyi propyleeni glykolia, glyserolia, vettä, nikotiinia ja makuainetta." ja on 1500 kertaa vaarattomampaa ku tupakka. Olipas yllätys

     
     
  18. #2078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mites e-valmistajien tutkimukset eroaa ANTZien silmissä tupakkavalmistajien teettämistä tutkimuksista?

    "Höyrystä löytyi propyleeni glykolia, glyserolia, vettä, nikotiinia ja makuainetta." ja on 1500 kertaa vaarattomampaa ku tupakka. Olipas yllätys
    Ei mitenkään, siinäpä ongelma...

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  19. #2079

     
     
  20. #2080
    Muuten hyvä teksti, mutta tämä pisti silmään:

    Sähkösavukkeen alhainen hinta on yksi suurimmista syistä vaihtaa tupakointi höyryttelyyn.

    Jaa halpaa vai? Onhan tässä vapotavaraan palanut kolmatta tonnia jo Tosin, YMMV.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •