Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Tulokset 121 - 131 / 131

Aihe: Darran turinat

  1. #121
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Anteeksi poissaoloni...
    en ole viime aikoina jaksanut päivitellä mitään minnekkään,
    vaikka kaikenlaista on tullut tehtyä ja tapahtunut....

    Sähkötupakat....
    atoina olen hankkinut expromizer v4:n,johon oli todellakin helvetin suuret odotukset.....
    sitten kun se saksasta saapuu.... ja pääsen höyryttelemään...

    (tilasin aton siitä syystä että diggasin sen ulkonäöstä, ja olen MTL sakkia...)
    palautteet atosta....

    -Maku ihan helvetin kateissa (luulin että nää kanger protank jutut on jo aika vanha juttu...)
    , kun olisin tunkenut coiliin paskinta mahdollista pumpulia mitä lähimmältä kirppikseltä löytyy....
    -Kurlaa, spit backiä vitusti, ei ole käyttäjässä vika. tekee tuota myös sadan wickin jälkeen..

    ..enempää en sitten haluakkaan tuosta atosta keskustella....

    Soulmate on ollut mulla sellainen varmatoiminen ja suosikki, ADV ato viimeisen vuoden ajan....
    FT:ltä sai (ja saa edelleen...) $8 risat per kipale,niin tilasin varalle 4 kpl...
    sen verran hyvin on työstön jäljet ja ihan kaikki...
    kun niitä kuvia katselin tripperin vaiko toddin videossa,niin mua epäilytti heti se 3 osainen tankki...
    hienon näköinen se on,mutta vittu että jos toteutus on paska,niin hienosti se myös vuotaakin...
    Voin sanoa hyvin mielin että eipä ole vuotanut tai leakannut kertaakaan....
    maku hiton hyvä,niinku mike vapes sanoi... mutta....
    kyllä toi imuvastus menee sellaisessa VERY LOOSE MTL kategooriassa...
    hyvä puoli tietty direct lung friikeille että saat sillä sellaiset ok restricted imut...
    harmi etten ole metalli-alan hommia ja sorvauksia tehnyt yli 15v:n... olisi helppo muuten CNC sorvilla tehdä
    näitä imuvastus paloja aika moneenkin atoon ....
    mutta... arvosanani SoulMate atosta on....
    hyvä ato,hyvin työstetty, varmatoiminen,ei kuse eikä vuoda... 9/10 (vika pinna jäi saamatta ku en saa tarpeeks tiukkaa imua.. se meinaa myös lisää kurkkutuntumaa...)
    mutta tosiaan niille tosi koville MTL tyypeille... jos et diggaa väljästä imusta, niin ei ehkä sovi sulle....
    mutta tästä tulee puhdas maku nesteestä... Fresia oli toinen ato mistä yhtä hyviä makuja saan,mutta freesiassa sitten
    niitä ongelmia ja probleemia onki vähä enempi.... vuotaa ja kusee pohjasta...
    heitin yhden freesian parvekkeeltani katuun,mutta ei siitä sen enempää....
    (samalla kun delboy:n kirosin ties mihin,kun sitä suositteli...)

    Nyt odottaa postissa parit Ares 2 atot.... landella....
    jahka oon päässyt testailee niin annan niistä palautetta, vaikka kuvien kera....

    uskoisin että pidän siitä,koska Siren 2 on edelleen paras MTL ato mitä olen hyppysissäni pidellyt...
    (btw, varsinkin ton bubble glass tankin kanssa mikä löytyi aliexpressistä.... 7.5ML on minunlaiselleni imurille aika hiton kova juttu... )

    edit jälleen... tässä kuva siitä bubble glassistä,siren 2...

    WhatsApp Image 2020-08-05 at 23.30.48.jpg

     
     
  2. #122
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Ajattelin avata tuon purkkikannun missä noi soulmatet tulee,että voin pistää teille kuvia...

    tässäpä niitä....

    soulmate5.jpgsoulmate4.jpgsoulmate3.jpgsoulmate2.jpgsoulmate1.jpg

    työstön jälki on entisenä cnc sorvaajana sanottava, että parasta mitä olen missään halpa atossa koskaan tavannut....
    ei ole klooni mistään vaa oma itsensä...
    mulla o nyt noita 5 varalla hyllyssä sitte ku toi stainless steel joskus spragaa....
    hyvää atoa ei voi koskaan olla "liikaa"

    Oon kyllä sitä vuosikaudet nauranut suomen jutuissa kun jengi rupes heti vääntelee omaa parempaa....
    olisipa joku fiksu sorvaaja tajunnut tarjota tuolla myydään kanavalla ilmäreikään palasia,
    olisi tehnyt paljon isomman tilin sillä kun nämä "sorvin ääressä istuvat ato einsteinit.."

    monesta DL atotosta olen itse tehnyt MTL aton sillä,että kävin ite sorvaa jossai lafkas maksusta palat mitä tarvitsin. :P
    soulmateen en viitsi koskea, väljä imu mutta... maku on niin hyvä,että olen tyytyväinen...

    olen sitä aina ihmetellyt, että eikö ne suunnittelija kehittelijät tajua,että se imu,maku ja hitti mikä tulee MTL tyypillä suuhun,
    on heti siitä coilin alta....
    jos siel on metrin levyisiä ilma aukkoja aton pohjassa jossain vitun rinkulassa,ja coilin alla 2mm ilmareikä.... omg.. wtf lol
    ei ne 0.5mm ilmareiät siel rinkulassa auta niinku sirenissä,jos aukko coilin alla on 1mm..
    siitä tulee vain sellaiset helvetin ilmavat imut sitte itellä keuhkoihin ja köh köh..vaikka niksaa olisi 1mg.

    noh,kuhan nyt vaa avaudun... siren on edelleen yks parhaista MTL atoista mitä tiedän...
    ei se käyttäjässä vika ole,vaa suunnittelijassa... prkl. :P



    edit: miten toi mun lista atoissa editoidaan ?
    kayfun ei sinne kuulu...
    se nestesyöttö siinä on aina ollut niitten pahin moka....
    mitkään 15-20w mtl tyypit ei tollaista tarvitse...
    2 kayfunia meni mulla paskaks ton vuodon takia, kolmas varastettiin...
    jos vedetään DL 100-200w (hullut) ..niin sitten pitää olla nestesyöttö, sekin aina toki kiinni siitä että
    mitä se neste mitä höyryttelet on....
    100% VG ?? (puke... nestesyötöt täysillä auki... miten vg:n pilaavasta makeasta mausta voi edes nauttia)

    PG:llä ei tuoteta höyryä,mutta sillä saa makua...
    ite mielellään en kovin paljoa ees tuota höyryä halua tuottaa..... 50/50 on mulla max, mun favourite on jos haluat
    niistä sun omista sekoituksista makua niin....
    kokeile...
    20% VG, PG 80% ...
    (vastuulliset) aromin valmistajat tietenkin sekoittavat aina alkoon ja pg:n,ei ikinä vg:n,mutta tässä ei ollut nyt siitä kyse.
    Halon aromien tekijät pisti siihe valmis sekoitukseensa jotain mitä en viitsi mainita....
    (ketään ei miellään ammoniakkia höyryttele... mutta silti salmarit kelpaa.. eh heh...)
    mutta se teki niitte nesteestä sen potkivan ja hyvän...
    harmitti ettei sitä captain jackia tullu aromiksi....
    ei sitä oo saanu ees vuosiin valmis nesteenäkään, eli varmaa jotain copyright ongelmia...
    koska... aika helvatan typeriä jos ei niitten suosituinta nestettä ois aromiks tuonut. :P
    bella valentene makua kans jäin kaipaa halolta...
    sain ukaasit paremmalta puoliskoltani, että..
    jos vielä höyryttelen sitä sisällä, mun pitää vaihtaa maisemia... :-D
    (itse harjoittelun jälkeen opin pitämään ja nauttimaan nesteestä, samalla kun... puoliso sanoo että tuo löyhkää ihan helvetin kamalalta...)
    :-(
    aina ei voi voittaa,ja makuasioista ei oikein voi kiistellä..
    mutta se siitä tällä erää...
    voisin ehkä tosta aresista videon kuvata.... kattoo nyt...
    laitan ainakin kuvat ja "tilitykseni" tänne asiasta...
    en ole koskaan videoita tehnyt, ku oon niissä huono...
    urdulle ja jollekki toiselle tääl joskus lähettelin atoja ku ne lupas tehdä videot niistä...
    ehkä sitä mun paskanjauhamista jotkut mielellään kattelis ja kuuntelis,
    mutta jos videon toteus on huono ni ei se kenenkään kolahda :P

     
     
  3. #123
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Heh, en raaski edes editoida tai poistaa mitään tuosta aiemmasta kirjoituksesta...
    vähän kyllä sekavaa, ja huvittavaa.... (--->>> puhallas darra tähän....)
    mutta tosiaan.... ARES 2:sta lupasin puhua ....
    kaivan kuvat kännykästä niin jatketaan asiaa... ;-)

     
     
  4. #124
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Innokin Ares 2 D24 MTL RTA


    Omani siis on leveämpi 24mm malli,mihin mahtuu noin 4 milliä juissia ...




    paketin takaa tiedot...




    paketin sisältö ...




    Ja sitten rupatellaan!

    Myyntipakkaus kaikkineen on ihan hyvä, heti isona plussana annan pisteitä, kaikki noi ylimääräiset tilpehöörit mitä mukana tulee, kuten esim.
    sekä busardon että dimin omat setup coil työkalu...
    Varatankki tulee myös,sekä vapeband ...
    kaikki tämä on mielestäni todella iso bonus, erityisesti varatankki.
    Hintaan nämä eivät ole selvästikkään vaikuttaneet kovinkaan paljon, hyvin ovat saaneet pidettyä hinnan alhaisena.

    Heti ensitöikseen kun korkataan ato auki ja ruvetaan tutkimaan sitä, huomaamme jotakin mielenkiintoista basessa, mihin pistät coilisi....




    Tuota hahloa voi pyörittää... myöskin silloin kun sulla on vastus siinä päällä....
    silloin sitten tyrkit sitä sieltä sivusta talttapäisellä ruuvarilla....
    se ei ole mikään aukipyöritettävä,vaan se on fixed, pysyvästi kiinni siinä.... joten ei kannata väkisin yrittää irroittaa...

    Alrite.... sounds great...

    Itse ajattelin kerrankin kokeilla pakkauksen mukana tullutta valmis coilia, iskin sen kiinni... vastus on noin 1 ohm ...
    Jo heti tässä vaiheessa sanon suoraan,että vetäkää ne mukana tulevat pumpulit vaikka vessasta alas,koska ne on oikeasti jotain ihan ... scheisseä ...
    (kokeilin siis näitä mukana tulleita pumpuleita,mutta muutaman imun jälkeen, syntyi päätös vaihtaa pumpulit välittömästi...)

    maku vertailussa, käytin samaa nestettä ja verrokkeina oli siren 2 sekä soulmate rta ...
    kaikki kolme atoa vierekkäin,ja yksi frendi siinä koemaistelemassa myös niitä....
    ja se maku ?
    Ai mikä maku ? maku on mielestäni niin kateissa kun olla ja voi ....
    Tulee taas nämä protank jutut mieleen maun suhteen...
    Oikeasti?
    No ainakin minun fiilikset ei ole tästä asiasta muuttunut ainakaan kuukauteen....
    Ystävän mielestä ares 2:ssa oli jotain ihan eri nestettä kuin esim Siren 2:ssa.... kun niitä sokkotestas....
    kaikissa oli sama pumpuli, ja sama juissi ....
    coilit heitteli jotain 0,7-1 ohm välillä,mutta testin kohdalla kaikissa oli modissa 17 wattia tehoja tulittaessa...

    Tein ns. leak kusitestit atolla ja jätin sen yöksi pöydälle makaamaan kyljelteen, ilmarinkula täysin auki... (ja reiät alaspäin,kohti pöytää..)
    -EI VUOTANUT.
    Ilmarinkulasta täytyy sanoa se hyvä juttu,että siellä on joku laakerikuula sisällä tms. mistä kuuluu naks aina kun sitä pyöräytät.
    Otetaanpa tähän kuva siitä rinkulasta, että täysin auki....





    Atossahan on ns. slider ylhäällä,että ei tarvitse mitään pyöritellä auki, vaan poistat driptipin (mikäli käytät vakiodrip tippiä) ja sitten vaikka peukalolla siirrät nuolen osoittamasta kohdasta top capin auki....
    katsotaanpa tätä tarkemmin....




    Nuoli näyttääkin selvästi että mistä suunnasta sitä työnnät sitten auki....

    Vahingossa se ei aukea koskaan, jos käytät alkuperäistä driptippiä,sillä siinä on 510 driptipistä poiketen jatkeena sellainen pieni syvennys,mikä toimii myös
    blockerina sliderille.... (nerokasta.... toimii !)




    Eli kyllä....
    atossa on ihan normaali 510 driptip liitäntä, mutta vain alkuperäisellä tuo slider ei 100% liikahda taskussasi mihinkään vahingossa....
    Slider on sen verran tiukka onneksi, ettei se kyllä ihan heti liikahda muutoinkaan, vaikka vaihtaisit driptipin johonkin omaa makuasi miellyttävämpään...
    Kurkataanpa mitä sen sliderin alta näkyy...



    Kivan näköinen tiiviste....
    onko tuosta hyötyä ?
    Kyllä on... estää alipaineen muodostumista atoon täyttäessä, että ei pissaille ilmareiästä ulos kun täytät....
    Joillekkin miinuksena että sun on käytettävä nokkakärkistä putelia kun täytät aton mehuilla...


    Kaikin puolin toimiva ato, mutta kyllä on jotain jossakin tapahtunut ettei kemiat kohtaa,koska maku mielestäni on kyllä kateissa....
    Et saa sellaista tosi puhdasta MTL makua niinkuin fresia tai siren 2 antaa ....
    Listaan alle omat minukset ja plussani....
    Ja mielipiteet on omiani, sinun voi hyvinkin erota ja paljon näistä.

    Plussat:
    +paketissa paljon lisukkeita mukana,mm. varatankki.
    +as hard as a rock! ei kuse eikä leakkaa koskaan, toimii aina.
    +ilmansäätörinkulan laakeri,voit vaikka säkkipimeässä säädellä sitä.

    Miinukset:
    -maku, kateissa, tulee mieleen taas jotkut protankit tms...
    -vakio driptipin o-rinkulat on jotain tosi kehnoa.


    Loppusanat:
    En tästä kyllä oikeasti löydä mitään muuta "haukuttavaa" kuin että mun mielestä toi maku on kyllä todella kateissa....
    Jos näin ei olisi, tämä olisi toimivuuden ja luotettavuuden suhteen, hinta huomioon ottaen, varmaan paras MTL ato markkinoilla tällä hetkellä.
    D24 mallia et suomesta tule löytämään, typerien EU säädösten takia,mutta kannattaa kysellä D22 (22mm/2ml) mallia,jos ato kiinnostaa...
    Mikään makuihme tää ato ei ole,mutta jos kaipaa reissuun varmatoimista mikä ei kuse taskussa, niin sitten suosittelen tätä.
    edit:
    Hyvin restricted DL voit tällä vetää jos haluat,MTL atoksi tämä on suunniteltu, mutta direct lungit on mahdollisia.
    Piti nyt tuokin sanoa varmuuden vuoksi.
    Hintansa suhteen , ato sai multa yhden ylimääräisen pisteen, ei voi ainakaan rahastuksesta syyttää...
    Better luck next time, Phil!


    Darran kokonaispisteet:
    7 / 10



    Laitan lopuksi vielä linkin aton kehittäjän omaan esittely videoon atosta...

    A PBusardo Video - Introducing the Innokin Platform Ares II MTL RTA


     
     
  5. #125
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Kirjoittelen huomenna ajatuksiani ostamastani "Aspire Glint 75W" modista ....

     
     
  6. #126
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    "ollaan tässä kuukausi odoteltu sitä sun esittelyä siitä modista ????"
    noku....
    unohtui käydä täällä....
    pistän tänä iltana/yönä.

     
     
  7. #127
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Aspiren Glint 75W modi on kyllä muuten erinomainen....
    kuvia ei nyt ole tässä koneella, mutta jos diggaa 1x 18650 akullisista pienistä modeista, niin ehdottomasti hankinnan arvoinen...
    Hankin toisenkin varalle.
    Eikait se tietty kellekkään direct lung hirmulle ole kummoinenkaan,mutta MTL hemmoille kuten allekirjoittanut, aivan loistava..
    Tänään tuli postissa pikana portugalista halon juissitkin...
    vaporizarte.com

    tiistaina lähettivät,ja tänään oli mökillä postilaatikossa klo 14.
    lähettävät UPS Expressinä, kiinteät 14eur postikulut näyttäisi olevan, riippumatta tilauksen määrästä/painosta.
    Suosittelen todellakin...
    Sieltä löytyy HALON uudet maku aromit, oli ihan pakko tilata Mastery Assassin's Tobaccoa....
    Maku tuntuu kuin olisi joku miedompi aromi versio Freedom Juicesta, ehkä hitusen muistuttaa Captain Jackia,mutta ei sitä ole...
    Pistetään nyt teaser kuva kun sekoittelin noita ... piti pikakypsyttää assassin's tobaccoa,koska oli todellakin pakko päästä maistamaan sitä heti...




    edit:
    kyljellään paketeissaan olevat aromit ovat chemnovatic:n aromeita, maksaa heillä jotain 2eur per aromi.
    en ole vielä sekoittanut niitä..

     
     
  8. #128
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470

    modit ja muut tilpehöörit...

    Noh niin... jatketaas taasen stooria...
    Kuvia nyt ekaks tähän...


    atot1.jpgatot2.jpgatot3.jpgatot4.jpgatot5.jpg

    keskustellaan kohta asiasta lisää, allekirjoittaneella pokerstarsissa pelit kesken..


    eka kuva...
    vasemmalla aspire glint 75w modi,
    nokassa soulmate ato...
    oikealla, 200w DNA modi, ketäs tää ny on... ku rupes niitä naurettavia podeja julkaisemaan...
    ketäs se ny olikaan... lostvape tms. ?
    sepä se olikin..
    sitten tuossa kuvissa on kun esittelen aspire glint 75w modia...
    kyllä hitossa suosittelen... usb-c lataus... 18650 akkua käyttää,ja suht nopeasti lataa sen myös täyteen..
    mulla oli aikoinaan ihan suosikki ykkös modina se....
    mikäs se olikaan,piti rapsuttaa vähän päätä... eleaf pico ...
    picossa tuli se ongelma ettei kaikki atot kelvannutkaan yks kaks sen nokkaan,
    olihan se muutoinkin vähän halvan oloinen...
    olen joskus aikoinaan testannut noita aspire:n atoja, ja ne oli mun mielestä ihan paskoja
    kaikki,niin mulla oli kyllä epäilykset aika korkealla modinkin suhteen....
    tyyliin että "jos toi modi on samaa tasoa ku ne atot niin, voi itku..."
    onneksi olin väärässä... aspiren glint 75w mod on x100 parempi kuin toi eleafin pico...
    tuo ato oikealla, toka vika... niin on Cthulhu Artemis ...
    kaveri osti sen, ja testasin itse...
    voi vit...
    "paras MTL ato oikeasti mitä olen käsissänyt pitänyt, jä mä kuitenkin olen MTL tyyppi niinkuin tiedät, noi vaihtopalat tonne pohjaan mitä tässä tulee mukana on jotain... uuh mama."
    okei, eli onko se hyvä vai paska? onko se parempi ku soulmate?
    vastaus:
    *TÄÄ ON PARAS!*

     
     
  9. #129
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    onkin jo paljonkin aikaa viimeisistä päivityksistäni....
    pahoittelen asiaa....
    ei ole ollut juuri mitään kerrottavaa, muuta kuin että....
    mä olen retkahtanut noihin nikotiini "nuuska" pusseihin ... btw, samaa/parempaa saat itse vaikka teepusseista ja blandaat ne PG niksaan.... jos luulet että jauhan paskaa,kokeile.


    päätin että juuri nyt pitää tulla tänne kirjoittamaan,sillä kirjoitin mr.finnvapen "aftertaster vip kanavalle" naamakirjaan kommentit mun viimeisistä kokemuksista,
    ja ihan jo rehellisyyden merkeissä, päätin että pistän tänne kuvakaappauksen mitä heille kirjoitin.
    "koronan" tai "toimitusvaikeuksien" vuoksi ... jos nyt samaa jatkuu 6kk ja portugalista saan modit+nesteet UPS:llä 3:ssa arkipäivässä,niin taitaa jokin muu mättää....ä
    koska olen nyt humalassa,en laita muuta ku kuvakaappauksen, mutta te tiedätte että mä en "jauha paskaa" .... tottahan minä täällä aina turisen,eikö niin.
    kuitenkin täällä jotain +-10v ollut,että... go figure...
    noh, pulinat pois....
    tässä kuvakaappaus...

    https://i.imgur.com/4HmiVjJ.jpeg


    ,,,toinen url:
    https://imgur.com/a/4pj2zcz


    ...ylläpito on näemmä estänyt kuvien liittämisen saitilla omaan kirjoitukseensa?


     
     
  10. #130
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    päätin että juuri nyt pitää tulla tänne kirjoittamaan,sillä kirjoitin mr.finnvapen "aftertaster vip kanavalle" naamakirjaan kommentit mun viimeisistä kokemuksista,
    ja ihan jo rehellisyyden merkeissä, päätin että pistän tänne kuvakaappauksen mitä heille kirjoitin.
    "koronan" tai "toimitusvaikeuksien" vuoksi ... jos nyt samaa jatkuu 6kk ja portugalista saan modit+nesteet UPS:llä 3:ssa arkipäivässä,niin taitaa jokin muu mättää....ä
    koska olen nyt humalassa,en laita muuta ku kuvakaappauksen, mutta te tiedätte että mä en "jauha paskaa" .... tottahan minä täällä aina turisen,eikö niin.
    kuitenkin täällä jotain +-10v ollut,että... go figure...
    noh, pulinat pois....
    tässä kuvakaappaus...
    Sen verran korjattakoon, että "mr.finnvape" ei hoida espanjalaisen Aftertaster SL:n asioita.
    Kyseisellä yrityksellä ei ole mitään tekemistä suomalaisen FinnVape Oy:n kanssa.
    FinnVape Oy:n omistaja on pienellä pääomasijoituksella mukana Aftertaster SL:ssä (kuten monessa muussakin yrityksessä), mutta ei osallistu millään tavalla yrityksen päivittäiseen toimintaan.

    Tuolla Aftertaster VIP -kanavalla Aftertasterin edustaja olikin jo vastannut postaukseesi:

    darra.jpg

     
     
  11. #131
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Käväisin sörkässä katsomassa josko pössy olisi paikalla...
    vaan siellä olikin joku paremman sukupuolen kaunis nuori neiti edustamassa...
    kauppoja tehtiin kuitenkin parin huntin edestä, halusin ex-tempore hyllystä jonkun innokin modin testiin...
    Kiitokset.
    ..on teillä kyllä pirun hyvännäköinen julkisivu...
    tigra_puffila.jpg

     
     
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •