Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Liberro Realis Starterpack Menthol

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    114

    Liberro Realis Starterpack Menthol

    Liberro Realis Starterpack Menthol

    Valmistaja: Liberro
    Kotisivu: http://www.liberro.co.uk/e-cigarette...e-starter-pack
    Ostopaikka: IsoBritania
    Hinta ostohetkellä: toimituskuluineen noin 53€
    Malli: Realis Starterpack
    Kokonaispituus: juuri oikean savukkeen kokoinen
    Paino: noin 25g
    Kytkimen tyyppi: automaattinen
    Max. imaisu / Jäähtymisaika: maksimi henkäys noin 7s ennen kuin kytkeytyy pois päältä. koskaan ei ole tarvinnut vartavasten alkaa jäähdyttelemään normaalikäytöllä
    Akkujen kapasiteetti: Patteri 190mAh ja askin akku 1200mAh
    Pakkauksen sisältö: aski/säilytyskotelo, 6x patomisaattoreita, 1 patteri, latausjohto ja käyttöohje
    Takuu: 1 vuosi ?
    Yhteensopivia malleja: ei tietääkseni

    Erittäin realistisen näköinen malli. mukava kavereita huijata esim autossa "polttamalla." Säilytyskotelon akku mistä esavuketta (patteria) ladataan vastaa mitoiltaan tupakka-askia joten tuotetta on miellyttävä kantaa mukanaan. Säilytyskotelossa on 2 led valoa joten työskentely pimeässä onnistuu myös lisäksi, akun varauksen voi tarkistaa nelipalkkisesta valaistusta nestekidenäytöstä.
    Herättänyt kanssa ihmisissä suurta kiinnostusta luultavasti ulkonäkönsä takia.

    Höyryn määrä: 8 / 10 vg nesteellä
    Kurkkutuntuma: 8 / 10
    Imu: 7 / 10
    Kytkin: 10 / 10
    Akkukesto: 9 / 10
    Ulkonäkö: 10 / 10
    Patruuna: 9 / 10
    Hinta/laatu: 8.5 / 10

    Kokonaisarvosana: 8.5/ 10

    Erittäin hyvä aloituspakkaus

    Edit: kuukausi nyt tätä höyrytelty ja patterin saa ladata kerran päivässä ja viikonloppuisin kahdesti päivässä jos on juhlimassa

    http://www.totallywicked-eliquid.co....k-product.html täällä vastaava tuote kympin halvemmalla


    300e käytetty e-härpäkkeisiin :S

     
     
  2. #2

    Vs: Liberro Realis Starterpack Menthol

    Tämä on mun ensimmäinen sähkötupakka ostos, joten vielä ei voi sanoa miten akun kesto ym. mutta ensituntuma on hyvä.
    Tahdoin mahdollisimman oikean tupakan näköisen ja siron, joten olen valmis tinkimään akun kestosta ja maksamaan hiukan enemmän.
    Ostin itselleni Liberro Realis Ultimate bundlen regular maulla ja emännälle sama metholina. Hintaa tuli 55,60£ kappale.
    Pakettiin kuului starterpackin lisäksi lisäakku, 10 tyhjää cartomiseria ja 3x5ml itsevalitsemia nesteitä.
    Tilauksen lisäkenttään piti laittaa halutut maut ja vahvuudet.
    Tilaus tapahtui keskiviikkona 26.10 ja tuli perille 1.11 eli tänään. Odotin viikon-parin tuloaikaa, joten yllätys oli mieluinen.
    Kaikki tilauksessa kuten pitikin.
    Tilaus oli yli 100£ joten postikuluja ei tullut. Maksu Visalla.

    Makuun en voi vielä sanoa mitään, koska tämä on ensimmäinen, mutta "savuaa" riittävästi ja ei se makukaan ole niin paha kuin odotin. Makunahan mulla on se regular eli ilmeisesti tavallinen tupakka. Nämä 6 sekä starterpackiin että Ultimateen sisältyvät cartomiserit on valmiiksi täytetty joko regular tai methol nesteellä.

    Itse olen nyt tyytyväinen, katsotaan kuukauden päästä miten sitten.

    Tällä kokemuksella voin suositella!



     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    75

    Vs: Liberro Realis Starterpack Menthol

    Kiinnostaisi kuulla lisää kokemuksia Liberron Realis -sähkötupakasta.

    Mites ne cartomiserit, onko ne kertakäyttöisiä vai voiko niitä käyttää useita kertoja?
    Turhauttavaa tilata jotain missä on kertakäyttöisiä osia ulkomailta asti.
    Minkäs verran niitä nikotiininesteitä uskaltaa sieltä kerralla Suomeen tilata?

    Ensimmäiseksi sähkötupakiksi olen katellut jo pitkään kyseistä laitetta.

     
     
  4. #4

    Vs: Liberro Realis Starterpack Menthol

    Nyt on mulla parisen kuukautta takana edelleen olen tyytyväinen. Akku kestää 3-4 sauhuttelukertaa ja PCC:stä lataa akun samoin 3-4 kertaa. Cartomiser-päät joutuu täyttämään ehkä 2-4 akullisen välein. Nehän on aika pieniä.
    Nämä cartomiserit on kertakäyttöisiä, mutta Liberron sivuilla kohteliaasti neuvotaan videon avulla kuinka nämä päät täytetään helposti.
    Pakkauksen mukana tulleita cartomisereita on edelleen käytössä. Niitä ei ole suunniteltu näin pitkään käyttöön, mutta miksi vaihtaisin kun ne kerran toimii.
    Akkuja olen tilannut lisää 2 kpl. Toinen alkuperäisistä kuitenkin pitää vielä virtaa hyvin.
    Cartomisereita olen myös tilannut ja nyt mulla on eri makuisille nesteille omat päänsä. Tuli nimittäin villejä makuyhdistelmiä kun en aikaisemmin tätä älynnyt ja vaihdoin nesteen makua samaan päähän. Lopputulos oli vähintäänkin oksettava.
    Realis ehkä tulee kalliimmaksi kun muut ja varaosia joutuu tilaamaan aina samasta kaupasta ( tosin 501:n jotkin osat käy, kuten jotkut akut. Akku ei käy Relisin PCC:hen.
    Ostin nimittäin halvan 501 kokeilupakkauksen ja testasin sillä kun kuulin huhuja). Ennalta tosin ei voi tietää mitkä käy.
    501 akku - realis cartomiser toimii. Realis akku - 501 cartomiser ei.
    Nesteitä tilailin monesta kaupasta, mutta olen tullut siihen tulokseen että tilaan niin osat ja nesteet Liberrolta. Toimittavat alle viikossa. Kalliimpaa, mutta nopeampaa.
    Rahassa mitattuna mulla on nyt menny realisiin itselläni n.170e, johtuen kokeiluista, että mikä hyvä. Emännällä ehkä alle 100e.
    Nyt arvio kuukautta kohti nesteineen 50-60e.
    Joten ei halpaa, mutta mulla onkin tarkoitus lopettaa nikotiinituotteiden käyttö lopullisesti.
    Nesteitä olen tilannut sen 30ml kerralla. Siitä on riittänyt mulla n. 1-2 kk. Tosin suurin osa on menny hukkaan opetellessa.
    Mulle Realis on hyvä ja helppo, kaikki ei tykkää. Kallis ekaksi, mutta halpa oikeaan tupakkaan verrattuna.

     
     
  5. #5

    Vs: Liberro Realis Starterpack Menthol

    Huomasin tuossa, että Totally Wicked myy tätä samaa vähän eri kokoonpanolla nimellä Microlite E.Cig. Hinta on huokeampi 24,99£, mutta cartomizerit on valmiiksi täytetty 3 x 18mg, 1 x 11mg, 1 x 8mg, 1 x 0mg vahvuuksilla.
    Akut ja cartomizerit on TW:llä halvempia, joten täytyy kokeilla. Enimmäkseen mietin, että onko valmiiksi täytetyistä otettu ne kumirenkaat pois jotta ne voisi helpommin täyttää uudelleen.
    Mutta kunhan paketti tulee TW:ltä niin sitten infoan.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •